202956
Książka
W koszyku
Obrazy codziennej rzeczywistości tworzonej w przedszkolu i w szkole, w której funkcjonuje współczesne dziecko, a obrazy ilustrujące założenia teorii edukacyjnych wyznaczających oczekiwane ramy tej rzeczywistości przedstawiają bardzo często dwa różne, niepasujące do siebie światy sztuki pedagogicznej. Widoczny rozdźwięk teorii i praktyki edukacyjnej jest często wynikiem zaniedbań lub braku autentycznego zaangażowania w pedagogiczny dialog reprezentantów obydwu stron: nauczycieli i naukowców. [z wprowadzenia]
Status dostępności:
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106752 P (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca finansowania
Finansowanie: Uniwersytet w Białymstoku. Podyplomowe Studium Edukacji Elementarnej.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej