Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(132)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(131)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(228)
wypożyczone
(15)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(70)
Czytelnia Piła
(7)
Wypożyczalnia Chodzież
(22)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(37)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(16)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(54)
Czytelnia Złotów
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(25)
Czytelnia Wągrowiec
(7)
Autor
Falkowski Andrzej
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Górnik-Durose Małgorzata
(3)
Jachnis Anna
(3)
Słaby Teresa
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Łętowska Ewa
(3)
Awdziej Marcin
(2)
Bauman Zygmunt
(2)
Bobrowska Agnieszka
(2)
Bombol Małgorzata
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Jargoń Ryszard
(2)
Lehmann Krzysztof
(2)
Nalepka Adam
(2)
Patrzałek Wanda
(2)
Smyczek Sławomir
(2)
Terelak Jan Feliks
(2)
Zaleśkiewicz Tomasz
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Łaciak Beata
(2)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(2)
Łukasiak-Goszczyńska Maryla
(2)
Antonides Gerrit
(1)
Balicki Janusz
(1)
Bangs David H
(1)
Barber Benjamin R
(1)
Barcewicz Mirosław
(1)
Bartkowiak Ryszard
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bazydło-Egier Daria
(1)
Becla Agnieszka
(1)
Begg David K. H
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bielecki Witold
(1)
Boguni-Borowska Małgorzata
(1)
Bongers Paul N
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Błędowski Piotr
(1)
Ciopiński Andrzej
(1)
Cybula Piotr
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dyląg Anna
(1)
Dziechciarz Józef
(1)
Dzięgielewska Małgorzata
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Filipiak Beata
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Goleman Daniel
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hann Christopher Michael
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Ignasik Adam P
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Jackiewicz Anita
(1)
Jagielska Monika
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jezienicka Elżbieta
(1)
Jordan J
(1)
Jurkowska Agata
(1)
Justyński Janusz
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Kare-Silver Michael
(1)
Karwacka Marta
(1)
Kasperek-Hoppe Maria
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Kostera Monika
(1)
Kosuniak Justyna
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kozłowski Łukasz
(1)
Kołodziej Sabina
(1)
Krzemień Grzegorz
(1)
Królak Sławomir
(1)
Kufel Jan
(1)
Kultys Bożena
(1)
Leksy Karina
(1)
Lindstrom Martin
(1)
Lisińska-Kuśnierz Małgorzata
(1)
Maciaszczyk Magdalena
(1)
Maison Dominika
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Malinowski Adam
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Matkowski Zbigniew
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(67)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(134)
Język
polski
(123)
nieznany (po)
(9)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(131)
Marketing
(26)
Reklama
(18)
Przedsiębiorstwo
(16)
Spożycie
(16)
Konkurencja
(14)
Zarządzanie
(11)
Banki
(8)
Praca
(7)
Zachowanie
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Ekonomia
(6)
Innowacje
(6)
Internet
(6)
Jakość życia
(6)
Kultura
(6)
Postawy
(6)
Rynek
(6)
Techniki sprzedaży
(6)
Usługi
(6)
Badania marketingowe
(5)
Globalizacja
(5)
Menedżerowie
(5)
Pieniądz
(5)
Polityka społeczna
(5)
Popyt
(5)
Produkcja
(5)
Satysfakcja konsumentów
(5)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(5)
Ceny
(4)
Decyzje
(4)
Dziecko
(4)
Gospodarstwo domowe
(4)
Handel
(4)
Jakość produktu
(4)
Koszty
(4)
Marketing partnerski
(4)
Mikroekonomia
(4)
Młodzież
(4)
Obsługa klienta
(4)
Podatek
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Rynek pracy
(4)
Transport
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Benchmarking
(3)
Bezrobocie
(3)
Czas wolny od pracy
(3)
Erotyzm
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Harmonizacja prawa
(3)
Inflacja
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Kadry
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Monopole
(3)
Motywacja
(3)
Nawyki konsumenckie
(3)
Nieuczciwa konkurencja
(3)
Organizacja
(3)
Podatek od towarów i usług
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Płeć
(3)
Rachunkowość zarządcza
(3)
Reklamacja
(3)
Służba zdrowia
(3)
Turystyka
(3)
Ubóstwo
(3)
Własność
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Akwizycja
(2)
Alians strategiczny (ekon.)
(2)
Analiza SWOT
(2)
Antropologia społeczna
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(2)
Bogactwo
(2)
Bóg
(2)
COVID-19
(2)
Coaching
(2)
Controlling
(2)
Cykl koniunkturalny
(2)
Dochód
(2)
Ekologia
(2)
Ekonometria
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Finanse publiczne
(2)
Franchising
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Informacja
(2)
Integracja europejska
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Temat: czas
2001-0
(7)
1989-
(5)
1901-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Kurpie (region)
(1)
Negocjacje
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(19)
Poradniki
(5)
Materiały konferencyjne
(4)
Blogi
(2)
Podręczniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopisma naukowe polskie
(1)
Encyklopedie
(1)
Gry komputerowe
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Poradnik
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
Tytuł czasopisma
Progress in Economic Sciences : czasopismo naukowe Instytutu Ekonomicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica w Pile. Nr 1(2014)
(1)
134 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W pracy przedstawiono wiele nowych zagadnień związanych z modelowaniem zachowań konsumentów na rynku, a także proces budowy modeli na wybranych rynkach i sposoby ich praktycznego wykorzystania. Należy podkreślić, iż książka ta ukazuje konsumenta zarówno jako obiekt, którego decyzje są kształtowane przez rynek, jak i również jako jednostkę aktywnie kształtującą swoje otoczenie. Problematyka związana z konsumentem i jego rynkowymi zachowaniami została tak dobrana, aby sprzyjała przydatności książki dla badaczy tego problemu, osób zajmujących się programowaniem zjawisk rynkowych, studentów oraz praktyków, w szczególności pracowników działów marketingowych w firmach, agencji badań rynku czy też agencji reklamowych. W publikacji: Konsument i jego zachowania na rynku - Konsument indywidualny jako podmiot rynku - Zachowania konsumentów indywidualnych na rynku - Podstawy źródłowe i metody badania zachowań konsumentów na rynku Modele zachowań konsumentów na rynku - Teoretyczne i metodyczne aspekty budowy modeli zachowań konsumentów - Charakterystyka rynkowych zachowań konsumentów wg modelu EBK Wykorzystanie wiedzy o konsumencie i jego zachowaniach w praktyce - Aktywne kształtowanie zachowań konsumentów w praktyce gospodarczej - Zachowania konsumentów na wybranych rynkach – ujęcia modelowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109596 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33498 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41734 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111098 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30600 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112918 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 49181 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112000 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65231 P 16,3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43077 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2001 (Krak. : DNar.). - 183, [1] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34173 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65224 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 183, [1] s. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82448, 82447, 82445, 82446 (4 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32008 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ochrona niektórych praw konsumentów : komentarz / Ewa Łętowska. - Wyd. 3 (zaktual. i uzup.), stan prawny czerwiec 2001 r. - Warszawa : C. H. Beck, 2001. - XV, 234 s. ; 20 cm.
(Krótkie Komentarze Becka.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111632 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakościowe metody badań marketingowych : jak zrozumieć konsumenta / Dominika Maison. - Wydanie I - 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015. - 287, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów. Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków - pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania. Książka Dominiki Maison jest na polskim rynku pierwszą książką, w której prezentowane jest w sposób jasny, atrakcyjny i pragmatyczny nowoczesne podejście do jakościowych badań marketingowych. Autorka łączy kompetencje rasowego psychologa akademickiego - na bieżąco śledzącego najnowsze dyskusje i idee, z kompetencjami doświadczonego badacza rynku. Dzięki temu idee naukowe okazują się użyteczne, a badania marketingowe - interesujące poznawczo (szczególnie cenne są w książce przykłady zaczerpnięte z autentycznych badań). Na podkreślenie zasługuje też połączenie zrozumienia potrzeb marketingu - wszak badania mają marketingowi właśnie dostarczyć zrozumienia i informacji, z głęboką wiedzą o samych badaniach jakościowych - które nie powinny być nadużywane ani lekceważone. Autorka jest niezwykle uczciwa i rzetelna w prowadzonej przez siebie dyskusji : ukazuje pożytki z dobrych badań jakościowych, ale i ich słabe strony; podkreśla zawsze w nich obecny element subiektywnej interpretacji tego, co się zobaczyło i usłyszało. Tym samym, badanie jakościowe - i to chyba jest jego największy walor - jest według autorki zaproszeniem do myślenia i dyskusji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42631 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98548 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cultura.)
Wraz z nadejściem ery płynnej nowoczesności społeczeństwo producentów przekształca się w społeczeństwo konsumentów. Człowiek odgrywa w nim równocześnie dwie role: potencjalnego nabywcy, a zatem przedmiotu marketingowych zabiegów oraz potencjalnego towaru, poszukującego nabywców. Obie role grane są w przestrzeni społecznej określanej mianem rynku. Warunkiem uzyskania dostępu do dóbr społecznych (przedmiotów osobistej konsumpcji, a także uznania i pozycji społecznej) jest zdobycie "wartości rynkowej", a więc popytu na walory własne. "Utowarowienie" relacji międzyludzkich i poddanie ich regułom rynku towarowego, a nie wzrost aktywności konsumpcyjnej i jej awans w całokształcie czynności życiowych, jest cechą definiującą społeczeństwo konsumentów i kultury konsumeryzmu. W tej książce Zygmunt Bauman, oryginalny analityk współczesnych wzorów i strategii życiowych, bada wpływ postaw konsumpcyjnych na wzory zachowań w różnych, na pozór niepowiązanych z sobą, aspektach życia społecznego, takich jak współczesna praktyka polityczna i demokratyczna, podziały i uwarstwienie społeczne, wspólnoty i związki partnerskie, budowa tożsamości, wytwarzanie i użytkowanie czy wreszcie preferowanie określonych wartości. Głównymi tematami tej błyskotliwej książki są wpływ światopoglądu i wzorów zachowań inspirowanych i kształtowanych przez rynki towarowe na sieć stosunków międzyludzkich oraz źródła uraz, protestów i oporu wobec tego wpływu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106094 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45952 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37520 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64802 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współcześnie konsument bywa nazywany "królem systemu ekonomicznego". Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw. Autor, prof. dr hab. Leszek Rudnicki, przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu konsumentów w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocześnie została pokazana rola czynników psychologicznych, personalno-demograficznych, społeczno-kulturowych i ekonomicznych w kształtowaniu zachowania konsumentów na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkół biznesu, uczestników kursów doskonalących kwalifikacje w zakresie marketingu. Może być też przydatna dla osób zawodowo zajmujących się działalnością marketingową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104966 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38594 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63201 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Klient w sieci organizacyjnej / Stanisław Skowron. - Warszawa : Difin, 2013. - 176, [1] s. : il. ; 23 cm.
Książka podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej? czy sieć organizacji stwarza dla klienta dodatkową wartość w stosunku do jego relacji z pojedynczą organizacją (tzw. synergia sieci)? czy klient, wykorzystując technologie informacyjne, ma możliwości integrowania się w formie własnej sieci (wspólnoty o charakterze sieciowym)? jakie mogą zachodzić relacje między obiema sieciami, tj. siecią organizacyjną i siecią klienta? jakie strategie może formułować sieć organizacyjna z punktu widzenia obsługi klienta sieciowego? Autor formułuje śmiałą hipotezę, iż miejsce i rola klienta w sieci (jako celu i zasobu sieci oraz kryterium decyzji menedżerskich) jest pochodną oddziaływania dwu sieci: sieci organizacyjnej i sieci klienta. Kryterium interferencji obu sieci, wraz z kryterium dominującego typu użyteczności, jakiej klientowi dostarcza sieć, rozstrzygają z kolei o wyborze strategii sieci organizacyjnej ukierunkowanej na klienta. Hipoteza o wzajemnym oddziaływaniu sieci organizacyjnej i sieci klienta, gdzie obaj aktorzy gry rynkowej sięgają po potężny oręż w postaci coraz doskonalszych instrumentów technologii informacyjnej, wydaje się odpowiadać wyzwaniom dzisiejszej gospodarki i społeczeństwa. Biznes sieciowy, z jednej strony, i wspólnoty sieciowe klientów z drugiej, stanowią dwie przenikające się kultury, wyznaczają przestrzeń dla konfrontacji i zrozumienia. Szczególnie dostrzegać to muszą menedżerowie biznesu sieciowego, przyjmując realne założenie, że klient "uczy się" szybko, a klient sieciowy jeszcze szybciej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106815 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; Seria I, Z. 263)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98950 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48749 (1 egz.)
Książka
W koszyku
The book is a collective work in which the authors attempted to include a broad spectrum of subjects from the field of innovation targeted at building customer value for a company. It is not a complete study of the subject matter, but emphasises the need to find a new approach to innovation - as a source of value for the customer, since only when understood in that way can innovation translate to a return on investment and generate higher profitability.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45451 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35589 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej