Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(9)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(5)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(10)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(5)
Autor
Bartkowiak Ryszard
(2)
Ostaszewski Janusz
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Becla Agnieszka
(1)
Blythe Jim
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Graczyk Andrzej
(1)
Górska Grażyna
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Lamri Jérémy
(1)
Mieczkowska-Czerniak Katarzyna
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowicki Adam
(1)
Orzeszko Teresa
(1)
Radzik-Maruszak Katarzyna
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Wotkiewicz Katarzyna B
(1)
Zręda Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(14)
nieznany (po)
(4)
Temat
Marketing
(11)
Zarządzanie
(8)
Przedsiębiorstwo
(6)
Kadry
(5)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Menedżerowie
(4)
Internet
(3)
Negocjacje
(3)
Reklama
(3)
Usługi
(3)
Banki
(2)
Controlling
(2)
Innowacje
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Komunikacja
(2)
Konflikt
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing partnerski
(2)
Nadzór korporacyjny
(2)
Oceny pracowników
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Odnawialne źródła energii
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Sektor publiczny
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Spożycie
(2)
Transport
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Administracja
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Alokacja
(1)
Ankieta
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Biura podróży
(1)
Biznes
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Chorzy
(1)
Crowdsourcing
(1)
Digitalizacja
(1)
Doradztwo strategiczne
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomiści
(1)
Emerytura
(1)
Emisja papierów wartościowych
(1)
Etnografia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facebook
(1)
Finanse
(1)
Finanse publiczne
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Franchising
(1)
Fundusze hedgingowe
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gender marketing
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Globalizacja
(1)
Gorzelnictwo
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Informacja
(1)
Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Instytucja totalna
(1)
Instytucje kultury
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Inwestycje alternatywne
(1)
Islam
(1)
Jakość
(1)
Jakość produktu
(1)
Jellinek, Georg
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja w zarządzaniu
(1)
Korupcja
(1)
Kreatywność
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Książka
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Norwegia
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Blogi
(1)
Gry komputerowe
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
18 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58605 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu. Przeczytaj i sprawdź jak to robią najlepsi na rynku!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112296 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34902 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60085 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera 76 referatów podzielonych na trzy grupy tematyczne. W grupie pierwszej, poświęconej problemom tożsamości marketingu znalazły się opracowania dotykające fundamentalnych pytań o istotę marketingu oraz jego miejsce we współczesnych przedsiębiorstwach i organizacjach. Grupa druga obejmuje referaty poruszające fundamentalne problemy etyczne. W opracowaniach grupy trzeciej autorzy podjęli istotne problemy przyszłości marketingu i jego rozwoju. W części 2, przygotowanej wspólnie z Centrum Etyki Biznesu, znalazły się m.in. takie artykuły jak: Wojciech Gasparski, Etyczność marketingu - marketingiem etyczności; Marta Hereźniak, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w perspektywie zarządzania marką - dlaczego warto uczynić z etyki fundament biznesu?; Anna Lewicka-Strzałecka, W poszukiwaniu nowych instrumentów społecznej legitymizacji firmy; Anna Olejniczuk-Merta, Etyka w badaniach i działaniach marketingowych (na przykładzie rynku młodych konsumentów); Jan W. Wiktor, Reklama - między perswazją a manipulacją. Etyczne kontrowersje wokół komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104041 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46756 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60159 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Skrypty Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu)
Systemy zarządzania środowiskowego pozwalają przedsiębiorstwom sprostać wymogom prawa ekologicznego, wykorzystać szanse, jakie tworzy polityka ekologiczna, wejść na nowe rynki i zyskać nowych nabywców. Książka zawiera prawne i ekonomiczne uwarunkowania proekologicznych zachowań przedsiębiorstw, opisuje rozwój pro środowiskowych systemów zarządzania , systemy niesformalizowane i sformalizowane oraz porusza problematykę marketingu ekologicznego w przedsiębiorstwie. Każdy rozdział zamykają pytania i zagadnienia do dyskusji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45701 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta ma za zadanie przeprowadzić czytelnika poprzez proces analizy strategii biznesowej firmy w celu doboru adekwatnej metody zarządzania. Uwzględniając fakt, że w dobie Big Data główną wartością większości przedsiębiorstw jest przetwarzana przezeń informacja, to na niej skupiony winien być model zarządczy. Udział człowieka, zaangażowanie technologii, wreszcie infrastruktura, z której wykorzystaniem działa firma, to czynniki które poddano analizie. Skupienie wniosków wokół przebiegu informacji biznesowej i skoncentrowanie się na analizie danych, to przesłanki odróżniające to opracowanie od innych pozycji dostępnych na rynku. Z tego względu książka nie tylko będzie przydatna w procesie dydaktycznym jako uzupełnienie przedmiotu Podstawy informatyki dla biznesu, ale także może okazać się pomocna w codziennej praktyce zarządczej osób podejmujących istotne decyzje strategiczne w firmie. Wszystkie opisane przypadki i badania zostały zweryfikowane w ciągu ponad piętnastu lat pracy zawodowej autorki. Wykorzystanie dorobku naukowego w codziennej pracy w międzynarodowych grupach finansowych, przedsiębiorstwach prywatnych i administracji publicznej, w Polsce i za granicą, na poziomie krajowym, Unii Europejskiej, a czasem też w kręgu światowym sprawia, że otrzymują Państwo pozycję zweryfikowaną w codziennej pracy, przy nacisku na wynik, sprawdzoną w ogniu walki o rynek, a często prezentującą doświadczenia zrealizowane w trudnym otoczeniu biurokracji i inercji administracji publicznej. Jednocześnie, większość prezentowanych wniosków została poddana ocenie akademickiej i zrecenzowana pod kątem ich przydatności w procesie badawczym i dydaktycznym nauk ekonomicznych, dyscypliny zarządzania. Autorka jest prawnikiem z doktoratem z ekonomii w dziedzinie zarządzania technologiami informacyjnymi, a jej profil akademicki i zawodowy ukształtował się w wyniku nieustannej konieczności transponowania „papierowych” przepisów prawnych na logarytmiczny język IT. Połączenie wiedzy i doświadczenia prawniczego z analitycznym myśleniem i determinacją niezbędną we wdrożeniach systemów informatycznych miała okazję sprawdzić przez ponad 15 lat, kierując in-house, bądź jako doradca biznesowy i prawny, projektami w bankach, funduszach inwestycyjnych i emerytalnych, firmach ubezpieczeniowych, a także polskich, europejskich i światowych instytucjach regulacji i nadzoru rynku. Za osiągnięcia w definiowaniu architektury biznesowej i wdrożenia w obszarze (Data) Governance w zlokalizowanej we Frankfurcie nad Menem agencji unijnej nadzorującej rynek ubezpieczeniowy i emerytalny w Europie została nominowana do prestiżowej nagrody German Enterprise Awards 2017 przyznawanej przez Worldwide Business Review. Jej ambicją jest sprawdzanie się w tematach trudnych, a często nawet pozornie beznadziejnych, gdzie prawnik jest współodpowiedzialny za konstruktywne rozwiązanie kwestii biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42049 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa, ISSN 0867-7727 ; 581.)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107187 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45429 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor w ciekawy sposób prezentuje pełną złożoność zjawisk, które obecnie zachodzą w coraz bardziej zautomatyzowanym świecie biznesu: zmian gospodarczych, technologicznych i społecznych, oraz podpowiada, jakie działania można podjąć, aby za tymi zmianami nadążyć i odnaleźć się w nieustannie ewoluującej rzeczywistości. Kluczową rolę Jérémy Lamri przypisuje kształtowaniu nowych kompetencji. Umiejętności, które gwarantują sukces zawodowy w XXI w., różnią się znacznie od tych, które były pożądane jeszcze niedawno. Podczas gdy profesjonaliści XX w. stosowali tzw. kompetencje rutynowe, ostatnie dwie dekady pokazały, że wzrosło zapotrzebowanie na umiejętności interakcji i analizy. Pracodawcy cenią obecnie osoby potrafiące się uczyć i adaptować do nowych ról w organizacji, kreatywne i wykazujące inicjatywę. W obliczu szybkości i różnorodności informacji, aby osiągać ponadprzeciętne rezultaty, powinniśmy nauczyć się efektywnej komunikacji oraz sprawnej pracy zespołowej. Autor nakreśla kierunek działania, który ułatwi zarówno pracownikom, jak i pracodawcom sprostać wyzwaniom XXI wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116659 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52747 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42558 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 35723 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48990 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metody i Techniki Zarządzania)
Książka stanowi kolejny tom serii wydawniczej „Metody i techniki zarządzania”. Podjęto w nim problematykę metod, technik i narzędzi polityki społecznej w perspektywie wielokulturowości. Realizacja polityki społecznej nie jest zawężona do metod zaczerpniętych z nauk o zarządzaniu, chociaż z metodologii zarządzania wykorzystuje koncepcje strategii, zarządzania kadrami oraz teorii organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41328 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teksty Kultury.)
Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy. To także opakowania produktów zawierających logo producenta, przemówienia polityków i puszki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Właściwie czasem trudniej jest powiedzieć, co reklamą nie jest... Dlatego tak ważna jest edukacja w tym zakresie zarówno dzieci, jak i dorosłych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110793 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46470 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65010 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60109 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104183 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38180 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44361 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98703, 98704 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45990 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30408 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44631 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół czterech obszarów tematycznych. Pierwszy z nich dotyczy szeroko rozumianej roli samorządu terytorialnego w systemie politycznym. Odnaleźć tu można teksty odnoszące się zarówno do filozofii działania samorządu, jak i rozwoju poszczególnych jego szczebli. Z kolei w części drugiej zawarte są refleksje skupiające się na funkcjonowaniu samorządów w wybranych krajach. Poszczególni autorzy prezentują doświadczenia amerykańskie i zachodnioeuropejskie w reformowaniu samorządów oraz problemy związane z restytucją administracji lokalnej w innych państwach byłego bloku wschodniego. W trzeciej części pracy dokonano analizy zagadnień rozwoju lokalnego i regionalnego. Autorzy zawartych w niej artykułów koncentrują się przede wszystkim na problemie efektywności działania polskich jednostek samorządowych, wskazując zarówno dobre praktyki, jak i obszary wymagające dalszych reform. Publikację zamykają rozważania dotyczące relacji między samorządem a społeczeństwem. Podnoszone tu kwestie odnoszące się do problemu braku zaufania obywateli wobec instytucji samorządu, jak i trudnych relacji między lokalnymi władzami a mediami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105812 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45002 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej