Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(44)
IBUK Libra
(7)
Forma i typ
Książki
(30)
Artykuły
(14)
Publikacje popularnonaukowe
(10)
E-booki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(72)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(17)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(12)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(11)
Wypożyczalnia Trzcianka
(8)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(14)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(11)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Strelau Jan
(4)
Lewicka Maria
(3)
Malek Renata
(3)
Pawlak Mirosław
(2)
Bartula Piotr
(1)
Bałachowicz Józefa
(1)
Bembennek Krystyna
(1)
Bilik Andrzej
(1)
Biliński Witold
(1)
Bronk Andrzej
(1)
Dyrszlag Zygfryd
(1)
Dłużniewska Agnieszka (pedagogika)
(1)
Evans Dylan
(1)
Francuz Piotr
(1)
Ganczar Maciej
(1)
Grand Claire
(1)
Grobler Adam
(1)
Guttmejer Ewa
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Jasielska Aleksandra
(1)
Jaśtal Jacek
(1)
Jurewicz Monika
(1)
Kochanowska Ewa
(1)
Kołodziejczyk Anna
(1)
Krakowian Bogdan
(1)
Krasnodębski Zdzisław
(1)
Krzemińska Marcelina
(1)
Kubalica Tomasz
(1)
Kurcz Ida
(1)
Malek Renata. Co masz na myśli?
(1)
Matusiak Katarzyna
(1)
Pajewska-Multan Małgorzata
(1)
Pietrulewicz Bogdan
(1)
Piotrowska-Skrzypek Małgorzata
(1)
Piłat Robert
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Porter Tara
(1)
Przyłębski Andrzej
(1)
Sadowska-Krajewska Aleksandra
(1)
Strzelecki Radosław
(1)
Szewczuk Włodzimierz
(1)
Szubielska Magdalena
(1)
Szutta Artur
(1)
Wieczorek Krzysztof A
(1)
Wiśniewska-Kin Monika
(1)
Woronowicz Wanda
(1)
Załęcka Danuta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(11)
1980 - 1989
(7)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(49)
angielski
(1)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Filozofowie
(10)
Nauczyciele etyki
(10)
Nauczyciele filozofii
(10)
Szkoły ponadpodstawowe
(10)
Nauczyciele
(5)
Rodzice
(4)
Klasa 2.
(3)
Klasa 3.
(3)
B1 (poziom biegłości językowej)
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Klasa 1.
(2)
Psychoterapeuci
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
A1 (poziom biegłości językowej)
(1)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Dzieci
(1)
Językoznawcy
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy
(1)
Przedszkola
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
Rozumienie
(37)
Filozofia (przedmiot szkolny)
(10)
Hermeneutyka
(7)
Myślenie
(6)
Spostrzeganie
(6)
Uczucia
(6)
Język
(5)
Pojęcia
(5)
Psychologia
(5)
Zdolność do rozumienia emocji
(5)
Dziecko
(4)
Hipnoza
(4)
Inteligencja (psychol.)
(4)
Motywacja
(4)
Osobowość
(4)
Pamięć autobiograficzna
(4)
Temperament
(4)
Twórczość
(4)
Wyobrażenia
(4)
Czytanie
(3)
Czytanie ze zrozumieniem
(3)
Pamięć
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Dziecko zdolne
(2)
Mowa
(2)
Poznanie
(2)
Psychoedukacja
(2)
Rozumienie ze słuchu
(2)
Uczenie się
(2)
Umysł
(2)
Uwaga (psychol.)
(2)
Analogia
(1)
Autyzm
(1)
Bycie (filozofia)
(1)
Dyskurs dziecięcy
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko niepełnosprawne fizycznie
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziewczęta
(1)
Filozofia analityczna
(1)
Gadamer, Hans-Georg
(1)
Gadamer, Hans-Georg (1900-2002)
(1)
Grice, Paul (1913-1988)
(1)
Heidegger, Martin (1889-1976)
(1)
Implikatury konwersacyjne
(1)
Informatyzacja
(1)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski
(1)
Języki
(1)
Kartezjusz (1596-1650)
(1)
Klimat szkoły
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kreatywność
(1)
Literatura
(1)
Matematyka
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Metody nauczania
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauki społeczne
(1)
Neurologopedia
(1)
Niewidomi
(1)
Papierosy
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pewność siebie
(1)
Plan daltoński
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Potrzeby edukacyjne
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Przemoc
(1)
Psychofizjologia
(1)
Psychologia młodzieży
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Reklama
(1)
Rezyliencja
(1)
Rozum
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Samoakceptacja
(1)
Samotność
(1)
Słuchanie
(1)
Telewizja
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Teoria poznania
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Wartość
(1)
Wittgenstein, Ludwig (1889-1951)
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wyroby tytoniowe
(1)
Zabawa
(1)
Zachowanie
(1)
Zdolności matematyczne
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma filozoficznego
(10)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(10)
Ćwiczenia i zadania
(5)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(2)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Kamishibai
(1)
Poradnik
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Teatr japoński
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(11)
Językoznawstwo
(4)
Psychologia
(4)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Tytuł czasopisma
Filozofuj! : magazyn popularyzujący filozofię
(10)
Języki Obce w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(1)
Matematyka
(1)
Meritum
(1)
Poradnik Językowy
(1)
51 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISSN 1896-1800 Eksperymentalne metody badania zjawisk społecznych [Experimental methods for exploration of social phenomena] Redaktorzy naukowi [Editors]: Sławomir Śpiewak i Małgorzata Kossowska W numerze [Contents]: Sławomir Śpiewak, Małgorzata Kossowska : Eksperymentalne metody badania zjawisk społecznych – o możliwościach integracji wiedzy psychologicznej [Experimental methods for exploration of social phenomena – comments on psychological knowledge integration], s. 7–10; Piotr Winkielman : Psychologia społeczna a neuronauki: dominacja, separacja czy satysfakcjonujący związek? [Social psychology and neuroscience: Domination, separation, or a fulfilling relationship?], s. 11–22; Sławomir Śpiewak : Dlaczego zupa z kamienia smakuje psychologom społecznym? O wykorzystywaniu manipulacji obciążeniem poznawczym w badaniach społecznych [Why do social psychologists like a stone soup? On application of cognitive busyness manipulation in social cognition research], s. 23–40; Kinga Piber-Dąbrowska : Poznawczy paradygmat rozumienia tekstu jako potencjalna metoda do badań nad stereotypowym wnioskowaniem [The cognitive paradigm of text comprehension as a potential method for studying stereotypical reasoning], s. 41–53; Marcin Bukowski : Zastosowania paradygmatu decyzji leksykalnych do badania aktywizacji stereotypów [Lexical decision task applications to study stereotype activation], s. 54–63; Marek Drogosz : Czy negatywne poprzedzanie może być użytecznym narzędziem w badaniach poznania społecznego? [Negative priming: Can it be a useful tool in social cognition research?], s. 64–72; Izabela Krejtz, Krzysztof Krejtz, Maksymilian Bielecki : Zastosowania analizy ruchu oczu w badaniach społecznych [Applications of eye movement analysis in social research], s. 73–86; Dariusz Doliński : O naturze eksperymentowania w psychologii społecznej [How are experiments conducted in social psychology?], s. 87–91.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W numerze [Contents] Katarzyna Szczucka: Nieco danych świadczących o tym, że Dutton i Aron 40 lat temu wykazali niekoniecznie to, co zamierzali [Some evidence that Dutton and Aron 40 years ago had shown not necessarily what they intended to show], doi 10.7366/1896180020153201, s. 8–24; Magdalena Poraj-Weder, Dominika Maison: Poszukiwania uniwersalnego modelu motywacji konsumenckich [In search of a universal model of consumer motivation], 10.7366/1896180020153202, s. 24–35; Marcin Moroń: Poznawczo-emocjonalne predyktory agresywności relacyjnej. Rola zdolności rozumienia emocji, afektywnych reakcji empatycznych i wrogości. Doniesienie wstępne [Cognitive and emotional predictors of relational aggression: The role of the ability to understand emotions, emotional empathy and hostility. Preliminary report], 10.7366/1896180020153203, s. 36–54; Dorota Kanafa-Chmielewska: Wybrane ujęcia zaangażowania społecznego o charakterze politycznym [Selected approaches to political social involvement], 10.7366/1896180020153204, s. 55–67; Ryszard Klamut: Kwestionariusz aktywności obywatelskiej (KAO) – narzędzie do badania różnych rodzajów aktywności obywatelskiej [Civic Activity Questionnaire – Instrument diagnostic of four types of active citizenship], 10.7366/1896180020153205, s. 68–83; Wacław Bąk, Mariola Łaguna, Ewelina Bondyra-Łuczka: Kwestionariuszowe metody pomiaru ukierunkowań regulacyjnych. Polskie adaptacje kwestionariuszy RFQ i RFS [Questionnaires for measuring dispositional regulatory focus. Polish adaptations of RFQ and RFS], 10.7366/1896180020153206, s. 84–99; Anna Maria Zawadzka, Joanna Duda, Rafał Rymkiewicz, Blanka Kondratowicz-Nowak: Siedmiowymiarowy model aspiracji życiowych Kassera i Ryana. Analiza trafności i rzetelności narzędzia [Seven-dimensional model of life aspirations by Kasser and Ryan: Analysis of validity and reliability of the instrument], 10.7366/1896180020153207, s. 100–111.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej