Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(42)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(41)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Artykuły
(1)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Poziom nauczania
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(63)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(18)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(12)
Wypożyczalnia Trzcianka
(5)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(10)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(10)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Autor
Wrzosek Wojciech
(5)
Baran Radosław
(4)
Domański Tomasz
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kotler Philip
(2)
Sztucki Tadeusz
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Albigorski Marek
(1)
Armstrong Michael
(1)
Bangs David H
(1)
Bartkowiak Paweł
(1)
Bartołd Robert
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Boksa Adam
(1)
Boksa Ewa
(1)
Campbell David
(1)
Cusumano Michael A
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Finch Brian
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Gawroński Krzysztof
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Hamill Jim
(1)
Hejduk Irena
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowal Witold
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Kozielski Robert
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lee Nancy
(1)
Mardosz-Grabowska Agata
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Matwiejczuk Rafał
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Miklaszewski Stanisław
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Moneta Michał
(1)
Mruk Henryk
(1)
Obrębalski Marek
(1)
Orlikovskij Nikolaj Aleksandrovič
(1)
Otręba Rafał
(1)
Penc Józef
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Purdie Tony
(1)
Rutkowski Ireneusz
(1)
Sedlak Kazimierz
(1)
Staniszewski Marek
(1)
Stonehouse George
(1)
Styś Aniela
(1)
Stępień Beata
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Tesznar Tomasz
(1)
Trout Jack
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Witczak Hubert
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Wróblewski Łukasz
(1)
Yoffie David B
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(35)
nieznany (po)
(7)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Szkoły wyższe
(2)
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Studenci
(1)
Temat
Marketing strategiczny
(25)
Zarządzanie strategiczne
(15)
Marketing
(12)
Zarządzanie
(10)
Przedsiębiorstwo
(9)
Konkurencja
(8)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Planowanie strategiczne
(6)
Jakość produktu
(5)
Kadry
(5)
Innowacje
(4)
Menedżerowie
(4)
Ceny
(3)
Fuzja przedsiębiorstw
(3)
Globalizacja
(3)
Negocjacje
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Analiza SWOT
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Kontrola
(2)
Logistyka
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Popyt
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Reklama
(2)
Rynek
(2)
Spożycie
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Zasoby ludzkie
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Akwizycja
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bariery komunikacyjne
(1)
Barwy
(1)
Biznesplan
(1)
Chorzy
(1)
Controlling
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Doradcy personalni
(1)
Doradztwo strategiczne
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia
(1)
Ekspedytorzy sprzedaży wysyłkowej
(1)
Etnografia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse
(1)
Franchising
(1)
Gates, Bill (1955- )
(1)
Gender marketing
(1)
Gorzelnictwo
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Grove, Andy (1936-2016)
(1)
Grywalizacja
(1)
Handel
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Holdingi
(1)
Homo oeconomicus
(1)
Inflacja
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Instytucja totalna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Interwencjonizm
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość życia
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Jobs, Steve (1955-2011)
(1)
Kamieniarstwo
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kariera
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kluby sportowe
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja strategiczna
(1)
Komunikacja w zarządzaniu
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencyjność
(1)
Koszty
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Gmina Wągrowiec (woj. wielkopolskie, pow. wągrowiecki)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(9)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Podręczniki
(2)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Encyklopedie
(1)
Poradnik
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Edukacja i pedagogika
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Językoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
Tytuł czasopisma
Język Polski w Szkole Ponadpodstawowej
(1)
43 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37997 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego ; 27.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105974 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58284, 58282, 58283 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42908 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w warunkach istnienia wielu możliwości wyboru, które stwarzają rynek i jego przeobrażenia. W podręczniku autorzy koncentrują uwagę na najważniejszych nurtach wiedzy o podstawowych strategiach marketingowych oraz sposobach i mechanizmach ich kształtowania. Wszystkie prezentowane w książce strategie wskazują na uniwersalny charakter marketingu jako podstawy działania przedsiębiorstw na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105637 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59359 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105570 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Pierwsza na polskim rynku wydawniczym pozycja, w której w sposób systematyczny i kompleksowy została omówiona problematyka pozycjonowania produktu. Autor przedstawił w niej: definiowanie pozycjonowania, cel, efekty i kryteria pozycjonowania, rynkowe uwarunkowania pozycjonowania, proces i strategię pozycjonowania, pozycjonowanie produktu w praktyce. Książka została napisana przystępnym językiem, zawiera wiele przykładów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110267 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36301 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w firmie przyszłości / Franciszek (Frank) Krawiec. - Warszawa : Difin, 2006. - 243 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Celem niniejszej książki jest przedstawienie miejsca i roli marketingu w koncepcji przedsiębiorstwa przyszłości. Praca ta jest przeznaczona dla menedżerów, którzy są lub będą odpowiedzialni za transformację swoich firm w rodzącej się nowej gospodarce sieciowej, studentów zarządzania strategicznego i marketingu, a także dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką zarządzania strategicznego w ogóle, a marketingu w szczególności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109595 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112961 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36453 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30948 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63950 P 16,2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63907 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58303, 58304 (2 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Przemiany rynkowe, rozwój technologiczny i cywilizacyjny oraz globalizacja konsumpcji i jej wirtualizacja wywołały istotne zmiany w funkcjonowaniu podmiotów rynkowych w Polsce, w tym w sferze kultury wysokiej. Najważniejsza z nich to prywatyzacja przejawiająca się m.in. w przekazaniu samorządom większości publicznych instytucji kultury. Państwo przestało być jedynym zarządcą i mecenasem kultury, w związku z czym jego udział w finansowaniu tego typu instytucji wyraźnie się zmniejszył, wzrósł natomiast udział innych sektorów - głównie sektora samorządowego, ale również pozarządowego (non profit) i prywatnego. W instytucjach kultury, które przyjęły orientację rynkową, niezbędne okazało się zatem określenie potrzeb rynku docelowego i dostosowanie do nich komponentów marketingu-mix przy jednoczesnym aktywnym kreowaniu potrzeb za pomocą określonych instrumentów marketingowych. Równie istotne stało się przyjęcie długofalowego spojrzenia na potrzeby społeczeństwa i w konsekwencji strategicznego podejścia do podejmowanych działań marketingowych. Podstawą funkcjonowania instytucji kultury jest bowiem nie tylko upowszechnianie wybranych przez kierownictwo określonych dzieł sztuki, lecz także respektowanie woli słuchaczy w procesie podejmowania decyzji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103847 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1642-3119 ; 32)
Scharakteryzowano kluby sportowe jako reprezentantów szerzej rozumianych organizacji sportowych. Zaprezentowano naukowe podstawy, na bazie których powstał dotychczasowy dorobek z zakresu marketingu sportowego. Zanalizowano problematykę orientacji marketingowej w odniesieniu do klubów sportowych. Przedstawiono retrospektywną analizę warunków funkcjonowania klubów sportowych w Polsce. Omówiono wyniki badań, które zostały zaprezentowane w przekroju wcześniej zidentyfikowanych obszarów orientacji marketingowej (orientacja na nabywców, orientacja na konkurencję i wewnętrzna koordynacja działań). Na podstawie oceny aktywności marketingowej klubów sportowych oraz wniosków płynących z przeprowadzonych badań,określono sposoby implementacji i stosowania orientacji marketingowej, jakie są wykorzystywane w tych podmiotach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109281 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W miarę komplikowania się warunków rynkowych, w których funkcjonują przedsiębiorstwa, rośnie znaczenie strategii marketingowych. W publikacjach wydanych dotychczas strategie były prezentowane przede wszystkim z uwzględnieniem kolejnych instrumentów marketingu. W tym podręczniku autorzy odchodzą od klasycznej konwencji, proponując odmienną strukturę strategii marketingowych. Omawiają oni:istotę oraz procesy formułowania i wyboru strategii przez przedsiębiorstwa,strategie wobec konkurentów oraz wobec dostawców i pośredników, strategie w różnych fazach rozwojowych rynku,strategie produktowo-rynkowe,strategie komunikacji marketingowej,strategie marketingowe w działalności usługowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47245 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113872 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55704, 58525 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42327 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej