Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(16)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(16)
E-booki
(2)
Publikacje
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(5)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(7)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Autor
Baran Radosław
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dziadkiewicz-Ilkowska Anna
(1)
Fletcher Winston (1937-2012)
(1)
Gasper Dorota
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jastrzębska-Golonka Danuta
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Kamiński Leszek
(1)
Kartajaya Hermawan
(1)
Karwowski Jan
(1)
Kotler Philip
(1)
Kowal Jolanta
(1)
Krawiec Beata
(1)
Kędzior Jolanta
(1)
Nalepka Adam
(1)
Rypel Agnieszka
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Sawicka Grażyna
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Terelak Jan Feliks
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Komunikowanie marketingowe
(15)
Reklama
(4)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Media społecznościowe
(3)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Public relations
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Agroturystyka
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Aplikacje mobilne
(1)
Badania marketingowe
(1)
Benchmarking
(1)
Coaching
(1)
Czytelnictwo
(1)
Ekonomia
(1)
Etykieta językowa
(1)
Frazeologia
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka cyfrowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Grywalizacja
(1)
Handel hurtowy
(1)
Hotelarstwo
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Język środowiskowy
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kawiarnie i cukiernie
(1)
Kolejnictwo
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Kosmetyki
(1)
Kultura
(1)
Leksykografia
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing humanocentryczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing wielokanałowy
(1)
Moda
(1)
Monopole
(1)
Motoryzacja
(1)
Motywacja
(1)
Nieruchomości
(1)
Ogłoszenia matrymonialne
(1)
Organizacje
(1)
Polityka
(1)
Postawy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Płynność finansowa
(1)
Reklama internetowa
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Sztuka pisania
(1)
Targi i wystawy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Uczucia
(1)
Ulotki reklamowe
(1)
Usługi
(1)
Węgiel kamienny
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Bukowina Tatrzańska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(3)
Blogi
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50553 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest przeznaczona dla osób zainteresowanych pogłębianiem wiedzy na temat reklamy, a więc przede wszystkim studentów kierunków studiów związanych z marketingiem i komunikacją marketingową oraz osób zawodowo zajmujących się tą dziedziną zarządzania. Podobnie jak w przypadku wszelkich innych działań marketingowych, jedyną właściwą podstawą oceny reklamy jest jej skuteczność w osiąganiu zamierzonych celów. Dlatego wydaje się, że warto nie tylko poznawać naturę efektów reklamy, ale i starać się wyjaśnić, w jaki sposób powstają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45735 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65939 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. Specyficzny sposób komunikacji prowadzony przy użyciu portali społecznościowych odchodzi od identyfikowania marki jako znaku graficznego, produktu lub usługi, wskazując na znacznie szersze rozumienie tego pojęcia. Jednocześnie w przypadku mediów społecznościowych wciąż niewiele wiadomo, na ile rzeczywiście skuteczne jest ich wykorzystanie w kontekście budowania rozpoznawalności i pożądanego postrzegania marki. Autorka książki kieruje zatem uwagę na stopień trwałości informacji marketingowych przekazywanych poprzez poszczególne portale oraz analizę skuteczności technik stosowanych w ramach obsługi profili marek. „Książka podejmuje niezwykle aktualny temat, a jej oryginalność wynika z objęcia rozpoznaniem i analizą zarówno zachowań konsumentów, jak i przedsiębiorstw prowadzących działania marketingowe w portalach społecznościowych. Atutem jest także interdyscyplinarne podejście do przedstawionej problematyki - główny nurt rozważań przynależy do nauk o zarządzaniu, ale jednocześnie Autorka uwzględnia dorobek psychologii, socjologii, medioznawstwa oraz informatyki.” Dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu „Autorka prezentuje niezbędną wiedzę teoretyczną dotyczącą mediów społecznościowych, wykorzystuje bogatą literaturę przedmiotu, a także w jasny i logiczny sposób przedstawia zaprojektowaną przez siebie procedurę badań empirycznych oraz interpretację wyników.” Dr hab. Ewa Frąckiewicz, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41594 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112906 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie, że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!), jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy, jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114569 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51820 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W miarę komplikowania się warunków rynkowych, w których funkcjonują przedsiębiorstwa, rośnie znaczenie strategii marketingowych. W publikacjach wydanych dotychczas strategie były prezentowane przede wszystkim z uwzględnieniem kolejnych instrumentów marketingu. W tym podręczniku autorzy odchodzą od klasycznej konwencji, proponując odmienną strukturę strategii marketingowych. Omawiają oni:istotę oraz procesy formułowania i wyboru strategii przez przedsiębiorstwa,strategie wobec konkurentów oraz wobec dostawców i pośredników, strategie w różnych fazach rozwojowych rynku,strategie produktowo-rynkowe,strategie komunikacji marketingowej,strategie marketingowe w działalności usługowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47245 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111227 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40599 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(…) niniejsza publikacja ma stanowić próbę komplementarnego, krytycznego ujęcia zagadnienia komunikacji w edukacji, zarządzaniu, marketingu czy polityce społecznej. Dlatego zawarte w książce teksty odnoszą się zarówno do klarownego, wszechstronnego przedstawienia przez poszczególnych autorów badanych problemów komunikacji, jak i wnikliwego obserwowania, odczytania kontekstów, w których się pojawiają, co warto podkreślić, pierwszy raz. Zamieszczone w opracowaniu ujęcia monograficzne wypełniają lukę badawczą dotyczącą obecności samego procesu komunikacji bądź jego kontekstu w obszarach eksploracji dotąd omijanych, tj. np.: architektura, kultura, obiekty historyczne lub turystyka. Można również zinterpretować konstrukcję książki jako próbę uwzględnienia bipolarnego podziału na treści komunikowalne oraz te, które zazwyczaj pojmuje się jako niekomunikowalne, niemożliwe do komunikowania wprost, m.in.: rozmaite obiekty architektoniczne, kultu religijnego, przestrzeń miejska, walory krajobrazowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40638 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych. Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52009 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48094 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113581 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48856 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podejmowane w zaprezentowanych na Seminarium referatach problemy dotyczyły następujących zagadnień: organizacje komercyjne i niekomercyjne jako obiekt badań naukowych, organizacje komercyjne i niekomercyjne w gospodarce rynkowej, organizacje komercyjne i niekomercyjne w kreowaniu rozwoju regionalnego, współczesne narzędzia zarządzania organizacjami komercyjnymi i niekomercyjnymi, finansowe aspekty zarządzania organizacjami komercyjnymi i niekomercyjnymi. Taka klasyfikacja zagadnień stanowi podstawę konstrukcyjną niniejszego opracowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45443 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45532 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
"Marketing. Podręcznik akademicki" to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób wyjaśniają istotę i znaczenie współczesnego marketingu. Niewątpliwym wyróżnikiem podręcznika jest to, że zawarte w nim rozważania często odnoszą się do najnowszych trendów i procesów rynkowych, w tym gospodarki cyfrowej, nowych technologii czy zachowań nabywców w internecie. Na uwagę zasługuje też szeroko opisana społeczna rola marketingu, która nawiązuje do zagadnienia zrównoważonej konsumpcji przez nabywców, a także zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw. Autorzy zadbali o to, aby przedstawić najbardziej aktualny stan wiedzy z zakresu marketingowej aktywności przedsiębiorstw, nie pomijając żadnego z kluczowych zagadnień. Dzięki temu podejmowana problematyka została ujęta syntetycznie, a zarazem kompleksowo. Lektura podręcznika pozwoli studentom na sprawne poruszanie się w tym obszarze wiedzy i ułatwi im zrozumienie zasad funkcjonowania marketingu w praktyce, w odniesieniu do aktualnych, dynamicznie zmieniających się uwarunkowań rynkowych. Podręcznik ten został jednocześnie tak przygotowany, aby stanowić pomocniczy materiał dydaktyczny dla nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia z zakresu marketingu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Zamieszczane w Rozprawach Komisji Językowej artykuły podejmują tematykę z wielu dziedzin lingwistycznych, prezentujących różną metodologię badawczą. Publikowane rozprawy i artykuły mają charakter teoretyczno-metodologiczny i materiałowy. Obok prac polonistycznych w Rozprawach... ukazują się prace slawistyczne i komparatywne z odniesieniem do stanu indoeuropejskiego, autorstwa głównie językoznawców łódzkich, ale także pozałódzkich i zagranicznych – przedstawicieli wszystkich pokoleń.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej