Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(16)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(16)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(6)
Wypożyczalnia Chodzież
(4)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Autor
Strzyżewska Elżbieta
(5)
Chudy Stanisław
(4)
Pietraszewski Marian
(4)
Komosa Andrzej
(2)
Adcock Dennis
(1)
Brittain Paul
(1)
Cox Roger
(1)
Dorożyński Józef
(1)
Górska Grażyna
(1)
Krasnodębska-Tomkiel Małgorzata
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Szczypa Piotr
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(1)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Temat
Handel detaliczny
(16)
Sklep
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Handel
(2)
Handel hurtowy
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Finanse
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja banków
(1)
Globalizacja
(1)
Konkurencja
(1)
Kredyt
(1)
Księgowość
(1)
Monopol
(1)
Obrót towarowy
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Pieniądz
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Prawo antymonopolowe
(1)
Prawo autorskie
(1)
Rachunkowość
(1)
Towar
(1)
Transport
(1)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
(1)
Środki trwałe
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
Księgi pamiątkowe
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
17 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111191 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14549 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60950/Cz.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113191 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego ; Cz.1-4)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44609 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego ; Cz.1-4)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44610 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego ; Cz.1-4)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44611 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56817 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego ; Cz.1-4)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44612 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94567/Cz.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja i technika sprzedaży : podręcznik. Cz. 1 / Elżbieta Strzyżewska. - Wyd. 4. - Poznań : eMPi2, 1997. - 120 s. : 1 faks., fot., rys. ; 24 cm.
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31801 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111886 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja i technika sprzedaży : podręcznik. Cz. 2 / Elżbieta Strzyżewska. - Wyd. 4. - Poznań : eMPi2, 1997. - 152 s. : faks., fot., rys. ; 24 cm.
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31802 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39550 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56812 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja sprzedaży. Cz. 1, Podręcznik / Elżbieta Strzyżewska. - Poznań : "eMPi²2", 1999. - 129, [1] s. : fot., rys., wykr. ; 24 cm.
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111885 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44424 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja i technika sprzedaży. Cz. 1 / Elżbieta Strzyżewska. - Wyd. 3. - Poznań : Wydawnictwo eMPi2, 1996 - 120 s. : 1 faks., fot., rys. ; 24 cm.
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37029 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka UOKiK.)
Publikacja podzielona jest na cztery części. Pierwsza z nich poświęcona jest polityce antytrustowej i próbie odpowiedzi na pytanie, dlaczego sprawne funkcjonowanie konkurencji jest podstawą prawidłowego działania i rozwoju 8 gospodarki rynkowej. Kolejne dwa rozdziały dotyczą kontroli koncentracji oraz pomocy publicznej. Obie te kwestie to jedyne przypadki, w których organy antymonopolowe reagują ex-ante – zanim nastąpi zakłócenie konkurencji. Ostatnia część to z kolei wyzwania polityki konkurencji. Postępująca informatyzacja życia społecznego i gospodarczego sprawia, że przedsiębiorstwa działają w zupełnie innym otoczeniu niż jeszcze kilka lat temu. Zarówno sposób organizacji spółek, jak i prowadzenia przez nie operacji na rynku uwarunkowane są w znacznym stopniu przez nowe technologie oraz sposoby komunikowania się. Zadaniem organów antymonopolowych jest dostosowywanie działania do tych zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46518 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W zbiorze niniejszych artykułów zawarte są poglądy przedstawicieli środowiska marketingowego na temat zmian dokonujących się w badaniach marketingowych, które wyrażają się stosowaniem nowych podejść badawczych oraz rozwojem metod i technik badań rynku. Zmiany te są immanentnie związane z przemianami zachowań konsumentów oraz rozwojem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych, przyczyniającym się do powstawania takich rozwiązań, jak: big data czy marketing automation. Osoby korzystające z wyników badań w różnego typu przedsiębiorstwach oczekują, że dane oraz informacje, stanowiące podstawy decyzyjne, pozyskiwane będą w bardzo krótkim czasie. Coraz bardziej odczuwana jest potrzeba nie tylko diagnozowania sytuacji rynkowej, ale też przewidywania przebiegu procesów rynkowych i określania wpływu konkretnych czynników na analizowane trendy, które pozostają ze sobą w dialektycznym sprzężeniu. W prezentowanym numerze Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ukazano także zastosowanie metody ocen ekspertów, jednej z metod przewidywania heurystycznego, służących do identyfikacji kierunków rozwoju współczesnego handlu i usług. Autorzy podkreślają również, że badanie zjawisk i procesów rynkowych coraz częściej wymaga przyjmowania w procesie badawczym różnych perspektyw, a także integracji metod i poszukiwania takich rozwiązań, które stanowiłyby pomost między metodami jakościowymi oraz ilościowymi, stwarzający możliwość głębokiego opisu badanych problemów, charakterystycznego dla metod jakościowych, przy zachowaniu porządku formalnego właściwego metodom ilościowym. W numerze przed-stawione zostały rozważania na temat stosowania podejścia krytycznego w badaniach marketingu, które dotyczą gromadzenia wiedzy o marketingu w celu konstruowania i porządkowania jego teorii. […] Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej