Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(3)
Poziom nauczania
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(6)
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(5)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Duliniec Elżbieta
(1)
Glinka Beata
(1)
Kaczmarczyk Stanisław
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kramer Józefa
(1)
Mardosz-Grabowska Agata
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Moneta Michał
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna Maria
(1)
Rosa Grażyna
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sondej Tomasz
(1)
Surówka-Marszałek Danuta
(1)
Walesiak Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(7)
nieznany (po)
(5)
Temat
Marketing
(11)
Rynek
(5)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Action Research
(1)
Analiza danych jakościowych
(1)
Badania jakościowe
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Decyzje
(1)
Ekonometria
(1)
Grywalizacja
(1)
Konkurencja
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Metodologia
(1)
Metody badawcze
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Teoria ugruntowana
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing Bez Tajemnic)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84235, 84237, 84236 (3 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60879 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60113 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57947 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58494 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58495 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, ISSN 0208-7944 ; 739.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 1793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera omówienie źródeł informacji, prezentuje metody badań ilościowych i jakościowych, metody wyboru rynków zagranicznych, metody badań elementów marketingu, uwarunkowania kulturowe prowadzenia badań na rynkach międzynarodowych, a także sposoby weryfikacji gromadzonych informacji. Podręcznik może być przydatny dla studentów szkół wyższych, dla słuchaczy studiów podyplomowych, programów MBA, firm konsultingowych oraz pracowników przedsiębiorstw, które operują na rynkach międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116149 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77560, 77559 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83674 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skrypt ten jest nową edycją wcześniej wydanego podręcznika Analiza i funkcjonowanie rynku na przykładach. Obejmuje zbiór zadań z rozwiązaniami dotyczących podstawowych zagadnień analizy rynku i zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie. Napisano go z myślą o wszystkich tych, którzy chcą pogłębiać wiedzę o rynku oraz mechanizmach i sile ich oddziaływania na podmioty rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109702 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy badań jakościowych / Beata Glinka, Wojciech Czakon. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 204 strony : ilustracje ; 24 cm.
W ostatnich latach w polskich i światowych badaniach prowadzonych w obszarze nauk o zarządzaniu i obszarach pokrewnych wyraźnie zauważalny jest wzrost popularności metod jakościowych. Coraz szersze grono badaczy dochodzi do wniosku, że do opisu i zrozumienia dynamicznego, często niejednoznacznego świata konieczne jest wyjście poza ramy istniejących teorii i hipotez. Taką właśnie możliwość oferują badania jakościowe, które ze swej natury dobrze nadają się do opisu tego, co zmienne, a także tego, co subiektywne. Badania jakościowe w wielu środowiskach ciągle jeszcze nie są uznawane i legitymizowane na równi z badaniami ilościowymi. Ta sytuacja zmienia się, ale nadal pokutuje wiele stereotypów, które umniejszają postrzeganą wartości badań jakościowych. Prezentowana publikacja ma się przyczynić do upowszechniania wiedzy na temat prowadzenia badań jakościowych oraz doskonalenia praktyki badań jakościowych, a przez to do zmiany tych stereotypów. Książka składa się z siedmiu rozdziałów ukazujących najważniejsze aspekty badań jakościowych. Autorzy podążają za logicznym przebiegiem procesu badawczego: począwszy od rozstrzygnięcia, co ma być badane i zaplanowania badania, poprzez wybór podejścia, dobór próby, zbieranie i analizę danych, aż do interpretacji tych danych i oceny jakości przeprowadzonego badania. Rozdział pierwszy poświęcono szeroko pojętej przydatności badań jakościowych w naukach o zarządzaniu. Drugi rozdział zawiera prezentację czterech najbardziej rozpowszechnionych w naukach o zarządzaniu konwencji badań jakościowych: teorii ugruntowanej, studium przypadku, etnografii i badań w działaniu (action research). Trzeci rozdział został poświęcony próbie badawczej. W rozdziale czwartym podjęto problematykę gromadzenia danych w badaniach jakościowych. Rozdział piąty poświęcony jest analizie zebranego materiału empirycznego. Poddane analizie dane stają się przedmiotem interpretacji, tworzenia teorii oraz prezentacji wyników i wniosków w tekście naukowym. Tym zagadnieniom poświęcony jest szósty rozdział publikacji. Ostatni, siódmy rozdział poświęcono ocenie badań jakościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42584 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej