Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(5)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Autor
Zwolińska Ewa A
(2)
Jankowski Wojciech
(1)
Trzos Paweł A
(1)
Zwolińska Ewa
(1)
Zwolińska Ewa Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Muzyka
(4)
Gordon, Edwin (1927- )
(3)
Nauczanie początkowe
(2)
Uczenie się
(2)
Umuzykalnianie
(2)
Audiacja
(1)
Gordon, Edwin (1927-2015)
(1)
Gordon, Edwin Elias (1927- )
(1)
Metody nauczania
(1)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(1)
Mózg
(1)
Neuropsychologia
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zdolności muzyczne
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106292 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106370, 106371 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91669, 91668 (2 egz.)
Książka
W koszyku
W ostatnich latach wiele miejsca w światowym piśmiennictwie zajmują wyniki badań, które pokazują duże znaczenie oddziaływań muzyki na rozwój kompetencji językowej małych dzieci. Okazuje się, że warto jak najwięcej czasu i starań poświęcić na rozbudzanie u małych dzieci zdolności muzycznych, które poszerzają i stymulują aktywność poznawczą już w pierwszych latach życia. Książka wychodzi naprzeciw pilnym potrzebom w zakresie doskonalenia i rozbudowywania programów kształcenia specjalistów do prowadzenia bardziej ustrukturyzowanych i dostosowywanych do poziomu rozwoju i preferencji dziecka zajęć w ramach wychowania przedszkolnego. Będzie z pewnością cennym źródłem wiedzy oraz inspiracji zarówno dla praktyków zajmujących się wychowaniem muzycznym, jak i dla osób pragnących brać udział w tworzeniu nowych programów wychowania muzycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112310 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40641 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi ważny punkt odniesienia dla wszystkich badaczy i osób zainteresowanych podobną tematyką. Stanowi wartościową podbudowę teoretyczną dla tworzącej się pedagogiki muzyki ukazując równocześnie wartość dydaktyczną metody E.E. Gordona w edukacji muzycznej dzieci na etapie wczesnoszkolnym. Autor zauważa potrzebę szerokiego spojrzenia na proces uczenia się muzyki. Wskazuje też na możliwość konsekwentnego prowadzenia diagnostyki wczesnego rozwoju muzycznego dziecka w połączeniu z metodycznie uporządkowaną kolejnością oddziaływania, wynikającą z dorobku empiryczno-teoretycznometodycznego teorii Gordona. W swojej pracy zajmuje się przede wszystkim umiejętnościami audiacyjnymi uczniów na etapie edukacji wczesnoszkolnej i bardzo dokładnie rozpracowuje to zagadnienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115871 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej