Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(5)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(5)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Borys Tadeusz
(1)
Chojnacki Marek
(1)
Czapiński Janusz
(1)
Galarowicz Jan
(1)
Kowalczewska Joanna
(1)
Majkowski Władysław
(1)
Povarkov Ivan
(1)
Rogala Piotr
(1)
Rutkowski Edward
(1)
Skowron Paweł
(1)
White Nicholas
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Hedonizm
(5)
Szczęście
(2)
Aborcja
(1)
Aristippus
(1)
Aristoteles
(1)
Augustyn
(1)
Bentham, Jeremy
(1)
Bezrobocie
(1)
Butler, Joseph
(1)
Cicero, Marcus Tullius
(1)
Dickens, Charles
(1)
Dobro
(1)
Egoizm
(1)
Epicurus
(1)
Epicurus (341-270 a.C.)
(1)
Etyka
(1)
Eudajmonizm
(1)
Freud, Sigmund
(1)
Globalizacja
(1)
Gorgias
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Hobbes, Thomas
(1)
Industrializacja
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Jakość życia
(1)
Kant, Immanuel
(1)
Komunizm
(1)
Konkubinat
(1)
Kultura
(1)
Laicyzacja
(1)
Locke, John (1632-1704)
(1)
Marx, Karl (1818-1883)
(1)
Małżeństwo
(1)
Miasta
(1)
Mill, John Stuart
(1)
Miłość
(1)
Motywacja
(1)
Mądrość
(1)
Niepowodzenie
(1)
Nietzsche, Friedrich
(1)
Optymizm
(1)
Osobowość
(1)
Państwo
(1)
Platon (427-347 p.n.e.)
(1)
Prawda
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Przyjemność
(1)
Rodzina
(1)
Samotność
(1)
Sartre, Jean-Paul
(1)
Shaftesbury, Anthony Ashley Cooper
(1)
Sidgwick, Henry
(1)
Solo
(1)
Spencer, Herbert
(1)
Spinoza, Baruch de
(1)
Spożycie
(1)
Tomasz z Akwinu
(1)
Totalitaryzm
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Twórczość
(1)
Uczciwość
(1)
Wartość
(1)
Więź małżeńska
(1)
Wolność
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Związki homoseksualne
(1)
Życzliwość etyka
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36649 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21252 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19106 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 28903 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65433 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowe Tendencje w Psychologii ; 10)
Jak żyć szczęśliwie i jak unikać nieszczęścia? Co wynika z pogoni za szczęściem? Co oznacza mądre i sensowne życie? Czy optymizmu można się nauczyć? Od czego zależy szczęście i które aspekty życia są zależne od szczęścia? Książka stara się odpowiedzieć na powyższe pytania wykorzystując rzetelny warsztat naukowy. Nie tylko analizuje psychikę człowieka, ale także podpowiada mu, jak być szczęśliwym. Proponowany wybór tekstów czołowych badaczy szczęścia i zdrowia psychicznego przedstawia szeroką gamę zagadnień związanych z badaniami nad psychologiczną jakością życia. Wyjaśnia powody i cele rozwoju psychologii pozytywnej. Prezentuje sposoby rozumienia i pomiaru szczęścia, dobrego życia, pozytywnie definiowanego zdrowia psychicznego. Omawia znaczenie przesłanek biologicznych oraz kontekstu kulturowego dla dobrostanu psychicznego. Charakteryzuje osobowość szczęśliwego człowieka. Dowodzi, że jesteśmy silniejsi i bardziej odporni psychicznie na tragiczne zrządzenia losu niż nam się zazwyczaj wydaje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44694 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka księdza profesora Władysława Majkowskiego SCJ jest naukowym studium o współczesnej polskiej rodzinie. Ukazuje m.in. uwarunkowania życia rodzinnego w minionym okresie PRL-u oraz w czasie, w którym przyszło nam żyć. Omawia główne problemy dzisiejszej rodziny, takie jak np.: zubożenie, bezrobocie, małodzietność, osłabienie więzi rodzinnych, aborcja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106498 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38921 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32391 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44933 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64131 P 5,6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98373 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30505 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44409 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Od lat w środowiskach naukowych i wśród praktyków toczą się dyskusje nad koncepcją zrównoważonego rozwoju. Liczne kontrowersje występujące w tych dyskusjach związane są przede wszystkim z: • po pierwsze: występującym nadal w teorii i w praktyce zbyt wąskim traktowaniem tej koncepcji niemal wyłącznie w kategoriach ochrony środowiska oraz z coraz śmielszymi próbami ujmowania zrównoważonego rozwoju jako pełnowartościowego paradygmatu rozwoju, który oparty jest na równoważeniu jego aspektów ekonomicznych, społecznych i środowiskowych przy wyraźnym artykułowaniu fundamentów aksjologicznych; • po drugie: relatywnie słabym rozpoznaniem koncepcji zrównoważonego rozwoju na poziomie mikroekonomicznym, na poziomie organizacji. Zrównoważony rozwój organizacji coraz częściej wiązany jest z problematyką jej odpowiedzialności przejawiającej się w różnych obszarach działalności: ekonomiczno-finansowym, prawnym, środowiskowym i społecznym, dla których wspólną płaszczyzną powinna być etyka i moralność. Obecnie odpowiedzialne zarządzanie jest fundamentalną kategorią wspomagającą podstawowe funkcje i cele organizacji. Jest także przejawem dojrzałości organizacji w sensie aksjologicznym. Odpowiedzialność organizacji nie może przejawiać się tylko w wizerunku organizacji, często PR-owskim i sztucznym, ale powinna wyrażać się w trwałym i konsekwentnym działaniu zarówno zarządzających, jak i poszczególnych pracowników na rzecz budowania prawidłowych relacji ze wszystkimi kluczowymi interesariuszami. Podejście to nabiera szczególnego znaczenia w kontekście: • pojawienia się konsumentów coraz częściej zwracających uwagę w swoich decyzjach zakupowych na kwestie etyczne w zakresie środowiska przyrodniczego, praw człowieka, czy praw pracowniczych, • konieczności budowania pozytywnych, etycznych i autentycznych relacji z interesariuszami organizacji, • wzrostu świadomości konsumentów co do ich praw, a także sposobów korzystania przez nich z nabytych uprawnień, • powstawania nowych regulacji prawnych w zakresie ochrony praw pracowników i konsumentów, • coraz sprawniejszego przepływu informacji o nieetycznych zachowaniach organizacji wobec pracowników, klientów i pozostałych interesariuszy. Proces budowania odpowiedzialnego zarządzania wymaga od zarządzających organizacją przyjęcia określonej, aktywnej postawy, przyczyniającej się do dobra społecznego, przyrodniczego, ekonomicznego i instytucjonalnego. Jest to więc obywatelska postawa prowadząca do autentycznego harmonizowania celów organizacji z aksjologicznymi i etycznymi aspektami. Autorzy tej publikacji podjęli trud zaprezentowania wybranych aspektów związanych z odpowiedzialnym zarządzaniem organizacji w kontekście szerszej idei rozwoju zrównoważonego. Opracowanie składa się z trzech względnie jednorodnych modułów tematycznych, w których zamieszczono artykuły powiązane z główną problematyką tej książki. Dotyczą one kolejno: • różnych aspektów zrównoważonego rozwoju organizacji, w tym zintegrowanej odpowiedzialności, tworzenia doskonałości organizacyjnej, zrównoważonego marketingu czy roli kategorii ryzyka w równoważeniu rozwoju, • roli odpowiedzialności w procesach budowania relacji z interesariuszami, w tym problemów doboru partnerów, badania satysfakcji klientów czy orientacji na zaufanie i lojalność klienta, • doskonalenia zarządzania jakością jako przejawu odpowiedzialności organizacji, w tym dojrzałości procesowej, samooceny czy relacji między zarządzaniem jakością a teorią interesariuszy. Różnorodność prezentowanych treści i koncepcji pozwala redaktorom tej publikacji mieć nadzieję, że czytelnicy znajdą w niej myśli inspirujące do wdrażania w życie zasad odpowiedzialnego zarządzania, a przez to do implementacji koncepcji zrównoważonego rozwoju na poziomie organizacji. Projekty artykułów zamieszczone w tej publikacji były przedmiotem dyskusji naukowych podczas V Ogólnopolskiej Konferencji pn. Zrównoważony rozwój organizacji, która odbyła się w dniach 16-18 czerwca 2014 r. w Karpaczu. Redaktorzy tego zeszytu wyrażają wdzięczność uczestnikom konferencji za możliwość twórczej wymiany poglądów, recenzentom za inspirujące i krytyczne uwagi oraz autorom za przygotowanie artykułów tworzących ten zbiór.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej