Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(6)
Forma i typ
Książki
(4)
Artykuły
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(4)
Wypożyczalnia Trzcianka
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Autor
Becker-Pestka Daria
(1)
Czerwonka Dorota
(1)
Flick Uwe
(1)
Granoszewska-Babińska Dorota
(1)
Kos Ewa
(1)
Kowalik Elżbieta
(1)
Mikulska Aleksandra
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Tomanek Paweł
(1)
Urbaniak-Zając Danuta
(1)
Wejner-Jaworska Teresa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Dyrektorzy szkół
(1)
Temat
Jakość
(2)
Pedagogika
(2)
Agresywność
(1)
Bhp
(1)
Czytanie
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Dorosłość
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Empiryzm
(1)
Etnografia
(1)
Fonoholizm
(1)
Gender
(1)
Gry komputerowe
(1)
Grywalizacja
(1)
Hermeneutyka
(1)
Hospicja
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Jakość życia
(1)
Konflikt rodzinny
(1)
Ludzie starzy
(1)
Metoda biograficzna
(1)
Metoda projektów
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Narracja
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie - metody - spacer edukacyjny
(1)
Nauki społeczne
(1)
Opieka paliatywna
(1)
Pisanie
(1)
Postawy
(1)
Proaktywne radzenie sobie
(1)
Przyroda
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Płeć
(1)
Rezyliencja
(1)
Storytelling
(1)
Substancje uzależniające
(1)
Szkoła - jakość pracy
(1)
Szkoły
(1)
Wielokulturowość
(1)
Wywiad
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Zawód
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(1)
Tytuł czasopisma
Dyrektor Szkoły
(1)
Szkoła
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Projektowanie badania jakościowego / Uwe Flick ; tł. Paweł Tomanek. - Wyd. 1 - 3 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 206, [1] s. : il. ; 21 cm.
(Metodologia)
(Niezbędnik badacza)
Przewodnik, który ułatwi zaprojektowanie badania jakościowego. Autor omawia takie kwestie, jak właściwe sformułowanie pytania badawczego, wybór odpowiedniej strategii badawczej, określenie ram analitycznych oraz źródeł danych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40051 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68065 P 1,3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wykłady z Pedagogiki.)
Książka ukazuje miejsce w tradycyjnym modelu empirycznych badań pedagogicznych. Szczegółowo opisuje dwie metody: wywiad narracyjny i obiektywną hermeneutykę, prezentuje ich założenia, zasady interpretacji materiału empirycznego, na przykładach wyjaśnia ich praktyczne zastosowanie. Intencją autorek jest nie tylko przedstawienie wymienionych metod badawczych, ale także zwrócenie uwagi na organizację procesu badawczego i interpretacji zgromadzonych danych, teoretyczne uwarunkowania i konsekwencje decyzji badacza co do wyboru paradygmatów badawczych. Praca jest oryginalnym polskim opracowaniem problematyki empirycznych badań jakościowych w pedagogice.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 106061 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48579 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38978 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32352 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45124 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 64542 P 1,2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dysleksja z perspektywy dorosłości / Teresa Wejner-Jaworska. - Warszawa : Difin, 2019. - 282 strony : ilustracje ; 23 cm.
(Engram)
Książka poświęcona jest doświadczeniom dysleksji w wieku szkolnym i w dorosłym życiu, postrzeganych przez osoby dorosłe. Różni się tym, od licznych publikacji na temat dysleksji u dzieci, że wychodzi poza doświadczenia szkolne i pokazuje, jak badane osoby uczą się żyć z dysleksją i wypracowują własne strategie kompensacyjne, czyli jak radzą sobie w swoim dorosłym życiu. Problemy szkolne ukazane są retrospektywnie, w unikalnych narracjach biograficznych, więc stawiane jest pytanie o sens i znaczenie tych doświadczeń. W części teoretycznej ukazano specyfikę symptomów dysleksji u dorosłych, kwestie diagnozy funkcjonalnej i najnowszych podejść klasyfikacyjnych do tego zaburzenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115678 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52022 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42360 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34861 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48669 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67017 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku)
Globalizacja, wielokulturowość, dynamika zmian społecznych stanowią ogromne wyzwania dla pedagogiki, wymuszające podjęcie dyskursu nad negatywnymi zjawiskami wychowawczymi, ich diagnozą, profilaktyką oraz terapią. Problematyka bezpieczeństwa środowiska wychowawczego w kontekście zachodzących przemian społecznych, kulturowych i ekonomicznych jest bardzo ważnym i aktualnym obszarem rozważań teoretycznych oraz dociekań badawczych. Wyzwaniem i koniecznością dla współczesnej dydaktyki staje się także tworzenie i upowszechnianie nowoczesnych, interaktywnych metod nauczania, zapewniających efektywny proces dydaktyczny. Konieczne tu jest zaangażowanie wielu środowisk: akademickich, placówek doskonalenia nauczycieli, dydaktyków przedmiotowych. Pierwsza konferencja z cyklu „Wyzwania współczesnej pedagogiki" stała się okazją do przeglądu dorobku, wymiany doświadczeń i snucia planów na przyszłość zarówno dla teoretyków, jak i praktyków zaangażowanych w pedagogizację społeczeństwa. Autorzy zamieszczonych w monografii tekstów podejmują w nich refleksje nad problemami i wyzwaniami współczesnej pedagogiki. Interdyscyplinarność, szerokie ujęcie, bogactwo poruszanych problemów powoduje, że niniejszy tekst jest płaszczyzną wymiany myśli i komunikacji nie tylko dla specjalistów skupionych wokół wąskiego obszaru tematycznego, ale wszystkich pragnących poszerzyć swoją wiedzę i podjąć refleksję nad aktualnymi wyzwaniami pedagogiki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111568 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50292 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 40528 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33621 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46811 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65440 P 3,2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej