Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(161)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(90)
Artykuły
(53)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Pliki i bazy danych
(3)
Audiobooki
(2)
E-booki
(2)
Druki ulotne
(1)
Gry komputerowe
(1)
Proza
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(202)
wypożyczone
(27)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(41)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(32)
Wypożyczalnia Czarnków
(24)
Wypożyczalnia Trzcianka
(23)
Wypożyczalnia Złotów
(35)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(23)
Czytelnia Wągrowiec
(6)
Informatorium
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(41)
Autor
Koźmiński Łukasz
(5)
Matecki Maciej
(5)
Misiewicz Tomasz
(5)
Pawłowska Sylwia
(5)
Tońska-Szyfelbein Anna
(5)
Krzywda-Pogorzelski Maciej
(4)
Jędrzejko Mariusz
(3)
Rzekanowski Arkadiusz
(3)
Alenowicz Magdalena
(2)
Andrzejewska Anna
(2)
Bednarek Józef
(2)
Borkowska Agnieszka
(2)
Borkowski Paweł
(2)
Chojnacka Kaja
(2)
Cioch Agnieszka
(2)
Jarczyk Jacek
(2)
Kochanowicz Rafał
(2)
Korecka-Zapadka Anna Marta
(2)
Łoskot Małgorzata
(2)
Barancewicz Piotr
(1)
Becker-Pestka Daria
(1)
Bomba Radosław
(1)
Braun-Gałkowska Maria
(1)
Brazelton T. Berry
(1)
Brazelton Thomas B
(1)
Brzozowska-Wicherek Ewa
(1)
Burakowska Elżbieta
(1)
Bębas Sylwester
(1)
Cash Hilarie
(1)
Chmielowski Marcin
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cisło Karolina
(1)
Czekaj-Kotynia Katarzyna
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Daszykowska Jadwiga
(1)
Feibel Thomas
(1)
Fidyk Andrzej
(1)
Filiciak Mirosław
(1)
Gawełek Aneta
(1)
Glac Wojciech
(1)
Griffiths Mark
(1)
Grzegrzółka Irmina
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górny Grzegorz
(1)
Hikiert Anna
(1)
Holtkamp Jürgen
(1)
Horneman Jurie
(1)
Jabłuszewska Monika
(1)
Jacewicz Agata
(1)
Jachym Wioletta
(1)
Janicka Ewa
(1)
Jegier Aneta
(1)
Jesionowski Maciej
(1)
Jeska Michał
(1)
Jędrasiak Kamil
(1)
Kaca Przemysław
(1)
Karpińska Anna
(1)
Kelly James Floyd
(1)
Kierc Klaudia
(1)
Klebaniuk Jarosław
(1)
Klimek Krzysztof
(1)
Kochaniec Sebastian
(1)
Kolarz Wojciech
(1)
Kordecka - Zapadka Anna Marta
(1)
Kostrzewa Joanna
(1)
Kotuła Krzysztof
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kowalewska Barbara
(1)
Kowalik Elżbieta
(1)
Kowalski Mirosław
(1)
Kowlaczuk Karol
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Krowiak Bartłomiej
(1)
Kruszyńska Elżbieta
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Langa Sebastian
(1)
Laniado Nessia
(1)
Latoch-Zielińska Małgorzata
(1)
Lewandowicz-Nosal Grażyna
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Lipiński Andrzej
(1)
Luberda Michał
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
Majchrowski Zbigniew
(1)
Majewska Małgorzata
(1)
Malinow Anna
(1)
Mann William P
(1)
Marak Katarzyna
(1)
Marcol Anna
(1)
Markocki Miłosz
(1)
Matyjas Bożena
(1)
Małysz Zbigniew
(1)
Mańkowski Piotr
(1)
McDaniel Kim
(1)
Mikołajczyk Monika
(1)
Milata-Troinska Agata
(1)
Miller Piotr
(1)
Mohort-Kopaczyńska Laura
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(86)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(5)
200 - 209
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(48)
Kraj wydania
Polska
(163)
Język
polski
(155)
nieznany (po)
(5)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(19)
Pedagodzy
(10)
9-13 lat
(7)
Dzieci
(7)
Nauczyciele bibliotekarze
(6)
Nauczyciele informatyki
(6)
Rodzice
(6)
Młodzież
(4)
14-17 lat
(3)
Dyrektorzy szkół
(3)
6-8 lat
(2)
Bibliotekarze
(2)
0-5 lat
(1)
Dorośli
(1)
Lekarze
(1)
Nauczyciele historii
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Sportowcy
(1)
Szkoły średnie
(1)
Wychowawcy świetlic
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Gry komputerowe
(62)
Gry edukacyjne
(35)
Internet
(25)
Gry i zabawy umysłowe
(22)
Programy komputerowe
(16)
Dziecko
(15)
Uzależnienie od komputera
(15)
Wychowanie w rodzinie
(14)
Programy edukacyjne (informat.)
(13)
Język polski
(12)
Cyberprzemoc
(11)
Środki masowego przekazu
(9)
Logopedia
(8)
Mowa
(8)
Telewizja
(8)
Agresywność
(7)
Dzieci
(7)
Młodzież
(7)
Nauczanie
(7)
Programowanie (informatyka)
(7)
Erotomania internetowa
(6)
Komputery
(6)
Mnemotechnika
(6)
Pamięć
(6)
Rzeczywistość wirtualna
(6)
Uczenie się
(6)
Uzależnienie od gier komputerowych
(6)
Film
(5)
Grywalizacja
(5)
Media społecznościowe
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Uczniowie
(5)
Fonoholizm
(4)
Gry hazardowe
(4)
Kultura masowa
(4)
Logika
(4)
Matematyka
(4)
Nałóg
(4)
Przemoc
(4)
Zastosowania internetu w edukacji
(4)
Czytanie
(3)
Czytanie szybkie
(3)
Doom (gry komputerowe)
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Edukacja medialna
(3)
Godzina wychowawcza
(3)
Gry komputerowe dla dzieci
(3)
Gry komputerowe edukacyjne
(3)
Inteligencja (psychol.)
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Minecraft
(3)
Multimedia
(3)
Nauczyciele
(3)
Pisanie
(3)
Programy komputerowe edukacyjne
(3)
Rodzina
(3)
Scratch
(3)
Scratch (język programowania)
(3)
Stalking
(3)
Telefonia komórkowa
(3)
Uwaga (psychol.)
(3)
Uzależnienia medialne
(3)
Uzależnienie od Internetu
(3)
Anoreksja
(2)
Baltie
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Bezsenność
(2)
Biblioteki szkolne
(2)
Bulimia
(2)
Cyberseks
(2)
Edukacja regionalna
(2)
Gniew
(2)
Gry fabularne
(2)
Gry i zabawy
(2)
Hazardziści
(2)
Historia (przedmiot szkolny)
(2)
Interwencja kryzysowa (psychol.)
(2)
Język angielski
(2)
Języki programowania
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Metody nauczania
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Mózg
(2)
Narkotyki
(2)
Nastolatki
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nałogi - dataholizm
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Patologia społeczna
(2)
Pedofilia
(2)
Pornografia
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Programy telewizyjne
(2)
Przemoc w rodzinie
(2)
Przestępstwo komputerowe
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Reklama
(2)
Rodzice
(2)
Temat: czas
2001-
(18)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Gatunek
Gry komputerowe
(51)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(42)
Dokumenty elektroniczne
(38)
Gry komputerowe dla dzieci
(29)
Ćwiczenia i zadania
(27)
Artykuł z czasopisma fachowego
(20)
Gry komputerowe edukacyjne
(17)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(10)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(7)
Poradnik
(6)
Artykuł z czasopisma komputerowego
(5)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Gry edukacyjne
(5)
Poradniki dla rodziców
(4)
Film
(3)
Scenariusz zajęć
(3)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(2)
Blogi
(2)
Dokumenty audiowizualne
(2)
Film edukacyjny
(2)
Materiały pomocnicze dla szkół
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Podręczniki
(2)
Podręczniki dla dzieci
(2)
Poradniki
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Ankieta
(1)
Antologia
(1)
Artykuł z czasopisma historycznego
(1)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(1)
E-booki
(1)
Film animowany
(1)
Film polski
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Komiksy
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół podstawowych
(1)
Materiały pomocnicze do nauczania początkowego
(1)
Monografia
(1)
Powieść
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(50)
Informatyka i technologie informacyjne
(11)
Medycyna i zdrowie
(10)
Psychologia
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Językoznawstwo
(1)
Tytuł czasopisma
Remedium
(8)
Głos Pedagogiczny
(6)
Sygnał
(5)
TIK w Edukacji
(5)
Biblioteka Centrum Informacji
(4)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(4)
Meritum
(3)
Edukacja : studia, badania, innowacje
(2)
Świat Problemów
(2)
Biblioteka Publiczna
(1)
Biblioteka w Szkole
(1)
Dyrektor Szkoły
(1)
Dzieci : Magazyn dla Rodziców
(1)
Gazeta Szkolna
(1)
Polonistyka
(1)
Poradnik Bibliotekarza
(1)
Psychologia w Szkole
(1)
Wiadomości Historyczne
(1)
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
(1)
WychowujMy! : dorosłym o dzieciach
(1)
Wychowujmy! : dorosłym o dzieciach
(1)
Świetlica w Szkole
(1)
Życie Szkoły
(1)
163 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52108 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Filologia Polska / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0554-8179 ; nr 138)
Publikacja napisana z myślą o nauczycielach polonistach w celu przybliżenia wybranych zagadnień związanych z grami komputerowymi jako zjawiskiem tyleż groźnym, ile inspirującym. Autor ujmuje wybrane gry komputerowe jako przede wszystkim teksty kultury wraz z ich tematycznymi nawiązaniami i przemianami w obrębie bardziej lub mniej wyraźnie rysującej się już poetyki,a także ujętego w jej ramach światopoglądowego przekazu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42961 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inspiracje, Badania, Rozwój)
„Gry komputerowe i wirtualny świat, który kreują, stają się symbolem nieuchronnych zmian modyfikujących aktywność ich użytkowników, zwłaszcza dzieci i młodzieży. Książka ta w udany sposób wpisuje się w nurt podejmowanych na przestrzeni ostatnich lat analiz problematyki oddziaływania mediów cyfrowych na funkcjonowanie jednostki, jak również zjawiska wsparcia edukacyjnego z ich wykorzystaniem. […] Można mieć nadzieję, że wzbogaci ona pozycje literaturowe dostępne na rynku wydawniczym o nową perspektywę postrzegania gier komputerowych, analizowanych zwłaszcza na płaszczyźnie edukacyjnej. Przyczynić się może także do lepszego unaocznienia olbrzymiego potencjału edukacyjnego tkwiącego w grach komputerowych oraz przełamania stereotypowego postrzegania tej formy cyfrowej rozrywki wśród nauczycieli”. dr hab. Katarzyna Borawska-Kalbarczyk
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115855 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51259 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36919 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft to gra legenda, która mimo upływu lat wciąż fascynuje tysiące graczy i... przynosi ogromne pieniądze. Trudno powiedzieć, co w największym stopniu zadecydowało o imponującym sukcesie Minecrafta. Łatwiej wskazać, jakie talenty i umiejętności pozwala rozwijać, jeśli tylko podejdzie się do gry z odpowiednim zaangażowaniem. Wiele z tych umiejętności bardzo przydaje się również poza środowiskiem gry, w realnym życiu.

Książka, którą trzymasz w dłoni, nie jest podręcznikiem Minecrafta, ale z pewnością pomoże Ci w osiąganiu lepszych wyników w grze. Równocześnie niemal niepostrzeżenie nauczysz się wielu świetnych rzeczy, takich jak tworzenie obiektów 3D czy praca z oprogramowaniem CAD. Dowiesz się, jak obsłużyć aplikacje wykorzystywane przez profesjonalnych projektantów, wizjonerów kreujących prawdziwą przyszłość i zarabiających na tym niemałe pieniądze. Te umiejętności w połączeniu z odwagą i wyobraźnią pozwolą Ci na wspaniały sukces!

W książce znajdziesz:
  • instrukcje, jak korzystać z narzędzi Thingiverse, Tinkercad i MCEdit do tworzenia obiektów 3D i ich importowania do Minecrafta,
  • opis narzędzia 123D Creature, za pomocą którego możesz stworzyć własnego potwora,
  • wskazówki, jak za pomocą 123D Sculpt zbudować swój własny, tajemniczy krajobraz,
  • opis generowania modeli 3D za pomocą 123D Catch,
  • wiele innych informacji, przydatnych w świecie Minecrafta i poza nim.

Minecraft — zrób krok dalej!


James Floyd Kelly — autor książek, zapalony majsterkowicz, specjalista CAD i szkoleniowiec. Ma cenny dar przedstawiania Czytelnikom zaawansowanych technologii w zrozumiały, bezpretensjonalny i bardzo interesujący sposób: napisał ponad 25 książek dotyczących różnorakich dziedzin technicznych, w tym oprogramowania open source, tworzenia gier, budowania robotów z zestawów LEGO MINDSTORMS, drukowania 3D i programowania gier. Mieszka w Atlancie w stanie Georgia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112380 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47129 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56247 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Mała akademia [Dokument elektroniczny] : klasy 2 i 3 szkoły podstawowej. - Świlcza : LK Avalon, [2011]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : digital, stereo ; 12 cm + karta rejestr.
Kolekcja 27 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych kształcących umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji. Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. Mała Akademia to miejsce, gdzie dzieci bawią się w swoim tempie, bez niepotrzebnego stresu, a efektem zabawy jest wydobycie oraz rozwój możliwości i potencjału intelektualnego. Doświadczenia, zdolności i umiejętności zdobyte podczas zabawy mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju i edukacji.Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku szkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek. Rajd: uczestnicy rajdu są proszeni na linię startową. W drodze czekają na ciebie nieoczekiwane spotkania i niebezpieczne przeszkody. Steruj samochodem za pomocą strzałek, a do trąbienie używaj klawisza spacji. Gra uczy rozpoznawania kierunków, zręczności i szybkości reakcji. Muzyczna minuta: kierowca tego pojazdu jest kompozytorem który porusza się tylko po muzycznych drogach. Codzienne rano wymyśla nową muzyczną trasę, a kolorowe nuty pokazują mu drogę. Zagraj melodyjkę i odkryj, w którym muzycznym kierunku pojazd podąża tym razem. Gra ćwiczy pamięć i umiejętność rozpoznawanie dźwięków i powtarzania usłyszanych sekwencji. Parking: nasz artysta pomalował pojazdy na różne kolory. Staraj się odkryć, którego koloru używał najczęściej. Nasz artysta maluje bardzo szybko, nie będzie więc za dużo czasu na policzenie pojazdów. Gra ćwiczy umiejętność szybkiego liczenia i szacowania. Dożynki: do dożynek zostało już niewiele czasu! Kombajn ciągle jeszcze nie skończył pracy. Pomóż kombajnowi skosić pozostawione poletka zboża, żeby festyn mógł zacząć się o czasie. Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i planowania kolejnych posunięć. Wyścigi na polu: grupa kombajnów wyjechała właśnie na pole, żeby zebrać zboże. Gdy pracowały razem w jednym zespole, maszyny pokryły się grubą warstwą pyłu. Wskaż brygadzistę i wyślij maszyny do myjni. Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć. Zbiory: żniwiarze skosili żyto na polu i zostawili je w snopkach. Twoje zadanie polega na oczyszczeniu pola ze snopków - masz je zbierać przenosząc jeden snopek nad drugim. Postaraj się zebrać tak dużo snopków, jak to tylko jest możliwe. Gra kształtuje zdolność logicznego myślenia, planowania i przewidywania kolejnych ruchów. Szkoła latania: w tej grze czeka cię przygoda w symulatorze lotów! U góry, w lewej części ekranu znajduje się kompas, a po prawej stronie możesz zobaczyć kierunek lotu. Wybieraj i zaznaczaj te elementy - balony, chmury burzowe i samoloty, które lecą w podanym kierunku. Po krótkim treningu bez problemów będziesz się orientować i pilotować bezbłędnie. Gra ćwiczy spostrzegawczość, szybkość reakcji i umiejętność szybkiego rozpoznawania kierunków. Nocny lot: właśnie wyleciał samolot ratunkowy, poszukujący ludzi, którzy się zgubili podczas zbierania grzybów. Poskładaj tak mapę nawigacyjną, aby samolot nie zgubił się na nocnym niebie. Gra ćwiczy dopasowywanie kształtów i wizerunków, rozwija wyobraźnię, wyrabia wytrwałość w dążeniu do celu. Lotnisko: drużyna podniebnych akrobatów, leci do wioski na pokaz. Samoloty muszą być odpowiednio rozmieszczone na lotnisku. Najpierw wskaż miejsce, gdzie samolot ma kołować, a następnie wybierz odpowiedni kolor klikając na tablicy świetlnej. Uważaj! Nie możesz umieścić w tym samym rzędzie lub w tej samej kolumnie dwóch samolotów tego samego koloru. Gra kształtuje umiejętności logicznego myślenia, planowania i przewidywania kolejnych kroków. Parada na rzece: Wszystkie łodzie na rzece są udekorowane kolorowymi banderami. Wiatr zerwał jednak jedną z bander. Bardzo dobrze, że są dodatkowe chorągiewki! Odgadnij, w jakiej kolejności bandery zostały powieszone, i wybierz najlepiej pasującą z dodatkowych. Gra ćwiczy zdolności logicznego myślenia, bystrość umysłu. Podnosi iloraz inteligencji. Wyścig łodzi: lubisz grać ze swoimi przyjaciółmi? To konkurencja dla dwóch graczy! Jeden z nich jest kapitanem żółtej łodzi, a drugi kapitanem czerwonej łodzi. Każdy ze statków ma harpun, za pomocą którego może przebić balon przeciwnika. Komu się to uda? Gra ćwiczy sprawność i szybkość podejmowania decyzji. Przeprawa: pomóż przewieźć łodzią misia, miód i ul przez rzekę. Nie zapominaj jednak: miś kocha miód i zostawienie go na brzegu sam na sam z miodem jest niebezpieczne dla miodu. Ponadto pszczoły nie za bardzo przepadają za misiem, dlatego też pozostawienie ich na brzegu z misiem jest bardzo niebezpieczne dla niedźwiadka. Gra uczy logicznego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć. Motyle: traktor na łące kosi trawę. W drogę wlatują mu jednak przedziwne motyle o różnych barwach. Znajdź i wskaż dwa takie same motyle, aby sprawić, żeby odleciały na inne pole. Odstrasz tak wszystkie motyle, a traktor będzie mógł dalej pracować. Gra ćwiczy sprawność wzrokowo-ruchową i szybkość reakcji. Ogród warzywny: prace przy zbiorach ustają na dobre po zachodzie słońca. Traktor jest zupełnie wykończony i bardzo potrzebuje twojej pomocy. Zbierz marchewki, buraki, czosnek i rzepę znajdujące się na działce, wyrywając jednakowe warzywa jedno po drugim. Gra ćwiczy spostrzegawczość i koordynację wzrokowo-ruchową. Na wsi: wyładowany pojemnikami ze zbiorami z pól traktor wjechał do wioski. Rozładuj traktor, zabierając identyczne pojemniki, żeby mógł znów wrócić do swoich zadań. Gra ćwiczy sprawne logiczne myślenie, wyzwala pomysłowość i umiejętność podejmowania decyzji. Kolorowa mozaika: udekoruj ścianę domu wielokolorową mozaiką. Najpierw odrysuj szkic z wzoru znajdującego się na ciężarówce. Aby to zrobić, przesuwaj punkty mozaiki tak, żeby stały się zielone. Następnie pomaluj każdą część mozaiki zgodnie z podanym wzorem. Gra ćwiczy kreatywność, wyobraźnię i pomysłowość w realizacji kilkustopniowych zadań. Listonosz: zbiory zostały skończone o czasie! Z miasta przybywa wielka ciężarówka pełna prezentów. Pomóż rozładować ciężarówkę i roznosić prezenty do domów mieszkańców wioski. Bierz z ciężarówki po jednym prezencie i przenoś do odpowiedniego domu. Patrz na mapę z adresami! Gra ćwiczy orientację w terenie oraz umiejętność panowania kolejnych posunięć. Malowanie: pomaluj ciężarówkę, używając szablonów. Najpierw umieść odpowiedni szablon nad rysunkiem. Potem przesuń wysięgnik z farbą nad szablon i pokoloruj wszystko odpowiednio. Gdy wszystko zostanie poprawnie wykonane, nad rysunkiem zaświeci się żarówka. Jeżeli się pomylisz, użyj mopa do umycia całej ciężarówki. Gra ćwiczy kreatywność, wyobraźnię i pomysłowość w realizacji kilkustopniowych zadań. Transport zbiorów: załaduj wagony transportowe. Tablica pokazuje niezbędny ładunek. Masz do dyspozycji wagę z elektronicznym wyświetlaczem. Gra kształtuje zdolności logicznego myślenia, uczy szacowania i przewidywania wyniku różnych kombinacji. Misie: misie wracają z lasu najedzone miodem po uszy. Każdy miś zjadł po kilka beczek miodu! Umieść misie w kontenerach na platformie. Aby wagon odjechał, ciężar obu kontenerów musi być taki sam. Gra rozwija zdolności matematyczne i logiczne. Załadunek: w Mieście rozpoczęto targi i pociągi pełne różnych towarów jeżdżą tam cały dzień. Pociągi jadące bliżej nas powinny być załadowane tak samo jak te jadące na horyzoncie. Skup się na zadaniu i do roboty! Gra ćwiczy spostrzegawczość, pamięć i umiejętność odwzorowywania. Lot motyla: dzisiaj lekcja matematyki odbędzie się na słonecznej, pełnej kwiatów łące. Policz, ile znajduje się tutaj motyli, i znajdź na łące kwiatek o takiej samej liczbie płatków. Nie musisz się spieszyć - motyle są cierpliwe i poczekają, aż skończysz. Gra ćwiczy sprawność liczenia oraz spostrzegawczość. Witraże: wieża na głównym placu nie została wykończona - powinna mieć piękne, jasne i kolorowe witraże. Użyj fragmentów kolorowych witraży, żeby stworzyć cały obrazek. Gra ćwiczy pamięć i zdolności planowania posunięć. Muzyczny duet: dzisiaj w wiosce ma być generalna próba do koncertu muzyki ludowej. W każdym przedstawieniu weźmie udział duet z dwoma instrumentami. Wybierz te instrumenty, z tych które widzisz na scenie. Gra ćwiczy rozpoznawanie i dopasowywanie dźwięków. Nieoczekiwane znalezisko: buldożer znalazł skarb: stary kufer z szyfrowym zamkiem. Na wierzchu kufra znajduje się tajemniczy wzór ze stokrotek. Niedaleko znaleziska archeolodzy odkryli stary zwój ze wskazówkami. Twoje zadanie polega na otwarciu kufra ze skarbami! Pomyśl, czy jesteś w stanie to zrobić? Gra ćwiczy zdolności logicznego myślenia, analizy i rozwiązywania trudniejszych problemów. Wieże Hanoi: w warsztacie samochodowym utworzyła się cała sterta kół blokująca przejazd. Przenieś koła na kanał ale pamiętaj: muszą na koniec leżeć w jednym stosie i nie można ustawiać większych kół na mniejszych. Gra uczy logicznego myślenia, przewidywania kolejnych posunięć. Rozwija iloraz inteligencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 3034 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Mała akademia [Dokument elektroniczny] : przedszkolak. - Świlcza : LK Avalon, [2011]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : digital, stereo ; 12 cm + relaksacyjna układanka, karta rejestr.
Kolekcja 27 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych rozwijających umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji. Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. Mała Akademia to miejsce, gdzie dzieci bawią się w swoim tempie, bez niepotrzebnego stresu, a efektem zabawy jest wydobycie i rozwój potencjału intelektualnego. Doświadczenia, wiedza oraz umiejętności zdobyte podczas zabawy mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju dzieci. 27 super gier i łamigłówek rozwój zdolności szkolnych sprawność i bystrość umysłu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 3032 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Mała Akademia [Dokument elektroniczny] : zerówka i klasa 1. - Świlcza : LK Avalon, [2011]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : digital, stereo ; 12 cm + karta rejestr.
Kolekcja 27 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych rozwijających umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji. Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. Dzieci bawią się w swoim tempie, bez niepotrzebnego stresu, a efektem zabawy jest wydobycie oraz rozwój możliwości i potencjału intelektualnego. Doświadczenia, zdolności i umiejętności zdobyte podczas zabawy mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju i edukacji. Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek. Wesoła zabawa: przyjrzyj się kolejności, w jakiej stoją betoniarki na parkingu. Jak myślisz, który samochód powinien stać w miejscu znaku zapytania? Znajdź go wśród innych pojazdów. Gra uczy spostrzegawczości i logicznego myślenia. Most: pomóż ciężarówkom przewieźć ładunek przez rzekę. Drewniany most może wytrzymać ciężar podany na znaku lub mniejszy. Jeżeli jednak waga ładunku będzie większa, ciężarówki powinny jechać przez tunel. Określ wagę ładunku każdej ciężarówki i skieruj je na właściwą trasę. Gra uczy liczyć, myśleć i podejmować szybkie decyzje. Sklep meblowy: Mieszkańcy nowego domu kupili nowe umeblowanie, ale nie wiedzą, jak je zabrać. Pomóż im tak zapakować meble do ciężarówki, żeby wszystko się w niej zmieściło. Gra kształtuje wyobraźnię i umiejętność szacowania i przewidywania. Ogień: pomóż dzielnym strażakom w walce z ogniem, aby mogli ocalić miasto. Żeby to zrobić, należy okrążyć ogień i sprawić, by cofnął się w kierunku brzegu rzeki. Możesz przemieszczać samochody tylko po pustych kwadratach. Gra kształtuje szybkie, logiczne myślenie i umiejętność podejmowania szybkich decyzji. Straż pożarna: w tej grze weźmiesz udział w treningu strażaków. Otwieraj ostrożnie okna, przyjrzyj się z rozwagą ogniowi i znajdź identycznie wyglądające płomienie. Gra się kończy, gdy okna będą otwarte. Gra ćwiczy pamięć, umiejętność rozróżniania i kojarzenia. Paleta: wóz strażacki prawie skończył malować ścianę, ale zabrakło farby. Została tylko czerwona, niebieska i żółta. Pomóż, proszę, stworzyć potrzebny kolor, mieszając te farby, które są dostępne. Gra ćwiczy wyobraźnię, pamięć oraz umiejętność rozróżniania i tworzenia kolorów. Mozaika dróg: walec musi naprawić drogę. Czy możesz mu pomóc? Załataj dziurę kawałkami asfaltu, żeby walec mógł wyrównać nawierzchnię. Gra ćwiczy rozpoznawanie i dopasowywanie kształtów oraz wyobraźnię. Rysowanie na ulicy: dzisiaj walec bierze udział w konkursie rysowania na drogach i zaprasza do tego konkursu również ciebie. Najpierw powinieneś wybrać kolor i wysłuchać, jak się on nazywa. Następnie kliknij na walcu i znajdź wszystkie rysunki wykonane w tym kolorze. Gra ćwiczy spostrzegawczość, rozróżnianie i dopasowywanie kolorów oraz odcieni. Park: konieczne jest wylanie nowej asfaltowej alei łączącej części drogi. Walec nie poradzi sobie z tym zadaniem bez ciebie! Zaznacz przebieg trasy na planie tak, żeby ominąć drzewa, krzewy, kamienie i wzgórza. Gra kształtuje wyobraźnię, umiejętność planowania i logicznego postępowania. Klaksony: karetki pracują nawet w nocy. Samochody też jednak potrzebują odpoczynku. Słuchaj dźwięków klaksonów i znajdź karetki, które potrzebują odpoczynku w garażu, i te, które mogą jeździć po mieście. Aby się dowiedzieć, dokąd wysłać samochody, naciśnij na głośniki i porównaj ich dźwięki z klaksonami samochodów. Gra ćwiczy rozpoznawanie dźwięków, spostrzegawczość i zapamiętywanie. Daleka droga: do miasta jedzie ambulans. Po drodze napotyka wielkie tablice. Ale ktoś pomieszał elementy zdjęcia. Umieść obrazki we właściwym porządku, a ambulans będzie mógł pojechać dalej. Gra ćwiczy wyobraźnię, spostrzegawczość, wytrwałość w dążeniu do celu. Małe domy: domy w mieście zapadły na jakąś chorobę. Mają wysoką gorączkę. Poprowadź ambulans wzdłuż drogi do miejsca, gdzie jest oczekiwany. Aby pokazać drogę, naciskaj strzałki. Uważaj na zaspy na drogach! Gra uczy logicznego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć, kształtuje wyobraźnię. Koncert: dziś na stacji metra odbywa się niezwykły koncert. Czy chcesz wziąć w nim udział? Zasady są następujące: należy wysłuchać muzyki nadawanej przez radio i wybrać instrumenty, które grały poszczególne jej fragmenty. Gra uczy zapamiętywać i rozróżniać dźwięki. Zegar: wielki miejski zegar zatrzymał się i pokazuje niewłaściwą godzinę, ale elektroniczny zegar w metrze wskazuje właściwy czas. Przesuń wskazówki wielkiego zegara miejskiego i ustaw je tak, żeby pokazywały dokładny czas. Gra uczy odczytywania i porównywania czasu na różnych rodzajach zegarów. Nowa stacja: jesteś na stacji Ołówkowa. Oczekiwanie na przyjazd metra możesz skrócić, oglądając rysunki i obrazy na ścianach. Możesz narysować swój obrazek lub wybrać wzór na wiszącym ekranie. Gra uczy wyobraźni plastycznej, ćwiczy spostrzegawczość i pamięć. Taniec: spójrz, jak pięknie tańczy ta ryba! Czy potrafisz zapamiętać jej ruchy i odnaleźć figury, jakie nam pokazała? Gra ćwiczy pamięć, zdolności kojarzenia i wyobraźnię. Podwodne łowy: chciałbyś może wiedzieć, jak dużo ryb żyje na dnie morza? Policz ryby i wybierz perłę z właściwą odpowiedzią. Postaraj się zebrać dziesięć pereł. Gra kształtuje zdolności matematyczne. Perły: niełatwo jest otworzyć wszystkie perły. Zapamiętaj najpierw numery pereł, a następnie otwórz je wszystkie, jedna po drugiej, od pierwszej do dziewiątej. Gra ćwiczy zdolności matematyczne oraz pamięciowe. Chmury: pogoda nie zachęca do lotów, niebo pokryły ciemne chmury. Przyjrzyj się chmurom burzowym dokładnie i znajdź brakujący element. Pomóż śmigłowcowi w rozpędzaniu chmur. Gra ćwiczy rozpoznawanie i dopasowywanie skomplikowanych kształtów. Helikopter: nad miastem zawisły ciemne chmury. Śmigłowiec się zgubił i nie wie, dokąd ma lecieć. Pomóż mu! Porozsuwaj ciemne chmury, oczyść trasę lotu, a następnie kliknij na śmigłowcu, żeby mógł przelecieć przez chmury. Gra ćwiczy orientację przestrzenną. Zegar w wieży: posłuchaj, jaką godzinę podano w radiu. Zapamiętaj ją i znajdź zegar, który ją pokazuje. Gra ćwiczy rozumienie słyszanego tekstu i rozpoznawanie godzin na różnego rodzaju zegarach. Rzeźba: używając cegieł, układaj taką samą konstrukcję, jak pokazana na obrazku. Klikając na strzałkach, możesz wybrać nowe zadanie. Gra ćwiczy wyobraźnię przestrzenną oraz kreatywność. Trasa: użyj koparki do usunięcia zawadzającej konstrukcji z parku. Wyznacz trasę koparki na planie. Postaraj się, żeby ominęła ona klomby, rabaty, drzewa i krzewy. Możesz przesuwać plan trasy, aby widzieć cały ekran. Gra ćwiczy umiejętność konstruktywnego i logicznego myślenia. Zabawki: to ćwiczenie składa się z dziesięciu zadań. W każdym zadaniu koparka zabiera zabawkę z placu zabaw. Postaraj się zapamiętać wszystkie zabawki i znajdź zabawkę zabraną przez koparkę. Gra ćwiczy pamięć wzrokową. Dachy: w naszym mieście barka jest pomocna przy budowaniu domów. Jej zadaniem jest dostarczanie dachów do stawianych właśnie budynków. Spróbuj umieścić dachy na odpowiednich domach, korzystając z dźwigu. Gra ćwiczy umiejętność rozpoznawania dopasowywania skomplikowanych kształtów w przestrzeni. Port: barki dostarczają codziennie paczki z prezentami dzieciom mieszkającym w naszym mieście. Waga każdej paczki jest podana na pudełku. Załaduj barkę tak, żeby waga ładunków w każdym z trzech luków była taka sama. Gra ćwiczy zdolności matematyczne, umiejętności szacowania i przewidywania wyniku. Konstelacje: gdy barki znajdują się na morzu, mogą odnaleźć właściwą drogę do wysp dzięki gwiazdom. Wybierz barkę, wyznacz jej kurs i oznacz poszczególne wyspy małymi flagami. Żeby znaleźć właściwą drogę, możesz przesuwać gwiazdy. Gra ćwiczy koncentrację, spostrzegawczość i zdolność logicznego myślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 3033 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś! Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym. Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym wspaniałą przygodę! Ta publikacja sprawdzi się zarówno w przypadku młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe. Elementy środowiska Scratch i sposoby ich wykorzystania Używanie i edycja postaci, kostiumów oraz teł Korzystanie z możliwości ruchu i efektów dźwiękowych Posługiwanie się danymi, blokami i wyrażeniami Obsługa zdarzeń i czujników, korzystanie z możliwości kontroli Praktyczne pomysły na prawdziwe gry komputerowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114995 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48077 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Matematyka to proste! [Dokument elektroniczny] : gry, zagadki, ćwiczenia - Świlcza : LK Avalon, [2013]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : digital, stereo ; 12 cm + karta rejestr.
MATEMATYKA - to proste! jest multimedialną grą edukacyjną przeznaczoną dla dzieci w wieku 6-10 lat. Popularni bajkowi bohaterowie pomagają dzieciom wkroczyć w świat matematyki. Razem poznają liczby, działania i figury geometryczne. Nowoczesny w formie, doskonale opracowany i okraszony miłą oprawą graficzną oraz humorem program pozwala polubić matematykę. Grając w gry i rozwiązując zagadki matematyczne, dzieci zwiększają sprawność liczenia i wykonywania działań matematycznych. · Oryginalna metoda nauki · Liczby, figury, działania · Szybkie i trwałe efekty Zastosowana w programie oryginalna metoda nauki poprzez zabawę przynosi szybkie i trwałe efekty. Program polecany jest wszystkim dzieciom, które chętnie sięgając po grę zwiększają umiejętności szkolne. Dzięki wbudowanym w programy zadaniom dzieci sprawdzają swoje umiejętności i są motywowane do dalszej pracy. Program uczy: · sprawnie liczyć i porównywać · własności figur geometrycznych · myślenia matematycznego · koncentracji uwagi i zapamiętywania Program zawiera: · gry i zagadki matematyczne · ćwiczenia sprawności liczenia · niezbędną wiedzę szkolną szkolną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 2635 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wiedźmin : gra komputerowa. - Demo. - Warszawa. - 1 dysk optyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Cd. 1567 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Zagadki Dla Spryciarzy [Dokument elektroniczny] : Łamigówki dla dzieci 2. - Świlcza : LK Avalon, [2013]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : kolor., dźw. ; 12 cm +karta rejstr.
(Seria Potęga Rozumu dla dzieci.)
Jedna z dwóch części doskonale przyjętej na rynku serii Potęga Rozumu dla najmłodszych! Pomagając niezbyt bystremu Szeryfowi ująć złodziejaszka Miko, dzieci odwiedzają różne epoki historyczne. W każdej z nich mają do wykonania wciągające zadanie, wymagające pomysłowości, sprytu i inteligencji. Łamigłówki dla dzieci to zbiór ciekawych zagadek. Rozwiązując je, najmłodsi świetnie się bawią, a przy tym rozwijają pomysłowość i umiejętność radzenia sobie w różnych sytuacjach. - Seria zabawnych zagadek! - Rozwija pomysłowość i wyobraźnię! - Unikalny pomysł i doskonała realizacja! W każdej chwili dziecko może poprosić o pomoc Profesora, którego wskazówki i podpowiedzi są bardzo pomocne. Łamigłówki dla dzieci, to: Podróż przez różne epoki historyczne Arcyciekawe zagadki dla najmłodszych Rozwijają pomysłowość i wyobraźnię Bawią i pobudzają rozwój intelektualny Dodatkowo dwie zręcznościowe gry policyjne! Doskonała zabawa dla dzieci w wieku 7-13 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 2638 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Niemiecki to proste! : To proste - gry, zagadki, ćwiczenia językowe. - Świlcza : LK Avalon, [2011]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : digital, stereo ; 12 cm + karta rejestracyjna.
(Baba Jaga)
Niemiecki to proste! jest multimedialną grą językową. Dzięki pomocy popularnych bajkowych bohaterów, dzieci łatwo poznają niezbędne słowa, zwroty oraz ich prawidłową wymowę. Grając w gry i rozwiązując ćwiczenia językowe szybko i bez trudu zwiększają znajomość języka niemieckiego. W każdej chwili mają do dyspozycji słownik zawierający wszystkie potrzebne słowa wraz z ich prawidłową wymową. Nowoczesny w formie, doskonale opracowany i okraszony miłą oprawą graficzną i humorem program do nauki języka niemieckiego. Program przeznaczony dla przede wszystkim dla dzieci w wieku 7-13 lat. Pozwala w przyjemny i łatwy sposób nie tylko poznać bogaty zasób słownictwa i zasady budowania zdań, ale również osłuchać się z mówionym językiem. Dzięki wbudowanym w programy zadaniom dziecko sprawdza swoje umiejętności i jest motywowane do dalszej pracy. Program uczy: słownictwa i zwrotów, prawidłowej wymowy, rozumienia języka mówionego. Program zawiera: gry i zagadki językowe, ćwiczenia gramatyczne, podręczny słowniczek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 3173 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Pamięć i koncentracja [Dokument elektroniczny] : Super zadania pamięciowe dla uczniów szkół podstawowych. - Świlcza : LK Avalon, [2013]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : kolor., dźw. ; 12 cm +karta rejstr.
(Progres : program edukacyjny dla dzieci.)
Program Progres jest narzędziem wspierającym wszechstronny rozwój oraz szybką i efektywną naukę dzieci i młodzieży. Posiada atrakcyjną formę poprzez wykorzystanie nowoczesnego środka edukacyjnego jakim jest komputer. Rozwój oparty o zabawę i współzawodnictwo, wyzwala pozytywne emocje, pozwala odnieść sukces, podnosi motywację i chęć do dalszego działania. Zawartość merytoryczna jest wynikiem wieloletnich doświadczeń w pracy z dziećmi i młodzieżą w różnym wieku, ze specyficznymi i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi jak również z dziećmi wybitnie zdolnymi. Jest przeznaczony dla dzieci w wieku 6-13 lat: podnosi motywację do nauki wyzwala zdolności i talenty różne poziomy trudności do wyboru zawiera dodatkowo ćwiczenia ruchowe! Ćwiczenia z matematyki uczą: umiejętności matematycznych sprawnego liczenia logicznego myślenia spostrzegawczości i szybkości reakcji sprawności umysłu i zapamiętywania angażowania się w osiągnięcie celu wyrażania uczuć i emocji Progres: Matematyka i Logiczne Myślenie to zestaw wyselekcjonowanych ćwiczeń z programu edukacyjnego dla dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 2639 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Łamigówki logiczne [Dokument elektroniczny]. - Świlcza : LK Avalon, [2013]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : digital, stereo ; 12 cm + karta rejestr.
(Młody Einstein.)
"Młody Einstein" jest bardzo ciekawym zbiorem zadań, ćwiczeń i gier, które sprawdzają zdolność konstruktywnego myślenia. Atrakcyjna multimedialna forma, przejrzysta i przyjemna grafika oraz co najważniejsze ciekawa zawartość sprawiają, że Einstein jest świetną pozycją dla każdego od 9 do 99 lat! Główne moduły programu: nauka, ćwiczenia i testy pozwalają poznać teorię rozwiązywania zadań na inteligencję, przejść zestaw ćwiczeń, a następnie sprawdzić się w teście. Oddzielną część programu jest zestaw gier logicznych stanowiących niepowtarzalną okazję połączenia przyjemności grania na komputerze z pożytkiem polegających na zwiększaniu swojego ilorazu inteligencji IQ! Młody Einstein to: zestaw atrakcyjnych gier logicznych dla każdego ciekawie przedstawione metody rozwiązywania zadań przejście od teorii do praktyki sprawdzian zdobytych umiejętności w formie testu Program uczy myśleć i rozwiązywać zadania, a korzystanie z niego zwiększa iloraz inteligencji! Program zawiera: teorię zadań logicznych praktyczne ćwiczenia testy sprawdzające zbiór atrakcyjnych gier logicznych Program uczy: logicznego myślenia rozwiązywania zadań rozwija umysł zwiększa iloraz inteligencji IQ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 2636 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Nowoczesny program edukacyjny rozwijający umiejętności matematyczne. Przeznaczony dla dzieci w wieku 5-9 lat, czyli dla okresu nauczania początkowego, kiedy to nabywanie umiejętności matematycznych jest stosunkowo najłatwiejsze i najskuteczniejsze, ale też skutki ewentualnych zaniedbań z powyższego okresu są najtrudniejsze do eliminacji na późniejszych etapach rozwoju dziecka. Ćwiczenia koncentrują się na następujących funkcjach i umiejętnościach: myślenie przedoperacyjne i operacyjne; percepcja; samokontrola i koncentracja; pamięć operacyjna i proceduralna; myślenie przyczynowo-skutkowe; orientacja w czasie i przestrzeni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 2567 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Matematyka i logiczne myślenie [Dokument elektroniczny] : Ciekawe zadania z matematyki dla uczniów szkół podstawowych. - Świlcza : LK Avalon, [20013]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : kolor., dźw. ; 12 cm +karta rejstr.
(Progres : program edukacyjny dla dzieci.)
Program Progres jest narzędziem wspierającym wszechstronny rozwój oraz szybką i efektywną naukę dzieci i młodzieży. Posiada atrakcyjną formę poprzez wykorzystanie nowoczesnego środka edukacyjnego jakim jest komputer. Rozwój oparty o zabawę i współzawodnictwo, wyzwala pozytywne emocje, pozwala odnieść sukces, podnosi motywację i chęć do dalszego działania. Zawartość merytoryczna jest wynikiem wieloletnich doświadczeń w pracy z dziećmi i młodzieżą w różnym wieku, ze specyficznymi i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi jak również z dziećmi wybitnie zdolnymi. Jest przeznaczony dla dzieci w wieku 6-13 lat. · Podnosi motywację do nauki · Wyzwala zdolności i talenty · Różne poziomy trudności do wyboru · Zawiera dodatkowo ćwiczenia ruchowe! Ćwiczenia z matematyki uczą: · umiejętności matematycznych · sprawnego liczenia · logicznego myślenia · spostrzegawczości i szybkości reakcji · sprawności umysłu i zapamiętywania · angażowania się w osiągnięcie celu · wyrażania uczuć i emocji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 2640 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sztuczne życie : zestaw narzędzi badacza / Ellen Thro ; [tł. z ang. Małgorzata Syczewska]. - Warszawa : "Intersoftland", 1994 (Warsz. : "Paper & Tinta"). - XII, 178 , [1] s. : rys. ; 24 cm.
(Technologie XXI Wieku.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56250 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej