Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(5)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(5)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(5)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Autor
Balicki Janusz
(1)
Bartkowiak Ryszard
(1)
Bobrowska Agnieszka
(1)
Dziechciarz Józef
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Kosuniak Justyna
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Matuszewska-Jagiełło Katarzyna
(1)
Ostaszewski Janusz
(1)
Revella Adele
(1)
Szlachta Bogdan
(1)
Wójcik Paweł
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz
(1)
Łaciak Beata
(1)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(8)
nieznany (po)
(1)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(9)
Przedsiębiorstwo
(3)
Reklama
(3)
Spożycie
(3)
Badania marketingowe
(2)
Banki
(2)
Ekonomia
(2)
Finanse publiczne
(2)
Polityka
(2)
Absolutyzm
(1)
Anarchizm
(1)
Autorytaryzm
(1)
Autorytet
(1)
Bezrobocie
(1)
Big data
(1)
Bioetyka
(1)
Bogactwo
(1)
Bóg
(1)
COVID-19
(1)
Chrześcijaństwo
(1)
Cnota (filoz.)
(1)
Controlling
(1)
Cykl koniunkturalny
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzje
(1)
Demografia
(1)
Demokracja
(1)
Dialog społeczny
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziecięce konkursy piękności
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko ulicy
(1)
Egalitaryzm
(1)
Ekologia
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Elita społeczna
(1)
Emeryci i renciści
(1)
Emerytura
(1)
Encykliki społeczne
(1)
Etyka
(1)
Etyka społeczna
(1)
Faszyzm
(1)
Feudalizm
(1)
Filozofia
(1)
Finanse
(1)
Franchising
(1)
Gastronomia
(1)
Geometria fraktalna
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grzech
(1)
Humor
(1)
Ideologia
(1)
Imperializm
(1)
Indywidualizm (filoz.)
(1)
Inflacja
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Inwestycje alternatywne
(1)
Islam
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kara śmierci
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunitaryzm
(1)
Konserwatyzm
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konsumpcja
(1)
Kultura
(1)
Liberalizm
(1)
Makroekonomia
(1)
Marketing
(1)
Marksizm
(1)
Masoneria
(1)
Migracje
(1)
Mikroekonomia
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Mniejszości (socjol.)
(1)
Monarchia
(1)
Nacjonalizm
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauka społeczna Kościoła katolickiego
(1)
Nauki społeczne
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Niewolnictwo
(1)
Obligacje
(1)
Obrót bezgotówkowy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Obywatel
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Odpady
(1)
Osoba
(1)
Partie polityczne
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Patologia społeczna
(1)
Państwo
(1)
Pieniądz
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja zawiera opracowania poświęcone w szczególności ekonomii behawioralnej oraz powiązane z tym nurtem szczegółowe rozważania dotyczące zachowań konsumentów determinowanych różnymi czynnikami. Ze względu na dużą wagę we współczesnej gospodarce, część opracowań dotyczy zagadnień finansowania konsumpcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39442 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie – choć obecnie robi to wiele osób – o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego. Nie zgaduj – pytaj W erze Big Data, kiedy uwaga marketerów nakierowana jest głównie na analizę logowań na www i kliknięć w social mediach czy na budowę ankiet online, z których próbują wyczytać tendencje zakupowe swoich klientów, Adele Ravella proponuje podejście jakościowe, które opiera się na przeprowadzaniu bezpośrednich wywiadów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Na zadawaniu właściwych pytań, uważnym słuchaniu odpowiedzi oraz wyciąganiu wniosków z historii osób, które zdecydowały się na nasz produkt lub wręcz przeciwnie – miały zastrzeżenia co do współpracy z nami lub w ogóle zrezygnowały z transakcji. Ravella opracowała pięć takich obszarów (Rings of Buying Insight), w których należy zadawać klientom pytania, by uzyskać jak najwięcej informacji. Tak zbudowana Buyer Persona, oparta na autentycznych historiach autentycznych klientów, pozwala uchwycić rzeczywiste oczekiwania i poznać sposób myślenia, pragnienia i motywy, które skłaniają odbiorców do zakupu danego rozwiązania. A przede wszystkim pozwala uniknąć przykrych konsekwencji, jakie niesie ze sobą niesłuchanie swoich klientów. Czego m.in. dowiesz się, czytając tę książkę? jak prowadzić rozmowy, zbierać i analizować dane i na ich podstawie budować dokładne, trójwymiarowe profile prawdziwych klientów jak rozróżniać potrzeby różnych grup klientów i na tej podstawie budować różne Buyer Persony, dzięki którym osiągniesz zakładane cele biznesowe jak wykorzystać wiedzę zdobytą podczas konwersacji z klientami do zwiększenia skuteczności działań marketingowych i sprzedażowych jak zbudować Buyer Persony bez kolosalnych nakładów pieniędzy, czasu i pracy, a przede wszystkim w jaki sposób „wejść w umysł” swojego klienta, aby móc tworzyć produkty, których on potrzebuje! Jak zrozumieć zachowania i potrzeby klientów biznesowych? Po prostu ich słuchaj. Po przeczytaniu książki Adele Revelli dowiesz się, jak to zrobić i jak wykorzystać tę wiedzę w działaniach marketingowych. Buyer Persona to potężne narzędzie, które pozwoli ci poznać perspektywę klientów i prowadzić komunikację, jakiej oni oczekują. Justyna Kosuniak, Katarzyna Matuszewska-Jagiełło stosują w praktyce metodykę Buyer Persona Institute, JuKa – Jasny Przekaz Z mojego doświadczenia wynika, że większość marketerów tak naprawdę nie wie, jak budować Buyer Persony dla swoich organizacji. To krytyczny komponent, którego w większości przedsiębiorstw brakuje lub który jest robiony całkowicie źle. Nie pozwól, by stało się tak także w twojej firmie. Kup tę książkę i już dziś zastosuj opisaną w niej strategię w swojej organizacji. Joe Pulizzi, założyciel Content Marketing Institute oraz autor książki Epic Content Marketing Dogłębne poznanie potrzeb klientów i zbudowanie Buyer Person odmieni twój biznes! Przedsiębiorstwa, które poświęcają czas na zrozumienie swoich klientów, unikają pułapki, jaką jest sprzedaż niewłaściwych produktów niewłaściwym ludziom w niewłaściwym czasie. Zrozumiesz, że służąc klientom pomocą i przekazując im istotne dla nich informacje — zamiast marketingowego slangu — możesz tylko zyskać. Klienci będą chcieli kupować od ciebie i dzielić się twoimi pomysłami z innymi. Szybciej przekonasz ludzi do przeprowadzenia transakcji, a w dodatku klienci będą skłonni zapłacić ci więcej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42609 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychografia konsumentów / Paweł Wójcik. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2017. - 240 stron : ilustracje ; 24 cm.
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz - dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113579 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47603 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomicznej, którzy są nie tylko teoretykami, ale wykorzystują wiedzę naukową w praktyce, zapoznają Czytelników z najnowszymi odkryciami dotyczącymi procesów umysłowych. W poszczególnych rozdziałach koncentrują się na zagadnieniach związanych m.in. z podejmowaniem decyzji finansowych i marketingowych, tworzeniem skutecznych reklam, badaniem wizerunku marki, analizowaniem zachowań konsumentów. Książka stanowi cenne źródło wiedzy nie tylko dla studentów nauk społecznych, ale również dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych, menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowania się człowieka w biznesie, polityce i ekonomii. Prezentowane analizy wskazują na to, że procesy poznawcze i motywacyjne mają charakter pragmatyczny, że są narzędziem rozwiązywania wielu problemów życiowych, wśród których niepoślednią rolę odgrywają problemy ekonomiczne. Książka będzie także bardzo użyteczna dla przedstawicieli świata biznesu - znajdą w niej wiele zaleceń wyprowadzonych z rzetelnej wiedzy naukowej. [...] Na koniec dwa słowa o stronie przeciwnej - o ludziach, którzy są przedmiotem oddziaływań złożonych i wyrafinowanych technik marketingowych i technik reklamy. Oni także na lekturze tej książki mogą wiele skorzystać: przekonują się, że są zwierzyną łowną, a myśliwi, którzy na nich polują mają do dyspozycji wyrafinowane pułapki. Znając je będą mogli bardziej racjonalnie zachowywać się we współczesnej rzeczywistości ekonomicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104280 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39392 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31769 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64077 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64076 P 5,3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W niniejszej monografii, będącej rezultatem obszernych badań, obserwacji i analiz prowadzonych przez autorkę na przestrzeni kilku lat, podjęto próbę zaprezentowania nowego podejścia do strony popytowej i podażowej usług gastronomicznych z uwzględnieniem teoretycznego i praktycznego obszaru rozważań. Celem prowadzonych studiów, zarówno teoretycznych, jak i badań empirycznych, było opracowanie takiej koncepcji modelu działania firmy świadczącej usługi gastronomiczne, która sprawdzałaby się w nowej postpandemicznej rzeczywistości, pozwalając jednocześnie firmie odzyskać sprawność i efektywność torującą drogę do ciągłego rozwoju. Celem pracy jest zbadanie relacji zgodności pomiędzy zachowaniami konsumentów a modelem działania współczesnych przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne. Celem naukowym zaś jest: poznanie czynników determinujących zachowania konsumentów w doborze produktów żywnościowych do indywidualnej oraz zbiorowej konsumpcji oraz identyfikacja poglądów na temat żywności i sposobów żywienia. Ze względu na zakres tematyczny książka może stanowić inspirujący materiał dla szerokiego grona odbiorców - właścicieli i menedżerów, którzy uznają przydatność zagadnień obejmujących proces zarządzania w warunkach niepewności i chaosu, badaczy poruszanej problematyki, wykładowców i studentów zajmujących się tą sferą działalności, a także wszystkich zainteresowanych pisywaną problematyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42731 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49408 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60121 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ostatnie dziesięciolecia XX w. przyniosły zupełnie nowe spojrzenie na dzieciństwo. Zwłaszcza w psychologii i pedagogice dziecko zaczęto traktować jako indywidualną jednostkę, partnera dokonującego wyboru własnej drogi rozwoju. Próbę nowego spojrzenia na dzieciństwo pierwszych lat XXI w. opracowała grupa socjologów, którzy pokazują, w jakie nowe obszary życia wkracza dzisiejsze dziecko, obszary do niedawna zarezerwowane wyłącznie dla dorosłych. Wymienić tu można przede wszystkim nieograniczony dostęp do komercyjnego rynku zakupów i ofert, myślenie według schematu klikania na wirtualnej rzeczywistości, rynkowe trendy zajęć dodatkowych, zainteresowanie seksem. Poruszono także temat dziecka i dzieciństwa, przedstawionego w filmach w kinie polskim (1989-2009) oraz w podręcznikach szkolnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107429, 103837 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47582, 47968 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38097 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31746 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44315 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 63344 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Absolutyzm Anarchizm Autorytaryzm Autorytet Banki Bezrobocie Bioetyka Bóg Chrześcijaństwo Cnota (filoz.) Cykl koniunkturalny Kultura Demografia Demokracja Dialog społeczny Etyka społeczna Działalność charytatywna Egalitaryzm Ekologia Ekonomia Elita społeczna Encykliki społeczne Etyka Gospodarka Faszyzm Feudalizm Polityka Filozofia Finanse publiczne Plan gospodarczy Grzech Ideologia Imperializm Indywidualizm (filoz.) Inflacja Integracja europejska Siła robocza Kapitał społeczny Kara śmierci Nauka społeczna Kościoła katolickiego Komunikacja społeczna Komunitaryzm Konserwatyzm Związki wyznaniowe Liberalizm Makroekonomia Marksizm Migracje Mikroekonomia Mniejszości (socjol.) Nauki społeczne Monarchia Nacjonalizm Nierówności społeczne Niewolnictwo Obywatel Rynek Osoba Państwo Partie polityczne Patologia społeczna Pieniądz Polityka społeczna Ponowoczesność Porządek społeczny Postęp Postmodernizm Praca Prawa człowieka Prawo Produkt krajowy Psychologia społeczna Racja stanu Rasizm Religia Republika Rodzina Rynki finansowe Samorząd Sekty Słuszność (prawo) Socjalizm Socjologia i społeczeństwo Socjologia polityki Socjologia prawa Społeczeństwo obywatelskie Ekonomia społeczna Społeczność lokalna Społeczność międzynarodowa Sprawiedliwość Sumienie Szkoły katolicko-społeczne Ruchy katolicko-społeczne Teologia Teologia polityczna Konsumenci (ekon.) Przedsiębiorstwo Teoria wyboru publicznego Terroryzm Tomizm Totalitaryzm Tradycja Umowa społeczna Ustrój polityczny Władza Własność Wojna Pokój Masoneria Wolność Wzrost gospodarczy Zarządznie Zasady życia społecznego Zmiana społeczna Związki zawodowe Społeczeństwo
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94037 (1 egz.)
Czytelnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34831 P (42) (1 egz.)
Czytelnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41571 p (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60186 P 5,4 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej