Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(45)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(25)
Artykuły
(20)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(61)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(13)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(8)
Wypożyczalnia Czarnków
(10)
Wypożyczalnia Trzcianka
(5)
Wypożyczalnia Złotów
(17)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(8)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Informatorium
(1)
Autor
Bauer Zbigniew
(1)
Bilska Grażyna
(1)
Bogdańska Agata
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Chodubski Andrzej
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Czubaszek Maria
(1)
Fiut Ignacy S
(1)
Florkiewicz - Borkowska Marta
(1)
Godzic Wiesław
(1)
Gołębiewski Łukasz
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Grzybowski Przemysław Paweł
(1)
Jabłuszewska Monika
(1)
Jastrzębska-Golonka Danuta
(1)
Jeziorański Marek
(1)
Kacprzak Lech
(1)
Kamińska-Smolarek Izabela
(1)
Lorens Roman
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Mateja Magdalena
(1)
Matusiak Barbara
(1)
Małochleb Paulina
(1)
Mikołajczyk Tomasz
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Muyshondt Faye de
(1)
Niekrewicz Agnieszka Anna
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Olcoń Marta
(1)
Opozda Danuta
(1)
Palka Ewa
(1)
Pezda Aleksandra
(1)
Pietrzak Mateusz
(1)
Piątek Magdalena
(1)
Piętowska Małgorzata
(1)
Podemska-Kałuża Anna
(1)
Potrykus-Woźniak Paulina
(1)
Rettberg Jill Walker
(1)
Ruchniewicz Krzysztof
(1)
Rudomina Justyna
(1)
Rynio Alina
(1)
Rypel Agnieszka
(1)
Sawicka Grażyna
(1)
Seul Sylwia
(1)
Sitarczyk Małgorzata
(1)
Spławska-Murmyło Monika
(1)
Stachowiak Beata
(1)
Szczepan-Wojnarska Anna
(1)
Szeligowski Piotr
(1)
Tomczyk Tomek
(1)
Walczak Bogdan
(1)
Waszkowska Joanna
(1)
Wawryszuk Anna
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(1)
Wieczorek Paweł
(1)
Woźniakowski Mariusz
(1)
Zimnoch Katarzyna
(1)
Śliwerski Bogusław
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Żurawska-Chaszczewska Jowita
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(49)
Język
polski
(49)
Odbiorca
Nauczyciele
(6)
Nauczyciele języka polskiego
(6)
Nauczyciele bibliotekarze
(4)
Bibliotekarze
(3)
Nauczyciele informatyki
(3)
Artyści
(1)
Blogerzy
(1)
Gamerzy
(1)
Gimnazja
(1)
Instagramowicze
(1)
Literaturoznawcy
(1)
Nauczyciele historii
(1)
Redaktorzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Vlogerzy
(1)
Temat
Blogi
(17)
Internet
(16)
Blog
(9)
Media społecznościowe
(9)
Facebook
(8)
Portal społecznościowy
(7)
Strony WWW
(6)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Forum (informat.)
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Twitter
(3)
Bibliotekarze
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Czytelnictwo
(2)
Dziecko
(2)
Dziennikarze
(2)
Emigracja zarobkowa
(2)
Informatyka
(2)
Instagram
(2)
Instytucje kultury
(2)
Język środowiskowy
(2)
Komputer w szkole - Internet
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Nauczanie
(2)
Pomoce dydaktyczne
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Telewizja
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
YouTube
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Adresy domenowe
(1)
Antysemityzm
(1)
Artyści kabaretowi polscy
(1)
Autoprezentacja
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki cyfrowe
(1)
Biblioteki pedagogiczne
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Blogerzy
(1)
Blogi a choroba
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Crowdsourcing
(1)
Czubaszek, Maria (1939- )
(1)
Czytanie
(1)
Dane osobowe
(1)
Decyzje
(1)
Demokracja
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Dzienniki
(1)
Edukacja globalna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Etykieta językowa
(1)
Eurosieroctwo
(1)
Ewangelizacja
(1)
Felieton
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Flash mob
(1)
Formy autobiograficzne
(1)
Frazeologia
(1)
Gazetka szkolna
(1)
Google
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Hipertekst
(1)
Historia (przedmiot szkolny)
(1)
Hosting
(1)
Informacja naukowa
(1)
Interdyscyplinarność
(1)
Język esperanto
(1)
Język polski - nauczanie - szkoła średnia
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kawiarnie i cukiernie
(1)
Kolejnictwo
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikologia
(1)
Komunikowanie się
(1)
Kosmetyki
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kryzys wartości
(1)
Ksenofobia
(1)
Książka
(1)
Kultura masowa
(1)
Kupisiewicz, Czesław (1924)
(1)
Kłamstwo
(1)
Leczenie
(1)
Leksykografia
(1)
LinkedIn
(1)
Macierzyństwo
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Blogi
(15)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(11)
Artykuł z czasopisma fachowego
(8)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(4)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(4)
Poradniki
(4)
Blog
(3)
Gry komputerowe
(2)
Opracowanie
(2)
Pamiętniki polskie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł z czasopisma historycznego
(1)
Artykuł z czasopisma literackiego
(1)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Encyklopedie
(1)
Informatory
(1)
Komiksy
(1)
Literatura
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(13)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Historia
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
IT w Edukacji
(3)
Polonistyka
(3)
Poradnik Bibliotekarza
(2)
Biblioteka Centrum Informacji
(1)
Biblioteka w Szkole : Kompetentny Nauczyciel
(1)
Język Polski w Liceum
(1)
Język Polski w Szkole Ponadpodstawowej
(1)
Kultura i Edukacja
(1)
Kultura i Społeczeństwo
(1)
Pamiętnik Literacki
(1)
Przegląd Humanistyczny
(1)
Studia Humanistyczne AGH
(1)
Wiadomości Historyczne z Wiedzą o Społeczeństwie
(1)
49 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Media Cyfrowe)
Gatunek
Blogowanie - mimo że uprawiane jest dopiero od około 10 lat - ma głęboki wpływ na współczesny Internet. Książka pozwala dokładne przyjrzeć się temu zjawisku. Autorka, jednocześnie bloger i badacz, analizuje ciekawe przykłady, które pokazują, jak blogi i pokrewne im gatunki zmieniają współczesne media i komunikację. Blogi polityczne, dziennikarstwo obywatelskie, blogi-dzienniki czy blogi konsumenckie umożliwiają nie tylko prezentację treści i ekspresję emocji autorom, ale również czytelnicy stają się współtwórcami. Blogi mają zarówno potencjał emancypacyjny, czego wymownym przykładem jest dynamizm irańskiej i chińskiej blogosfery pomimo wysiłków władz na rzecz ograniczania wolności słowa, jak i niebezpieczny potencjał ułatwiania inwigilacji i nadzoru. Blogu, podobnie jak noża lub wszelkiego innego narzędzia, można używać w dobrym albo w złym celu. Jeżeli wiemy, jak go używać i jak jest używany, możemy pomóc w kształtowaniu przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108866 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Blog : pisz, kreuj, zarabiaj / Tomek Tomczyk. - Warszawa : Wydawnictwo Zielona Sowa, cop. 2013. - 371, [4] s. ; 21 cm.
Forma i typ
Gatunek
O pierwszej, zatytułowanej Bloger, autor pisał: „­ To nie jest książka dla blogerów, którzy chcą w tydzień zdobyć popularność, a w miesiąc zarobić milion dolarów. To pozycja dla tych, którzy rozumieją, że pisanie dobrego bloga jest sztuką. Pisanie doskonałego bloga – stylem i sposobem życia”. Podobnie rzecz się ma z drugą książką, także poświęconą sztuce blogowania. Tym razem autor koncentruje się na mentalności blogera, kreowaniu wizerunku w social mediach i zarabianiu na blogu. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na mnóstwo pytań, takich jak: o czym i dla kogo pisać bloga, jakie są etapy budowania wizerunku w social mediach, co jest największym grzechem blogerów, jak sobie radzić z promowaniem i reklamą bloga, jak współpracować z firmami, co reklamować, a czego nie, kiedy zacząć zarabiać na blogu i ile zarabiają najlepsi blogerzy, a także na wiele innych. Dzięki temu poradnikowi pozna także drugą stronę medalu, czyli dowie się, jak wygląda współpraca z blogerami z punktu widzenia firm, co będzie cenną nauką dla każdego blogera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116005 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Blogi jako forma komunikacji w Internecie / Mirosława Wawrzak-Chodaczek. // W: Komunikacja społeczna w świecie wirtualnym / Red. Mirosława Wawrzak - Chodaczek. - Toruń: Wydawnictwo "Adam Marszałek", 2008. - S. 200 - 210.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43543 p (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Artyści - rzemieślnicy - chałturnicy. Poczet felietonistów polskich / Magdalena Mateja. // W: Mistrzowie literatury cz dziennikarstwa? /Pod red. Kazimierza Wolnego-Zmorzyńskiego, Wojciecha Furmana i Jerzego Snopka. - Warszawa: Wydaw. Poltext, 2011.- S. 74 - 84; bibliogr.
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Jak uczyć, kiedy uczniowie nie stawiają pytań, bo mają Wikipedię? Czy fizyka może być ciekawsza niż kolejny odcinek "Mam talent"? Nie ma wątpliwości, że dziś trudniej być nauczycielem niż kiedykolwiek wcześniej. Dużo trudniej także być uczniem. To szkoła powinna nauczyć, jak przetrwać w natłoku informacji i zbyt prostych odpowiedzi na skomplikowane pytania. Nauczyciel może być przewodnikiem i wskazywać, jak sobie radzić w świecie nieustannych zmian. Bez tej wiedzy nowe pokolenia wychodzą w świat, biegle posługując się Googlem, ale bezbronne. Aby być wzorem, nauczyciel powinien nauczyć się internetu jak języka obcego. Facebook, YouTube, Wikipedia świetnie nadają się do szkoły. Aleksandra Pezda wyjaśnia nie tylko to, dlaczego warto z nich korzystać. Opisuje także tych, którzy już to robią z sukcesami - od nauczycielki nauczania przedszkolnego po profesora uniwersytetu. Ta książka jest dowodem na to, że wraz z rozwojem nowych technologii rola nauczyciela... rośnie. Przed wami, nauczyciele, wielki sprawdzian - spróbujcie go nie oblać!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103737, 103736 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38715 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44387 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Genologia Dziennikarstwa.)
Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe media” odróżnia od zwykłych „nowych mediów” ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro „każdy” - to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobań konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110415 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40027 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46229 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48324 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Ta książka jest właśnie dla Ciebie! Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda? A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka? Pewnie niedużą... Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem „no-man lub osobowość”, „ekspert – po prostu marka”, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego? No właśnie... Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty — musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach. Z tą książką zrobisz to profesjonalnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41094 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Także e-maile, sms-y, sieci społecznościowe, czaty mogą być w pełni ludzkimi formami komunikacji. To nie technologia określa, czy komunikacja jest autentyczna, czy też nie, ale serce człowieka i jego zdolność do dobrego wykorzystania środków, jakimi dysponuje. Sieci społecznościowe mogą ułatwiać relacje i promować dobro społeczeństwa, ale mogą również prowadzić do dalszej polaryzacji i podziałów między ludźmi i grupami. Środowisko cyfrowe jest placem, miejscem spotkań, gdzie można wyrazić sobie serdeczność albo zadać rany, nawiązać pożyteczną dyskusję lub dokonać linczu moralnego. (...) Komunikacja, jej miejsca i jej narzędzia doprowadziły do poszerzenia horyzontów dla wielu osób. Jest to dar od Boga, a także wielka odpowiedzialność. Papież Franciszek, Orędzie na 50. Dzień Środków Społecznego Przekazu Czy Facebook i Twitter mogą być miejscem głoszenia Ewangelii? Czy święty Paweł Apostoł, żyjąc w dzisiejszym świecie, publikowałby swoje listy na blogu? Czy lajkując profile katolickie na Facebooku, Twitterze i Instagramie, głosimy kerygmat? Trudno wyobrazić sobie dzisiejszy świat bez Internetu. Cyberprzestrzeń przeniknęła każdą sferę naszego życia – przenika ona wszystkie jego aspekty, począwszy od nauki i ekonomii, na rozrywce kończąc. Portale społecznościowe na całym świecie mają miliardy użytkowników, niezależnie od ich koloru skóry, rasy, narodowości, poglądów czy zasobów materialnych. Książka „Blogobojni, czyli o nowych mediach w Kościele” pokazuje, jak owocnie wykorzystywać nowe media w dziele ewangelizacji. Tłumaczy, jak wielkim darem Boga są internetowe środki przekazu. Uświadamia, że są one jedną z najlepszych współczesnych ambon, dzięki którym można głosić Słowo Boże całemu światu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41106 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Engram)
Książka jest zbiorem artykułów podejmujących problematykę komunikacji społecznej w różnorodnych kontekstach jej funkcjonowania. Ma ona charakter interdyscyplinarny, wśród autorów znajdują się socjologowie, psychologowie oraz specjaliści do spraw zarządzania. Teksty dotyczą takich obszarów jak: komunikacja intrapersonalna - związana z kreowaniem znaczeń w jednostkowym umyśle i świadomości; komunikacja interpersonalna i grupowa - polegająca na bezpośrednich relacjach międzyludzkich; komunikacja internetowa - będąca konsekwencją postępu technologicznego; komunikacja organizacyjna - dotycząca przed wszystkim współczesnego rynku pracy oraz komunikacja międzykulturowa - podlegająca wpływom zarówno globalizacji, jak i pluralizacji społeczno-kulturowej. Wszystkie artykuły łączy dążenie do uchwycenia związków pomiędzy przedstawianym obszarem komunikacyjnym a specyfiką współczesności i płynącymi z niej wyzwaniami. Owe wyzwania mają różne źródła, lecz najczęściej wywodzą się z niespotykanej we wcześniejszych epokach dynamiki społeczno- kulturowej. Zmiany polityczne, ekonomiczne i kulturowe pociągają za sobą konieczność transformacji funkcjonujących w tych obszarach strategii komunikacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103835 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48239 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39378 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31720 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44037 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62947 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62946 P 5,6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej