Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(43)
Forma i typ
Książki
(40)
Artykuły
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(124)
wypożyczone
(24)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(20)
Czytelnia Piła
(6)
Wypożyczalnia Chodzież
(22)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(23)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(21)
Wypożyczalnia Złotów
(25)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(12)
Czytelnia Wągrowiec
(13)
Informatorium
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Odowska-Szlachcic Bożenna
(4)
Dziamska Dorota
(3)
Bogdanowicz Marta
(2)
Błeszyński Jacek Jarosław
(2)
Cytowska Beata
(2)
Kulisiewicz Beata
(2)
Kupisiewicz Małgorzata
(2)
Winczura Barbara
(2)
Barańska Małgorzata
(1)
Bochenek Emilia
(1)
Borkowska Maria
(1)
Błeszyński Jacek
(1)
Delaney Tara
(1)
Garstka Tomasz
(1)
Guzy Anna
(1)
Gładyszewska-Cylulko Joanna
(1)
Jakacka Ewa
(1)
Jaśkowiak Mateusz
(1)
Jegier Aneta
(1)
Kaczmarek Bogusława
(1)
Kaczorowska-Bray Katarzyna
(1)
Kloskowska Adriana
(1)
Kruk-Lasocka Joanna
(1)
Kuleczka-Raszewska Maria
(1)
Mach Cecylia
(1)
Markowska Dorota
(1)
Mańkowska Izabela
(1)
Mierzejewska Beata
(1)
Milewski Stanisław
(1)
Miosga Lucyna
(1)
Naprawa Renata
(1)
Niesporek-Szamburska Bernadeta
(1)
Palak Zofia
(1)
Rożyńska Małgorzata
(1)
Rudzińska-Rogoża Aneta
(1)
Sadowska Ludwika
(1)
Schwinghammer Ylva
(1)
Sher Barbara
(1)
Skowrońska Emilia
(1)
Szemalikowski Mieczysław
(1)
Szmalec Jacek
(1)
Słupek Kazimierz
(1)
Tanajewska Alicja
(1)
Wagh Kinga
(1)
Waszkiewicz Elżbieta
(1)
Wehner Lore
(1)
Wójcik Magdalena
(1)
Zwolińska Ewa A
(1)
Łoskot Małgorzata
(1)
Światowska Aleksandra
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(42)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Pedagodzy
(2)
Rodzice
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Integracja percepcyjno-motoryczna
(42)
Dziecko
(17)
Dziecko autystyczne
(11)
Metoda Dobrego Startu
(11)
Autyzm
(10)
Metoda Sherborne
(10)
Mowa
(9)
Muzykoterapia
(9)
Słuch
(9)
Zmysły
(7)
Dysleksja i dysgrafia
(6)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(6)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(6)
Niepowodzenia szkolne
(6)
Pedagogika specjalna
(6)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(6)
Czytanie
(5)
Dojrzałość szkolna
(5)
Dziecko z zespołem Aspergera
(5)
Metoda Montessori
(5)
Sprawność motoryczna
(5)
Terapia behawioralna
(5)
Uczenie się
(5)
Wychowanie przedszkolne
(5)
Wzrok
(5)
Dogoterapia
(4)
Dziecko niedosłyszące
(4)
Dziecko z zespołem Downa
(4)
Gry i zabawy
(4)
Gry i zabawy ruchowe
(4)
Kinezyterapia
(4)
Kształcenie integracyjne
(4)
Metoda Bobathów
(4)
Metoda Petö
(4)
Rehabilitacja medyczna
(4)
Ruchy
(4)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(4)
Zespół Downa
(4)
Afazja
(3)
Dziecko niepełnosprawne
(3)
Dziecko z porażeniem mózgowym
(3)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(3)
Klasa szkolna (socjol.)
(3)
Nauczanie
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Obowiązek szkolny
(3)
Odruchy
(3)
Padaczka
(3)
Pamięć
(3)
Poczucie własnej wartości
(3)
Rozszczepy podniebienia i wargi
(3)
Spostrzeganie
(3)
Terapia zajęciowa
(3)
Układ nerwowy ośrodkowy
(3)
Wady rozwojowe
(3)
Zachowanie
(3)
Zespół Aspergera
(3)
Zespół poalkoholowego uszkodzenia płodu
(3)
Adaptacja
(2)
Adopcja
(2)
Agresywność
(2)
Arteterapia
(2)
Barwy
(2)
Biblioterapia
(2)
Dojrzałość emocjonalna
(2)
Domy dziecka
(2)
Doradcy zawodowi
(2)
Doroszewska, Janina
(2)
Drama (pedagog.)
(2)
Dwujęzyczność
(2)
Dyslalia
(2)
Dziecięce porażenie mózgowe
(2)
Dziecko głuche
(2)
Dziecko niewidome
(2)
Dziecko ulicy
(2)
Edukacja domowa
(2)
Emisja głosu
(2)
Falkowski, Jakub
(2)
Fizykoterapia
(2)
Fonogesty
(2)
Gimnastyka korekcyjna
(2)
Grzegorzewska, Maria
(2)
Głuchoniewidomi
(2)
Głusi
(2)
Han-Ilgiewicz, Natalia
(2)
Hulek, Aleksander
(2)
Implanty
(2)
Indywidualny tok nauki
(2)
Integracja społeczna
(2)
Jedlewski, Stanisław
(2)
Joteyko, Józefa
(2)
Jąkanie
(2)
Język migowy
(2)
Języki
(2)
Kinezjologia edukacyjna
(2)
Kirejczyk, Kazimierz
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Konopnicki, Jan
(2)
Korczak, Janusz
(2)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Encyklopedie
(2)
Rysunek
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Dokument audiowizualny
(1)
Film edukacyjny
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Tytuł czasopisma
Głos Pedagogiczny
(2)
43 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja została opracowana w oparciu o wiedzę na temat czytania globalnego. Ćwiczenia opracowana tak, by mógł w nich uczestniczyć pies, którego obecność podtrzymuje u dzieci zainteresowanie i motywację do nauki. Autorka zwróciła też uwagę na rolę relaksu, koncentracji i rozgrzewki mentalnej w nauce i podała praktyczne ćwiczenia. Książka zawiera wiele pomysłów, ćwiczeń, a ich realizowanie to prawdziwa zabawa w czytanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 63866 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 43490 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63631 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60785 P 1,3 (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Metoda Dobrego Startu [Film] / Marta Bogdanowicz, Małgorzata Barańska, Ewa Jakacka ; reż. i zdjęcia Mieczysław Szemalikowski. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, cop. 2006 (Bytom : Agencja Filmowa "Pro-Film", 2001) - 1 płyta [DVD] (216 min) : dźw., kolor. ; 12 cm.
Filmy są częścią serii bazującej na Metodzie Dobrego Startu (MDS), opracowanej z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym, młodszym szkolnym oraz z myślą o starszych dzieciach, których rozwój psychoruchowy przebiega wolniej lub nieharmonijnie. Metoda ta wszechstronnie oddziałuje na rozwój dziecka: wspiera rozwój psychoruchowy, co jest szczególnie istotne w przypadku dzieci, u których istnieje ryzyko dysleksji, dzieci o opóźnionym rozwoju psychomotorycznym, niepełnosprawnych intelektualnie i fizycznie. Film 1: Założenia i struktura zajęć - przedstawia założenia Metody Dobrego Startu, cele, jakim ta metoda służy, strukturę zajęć, modyfikacje i programy do realizacji. Film prezentuje zajęcia w grupie 6-latków w szkole masowej, podczas których opracowuje się literę, oraz zajęcia w przedszkolu integracyjnym w grupie 5-, 6-latków, gdzie opracowany jest znak literopodobny. Film 2: Zajęcia w grupach wiekowych - zawiera przykłady zajęć w grupach 3-, 4-, 5- i 6-latków. Systematyczny udział w zajęciach prowadzonych Metodą Dobrego Startu wpływa na osiągnięcie gotowości szkolnej. Umożliwia dostrzeżenie dzieci ryzyka dysleksji i w odpowiednim czasie udzielenie im skutecznej pomocy. Zapobiega to niepowodzeniom szkolnym lub istotnie je zmniejsza. Metoda Dobrego Startu może być wspaniałą i kształcącą zabawą, wymaga jednakże dostosowania do poziomu rozwoju dziecka. Film 3: Specjalne potrzeby edukacyjne - przedstawia zastosowanie Metody Dobrego Startu w pracy z dziećmi z różnymi formami niepełnosprawności. Dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi odnoszą wiele korzyści z udziału w zajęciach prowadzonych Metodą Dobrego Startu pod warunkiem, że są one dostosowane do ich indywidualnych możliwości. W filmie możemy oglądać zajęcia prowadzone w przedszkolu integracyjnym, gdzie m.in. znajdują się dzieci z wadami wzroku, w specjalnym ośrodku szkolno-wychowawczym dla dzieci niepełnosprawnych intelektualnie oraz w przedszkolu dla dzieci niedosłyszących.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DVD. 3057 (1 egz.)
Książka
W koszyku
KSIĄŻKINEWSYRECENZJEPUBLICYSTYKACYTATYRANKINGSPOŁECZNOŚĆWYZWANIA CZYTELNICZEBIBLIOTECZKA granice.plKsiążkiDostrzec dziecko. Z perspektywy edukacji włączającej (286526) - Joanna Kruk-Lasocka - Książka, recenzja, streszczenie Okładka książki - Dostrzec dziecko. Z perspektywy edukacji włączającejDostrzec dziecko. Z perspektywy edukacji włączającej Joanna Kruk-LasockaWydawnictwo: inne Data wydania: 2012 (data przybliżona) Kategoria: Pedagogika ISBN: 978-83-62-302-44-4 Liczba stron: 239 Ocena: 0 (0 głosów)KUP TERAZoceńdodaj do biblioteczki Tekst jest napisany przystępnym i zarazem pięknym językiem, co nie obniża jego wartości naukowej, ale czyni go interesującym i to tym bardziej, że zawiera przykłady z realnego życia, a także graficzne wytwory dzieci. Autorce można pogratulować podjęcia się trudnego zadania, którego zrealizowanie przyniesie nie tylko korzyści dzieciom z problemami i ich rodzicom, ale też w pewnym sensie wpłynie na humanizację naszej codzienności. Z recenzji prof. dr hab. Irena Obuchowska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114238 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana publikacja jest jak do tej pory pierwszą i jedyną pozycją, w której przedstawione zostały wybrane metody terapii, w dostosowaniu do pracy z osobą przejawiającą głębokie deficyty rozwojowe. Praca nad dziećmi autystycznymi wymaga poszukiwania nowych dróg wspomagania ich rozwoju. Książka jest skierowana przede wszystkim do terapeutów-psychologów, pedagogów, socjologów, pracowników socjalnych oraz administracji, podejmujących działania z dziećmi dotkniętymi autyzmem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49721 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32395 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45273 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana publikacja jest jak do tej pory pierwszą i jedyną pozycją, w której przedstawione zostały wybrane metody terapii, w dostosowaniu do pracy z osobą przejawiającą głębokie deficyty rozwojowe. Praca nad dziećmi autystycznymi wymaga poszukiwania nowych dróg wspomagania ich rozwoju. Aby wyjść naprzeciw tym poszukiwaniom Autorzy przedstawili własne doświadczenia, będące wynikiem wieloletniej praktyki zawodowej oraz zdobytej wiedzy. Każdy z Autorów, opisując prowadzoną przez siebie terapię, wychodzi od założeń terapeutycznych, następnie ukazuje możliwości wykorzystania metody w pracy z osobą z autyzmem. Dodatkowo przedstawione zostały badania nad efektywnością wykorzystania każdej z metod oraz propozycje zastosowania tych metod do pracy z dziećmi, gdzie połączone zostały autorskie podejścia z prezentacją podstawowych zaleceń. W końcowej części opracowania znajdują się zalecenia, możliwe do zastosowania w pracy edukacyjno-terapeutycznej w odniesieniu do opisanych programów autorskich. Książka jest skierowana przede wszystkim do terapeutów-psychologów, pedagogów, socjologów, pracowników socjalnych oraz administracji, podejmujących działania z dziećmi dotkniętymi autyzmem. Szczególnie książkę można polecić praktykom pracującym z dziećmi z głębokimi deficytami rozwoju, nauczycielom szkół integracyjnych, masowych oraz rodzicom posiadającym dzieci autystyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47398 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62963 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana publikacja jest jak do tej pory pierwszą i jedyną pozycją, w której przedstawione zostały wybrane metody terapii, w dostosowaniu do pracy z osobą przejawiającą głębokie deficyty rozwojowe. Praca nad dziećmi autystycznymi wymaga poszukiwania nowych dróg wspomagania ich rozwoju. Aby wyjść naprzeciw tym poszukiwaniom Autorzy przedstawili własne doświadczenia, będące wynikiem wieloletniej praktyki zawodowej oraz zdobytej wiedzy. Każdy z Autorów, opisując prowadzoną przez siebie terapię, wychodzi od założeń terapeutycznych, następnie ukazuje możliwości wykorzystania metody w pracy z osobą z autyzmem. Dodatkowo przedstawione zostały badania nad efektywnością wykorzystania każdej z metod oraz propozycje zastosowania tych metod do pracy z dziećmi, gdzie połączone zostały autorskie podejścia z prezentacją podstawowych zaleceń. W końcowej części opracowania znajdują się zalecenia, możliwe do zastosowania w pracy edukacyjno-terapeutycznej w odniesieniu do opisanych programów autorskich. Książka jest skierowana przede wszystkim do terapeutów-psychologów, pedagogów, socjologów, pracowników socjalnych oraz administracji, podejmujących działania z dziećmi dotkniętymi autyzmem. Szczególnie książkę można polecić praktykom pracującym z dziećmi z głębokimi deficytami rozwoju, nauczycielom szkół integracyjnych, masowych oraz rodzicom posiadającym dzieci autystyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103706 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38049 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aktywacja sensoryczna to nowatorska holistyczna koncepcja dotycząca wsparcia osób w podeszłym wieku i cierpiących na demencję, zakładająca utrzymanie lub przywrócenie podstawowych kompetencji umożliwiających zachowanie samodzielności w życiu codziennym. Ukierunkowana organizacja strefy życiowej, krótka aktywacja podczas rutynowych czynności pielęgnacyjnych oraz dodatkowe zajęcia poświęcone wsparciu pozytywnie wpływają na jakość życia pacjentów i odciążają personel pielęgniarski. Przyczyniają się także do optymalnego wykorzystania zasobów i poprawy standardów dotyczących opieki oraz do wprowadzenia najwyższej jakości działań pielęgnacyjnych, w których centrum zawsze znajduje się człowiek. Zasadniczą cześć niniejszej książki stanowi obszerny poradnik praktyczny zawierający wypróbowane scenariusze dotyczące organizacji i realizacji sesji wspierająco-aktywujących. W codzienności zawodowej konspekty te mogą zostać wykorzystane jako instrukcje lub jako inspiracje w czasie przygotowywania własnych, autorskich zajęć grupowych lub indywidualnych. W części zamykającej publikację znajdują się arkusze służące do zbierania informacji oraz wzory kart informacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112846 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50895 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40947 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34785 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47313 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66564 P 7,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja została opracowana w oparciu o wiedzę na temat czytania globalnego. Ćwiczenia opracowana tak, by mógł w nich uczestniczyć pies, którego obecność podtrzymuje u dzieci zainteresowanie i motywację do nauki. Autorka zwróciła też uwagę na rolę relaksu, koncentracji i rozgrzewki mentalnej w nauce i podała praktyczne ćwiczenia. Książka zawiera wiele pomysłów, ćwiczeń, a ich realizowanie to prawdziwa zabawa w czytanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46070 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka podejmuje próbę odpowiedzi na pytania dotyczące efektywności integracji sensorycznej dzieci rozpoczynających naukę w szkole. Zaprezentowany został w niej podział diagnostyczny oraz terapie dla dzieci z deficytami integracji sensorycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52209 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42213 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35031 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48670 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29199, 29198 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(W trosce o harmonijny rozwój dzieci...)
Sprawny odbiór informacji przekazywanych za pomocą języka pisanego, czyli umiejętność czytania, jest najważniejszą umiejętnością, jaką powinni opanować uczniowie w młodszych klasach szkoły podstawowej. Jest to warunek co prawda nie wystarczający, ale bezwzględnie konieczny do radzenia sobie na kolejnych etapach edukacji. Książka ta adresowana jest zarówno do terapeutów pedagogicznych prowadzących zajęcia korekcyjno-kompensacyjne i nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, jak i do rodziców chcących pomóc swoim dzieciom w opanowaniu trudnej sztuki czytania. Zawiera ona szereg praktycznych wskazówek do pracy z dziećmi ryzyka dysleksji i z każdym dzieckiem mającym trudności w czytaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112810 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50835 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40951 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33783 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47271 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66062 P 3,2 (1 egz.)
Audiobook
W koszyku
Integracja sensoryczna na co dzień / Maria Borkowska, Kinga Wagh. - Wyd. 1 - 8 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Lekarskie PZWL, 2018. - 119 s. : il. kolor. ; 21 cm.
Integracja sensoryczna to skomplikowany proces, podczas którego układ nerwowy człowieka odbiera informacje z receptorów wszystkich zmysłów, organizuje je i interpretuje tak, aby mogły być wykorzystane w działaniu. Czasami proces ten może ulec zakłóceniu - pojawiają się zaburzenia w rozwoju emocjonalnym i ruchowym, kłopoty z przystosowaniem się do środowiska oraz trudności w nauce. W poradniku przedstawiono sposoby stymulowania układu nerwowego przez proste ćwiczenia dla dzieci, w tym zabawy przy muzyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48673 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62514 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
To publikacja, która ma za zadanie pomóc dzieciom z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego (SPD) w osiągnięciu adekwatnego poziomu samoregulacji (np. dostosowanie stanu pobudzenia zgodnie z napływającymi bodźcami). Publikacja będzie także pomocna podczas przygotowania diagnozy SPD i opracowania tzw. diety sensorycznej. Materiały zawierają plansze do określenia poziomu samoregulacji, a także m.in. bodźców powodujących nadreaktywność słuchową i smakową. Znajduje się w nich również kwestionariusz wrażliwości sensorycznej przeznaczony dla dzieci starszych, nastolatków i dorosłych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50892 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33747 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48102 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65783 P 3,5 (1 egz.)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 587 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zeszyt 2 jest kontynuacją książki "Metoda integracji sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy u dzieci z uszkodzeniami ośrodkowego układu nerwowego". Podobnie jak zeszyt 1, stanowi niezależną całość. Ma charakter popularnego poradnika. Zeszyt zawiera charakterystykę metod ściśle powiązanych z integracją sensoryczną, to jest terapii światłem i kolorami oraz aromatoterapii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104512/Z.2 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37923 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44571 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45210 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Edukacja przez ruch : fale, spirale, jodełki, zygzaki / Dorota Dziamska. - Warszawa : Nowa Era, cop. 2015. - 59 s. : il. kolor. ; 24 cm.
(Biblioteka Nauczyciela.)
Dorota Dziamska, wykorzystując metodę integracji sensorycznej, stworzyła system „Edukacja przez ruch”. Opisana w tych publikacjach teoria posłużyła za podstawę scenariuszy i ćwiczeń graficznych dla przedszkolaków i uczniów młodszych klas szkoły podstawowej. Zajęcia wspomagają proces uczenia, doskonalą zintegrowane ruchy ciała, są dostosowane do wieku i możliwości dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110399 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49675 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40000 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 46287 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Edukacja przez ruch : kropki, kreski, owale, wiązki / Dorota Dziamska. - Warszawa : Nowa Era, cop. 2015. - 56 s. : il. kolor. ; 24 cm.
(Biblioteka Nauczyciela.)
Dorota Dziamska, wykorzystując metodę integracji sensorycznej, stworzyła system „Edukacja przez ruch”. Opisana w tych publikacjach teoria posłużyła za podstawę scenariuszy i ćwiczeń graficznych dla przedszkolaków i uczniów młodszych klas szkoły podstawowej. Zajęcia wspomagają proces uczenia, doskonalą zintegrowane ruchy ciała, są dostosowane do wieku i możliwości dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110400 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40001 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32980 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 46288 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106238, 106237 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej