Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(29)
Forma i typ
Książki
(29)
Dostępność
dostępne
(46)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(13)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(6)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(9)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(12)
Autor
Mazur Marek
(3)
Muszyńska Władysława
(2)
Orzeszko Teresa
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bakalarski Krzysztof
(1)
Bednarska Marlena
(1)
Czechowska-Derkacz Beata
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Ekiert-Grabowska Dorota
(1)
Florek Magdalena
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Karaszewski Włodzimierz
(1)
Korenik Stanisław
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kufel-Siemińska Anna
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Mieczkowska-Czerniak Katarzyna
(1)
Mruk Henryk
(1)
Obrębalski Marek
(1)
Oldroyd David
(1)
Pietrzyk-Zieniewicz Ewa
(1)
Przetaczek Magdalena
(1)
Radzik-Maruszak Katarzyna
(1)
Rapacz Andrzej
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Szeichtenberg Aleksander
(1)
Szulce Halina
(1)
Urbańczyk Edward
(1)
Waściński Tadeusz
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(19)
nieznany (po)
(10)
Temat
Marketing
(12)
Turystyka
(6)
Marketing polityczny
(5)
Zarządzanie
(5)
Reklama
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Usługi
(4)
Globalizacja
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Artykuły konsumpcyjne
(2)
Biura podróży
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Internet
(2)
Kadry
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Negocjacje
(2)
Nieruchomości
(2)
Politycy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja
(1)
Agroturystyka
(1)
Archeologia
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
(1)
Benchmarking
(1)
Bezrobocie
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Czytelnictwo
(1)
Dyrektorzy
(1)
Ekorozwój
(1)
Ekoturystyka
(1)
Emisja papierów wartościowych
(1)
Euroregion Nysa
(1)
Euroregion Pomerania
(1)
Euroregiony
(1)
Facebook
(1)
Farmacja
(1)
Franchising
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gorzów Wielkopolski (okręg)
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Grupy nacisku
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jellinek, Georg
(1)
Język państwowy
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Korupcja
(1)
Książka
(1)
Kwaśniewski Aleksander
(1)
Leasing
(1)
Lepper Andrzej
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodzież
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Oceny pracowników
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opieka społeczna
(1)
Oświata
(1)
Petrus (wydawnictwo)
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polskie Stronnictwo Ludowe (1989- )
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Ryzyko
(1)
Samorząd gminny
(1)
Samorząd powiatowy
(1)
Samorząd wiejski
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sport
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Temat: czas
1989-
(16)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Norwegia
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(2)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47471 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55704, 58525 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84213 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84214 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32730 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98539 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50074 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyt Naukowy / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa m. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu. Prace Naukowe Instytutu Zarządzania.)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103216, 103217 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47282 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37993 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44232 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63244 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60451 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorka książki znakomicie pokazuję kształcącą funkcje książki w ciągu wieków odnosząc ją do współczesności na przykładzie Wydawnictwa PETRUS. Dzięki niej możemy poznać nie tylko historię piśmiennictwa czy dynamikę rozwoju Wydawnictwa PETRUS, ale także poznać współczesne gusta czytelników. Jakimi kryteriami kierują się przy wyborze publikacji? Jak i gdzie najczęściej nabywają publikacje? Jakich tematów poszukują i jakie mają oczekiwania estetyczne? A to wszystko w kontekście publikacji Wydawnictwa PETRUS.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31743 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44437 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58569 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41337 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działanie i znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności tej pracy. M.in. niespodziewany sukces "Samoobrony", zdaniem wielu obserwatorów, jest pochodną zastosowania metod marketingowych i technik perswazyjnych w oddziaływaniu wyborców. Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów. Książka służyć będzie zarówno studentom kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistom zajmującym się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i politykom, a także osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas wyborów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102805 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42517 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60843 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera 76 referatów podzielonych na trzy grupy tematyczne. W grupie pierwszej, poświęconej problemom tożsamości marketingu znalazły się opracowania dotykające fundamentalnych pytań o istotę marketingu oraz jego miejsce we współczesnych przedsiębiorstwach i organizacjach. Grupa druga obejmuje referaty poruszające fundamentalne problemy etyczne. W opracowaniach grupy trzeciej autorzy podjęli istotne problemy przyszłości marketingu i jego rozwoju. W części 2, przygotowanej wspólnie z Centrum Etyki Biznesu, znalazły się m.in. takie artykuły jak: Wojciech Gasparski, Etyczność marketingu - marketingiem etyczności; Marta Hereźniak, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w perspektywie zarządzania marką - dlaczego warto uczynić z etyki fundament biznesu?; Anna Lewicka-Strzałecka, W poszukiwaniu nowych instrumentów społecznej legitymizacji firmy; Anna Olejniczuk-Merta, Etyka w badaniach i działaniach marketingowych (na przykładzie rynku młodych konsumentów); Jan W. Wiktor, Reklama - między perswazją a manipulacją. Etyczne kontrowersje wokół komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104041 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46756 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja społeczna w swych różnych obliczach kształtuje naszą cywilizację i kulturę, oddziałując na kształt i zasięg uznawanych norm, wzorców zachowań, idei. Nowe jej formy i technologie kreują inne niż dotąd sposoby naszego postępowania - indywidualnego i zbiorowego. Wydaje się, że mają one większe znaczenie w budowaniu oblicza współczesnych społeczeństw, niż wola i dążenia ludzi, czyniąc nas niewolnikami informacji, technicznych środków jej przekazu oraz niezależnych od naszej woli źródeł informacji. Do takiego oblicza rzeczywistości pewnie większość z nas zdążyła się przyzwyczaić. Jednak czy zastanawiamy się nad tym na ile komunikacja, stan kompetencji komunikacyjnych, rola jaką komunikacja odgrywa albo może odgrywać w życiu społecznym, powiązane są z dążeniem do tego, by lepsza była jego jakość? By lepiej, bogaciej żyć? Co może łączyć komunikację z procesami rozwoju? Dlaczego rozwój miałby w jakikolwiek sposób wiązać się ze sposobami komunikowania się ludzi? Czy od rozmawiania, informowania, nauczania, przekonywania może przybywać bogactwa? To niektóre z pytań jakie stawia w tej publikacji jej Autor. Poszukując na nie odpowiedzi prowadzi Czytelnika w świat dialogu i jego uwarunkowań politycznych, edukacyjnych i społecznych istniejących w naszym kraju. Podpowiada również, jak kształtować nasze osobiste kompetencje komunikacyjne, by dobrze z nich korzystać dla pożytku własnego i ogółu. Poznajemy też sprawczą moc kreatywnego myślenia wspólnot ludzkich oraz warunki pozwalające na pojawienie się twórczej wartości kapitału społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107886 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49100 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39669 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45608 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65182 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60108 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, ISSN 1427-1117 ; 176)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98574, 111390 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60154 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93204 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43074 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34664 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60109 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół czterech obszarów tematycznych. Pierwszy z nich dotyczy szeroko rozumianej roli samorządu terytorialnego w systemie politycznym. Odnaleźć tu można teksty odnoszące się zarówno do filozofii działania samorządu, jak i rozwoju poszczególnych jego szczebli. Z kolei w części drugiej zawarte są refleksje skupiające się na funkcjonowaniu samorządów w wybranych krajach. Poszczególni autorzy prezentują doświadczenia amerykańskie i zachodnioeuropejskie w reformowaniu samorządów oraz problemy związane z restytucją administracji lokalnej w innych państwach byłego bloku wschodniego. W trzeciej części pracy dokonano analizy zagadnień rozwoju lokalnego i regionalnego. Autorzy zawartych w niej artykułów koncentrują się przede wszystkim na problemie efektywności działania polskich jednostek samorządowych, wskazując zarówno dobre praktyki, jak i obszary wymagające dalszych reform. Publikację zamykają rozważania dotyczące relacji między samorządem a społeczeństwem. Podnoszone tu kwestie odnoszące się do problemu braku zaufania obywateli wobec instytucji samorządu, jak i trudnych relacji między lokalnymi władzami a mediami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105812 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45002 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej