Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(16)
Forma i typ
Książki
(15)
Druki ulotne
(1)
Dostępność
dostępne
(40)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(9)
Wypożyczalnia Chodzież
(7)
Wypożyczalnia Czarnków
(5)
Wypożyczalnia Trzcianka
(5)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(8)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Bigott Danuta
(2)
Czelakowska Danuta
(2)
Domagała-Zyśk Ewa
(2)
Iwasiewicz Mirosława
(2)
Karpińska-Szaj Katarzyna
(2)
Mach Cecylia
(2)
Piasta-Siechowicz Joanna
(2)
Styn Ludwika
(2)
Tanajewska Alicja
(2)
Andrzejczak Rościsław
(1)
Beadle Phil
(1)
Bogdanowicz Katarzyna
(1)
Brudzewski Julian
(1)
Ciborowska-Lipko Bożena
(1)
Cierniak Krzysztof
(1)
Gołębiowska-Szychowska Joanna
(1)
Lubner-Piskorska Anna
(1)
Szychowski Łukasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(15)
Temat
Język polski
(12)
Języki
(4)
Czytanie
(2)
Dziecko głuche
(2)
Dziecko niedosłyszące
(2)
Młodzież głucha
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Ocenianie kształtujące
(2)
Pisanie
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja teatralna
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Historia
(1)
Język angielski
(1)
Kaligrafia
(1)
Logopedia
(1)
Matematyka
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Mowa
(1)
Mowa - korekcja
(1)
Multimedia
(1)
Nauczyciele
(1)
Oceny szkolne
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Poezja polska
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Przyroda
(1)
Rym
(1)
Skojarzenia językowe
(1)
Skróty
(1)
Stres
(1)
Sztuka
(1)
Teatr
(1)
Trening koncentracji
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Ćwiczenia logopedyczne dla dzieci
(1)
Gatunek
Poradniki dla nauczycieli
(13)
Dramat
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jest to wartościowa, bardzo potrzebna na rynku edukacyjnym pozycja, znakomicie zredagowana i przekonująca do refleksji nad pracą językową z uczniem niesłyszącym i szerzej - z każdym uczniem o specyficznych (i nie tylko!) potrzebach edukacyjnych. [Z recenzji dr hab. Jolanty Zając, prof. UW]. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się / nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się / uczą się języków obcych. Niniejsze podstawy metodyki adresowane są gównie do czynnych i przyszłych nauczycieli języków obcych, mamy jednak nadzieję, że rozważania dotyczące komunikacji z uczniem niesłyszącym pomogą wszystkim osobom, które pracują z uczniem z niepełnosprawnością słuchu w szkole ogólnodostępnej, zrozumieć świat ucznia z wadą słuchu uczącego się wraz ze swoimi słyszącymi kolegami. Zamiarem autorek było również pokazanie, że przy spełnieniu określonych warunków, a przede wszystkim przy dobrej woli, elastyczności podejścia i życzliwości, wyzwanie, jakim jest nauczanie języka obcego w klasie, w której uczy się także osoba z wadą słuchu, nie tylko staje się możliwe, lecz także przynosi satysfakcję - i uczniowi, i jego nauczycielowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38477 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to wartościowa, bardzo potrzebna na rynku edukacyjnym pozycja, znakomicie zredagowana i przekonująca do refleksji nad pracą językową z uczniem niesłyszącym i szerzej - z każdym uczniem o specyficznych (i nie tylko!) potrzebach edukacyjnych. [Z recenzji dr hab. Jolanty Zając, prof. UW]. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się / nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się / uczą się języków obcych. Niniejsze podstawy metodyki adresowane są gównie do czynnych i przyszłych nauczycieli języków obcych, mamy jednak nadzieję, że rozważania dotyczące komunikacji z uczniem niesłyszącym pomogą wszystkim osobom, które pracują z uczniem z niepełnosprawnością słuchu w szkole ogólnodostępnej, zrozumieć świat ucznia z wadą słuchu uczącego się wraz ze swoimi słyszącymi kolegami. Zamiarem autorek było również pokazanie, że przy spełnieniu określonych warunków, a przede wszystkim przy dobrej woli, elastyczności podejścia i życzliwości, wyzwanie, jakim jest nauczanie języka obcego w klasie, w której uczy się także osoba z wadą słuchu, nie tylko staje się możliwe, lecz także przynosi satysfakcję - i uczniowi, i jego nauczycielowi.
Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej. Podstawy metodyki nauczania języków obcych przygotowana przez dwie specjalistki z zakresu neofilologii, anglistkę, dr Ewę Domagała-Zyśk, oraz romanistkę, prof. dr hab. Katarzynę Karpińską-Szaj. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się/nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się/uczą się języków obcych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104113 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47623 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31681 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44299 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63817 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66777 P 1,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja stanowi szczególną pozycję wśród książek przedmiotowo-metodycznych służących kandydatom i młodym nauczycielom w najwcześniejszym okresie ich aktywności. Zawiera ona wiadomości rzeczowe z różnych działów języka polskiego oraz ogólne i szczegółowe treści i metody pracy, przykłady lekcji, a także wiele informacji bibliograficznych. Istotnym walorem opracowania są praktyczne zalecenia i uwagi z zakresu nauki o języku, co wiąże się z dalszym rozwojem umysłowym dzieci i możliwością doskonalszego poznawania rzeczywistości. Głównym celem książki jest pomoc studentom i nauczycielom w procesie opanowywania niezbędnej wiedzy polonistycznej, m.in. na temat sposobów pracy z tekstami literackimi, wzbogacania słownictwa i związków frazeologicznych, jak również stosowania różnorodnych konstrukcji składniowych w nauczaniu uczniów formułowania dłuższych form wypowiedzi typu: opowiadanie, opis, sprawozdanie, notatka, list itd. Ponadto celem książki jest uświadamianie i przypominanie niezbędnych wiadomości merytorycznych i metodycznych stanowiących podstawę zintegrowanej wiedzy polonistycznej, umożliwiającej właściwy rozwój języka ojczystego dzieci, zgodnie z ich psychofizjologicznymi właściwościami. Celowi temu służą między innymi rozdziały poświęcone ćwiczeniom gramatycznym i ortograficznym, rozwijaniu aktywności twórczej, zabawom dramatycznym i dydaktycznym. Książka ta umożliwia również zapoznanie się z najnowszymi osiągnięciami dydaktycznymi i naukowymi tej dyscypliny pedagogicznej. Istotną jej cechą jest możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności pedagogicznych nauczycieli oraz inspirowanie ich do doskonalenia swego warsztatu zawodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63803 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja stanowi szczególną pozycję wśród książek przedmiotowo-metodycznych służących kandydatom i młodym nauczycielom w najwcześniejszym okresie ich aktywności. Zawiera ona wiadomości rzeczowe z różnych działów języka polskiego oraz ogólne i szczegółowe treści i metody pracy, przykłady lekcji, a także wiele informacji bibliograficznych. Istotnym walorem opracowania są praktyczne zalecenia i uwagi z zakresu nauki o języku, co wiąże się z dalszym rozwojem umysłowym dzieci i możliwością doskonalszego poznawania rzeczywistości. Głównym celem książki jest pomoc studentom i nauczycielom w procesie opanowywania niezbędnej wiedzy polonistycznej, m.in. na temat sposobów pracy z tekstami literackimi, wzbogacania słownictwa i związków frazeologicznych, jak również stosowania różnorodnych konstrukcji składniowych w nauczaniu uczniów formułowania dłuższych form wypowiedzi typu: opowiadanie, opis, sprawozdanie, notatka, list itd. Ponadto celem książki jest uświadamianie i przypominanie niezbędnych wiadomości merytorycznych i metodycznych stanowiących podstawę zintegrowanej wiedzy polonistycznej, umożliwiającej właściwy rozwój języka ojczystego dzieci, zgodnie z ich psychofizjologicznymi właściwościami. Celowi temu służą między innymi rozdziały poświęcone ćwiczeniom gramatycznym i ortograficznym, rozwijaniu aktywności twórczej, zabawom dramatycznym i dydaktycznym. Książka ta umożliwia również zapoznanie się z najnowszymi osiągnięciami dydaktycznymi i naukowymi tej dyscypliny pedagogicznej. Istotną jej cechą jest możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności pedagogicznych nauczycieli oraz inspirowanie ich do doskonalenia swego warsztatu zawodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49273 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Juliana Brudzewskiego powstała właśnie z myślą o coraz częściej pojawiającym się problemie nienaturalnego, niewprawnego i nieestetycznego pisma odręcznego wśród dzieci. Autor szczegółowo przedstawia system nauki pisania metodą płynnego ruchu, obejmujący nowy krój liter elementarzowych. W podręczniku umieszczono cenne wskazówki metodyczne związane z nauczaniem sztuki pisania, zaproponowano nowe wzory zeszytów oraz przedstawiono katalog wszystkich znaków i procedur ich wytwarzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109091 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33124 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45990 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono m.in. zakres i układ treści gramatycznych z elementami wiedzy o języku dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej (klasy 1-3), które ukierunkowują pracę nauczyciela na uzyskanie określonych wyników. Prezentowane zestawy zadań zawierają materiał gramatyczny dostosowany do wymaganych treści kształcenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109925 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50169 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40207 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64795 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To nie jest dzieło drętwego teoretyka. Autor spędził pół życia w wielkomiejskich szkołach, pracując z dziećmi, pomagając im zrozumieć świat, a przede wszystkim samych siebie. W książce zdradza tajniki zawodu, od pozornych drobiazgów związanych z utrzymaniem dyscypliny w trudnej klasie po szczegółowe wskazówki dotyczące planowania lekcji i sprawdzania prac. "Chwytliwo-banalny tytuł książki Phila Beadle'a How to teach (Jak uczyć) prowadzi do odkrycia dalekich od ogólnikowych teorii, silnie zakorzenionych w praktyce, potraktowanych z dużą dozą humoru i obnażającą szczerością zagadnień dotyczących wymagającej, lecz - jak się okazuje już po pierwszych stronach lektury - nie tak trudnej do opanowania sztuki przekazywania wiedzy. To niezastąpiony poradnik nie tylko dla nauczycieli rozpoczynających pracę w szkole. [...] Bazując na swym ogromnym doświadczeniu, jak również problemach wynikłych z niedoskonałego systemu edukacji w Wielkiej Brytanii, autor dosłownie wnika w umysły nauczycieli i uczniów na całym świecie. Nawet rodzicom da szybki wgląd w zakres zadań i strategii stosowanych w klasie i udzieli konkretnej odpowiedzi na odwieczne pytanie: "Dlaczego w szkole jest nudno?". Ja sama, z zaledwie kilkuletnim stażem lektora i pedagoga, zyskałabym o wiele więcej, gdyby ktoś wręczył mi egzemplarz tej książki, zamiast rozdawać pieczątki pod niekończącą się listą obowiązkowych doszkalających kursów. To bardziej opłacalna inwestycja. Uprzedziłam już kilku znajomych, że nareszcie powstało kompendium wiedzy o tym, "jak być najlepszym nauczycielem, którym możesz zostać", będzie nareszcie trafione, koloru fioletowego". [Ewa Cisowska, lektor, pedagog]]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106128 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49560 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63791 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej w swojej codziennej pracy coraz częściej mają do czynienia z uczniami przejawiającymi specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu. Co roku rośnie też liczba dzieci kierowanych do poradni psychologiczno-pedagogicznych, w których otrzymują opinie o dysleksji rozwojowej. Chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom nauczycieli, uczniów oraz ich rodziców, autorki opracowały program zawierający zestawy ćwiczeń mających na celu pomoc dzieciom w opanowaniu i utrwaleniu reguł i zasad ortograficznych. Zamieszczone w książce zadania przewidziane dla uczniów klas 1–3 zawierają materiał ortograficzny dostosowany do wymaganych treści kształceniowych. „Metodyka nauczania ortografii. Zestaw ćwiczeń i zasad ortograficznych dla uczniów klas 1–3” zawiera podstawowe i niezbędne informacje z zakresu metodyki nauczania ortografii oraz opanowania przez uczniów umiejętności przestrzegania poprawności ortograficznej w zakresie poznanych zasad i bliskiego im słownictwa. O efektach procesu uczenia się, w tym także kształtowania umiejętności poprawnego pisania, w znacznym stopniu decyduje prawidłowa organizacja tego procesu. Powinien on być działalnością systematyczną, nastawioną na osiągnięcie określonego celu przy pełnej aktywności nauczyciela i uczniów, toteż znajomość metodyki nauczania ortografii jest niezbędna dla osiągnięcia sukcesu w tej dziedzinie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110990, 110989 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40206 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to propozycja modelowego nauczania uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum. Książka zawiera uniwersalne wzory pomocne w opanowaniu umiejętności polonistycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104636 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63801 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest odpowiedzią na potrzeby rodziców zatroskanych o rozwój swoich dzieci oraz nauczycieli, trenerów i wychowawców, którzy czują chęć wzbogacenia swojego warsztatu o narzędzia pomagające uczniom w nauce i czekają na inspirujące pomysły oraz przykładowe materiały do pracy. Autorzy przekazują w książce dotychczas zebrane doświadczenie i wiedzę o tym, jak w swojej codziennej pracy z dziećmi „przemycać” zasady i metody uczenia się. Wszystkie proponowane w publikacji techniki mogą być stosowane w szkole i w domu przez osoby, które nie muszą mieć do tego specjalnych uprawnień. Wystarczy pozytywne nastawienie i poczucie humoru, które pozwala dzieciom się odblokować, a dzięki temu pełniej wykorzystać własne możliwości. W poszczególnych rozdziałach publikacji czytelnik znajdzie: wskazówki i założenia metodyczne dotyczące wprowadzania zasad i metod uczenia się w codzienną praktykę szkolną i domową; niezbędną wiedzę („w pigułce”) o uczeniu się (podstawy funkcjonowania mózgu, pamięć, higiena pracy); podstawowe informacje o stylach uczenia się; przykładowe ćwiczenia i pomoce, które będą przydatne podczas wprowadzania technik uczenia się.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 110891 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49958 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40251 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33168 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46508 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65122 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Unilogo 1 [Pomoce dydaktyczne] : zestaw uniwersalnych pomocy do wykorzystania przez logopedów, terapeutów i nauczycieli / Anna Lubner-Piskorska. - Wyd. 2 - Gdańsk : "Harmonia", 2013. - Teka (86 k. tabl. luz.) : il. ; 30 cm +książka: 100 s. : il. (w tym kolor.) ; 30 cm.
Zestaw, którego autorką jest Anna Lubner-Piskorska, składa się z dwóch elementów: książki (przewodnika) oraz teczki zawierającej karty z ilustracjami. Niemal 300 rysunków można powielać, natomiast sposób ich wykorzystania jest zupełnie dowolny. Rysunki te podzielono na trzy kategorie tematyczne: piraci, ogród oraz cukiernia. Od strony formalnej, materiały wchodzące w skład uniLOGO 1 to: podstawowy zestaw obrazków wycinanki historyjka obrazkowa układanki gry manualne puzzle kolorowanki gra planszowa labirynty Dołączona do zestawu książka (przewodnik) to ponad 60 propozycji wykorzystania materiałów umieszczonych w teczce. Generalnie, zabawy te stworzone zostały z myślą o terapii logopedycznej. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by po drobnych modyfikacjach móc je wykorzytać w zupełnie innym rodzaju zajęć. Z pewnością największym atutem materiałów jest ich nieograniczona liczba zastosowań, możliwość tworzenia nowych zabaw, a także modyfikowania konkretnych materiałów pod kątem potrzeb danego dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 648 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi obudowę metodyczną do programu klasy teatralno-dziennikarskiej dla szkoły podstawowej i gimnazjum. Autorka: - dzieli się doświadczeniami (po zakończeniu pięcioletniego cyklu edukacyjnego), - prezentuje różne formy pracy z uczniami, - radzi, jak osiągnąć cele założone w programie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110662 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48113 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dysleksja jest problemem powszechnie znanym i szeroko omawianym w literaturze przedmiotu, a od jakiegoś czasu także w mediach. Na jej temat powstało i wciąż powstaje wiele artykułów popularnonaukowych. Tymczasem nauczyciele języków obcych, do których w szczególności adresowana jest niniejsza publikacja, często narzekają na brak praktycznych informacji dotyczących metodyki nauczania uczniów z dysleksją. Ponadto część z nich deklaruje, że cenniejsze i bardziej przydatne niż podstawy teoretyczne są jasne wskazówki i gotowe metody pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104114 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49946 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40149 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31717 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44434 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65064 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umiem czytać [Pomoce dydaktyczne] : karty pracy: przykłady abstrakcyjne. - Multimedia interakcyjne. - Poznań : EiSystem, 2016. - [42] karty luzem : cz-b ; 30 cm + Poradnik : 8 s. ; il. cz-b. ; 30 cm ;
(Umiem)
(Eduterapeutica)
Umiem czytać Zestaw kart pracy oraz interaktywnych ćwiczeń wspomagających rozwój kluczowych kompetencji uczniów w edukacji wczesnoszkolnej - do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych w klasach 1-3 - do zajęć ogólnych w klasach 1 Ćwiczenia wspierają następujące funkcje poznawcze niezbędne dla rozwoju umiejętności czytelnego i poprawnego czytania: - koncentracja uwagi, - pamięć wzrokowa i słuchowa, - rozwijanie funkcji wzrokowych: analizy i syntezy, rozwijanie funkcji językowych, - sylabizowanie i budowanie zdań. Ćwiczenia są różnorodne i budzą zainteresowanie dzieci. Zestaw zawiera: - 33 interaktywne ćwiczenia klasowe lub indywidualne, - 7 interaktywnych gier i zabaw klasowych, - 70 kart pracy które pozwalają na utrwalenie materiału z ćwiczeń interaktywnych. W zestawie są czarno-białe karty wzorce do kopiowania. Można je również samodzielnie wydrukować w kolorze lub czarno-białe. Ćwiczenia i karty pracy przewidziane są do realizacji w ciągu całego roku szkolnego. Mogą być stosowane niezależnie od realizowanego programu nauczania a treści w nich zawarte są zgodne z podstawą programową. Zestaw Umiem czytać to nowoczesna pomoc dydaktyczna doceniona przez nauczycieli nauczania wczesnoszkolnego, którzy samodzielnie mogą wybierać z zestawu ćwiczenia dopasowane do umiejętności swoich uczniów. Autorami zestawów są specjaliści praktycy z szerokim doświadczeniem, czynnie działający w swoim zawodzie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GF. 554 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej