Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(6)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(4)
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Autor
Czekaj Janusz
(1)
Glinkowska-Krauze Beata
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Krawiec Wioletta
(1)
Lis Stanisław
(1)
Miklaszewski Stanisław
(1)
Plawgo Bogusław
(1)
Teczke Janusz
(1)
Wach Krzysztof
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(6)
Rynek pracy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Controlling
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Globalizacja
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Kadry
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Lis, Stanisław
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Outsourcing
(1)
Parki technologiczne
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Praca
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorczość akademicka
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Stres zawodowy
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Unia Europejska
(1)
Wiedza
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Wykup lewarowany
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, ISSN 0867-7727 ; 568.)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw współcześnie jest procesem bardzo intensywnym, przy czym różne motywy skłaniają przedsiębiorstwa do umiędzynarodowienia, różny jest sposób ich zaangażowania na rynkach zagranicznych, zakres geograficzny powiązań z partnerami zagranicznymi oraz sposób konkurowania na rynkach zagranicznych. Ważnym obszarem badań stał się również proces umiędzynarodowienia przedsiębiorstw funkcjonujących w branżach wysokich technologii, w przypadku których zaobserwowano nietypowy przebieg procesu umiędzynarodowienia, co skutkowało opracowaniem teorii wczesnej internacjonalizacji przedsiębiorstw. Krytyka teorii etapowego umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa oraz innych teorii internacjonalizacji doprowadziła do opracowania alternatywnych teorii uwzględniających m.in. analizę procesu podejmowania decyzji o umiędzynarodowieniu oraz analizę otoczenia międzynarodowego. Wymienione teorie podejmują m.in. następujące zagadnienia teoretyczne odnoszące się do międzynarodowej działalności przedsiębiorstw: przebieg procesu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, proces podejmowania decyzji o umiędzynarodowieniu działalności przedsiębiorstwa, wybór form internacjonalizacji, motywy eksportu, bezpośrednich inwestycji zagranicznych i innych form umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, cechy przedsiębiorstw, które internacjonalizują swoją działalność, a także lokalizację zagranicznej działalności przedsiębiorstw. Tematyka umiędzynarodowienia przedsiębiorstw jest również od lat przedmiotem zainteresowania badaczy zajmujących się zarządzaniem biznesem międzynarodowym, zarządzaniem strategicznym oraz marketingiem międzynarodowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107186 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tematyka monografii (…) dotyczy niezwykle ważnego aspektu, jakim jest problem ekspansji międzynarodowej przedsiębiorstw. Choć w literaturze przedmiotu można spotkać wiele tytułów dotyczących internacjonalizacji przedsiębiorstw, problem ten nie jest często omawiany w kontekście przedsiębiorczości międzynarodowej. Jest to element wyróżniający recenzowaną publikację na rynku wydawniczym. Stanowi o jej oryginalności, aktualności, a także aplikacyjności prowadzonych rozważań. Książka bowiem może być niezwykle użyteczna zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, badaczy zajmujących się omawianą problematyką, jak i dla przedsiębiorstw funkcjonujących na rynkach zagranicznych i tych, które dopiero zamierzają rozpocząć działania tego typu. Dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42052 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113085 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / [Uniwersytet Łódzki])
Monografia zawiera analizę teoretyczną problemów internacjonalizacji o charakterze poznawczym i utylitarnym, a także prezentację badań przeprowadzonych w polskich i ukraińskich mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w związku ze sposobami ich internacjonalizacji. Oparcie rozważań na wynikach przeprowadzonych badań oraz zamieszczenie studiów przypadków daje możliwość konfrontacji dróg internacjonalizacji polskich i ukraińskich przedsiębiorstw ze znanymi w świecie modelami. Zasadniczą treścią publikacji jest opis i analiza internacjonalizacji przedsiębiorstw w kontekście jej modeli. Autorka wychodzi poza konwencjonalny opis, dodając nowe zagadnienia i wątki, podkreślając rosnącą rolę procesu internacjonalizacji w zarządzani u przedsiębiorstwami oraz dla gospodarki. Zasadniczym atutem książki jest wypełnienie luki w zakresie prezentacji sposobów internacjonalizacji polskich i ukraińskich przedsiębiorstw z uwzględnieniem ich wielkości, a także przeanalizowanie problemu od strony biznesu, instytucji naukowych i samorządowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42051 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102990 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44983/T.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113217 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47185 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Publikacja dotyczy różnych strategii wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Autorzy przedstawili charakterystykę tego procesu ze szczególnym naciskiem na określenie motywów, metod oceny, wyboru rynków zagranicznych, form i kierunków geograficznych, a także działań marketingowych i efektów ekspansji zagranicznej firm. Podjęte zagadnienia zaprezentowali na podstawie przeprowadzonych badań literaturowych oraz pierwotnych na próbie polskich przedsiębiorstw z różnych branż. W monografii znajduje się też kilka studiów przypadków odnoszących się do internacjonalizacji polskich firm.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej