Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(16)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Czytelnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(5)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Autor
Mazur Marek
(3)
Cwalina Wojciech
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Haber Lesław Henryk
(1)
Przybylski Henryk
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(6)
nieznany (po)
(1)
Temat
Marketing polityczny
(7)
Wybory prezydenckie
(3)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Public relations
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Ankieta
(1)
Demokracja
(1)
Etyka biznesu
(1)
Fundamentalizm
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunizm
(1)
Konflikt
(1)
Konserwatyzm
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Liberalizm
(1)
Maoizm
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Metodologia
(1)
NATO
(1)
Negocjacje
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Partie polityczne
(1)
Państwo
(1)
Polityka
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Reklama polityczna
(1)
Rynek pracy
(1)
Socjaldemokratyzm
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Trockizm
(1)
Unia Europejska
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zatrudnienie
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(3)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44592 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96372, 96371 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45517 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35871 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30121 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42182 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62021 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41337 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działanie i znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności tej pracy. M.in. niespodziewany sukces "Samoobrony", zdaniem wielu obserwatorów, jest pochodną zastosowania metod marketingowych i technik perswazyjnych w oddziaływaniu wyborców. Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów. Książka służyć będzie zarówno studentom kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistom zajmującym się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i politykom, a także osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas wyborów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102805 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42517 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60843 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Politologia : zarys problematyki / Henryk Przybylski. - Wyd. 2 popr. i poszerz. - Katowice : "Śląsk", 2004. - 444, [1] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Powodzenie pierwszego wydania Politologii skłania do ponownej publikacji tego podręcznika. Drugie wydanie zostało uzupełnione przez autora o badania dotyczące działalności public relations w strukturach władzy politycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43249 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45416 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104183 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38180 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44361 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej