Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(320)
IBUK Libra
(6)
Forma i typ
Książki
(187)
Artykuły
(132)
Publikacje dydaktyczne
(29)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje fachowe
(8)
E-booki
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(365)
wypożyczone
(29)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(84)
Czytelnia Piła
(11)
Wypożyczalnia Chodzież
(33)
Czytelnia Chodzież
(9)
Wypożyczalnia Czarnków
(61)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(33)
Czytelnia Trzcianka
(4)
Wypożyczalnia Złotów
(76)
Czytelnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(58)
Czytelnia Wągrowiec
(14)
Informatorium
(1)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(3)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Braun-Gałkowska Maria
(4)
Leszczuk-Fiedziukiewicz Anna
(4)
Nowacki Robert
(4)
Bralczyk Jerzy
(3)
Budzyński Wojciech
(3)
Hussak Tadeusz
(3)
Jachnis Anna
(3)
Kossowski Paweł
(3)
Awdziej Marcin
(2)
Bajka Zbigniew
(2)
Benedikt Antoni
(2)
Doliński Dariusz
(2)
Dziuk Krystyna
(2)
Falkowski Andrzej
(2)
Ginter Joanna
(2)
Hofman Iwona
(2)
Janiak Aleksandra
(2)
Jarco Jerzy
(2)
Jegier Aneta
(2)
Kaca Przemysław
(2)
Kall Jacek
(2)
Kuśpit Małgorzata
(2)
Kwarciak Bogusław
(2)
Kępa-Figura Danuta
(2)
Kłosińska Tatiana
(2)
Laszczak Mirosław
(2)
Lehmann Krzysztof
(2)
Leszczuk Anna
(2)
Lindstrom Martin
(2)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(2)
Pitrus Andrzej
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Sienkiewicz Henryk
(2)
Sitarczyk Małgorzata
(2)
Sosa Joanna
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Szymik Eugeniusz
(2)
Terelak Jan Feliks
(2)
Urbańska Jolanta
(2)
Urbańska Justyna
(2)
Zakrzewski Tomasz
(2)
Śmietana Barbara
(2)
Albertowska Anna
(1)
Albin Krzysztof
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Babiarz Mirosław
(1)
Bakalarski Krzysztof
(1)
Banaszkiewicz-Zygmunt Edyta
(1)
Barańska Marzena
(1)
Barfoot Caroline
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartczak Sabina
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartwicka Halina
(1)
Barwise Patrick
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bańczerowska Izabela
(1)
Bednarek Józef
(1)
Beliczyński Jan
(1)
Bernacki Marek
(1)
Białoskórska Mirosława
(1)
Bidziński Karol
(1)
Bielicki Eugeniusz
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bomba Katarzyna
(1)
Bond Jonathan
(1)
Borowiec Karina
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Bromboszcz Ewa
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Bruneau Edmond A
(1)
Bujak-Lechowicz Jolanta
(1)
Buksińska Beata
(1)
Burakowska Elżbieta
(1)
Burtenshaw Ken
(1)
Byrska Joanna Mysona
(1)
Bąk Krzysztof
(1)
Cantarero Katarzyna
(1)
Caples John
(1)
Całusińska Małgorzata
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Chłopicki Władysław
(1)
Chłopocki Jacek
(1)
Cieszkowski Marek
(1)
Ciosek Mieczysław
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Cwalina Wojciech
(1)
Cybulska Agata
(1)
Cyr Donald G
(1)
Cywiński Marcin
(1)
Czepczyński Wiktor
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
D'Almeida Fabrice
(1)
De Chernatony Leslie
(1)
Dennison Dell
(1)
Derbich Jolanta
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Dolata-Makuch Ewa
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Domański Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(82)
2000 - 2009
(172)
1990 - 1999
(57)
1970 - 1979
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(63)
1989-2000
(7)
Kraj wydania
Polska
(326)
Język
polski
(313)
nieznany (po)
(11)
Odbiorca
Nauczyciele
(50)
Pedagodzy szkolni
(17)
Wychowawcy klas
(16)
Nauczyciele języka polskiego
(14)
Pedagodzy
(8)
Nauczyciele przedszkoli
(7)
Wychowawcy małych dzieci
(5)
Bibliotekarze
(4)
Nauczyciele bibliotekarze
(4)
Dorośli
(2)
Szkoły wyższe
(2)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele edukacji dla bezpieczeństwa
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Pracownicy oświaty
(1)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Rodzice
(1)
Socjoterapeuci
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Terapeuci
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Reklama
(283)
Środki masowego przekazu
(41)
Marketing
(26)
Internet
(24)
Konsumenci (ekon.)
(23)
Reklama telewizyjna
(18)
Telewizja
(16)
Dziecko
(14)
Public relations
(14)
Edukacja medialna
(13)
Komunikacja społeczna
(12)
Reklama internetowa
(9)
Wychowanie
(9)
Handel
(8)
Kobieta
(8)
Promocja handlowa
(8)
Rodzina
(8)
Komunikacja interpersonalna
(7)
Kultura
(7)
Uczucia
(7)
Zarządzanie
(7)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(6)
Manipulacja (psychol.)
(6)
Media społecznościowe
(6)
Młodzież
(6)
Płeć
(6)
Reklama radiowa
(6)
Zachowanie
(6)
Firma (nazwa)
(5)
Język
(5)
Język polski
(5)
Język polski - nauczanie - konspekty - gimnazjum
(5)
Kultura masowa
(5)
Perswazja
(5)
Polityka
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Reklama prasowa
(5)
Rodzice
(5)
Wychowanie w rodzinie
(5)
Agencje reklamowe
(4)
Agresywność
(4)
Dzieci
(4)
Jakość życia
(4)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Książka
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Mężczyzna
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
Postawy
(4)
Prasa (wydawnictwa)
(4)
Propaganda
(4)
Przemoc
(4)
Radiofonia
(4)
Reklama społeczna
(4)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(4)
Spożycie
(4)
Telewizja - wychowanie
(4)
Wychowanie estetyczne
(4)
Wychowanie przedszkolne
(4)
Znaki towarowe
(4)
Świadomość społeczna
(4)
Badania marketingowe
(3)
Cyberprzemoc
(3)
Decyzje
(3)
Dziecko niepełnosprawne
(3)
Edukacja międzykulturowa
(3)
Etykieta językowa
(3)
Godziny wychowawcze - konspekty
(3)
Grupy nacisku
(3)
Język polski (przedmiot szkolny)
(3)
Język polski - nauczanie - konspekty - szk. podst
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Księgarstwo
(3)
Kształcenie
(3)
Liternictwo
(3)
Lęk
(3)
Marketing polityczny
(3)
Motywacja
(3)
Multimedia
(3)
Negocjacje
(3)
Psychologia poznawcza
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Reklamacja
(3)
Retoryka
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Usługi
(3)
Wychowanie do wartości
(3)
Wychowanie religijne
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Agresja
(2)
Autoprezentacja
(2)
Bezrobocie
(2)
Biblioterapia
(2)
Ceny
(2)
Temat: czas
2001-
(22)
1989-
(8)
2001-0
(4)
1901-
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Bytów (woj. pomorskie)
(1)
Finlandia
(1)
Gryfice (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Kościerzyna (woj. pomorskie)
(1)
Kłodzko
(1)
Negocjacje
(1)
Polska
(1)
Pomorze
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(87)
Artykuł z czasopisma fachowego
(52)
Artykuł z czasopisma naukowego
(23)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(15)
Czasopismo pedagogiczne
(8)
Materiały pomocnicze dla szkół zawodowych
(7)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(6)
Podręczniki akademickie
(6)
Poradniki
(6)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(5)
Artykuł z czasopisma informacyjnego
(4)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(4)
Blogi
(4)
Film
(4)
Gry komputerowe
(4)
Materiały pomocnicze
(4)
Poradniki dla nauczycieli
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Scenariusz zajęć
(4)
Podręcznik
(3)
Podręczniki
(3)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(2)
Komiksy
(2)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Artykuł z czasopisma historycznego
(1)
Artykuł z czasopisma literackiego
(1)
Artykuł z czasopisma sportowego
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Czasopisma kobiece rosyjskie
(1)
Encyklopedie
(1)
Felieton
(1)
Fotografia
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Literatura
(1)
Muzyka rozrywkowa
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Synteza
(1)
Szkice literackie
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wywiady
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół zawodowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(108)
Językoznawstwo
(14)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Psychologia
(8)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Medycyna i zdrowie
(6)
Zarządzanie i marketing
(6)
Literaturoznawstwo
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Tytuł czasopisma
Edukacja i Dialog
(10)
Wychowawca
(9)
Edukacja Medialna
(7)
Poradnik Językowy
(6)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(5)
Wychowanie w Przedszkolu
(5)
Język Polski w Gimnazjum
(4)
Między nami polonistami
(3)
Nowa Polszczyzna
(3)
Nowa Szkoła
(3)
Polonistyka
(3)
Przegląd Psychologiczny
(3)
Wychowanie na Co Dzień
(3)
Biblioteka w Szkole
(2)
Doradca Nauczyciela Przedszkola
(2)
Głos Pedagogiczny
(2)
Język Polski w Szkole Średniej
(2)
Kultura i Edukacja
(2)
Kultura i Społeczeństwo
(2)
Kwartalnik Pedagogiczny
(2)
Nauczyciel i Szkoła
(2)
Poradnik Bibliotekarza
(2)
Remedium
(2)
Ruch Pedagogiczny
(2)
Serwis Informacyjny Narkomania
(2)
Wszystko dla Szkoły
(2)
Świat Problemów
(2)
Życie Szkoły
(2)
Biblioteka Publiczna
(1)
Chowanna
(1)
Dzieci : Magazyn dla Rodziców
(1)
Edukacja : studia, badania, innowacje
(1)
Edukacja dla Bezpieczeństwa
(1)
Guliwer
(1)
Język Polski w Szkole - gimnazjum
(1)
Język Polski w Szkole IV - VI
(1)
Kultura Fizyczna
(1)
Niebieska Linia
(1)
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(1)
Przegląd Humanistyczny
(1)
Psychologia w Szkole
(1)
Serwis Informacyjny Uzależnienia
(1)
Warsztaty Polonistyczne
(1)
Wiadomości Historyczne z Wiedzą o Społeczeństwie
(1)
Wiadomości Opinie Materiały : Biuletyn Pilskiej Oświaty
(1)
Wychowanie Na Co Dzień
(1)
Wychowanie na co dzień
(1)
Zeszyty Szkolne
(1)
326 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tom 4 serii otwiera kolejne opracowania poświęcone szeroko rozumianej problematyce edukacji, wychowania i wsparcia dziecka w toku jego życia na poszczególnych etapach rozwoju. W tomie zostały poruszone zagadnienia związane ze wspomaganiem rozwoju i uczenia się dziecka. Opracowania zostały podzielone na dwie części: pierwszą zatytułowaną Wspomaganie rozwoju i uczenia się małego dziecka i część drugą Konteksty wychowawcze - ku pedagogice współbycia. Artykuły prezentują rozważania teoretyczne, jak i empiryczne z zakresu kształcenia ogólnego dziecka w wybranych obszarach jego rozwoju poznawczego lub społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106861/T.4 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48940 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 39237 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32379 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45302 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64201 P 2,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy - znani psycholodzy i psychoterapeuci - opisują ludzkie zachowania, wyjaśniają takie pojęcia jak: osobowość, inteligencja. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na szereg pytań, np. dlaczego inaczej zachowujemy się w grupie, a inaczej w samotności, jak funkcjonujemy w rodzinie, jakie związki zachodza między psychiką a ciałem, a jakie między psychologią a medycyną. Książka choć zawiera szereg cennych wskazówek, nie jest poradnikiem, w którym czytelnik znajdzie odpowiedź na pytanie jak być szczęsliwym. Jest bowiem przewodnikiem po świecie ludzkich zachowań, a także problemów, jakie spotykamy w dorosłym życiu, m. in. w rodzinie, w pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35234 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 41692 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60140 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106073 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38908 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32262 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45069 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64117, 64694, 64693 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Oddajemy do rąk Czytelników książkę ze świadomością, iż podjęte w niej tematy warto potraktować jako punkt wyjścia do dalszych, własnych studiów i poszukiwań. Opracowanie teoretyczne oraz analiza wyników badań nauko¬wych umożliwi orientację w rzeczywistości pedagogicznej, a także pozwoli na wytyczenie optymalnych perspektyw zmian dotyczących edukacji dziecka. Ze Wstępu Elżbiety Jaszczyszyn i Jolanty Szada-Borzyszkowskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38327 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46719 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85897 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29664 (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29663 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46759 (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42251 p (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107739 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39318 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32500 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49181 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
> KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek. * Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. – od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie. Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje. Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Książka obejmuje wszystkie klasyczne zagadnienia składające się na tę dyscyplinę oraz zagadnienia relatywnie nowe, takie jak kwestie różnic płci, nowych mediów, miłości i władzy. Napisana jasnym i barwnym językiem skupia się na prawidłowościach rządzących ludzką psychiką i postępowaniem. Pokazuje, w jak fascynujący sposób psychologia społeczna odpowiada na pytanie, kim jest człowiek i na czym polega jego społeczna natura. Bogdan Wojciszke - profesor psychologii, dziekan sopockiego wydziału Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, fellow (z wyboru) Association of Psychological Science, członek korespondent PAN. Jego zainteresowania badawcze obejmują zagadnienia psychologii społecznej - spostrzeganie i ocenianie ludzi, oceny moralne, dynamika bliskich związków uczuciowych, kultura narzekania, następstwa sprawowania władzy i treść poglądów na świat społeczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 103695, 103694 (2 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47544 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38110 (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31663 P (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44289 p (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63390 P 5,6 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian. Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami. Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Engram)
Analizując całą listę zagrożeń, jakie wiążą się z korzystaniem przez młodych ludzi z mediów elektronicznych, możemy ulec pokusie skierowania całego wysiłku na maksymalne ograniczenie korzystania z nich. Wydaje się jednak, że kluczową sprawą jest stworzenie takiej kultury domowej, nakierowanej na bycie z innymi, rozmowę, wzajemną pomoc i wreszcie naukę i własny rozwój, która spowoduje, że dziecko/dorastający nie będzie liczył czasu do kolejnego filmu lub kolejnej sesji z komputerem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106721 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48532 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32434 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45212 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64132 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Kraj pochodzenia produktu należy obok jakości i ceny do najważniejszych kryteriów wyboru przy podejmowaniu przez konsumenta decyzji zakupowych artykułów spożywczych, a w kontekście negatywnych skutków pandemii COVID-19 kupowanie żywności made in Poland zyskuje na znaczeniu, stając się praktycznym działaniem na rzecz wspierania rodzimych producentów. W monografii usystematyzowano stan wiedzy na temat zjawiska patriotyzmu konsumenckiego oraz zidentyfikowano postawy i czynniki determinujące nabywanie przez konsumentów polskich produktów żywnościowych. Ponadto na podstawie wyników badań empirycznych dokonano typologii konsumentów z trzech generacji wiekowych – X, Y i Z – w kontekście postaw wobec tych produktów, a zwłaszcza triady ich cech, tj. pochodzenia, ceny i jakości. W konsekwencji stwierdzono występowanie znaczących różnic międzypokoleniowych i odmienne, nie zawsze pozytywne podejście do zakupu polskiej żywności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
(Biblioteka UOKiK.)
Niniejszy poradnik stanowi podstawowe kompendium wiedzy na temat najważniejszych obowiązków przedsiębiorców przy zawieraniu umów z konsumentami, zarówno tych w formie tradycyjnej, jak i poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość. Opisane w nim zostały również najistotniejsze uprawnienia konsumentów, takie jak prawo do odstąpienia od umowy czy możliwość złożenia reklamacji wadliwego towaru na podstawie rękojmi lub gwarancji. Należy jednak pamiętać, że zasady przedstawione w poradniku mają zastosowanie do umów zawartych od 25 grudnia 2014 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46521 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka UOKiK.)
Kupując warzywa na bazarze lub bilet w kiosku czy zamawiając usługi telekomunikacyjne, każdorazowo zawierasz umowę z przedsiębiorcą. Jeśli robisz to wyłącznie w celach prywatnych, jesteś konsumentem. W takiej sytuacji przysługują Ci liczne prawa, które umożliwiają ochronę Twoich interesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46519 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 1493 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 1494 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48991 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Celem przygotowanego podręcznika jest zaprezentowanie najważniejszych zasad oraz technik marketingowych służących zwiększaniu skuteczności działania przedsiębiorstwa na rynku. Przesądziło to o treści podręcznika, w którym definiowane koncepcje, strategie oraz trendy zostały zilustrowane wieloma przykładami praktycznymi. Ich zadaniem jest ułatwienie rozumienia zasad marketingu, a zarazem pobudzenie do kreowania własnych rozwiązań. W naszym przekonaniu zawarte w podręczniku treści mogą być użyteczne zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, także technicznych, humanistycznych i artystycznych, jak i dla osób działających w praktyce, czyli pracowników przedsiębiorstw oraz instytucji. Rozdział pierwszy prezentuje istotę oraz genezę marketingu, a także marketing jako koncepcję zarządzania przedsiębiorstwem, wskazując również na kierunki rozwoju. W rozdziale drugim przedstawiono odrębności marketingu w odniesieniu do podstawowych rynków, a mianowicie rynku dóbr konsumpcyjnych, rynku instytucjonalnego, sektora usług i organizacji non profit. Rozdział trzeci zawiera rozważania na temat procesu tworzenia i wdrażania strategii marketingowych, jest wzbogacony klasyfikacją i oceną różnych typów strategii. Kontynuacja tej problematyki, odniesiona do strategii konkurowania oraz budowania przewagi konkurencyjnej z uwzględnieniem modelu M. Portera, stanowi treść rozdziału czwartego. Istotą marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem jest wiedza na temat zachowań konsumentów oraz segmentów rynkowych. W rozdziale piątym scharakteryzowano zachowania konsumentów, omówiono proces decyzyjny na różnych rynkach, krytycznie opisano trendy zachowań konsumentów, a także odwołano się do ekonomii behawioralnej i wyników badań neuromarketingowych. W rozdziale szóstym przedstawiono istotę oraz kryteria segmentacji, a także ich znaczenie w pozycjonowaniu produktów i marek. Rozdział siódmy poświęcono omówieniu metod badania potrzeb oraz zachowań konsumentów. Wiedząc, że konsumenci są w centrum zainteresowania marketingowego przedsiębiorstwa, przybliżono sposoby pozyskiwania informacji oraz metody badań ilościowych i jakościowych. W rozdziale ósmym zaprezentowano zagadnienia związane z produktem, cyklem jego życia, zarządzaniem portfelem produktów, zadaniami menedżera produktu, strategią wprowadzania nowego produktu na rynek oraz strategią opakowania. Rozdział dziewiąty skupia uwagę Czytelnika na sposobach budowania pozycji marki oraz zarządzania wizerunkiem przedsiębiorstwa. W rozdziale dziesiątym opisano strategie cenowe, wskazując na znaczenie wartości w procesie budowania oferty przedsiębiorstwa. Kolejny, jedenasty rozdział zawiera rozważania na temat zarządzania dystrybucją. Obok treści związanych ze strategią dystrybucji pokazano trendy, które są obserwowane w tym obszarze. Rozdziały dwunasty i trzynasty przedstawiają sposoby i formy komunikacji. W pierwszym z nich skoncentrowano się na wyjaśnieniu form i narzędzi komunikacji masowej, a w drugim przedstawiono sposoby komunikacji bezpośredniej. Podstawą działań operacyjnych przedsiębiorstwa jest z reguły plan marketingowy. Rozdział czternasty zawiera omówienie procedury, etapów oraz struktury planu marketingowego w przedsiębiorstwie. W rozdziale końcowym, piętnastym, wskazano na istotę i znaczenie kontroli działalności marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem pomiaru wyników i audytu marketingowego oraz organizacyjnych aspektów kontroli marketingu. Wychodząc z założenia, że przygotowany podręcznik ma służyć zdobywaniu wiedzy z zakresu marketingu oraz umiejętności jej praktycznego wykorzystania, na końcu każdego z rozdziałów zawarto pytania oraz zadania do samodzielnego rozwiązania. Duża część proponowanych zadań może być wykonywana w zespołach, co ma służyć zdobywaniu kwalifikacji w zakresie pracy grupowej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Zamieszczane w Rozprawach Komisji Językowej artykuły podejmują tematykę z wielu dziedzin lingwistycznych, prezentujących różną metodologię badawczą. Publikowane rozprawy i artykuły mają charakter teoretyczno-metodologiczny i materiałowy. Obok prac polonistycznych w Rozprawach... ukazują się prace slawistyczne i komparatywne z odniesieniem do stanu indoeuropejskiego, autorstwa głównie językoznawców łódzkich, ale także pozałódzkich i zagranicznych – przedstawicieli wszystkich pokoleń
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Zamieszczane w Rozprawach Komisji Językowej artykuły podejmują tematykę z wielu dziedzin lingwistycznych, prezentujących różną metodologię badawczą. Publikowane rozprawy i artykuły mają charakter teoretyczno-metodologiczny i materiałowy. Obok prac polonistycznych w Rozprawach... ukazują się prace slawistyczne i komparatywne z odniesieniem do stanu indoeuropejskiego, autorstwa głównie językoznawców łódzkich, ale także pozałódzkich i zagranicznych – przedstawicieli wszystkich pokoleń. The periodical (annual) Rozprawy Komisji Językowej Łódzkiego Towarzystwa Naukowego / Dissertations of Language Committee of Lodz Learned Society was established in 1954. Articles featured in Dissertations of Language Committee of Lodz Learned Society concentrate on issues from numerous linguistic fields which present various research methodologies. Treatises and articles are of theoretical-methodological and material representing nature. Apart from papers in Polish studies, Dissertations of Language Committee of Lodz Learned Society publishes also Slavonic articles and compendious works with reference to Indo-European state. The authors of articles are mainly linguists from Lodz; however, besides them there are scientists from outside Lodz and abroad who represent all generations.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej