Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(10)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(5)
Artykuły
(4)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Barańska Anna
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bucholc Marta
(1)
Bylica Robert
(1)
Iwanek Małgorzata
(1)
Kamińska Kamila
(1)
Kłodnicki Michał
(1)
Nartowski Andrzej S
(1)
Nasher Jack
(1)
Nawrocka Małgorzata
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Petelenz Anna
(1)
Rapciak Piotr
(1)
Rychlik Magdalena
(1)
Schimscheiner Beata
(1)
Stankiewicz Joanna
(1)
Szachowicz-Sempruch Justyna
(1)
Szymańska Jolanta
(1)
Szymański Łukasz
(1)
Wrona Renata
(1)
Śmiłek Janusz
(1)
Żmuda Edyta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(11)
angielski
(1)
Odbiorca
Coachowie
(2)
Dorośli
(2)
14-18 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Biblioterapeuci
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Psycholodzy
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Film polski
(1)
Temat
Image
(10)
Media społecznościowe
(3)
Autoprezentacja
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Samoakceptacja
(2)
Aktorstwo
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Aplikacje internetowe
(1)
Biznesmeni (kobiety)
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Dzieci
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Felieton
(1)
Hołownia, Szymon
(1)
Instagram
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internauci
(1)
Internet
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marzenia
(1)
Maski
(1)
Mężczyzna
(1)
Młodzież
(1)
Nastolatki
(1)
Negocjacje
(1)
Obraz własnego ciała
(1)
Perswazja
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Polityka
(1)
Pornografia
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psychologia ciała
(1)
Publicyści
(1)
Płeć
(1)
Reklama
(1)
Savoir-vivre
(1)
Slogany reklamowe
(1)
Sukces
(1)
Sukces w biznesie
(1)
Tożsamość
(1)
Uczniowie
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Varga, Krzysztof
(1)
Wpływ na zdrowie
(1)
Wygląd zewnętrzny
(1)
Zaremba, Piotr
(1)
Zdrowie psychiczne
(1)
Środa, Magdalena
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(2)
Poradnik
(2)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Filmy edukacyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Tytuł czasopisma
Charaktery
(1)
Charaktery : magazyn psychologiczny
(1)
Głos Pedagogiczny : czasopismo dla pedagogów i psychologów szkolnych, pedagogów specjalnych, wychowawców
(1)
WychowujMy! : dorosłym o dzieciach
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dzięki tej książce otworzysz każde drzwi! W końcu dostaniesz to, czego oczekujesz od życia, kariery, innych ludzi. Znowu awansował kolega, który jest od ciebie słabszy? Przygotowałaś świetną prezentację, ale to twój szef zgarnął za nią pochwały? Kolejna rozmowa kwalifikacyjna za tobą, a telefon od wymarzonego pracodawcy jakoś nie dzwoni? Koniec z tym! Poznaj kilka prostych i skutecznych technik negocjacji, które pomogą zmienić ci swoje zawodowe życie. Efekt aureoli, power talking, zarządzanie oczekiwaniami czy moc nonkonformizmu to tylko niektóre z nich. Brzmią intrygująco? Poznaj je, zastosuj i… idź po swoje! To, co wiesz i umiesz, nie świadczy samo za siebie. Jack Nasher, światowej sławy ekspert do spraw negocjacji i autorytet w dziedzinie znajomości technik wpływania na ludzi nauczy cię, jak przekonać innych, że jesteś utalentowany, godny zaufania i – TAK! – nawet genialny! Wreszcie mamy książkę, która tłumaczy, jak najlepiej sprzedać swoje umiejętności. Potrzebowaliśmy jej. – Robert Cialdini, autor bestsellerów Pre-swazja i Wywieranie wpływu na ludzi Książka polecana przez dyrektorów i prezesów największych światowych firm i organizacji, jak Nissan Motors, Aston Martin, Kraft Foods czy NATO.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35386 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Nie patrz na mnie! / Małgorzata Nawrocka. // WychowujMy! : dorosłym o dzieciach. - 2023, nr 1, s. 32 - 34.
Książka
W koszyku
Etykieta wartości / Andrzej S. Nartowski. - Warszawa : Difin, copyright 2020. - 182 strony : ilustracje ; 20 cm.
Szanowny czytelniku, jeżeli szukasz poradnika dobrych manier, nie bierz tej książki do ręki! Ona jest dla tych, którzy znają dobre maniery. Nierzadko znają je już od pokoleń. Nie ma tu porad, jak wiązać krawaty, dobierać spinki do mankietów, zegarki do garniturów, na ile guzików zapinać marynarkę, ani jak jeść bezy. O tym już pisuje liczne grono autorów. Ekspertów dobrych manier mamy więcej, niż dobrych manier. Po wojnie, kiedy Polska wkroczyła na trakt awansu społecznego, na łamach Przekroju dobre maniery krzewił z powodzeniem Demokratyczny Savoir-Vivre. Wtedy nie było biznesu, upaństwowiono przemysł i handel. Dzisiaj biznes jest, lecz za to Polskę ogarnia kryzys wartości. Za mało w niej zaufania, za dużo kłamstw, arogancji. Książka adresowana jest do środowisk gospodarczych. Sednem biznesu jest transakcja, sednem transakcji porozumienie stron, sednem porozumienia – wzajemne zaufanie. Etykieta może wspomóc zaufanie, przysłużyć się porozumieniu. Na tym polega kreowana przez nią wartość. Autor wskazuje, na czym ta wartość polega i jak ją spożytkować. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116780 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka kobiety w biznesie : etykieta i wizerunek / Renata Wrona. - Warszawa : Studio Wydawnicze Suite 77, 2017. - 178, [5] stron : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
Ta książka pomoże Ci zbudować markę osobistą, która: – będzie prawdziwa, naturalna, spójna i przekonująca; – wykreuje Twój wizerunek jako osoby profesjonalnej i godnej zaufania; – wzmocni poczucie Twojej wartości; – podkreśli Twoją wyjątkowość. Nowa książka Renaty Wrony to przewodnik po etykiecie i wizerunku kobiety w biznesie, który pomaga sprawnie przejść przez biznesowy savoir vivre. Podpowiada, jak czuć się pewnie i wyglądać odpowiednio do sytuacji oraz jak podkreślać swój profesjonalizm, nie pozbywając się przy tym kobiecości. W świecie przeładowanym informacjami i pośpiechem bywa, że pomijamy podstawowe zasady savoir vivre’u oraz etykiety, ponieważ wydaje się nam, że tak będzie szybciej, łatwiej lub bardziej efektywnie. Czasami przyczyna jest prozaiczna: nie znamy podstawowych zasad zachowania się i kreowania wizerunku. Książka Renaty dostarcza aktualnej i praktycznej wiedzy, umożliwiając każdej kobiecie zbudowanie silnej i niepowtarzalnej marki w biznesie. Renata Wrona Trenerka rozwoju osobistego i trenerka biznesu, coach ICF, PR menedżerka, właścicielka firmy Prime Image, autorka książki „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość” oraz artykułów z zakresu budowania marki i etykiety w biznesie. Ekspertka w dziedzinie budowania marki – w tym marki osobistej, savoir vivre w biznesie, komunikacji interpersonalnej, wystąpień publicznych i public relations. Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich, pomagając uczestnikom w stawaniu się najlepszymi wersjami samych siebie. Pracuje z obrazem, wykorzystując grę coachingową „Points of You” oraz metodę dramy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41333 (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
#nofilter : Czy potrafię polubić siebie? / reżyseria Piotr Rapciak ; scenariusz Anna Petelenz. - Kraków : Wydawnictwo św. Stanisława BM Archidiecezji Krakowskiej, 2017. - 1 dysk optyczny DVD (11 min 01 s) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm + książka : 15 [1] s. ; 19 cm.
(Stop)
Media społecznościowe są dziś w powszechnym użyciu. Ich specyfika wiąże się z obecnością w sferze publicznej (Internet) i z wystawianiem się na oceny i komentarze nawet zupełnie obcych osób. By te ostatnie były jak najlepsze, często budujemy swój wizerunek dla innych, a nie przedstawiamy siebie. Jak to na nas wpływa? Czy udajemy kogoś, kim nie jesteśmy? Książka z filmem edukacyjnym pomoże przeprowadzić interesujące zajęcia na temat nowych technologii i ich roli w życiu społecznym i osobistym. W trakcie takiego spotkania doświadczenia różnych pokoleń będą miały okazję budować wspólny dyskurs.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DVD. 3067 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja i Media)
Czy znajomość nazwiska determinuje image przypisywany autorowi wypowiedzi na podstawie jego tekstu? Czy i jak zdjęcie autora obok tekstu wpływa na jego wizerunek? Jaka jest różnica między wizerunkiem „z tekstu” a wizerunkiem „ze zdjęcia”? Na jakich zasadach funkcjonuje image, który tworzymy i zapamiętujemy po jakimś czasie? Te pytania stały się podstawą prezentowanej publikacji. Autorka dąży do określenia, jaki wizerunek jest możliwy do komunikowania za pomocą słowa, a jaki za pomocą obrazu, a także jak pozatekstowa wiedza o autorze wypowiedzi wpływa na jego image werbalny. Wyniki omówionych badań dotyczą wizerunków Krzysztofa Vargi, Piotra Zaremby, Magdaleny Środy i Szymona Hołowni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48201 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Książka "Komunikacja wizerunkowa w reklamie" autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia,kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze,że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki,spraw itp.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110628 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49759 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39995 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46080 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65088 P 1,1 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Tematem zeszytu są wędrujące pojęcia w naukach społecznych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
PERFORMATIVE ASPECTS OF ART The concept of performativity has been usually evoked in the discussions on the philosophy of language and the reflection on theatre and performance art. However, in recent years there have been some attempts to broaden its scope. The theoretically inclined researchers have been working out the main assumptions of the aesthetics of performativity. These are claimed to include the challenging of the boundaries of artistic disciplines, and emphasizing the active role of the recipients, for whom the art works become events developing in consequence of their actions. Besides those attempts to grasp the theoretical consequences of “the performative turn”, one should also note some very interesting practical analyses, employing the theory in the discussion on concrete works from different domain of art. It appears that one can discover transformational potential, focus on change rather than just existence, even in the domains traditionally regarded as “artifactual” (painting, sculpture, installations). The planned volume of “Art Inquiry” will be devoted to the reflection on both directions of expansion of the concept of performativity. We would like the authors to consider its general significance for aesthetics and for the theory of various domains of art. We also hope that they will show the changes occurring when its unique perspective is adopted in the discussion on both theatre, paratheatrical experiments, and film, and the domains which have traditionally emphasized the role of the artistic artifact. The title of this volume invites questions about the possible scope of performativity and its kinds. PERFORMATYWNE ASPEKTY SZTUKI Zagadnienie performatywności podejmowane było najczęściej w rozważaniach z zakresu filozofii języka oraz w refleksji nad teatrem i sztuką performance. W ostatnich latach zauważyć można jednak próby jego rozszerzenia. Z jednej strony zmierzają one do wypracowania założeń estetyki performatywności. Wśród jej cech wskazywane jest kwestionowanie granic poszczególnych dziedzin artystycznych, zaakcentowanie aktywnej roli odbiorców, dla których utwory stają się wydarzeniami rozwijającymi się w wyniku ich działań itd. Oprócz prób sformułowania teoretycznych konsekwencji „zwrotu performatywnego” zauważyć można także bardzo interesujące konkretne analizy polegające na uwzględnieniu właściwych dla niego założeń przy rozważaniu dokonań z różnych obszarów sztuki. Okazuje się, że nawet w obszarach twórczości uważanych tradycyjnie za „wytwórcze” (malarstwo, rzeźba, instalacja) odkryć można aspekty transformacyjne, zakładające nie trwanie, a przemiany. W najnowszym tomie „Art Inquiry” przewidywane jest rozważenie obu zasugerowanych wyżej obszarów ekspansji idei performatywności. Z jednej strony rozważone mają być jej ogólne konsekwencje dla estetyki i teorii różnych dziedzin sztuki. Z drugiej, pokazane zmiany występujące, gdy właściwy dla niej punkt widzenia zostanie uwzględniony zarówno w obszarze refleksji teatralnej, parateatralnej, filmowej, jak w dziedzinach, w których tradycyjnie akcentowano rolę wytwarzanego przedmiotu (dzieła). Tytuł tego tomu ma właściwie charakter pytania o możliwy zakres performatywności i jej odmiany.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej