196259
Książka
W koszyku
Monografia ma charakter psychodydaktyczny. Składa się z sześciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym i drugim omówiono problemy dotyczące istoty pamięci oraz strategii pamięciowych będących specyficzną kategorią sprawności poznawczych. Rozdział trzeci zawiera zagadnienia obejmujące problematykę nauczania ortografii w klasach początkowych. Kolejne, czwarta i piąta część pracy to eksperymentalna weryfikacja modelu ćwiczeń ortograficznych. Rozdziały te przedstawiają organizację i przebieg eksperymentu oraz omówienie rezultatów wdrażania założeń badawczych. Celem badań było uzyskanie odpowiedzi na pytanie, czy i w jakim stopniu stosowanie strategii organizowania treści wpłynie na podniesienie efektywności nauczania ortografii na szczeblu edukacji wczesnoszkolnej. Ostatni rozdział zawiera podsumowanie uzyskanych rezultatów i wnioski dla praktyki szkolnej z nich wypływające. Pracę zamyka bibliografia oraz aneksy.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107390, 107389 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48975 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55836, 59430 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 103-108. - Zsfassung.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej