Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(5)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(5)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Czytelnia Złotów
(1)
Autor
Awdziej Marcin
(1)
Czubała Anna
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Kufel-Siemińska Anna
(1)
Macalik Joanna
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Westwood John
(1)
Śnigurowicz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Kanały marketingowe
(5)
Marketing
(3)
Badania marketingowe
(2)
Handel
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Menedżerowie
(2)
Reklama
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Akwizycja
(1)
Analiza SWOT
(1)
Barwy
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Inflacja
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Innowacje
(1)
Interwencjonizm
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Karty płatnicze
(1)
Konkurencja
(1)
Koszty
(1)
Leasing
(1)
Lichwa
(1)
Logistyka
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Merchandising
(1)
Motywacja
(1)
Negocjacje
(1)
Plan marketingowy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Popyt
(1)
Poradnictwo
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Reengineering (ekon.)
(1)
Rynek
(1)
Sponsoring
(1)
Sport
(1)
Spożycie
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Sukces
(1)
Służba zdrowia
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telemarketing
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Usługi
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zakłady ubezpieczeniowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Encyklopedie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych. Pozycja obowiązkowa dla każdego, komu zależy na rozwoju firmy lub wypromowaniu swojego produktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42829 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : schem., tab., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48819 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98539 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera 76 referatów podzielonych na trzy grupy tematyczne. W grupie pierwszej, poświęconej problemom tożsamości marketingu znalazły się opracowania dotykające fundamentalnych pytań o istotę marketingu oraz jego miejsce we współczesnych przedsiębiorstwach i organizacjach. Grupa druga obejmuje referaty poruszające fundamentalne problemy etyczne. W opracowaniach grupy trzeciej autorzy podjęli istotne problemy przyszłości marketingu i jego rozwoju. W części 2, przygotowanej wspólnie z Centrum Etyki Biznesu, znalazły się m.in. takie artykuły jak: Wojciech Gasparski, Etyczność marketingu - marketingiem etyczności; Marta Hereźniak, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w perspektywie zarządzania marką - dlaczego warto uczynić z etyki fundament biznesu?; Anna Lewicka-Strzałecka, W poszukiwaniu nowych instrumentów społecznej legitymizacji firmy; Anna Olejniczuk-Merta, Etyka w badaniach i działaniach marketingowych (na przykładzie rynku młodych konsumentów); Jan W. Wiktor, Reklama - między perswazją a manipulacją. Etyczne kontrowersje wokół komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104041 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46756 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85897 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29664 (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29663 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46759 (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42251 p (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Głównym celem monografii jest identyfikacja komunikacji marketingowej muzeów oraz zakresu jej zintegrowania w aspekcie budowania korzystnych relacji z otoczeniem, przede wszystkim z publicznością. W rozdziale I omówiono pojęcie, cele i funkcje muzeum jako specyficznego podmiotu rynku kultury, a także przedstawiono funkcjonujące typologie i formy działalności tych instytucji w warunkach polskich. W rozdziale II omówiono komunikację marketingową w działalności muzeum: pojęcia i specyfikę marketingu kultury oraz formułowanie i wybór strategii marketingowej w podmiotach na tym rynku, w tym zwłaszcza w muzeach. Następnie poddano analizie pojęcie komunikacji marketingowej w odniesieniu do specyfiki rynku kultury. Szczególną uwagę poświęcono koncepcji zintegrowanej komunikacji marketingowej. W rozdziale III zaprezentowano wyniki badań jakościowych i ilościowych przeprowadzonych wśród menedżerów marketingu w muzeach. W rezultacie w IV rozdziale zaprezentowano autorski model zintegrowanej komunikacji marketingowej muzeum, wskazano na kluczowe implikacje menedżerskie oraz dobre praktyki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej