Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(69)
Forma i typ
Książki
(66)
Publikacje naukowe
(6)
Artykuły
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poziom nauczania
(1)
Dostępność
dostępne
(99)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(35)
Czytelnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(13)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(16)
Wypożyczalnia Trzcianka
(5)
Wypożyczalnia Złotów
(11)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(15)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(4)
Białecki Klemens Paweł
(3)
Duliniec Elżbieta
(3)
Maison Dominika
(3)
Borowski Jerzy
(2)
Czubała Anna
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kaczmarczyk Stanisław
(2)
Krzymiński Aleksander Henryk
(2)
Prymon Marek
(2)
Antczak Zbigniew
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Beliczyńska Hanka
(1)
Blankenship Albert Breneman
(1)
Breen George Edward
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Cyr Donald G
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Dobski Paweł
(1)
Drab Adam
(1)
Drucker Peter F
(1)
Dudziński Jerzy
(1)
Duraj Jan
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ekiert-Grabowska Dorota
(1)
Filipiak Marian
(1)
Geuns Orlando
(1)
Glinka Beata
(1)
Gołąbek Justyna
(1)
Gratton Chris
(1)
Gray Douglas A
(1)
Gregory Anne
(1)
Hutt Michael D
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kaczyński Krzysztof
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kall Jacek
(1)
Kasalik-Kowal Ewelina
(1)
Kostera Monika
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Kramer Józefa
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Machalska Marta
(1)
Marchel Paweł
(1)
Mardosz-Grabowska Agata
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Mieczkowska-Czerniak Katarzyna
(1)
Miklaszewski Stanisław
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Moneta Michał
(1)
Mruk Henryk
(1)
Munce Howard
(1)
Niestrój Roman
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna Maria
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowotny Izabella
(1)
Okraj Zofia
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oldroyd David
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Popławska Wanda
(1)
Radzik-Maruszak Katarzyna
(1)
Rosa Grażyna
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sojkin Bogdan
(1)
Sondej Tomasz
(1)
Sowa Izabela
(1)
Speh Thomas W
(1)
Surówka-Marszałek Danuta
(1)
Sztemberg-Lewandowska Mirosława
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Szuman-Dobska Monika
(1)
Tracy Brian
(1)
Walesiak Marek
(1)
Wanat Maria
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Światowiec-Szczepańska Justyna
(1)
Żurawik Barbara
(1)
Żurawik Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(21)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(69)
Język
polski
(62)
nieznany (po)
(7)
Odbiorca
Bibliotekarze
(2)
Menedżerowie
(2)
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele bibliotekarze
(2)
Doradcy zawodowi
(1)
Pedagodzy
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(53)
Przedsiębiorstwo
(13)
Zarządzanie
(13)
Konsumenci (ekon.)
(9)
Konkurencja
(5)
Rynek
(5)
Handel
(4)
Handel zagraniczny
(4)
Kadry
(4)
Marketing partnerski
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja pracy
(3)
Organizacje
(3)
Reklama
(3)
Ankieta
(2)
Biblioteki publiczne
(2)
Decyzje
(2)
Ekonometria
(2)
Informacja
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Internet
(2)
Jakość produktu
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing kulturowy
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Metoda projektów
(2)
Metody badawcze
(2)
Metody nauczania
(2)
Oceny pracowników
(2)
Organizacja
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Outsourcing
(2)
Praca
(2)
Praca kulturalno-oświatowa
(2)
Produkcja
(2)
Promocja czytelnictwa
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Public relations
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Wizerunek biblioteki
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Action Research
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza danych jakościowych
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Badania jakościowe
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Burza mózgów
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Controlling
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Design thinking
(1)
Doradztwo strategiczne
(1)
Drama (pedagogika)
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyskusja
(1)
E-learning
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Etnografia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facebook
(1)
Finanse
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gender marketing
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Grywalizacja
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Innowacje
(1)
Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Instytucja totalna
(1)
Jellinek, Georg
(1)
Kamieniarstwo
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kariera
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Korupcja
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Meble kuchenne
(1)
Metoda Delphi
(1)
Metoda kuli śnieżnej (marketing)
(1)
Metodologia
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Norwegia
(1)
Podkarpacie Północne
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(5)
Poradniki
(4)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(2)
Podręcznik
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Edukacja i pedagogika
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Tytuł czasopisma
Biblioteka Publiczna
(2)
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(1)
69 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów. Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków ľ pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102626 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113137 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105693 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46829 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing przedsiębiorcy i menedżera / Tadeusz Sztucki. - Wyd. 2. - Warszawa : "Placet", 2000. - 356, [4] s. : il. ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena.)
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113204 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60083 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98764, 98765 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32014 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111402 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera omówienie źródeł informacji, prezentuje metody badań ilościowych i jakościowych, metody wyboru rynków zagranicznych, metody badań elementów marketingu, uwarunkowania kulturowe prowadzenia badań na rynkach międzynarodowych, a także sposoby weryfikacji gromadzonych informacji. Podręcznik może być przydatny dla studentów szkół wyższych, dla słuchaczy studiów podyplomowych, programów MBA, firm konsultingowych oraz pracowników przedsiębiorstw, które operują na rynkach międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116149 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94786, 82152 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39862 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31635 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55669 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44869 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30762 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33415 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2001 (Krak. : DNar.). - 183, [1] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34173 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65224 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania nabywców / Lechosław Garbarski. - Wyd. 2 rozsz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 183, [1] s. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82448, 82447, 82445, 82446 (4 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32008 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jakościowe metody badań marketingowych : jak zrozumieć konsumenta / Dominika Maison. - Wydanie I - 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015. - 287, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów. Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków - pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania. Książka Dominiki Maison jest na polskim rynku pierwszą książką, w której prezentowane jest w sposób jasny, atrakcyjny i pragmatyczny nowoczesne podejście do jakościowych badań marketingowych. Autorka łączy kompetencje rasowego psychologa akademickiego - na bieżąco śledzącego najnowsze dyskusje i idee, z kompetencjami doświadczonego badacza rynku. Dzięki temu idee naukowe okazują się użyteczne, a badania marketingowe - interesujące poznawczo (szczególnie cenne są w książce przykłady zaczerpnięte z autentycznych badań). Na podkreślenie zasługuje też połączenie zrozumienia potrzeb marketingu - wszak badania mają marketingowi właśnie dostarczyć zrozumienia i informacji, z głęboką wiedzą o samych badaniach jakościowych - które nie powinny być nadużywane ani lekceważone. Autorka jest niezwykle uczciwa i rzetelna w prowadzonej przez siebie dyskusji : ukazuje pożytki z dobrych badań jakościowych, ale i ich słabe strony; podkreśla zawsze w nich obecny element subiektywnej interpretacji tego, co się zobaczyło i usłyszało. Tym samym, badanie jakościowe - i to chyba jest jego największy walor - jest według autorki zaproszeniem do myślenia i dyskusji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42631 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30554 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46821 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62759 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, ISSN 0208-7944 ; 739.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 1793 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej