Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(16)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Autor
Benedikt Antoni
(1)
Cieszkowski Marek
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
Dudzikowa Maria
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Kukuła Artur Jan
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szczepaniak Jacek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Reklama
(5)
Kobieta
(4)
Mężczyzna
(2)
Płeć
(2)
Bal maturalny
(1)
CB radio
(1)
Chorzy
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Dzień Kobiet
(1)
Dzień wagarowicza
(1)
Dzień św. Walentego
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Etykieta językowa
(1)
Image
(1)
Internet
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja w zarządzaniu
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kultura masowa
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Osiemnastka
(1)
Otrzęsiny
(1)
Partie polityczne
(1)
Pawlikowska-Jasnorzewska, Maria
(1)
Perswazja
(1)
Polityka
(1)
Portale internetowe
(1)
Połowinki
(1)
Public relations
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Samorząd
(1)
Sens życia
(1)
Slogany reklamowe
(1)
Socjolingwistyka
(1)
Spożycie
(1)
Studniówka
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Telewizja
(1)
Wielokulturowość
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie międzykulturowe
(1)
Zatrudnienie cudzoziemców
(1)
Śmierć
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
Gatunek
Literatura
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Książka "Komunikacja wizerunkowa w reklamie" autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia,kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze,że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki,spraw itp.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110628 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49759 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39995 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46080 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65088 P 1,1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ma charakter interdyscyplinarnego namysłu nad miejscem promocji i reklamy we współczesnym społeczeństwie. Celem pracy było uchwycenie najważniejszych sposobów wykorzystania promocji i reklamy w społeczeństwie (...) pozwalających formułować wnioski na temat ich pozytywnych i negatywnych wpływów na kształtowanie tożsamości jednostkowej i społecznej oraz zmiany instytucjonalne odpowiadające nowym wyzwaniom cywilizacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106818 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48546 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45025 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64137 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46058 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metody i Techniki Zarządzania)
Książka stanowi kolejny tom serii wydawniczej „Metody i techniki zarządzania”. Podjęto w nim problematykę metod, technik i narzędzi polityki społecznej w perspektywie wielokulturowości. Realizacja polityki społecznej nie jest zawężona do metod zaczerpniętych z nauk o zarządzaniu, chociaż z metodologii zarządzania wykorzystuje koncepcje strategii, zarządzania kadrami oraz teorii organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41328 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96606/T.2, 96608/T.2, 96607/T.2 (3 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45025 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36384 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31686 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42412 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65312 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61982/T.2 P 2,1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej