Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Autor
Bazydło-Egier Daria
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Sala Paweł
(1)
Słaby Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Specjalista ds. marketingu
(1)
Temat
E-mail marketing
(2)
COVID-19
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Internet
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Obsługa klienta
(1)
Omnichannel
(1)
Produkcja
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama
(1)
Start-up
(1)
Zachowania konsumenckie
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Nowoczesne technologie – symbole XXI wieku – zaczęły przenikać w codzienne życie konsumentów w ujęciu globalnym. Urządzenia elektroniczne (smartfony, iPady, komputery gamingowe) stały się dobrami pierwszej potrzeby. Życie codzienne konsumentów uległo technologizacji. Nowe trendy zachowań konsumentów, zorientowane na innowacyjne formy spędzania przez nich czasu wolnego, wymusiły zmianę charakteru pozyskiwania klientów przez przedsiębiorstwa. Niespodziewanym przy tym czynnikiem warunkującym zachowania w czasie wolnym stały się wprowadzone przez rządy krajów objętych pandemią obostrzenia (lockdowny). Dotychczasowym strategiom efektywności działań, charakterystycznym dla ekonomiki skali, musiała zostać przeciwstawiona indywidualizacja, uwzględniająca cechy wspólne grup docelowych i jednocześnie zróżnicowane indywidualnie. Czynnikiem warunkującym efektywność stały się ogromne bazy danych budujące profile konsumentów, niezbędne dla działań marketingowych, w tym e-marketingu wykorzystującego internetowe media społecznościowe. Konsumpcja i e-konsumpcja dzięki rozrywce i e-rozrywce stały się usługami zorientowanymi na odczuwanie radości z samorealizacji i mogły być realizowane przy stosowaniu elastycznego zarządzania produktami. Począwszy od końca 2019 roku, gdy nastał czas pandemii, czyli choroby Covid-19, rozrywka i e-rozrywka stały się swoistym remedium na nowy sposób życia wywołany konsekwencjami rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2. W warunkach izolacji społecznej, powodującej silny stres, szczególnego znaczenia nabrały „internetowe” formy spędzania czasu wolnego. Czas pandemii wywołał konieczność pojawienia się nowych produktów, zwłaszcza w rozrywce. W pracy rozważania autorek skoncentrowały się na poszukiwaniu sposobów uczestnictwa w e-rozrywce dzięki nowym strategiom zarządzania produktem, które odpowiadały zapotrzebowaniu w zakresie rozrywki innym odbiorcom niż zwykle, bo „pandemicznym” e-konsumentom. Podmioty rynkowe oferujące różne formy rozrywki online musiały rozwiązać nieznane dotychczas problemy w procesie zarządzania produktem, które opierając się na dotychczasowych doświadczeniach, zmotywowałyby e-konsumentów w czasach pandemii do zagospodarowania czasu wolnego w maksymalnie zindywidualizowany sposób, dostarczający takich ilości przyjemności i radości, które pozwoliłyby na regenerację sił – przede wszystkim psychicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42701 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2 - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 543, [6] stron : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca i żyjąca w symbiozie z nowoczesnymi technologiami, to inspirator nowych pomysłów, kreator nietuzinkowych rozwiązań oraz przede wszystkim specjalista potrafiący wybrać skuteczną metodę realizacji skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyslany. Ksiązka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, gdzie chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48815 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej