Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Autor
Awdziej Marcin
(1)
Bobrowska Agnieszka
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(1)
Orzeszko Teresa
(1)
Urbańczyk Edward
(1)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(4)
nieznany (po)
(1)
Temat
Turystyka
(4)
Usługi
(4)
Marketing
(3)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Reklama
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Sport
(2)
Agroturystyka
(1)
Archeologia
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Biura podróży
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Ekorozwój
(1)
Farmacja
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Hotelarstwo
(1)
Internet
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Katastrofy ekologiczne
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Leasing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Osoby bezdzietne
(1)
Popyt
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rynek
(1)
Samorząd gospodarczy
(1)
Służba zdrowia
(1)
Tajemnica bankowa
(1)
Telemarketing
(1)
Terroryzm
(1)
Transport
(1)
Turystyka biznesowa
(1)
Turystyka kosmiczna
(1)
Turystyka kulturowa
(1)
Turystyka morska
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Turystyka polonijna
(1)
Turystyka socjalna
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Unia Europejska
(1)
Urbanizacja
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zachowania zdrowotne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka zawiera 76 referatów podzielonych na trzy grupy tematyczne. W grupie pierwszej, poświęconej problemom tożsamości marketingu znalazły się opracowania dotykające fundamentalnych pytań o istotę marketingu oraz jego miejsce we współczesnych przedsiębiorstwach i organizacjach. Grupa druga obejmuje referaty poruszające fundamentalne problemy etyczne. W opracowaniach grupy trzeciej autorzy podjęli istotne problemy przyszłości marketingu i jego rozwoju. W części 2, przygotowanej wspólnie z Centrum Etyki Biznesu, znalazły się m.in. takie artykuły jak: Wojciech Gasparski, Etyczność marketingu - marketingiem etyczności; Marta Hereźniak, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w perspektywie zarządzania marką - dlaczego warto uczynić z etyki fundament biznesu?; Anna Lewicka-Strzałecka, W poszukiwaniu nowych instrumentów społecznej legitymizacji firmy; Anna Olejniczuk-Merta, Etyka w badaniach i działaniach marketingowych (na przykładzie rynku młodych konsumentów); Jan W. Wiktor, Reklama - między perswazją a manipulacją. Etyczne kontrowersje wokół komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104041 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46756 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji zaprezentowano wybrane wyniki badań nad zachowaniami konsumentów. Poszczególne rozdziały dotyczą odrębnych problemów związanych z funkcjonowaniem konsumenta we współczesnej gospodarce, w szczególności: problemu gospodarowania czasem wolnym, konsumpcji Internetu, rozwoju produktów ekologicznych, zachowań prozdrowotnych i komunikacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45850 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyt Naukowy / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa m. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu. Prace Naukowe Instytutu Zarządzania.)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103216, 103217 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47282 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37993 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44232 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63244 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka / Władysław W. Gaworecki. - Wyd. 6. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 421 s. : il. ; 24 cm.
Przedmiotem rozważań zawartych w książce jest turystyka, jej rodzaje, uwarunkowania cywilizacyjne, tendencje rozwoju i konsekwencje społeczno-ekonomiczne dla różnych dziedzin współczesnego życia. Turystyka bowiem stymuluje rozwój gospodarek krajów, dostarczając rozlicznych korzyści. Przynosi jednak także negatywne skutki społeczne i kulturowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44622 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60108 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej