Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(76)
Forma i typ
Książki
(68)
Artykuły
(8)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(158)
wypożyczone
(20)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(34)
Czytelnia Piła
(7)
Wypożyczalnia Chodzież
(34)
Wypożyczalnia Czarnków
(27)
Czytelnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Trzcianka
(21)
Wypożyczalnia Złotów
(24)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(15)
Czytelnia Wągrowiec
(12)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(5)
Guz Sabina
(5)
Moroz Henryk
(4)
Semadeni Zbigniew
(4)
Zielińska Ewa
(4)
Cydzik Zofia
(3)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(3)
Potemkowska Maria
(3)
Kowalewska Barbara
(2)
Lisicki Michał
(2)
Schuberth Ernst
(2)
Skura Małgorzata
(2)
Szuścik Urszula
(2)
Tanajewska Alicja
(2)
Zaremba Danuta
(2)
Berka Joanna
(1)
Białogońska Joanna
(1)
Bogucka Aleksandra
(1)
Cywińska Małgorzata
(1)
Czarnecka Lidia
(1)
Dobosz Krystyna
(1)
Drygas Elżbieta
(1)
Dąbek Krystyna
(1)
Dębiński Marcin
(1)
Fechner-Sędzicka Iwona
(1)
Frindt Maria
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Gołębiowska-Szychowska Joanna
(1)
Gąsiorek Krystyna
(1)
Hawlicki Józef
(1)
Jagiełło Ewa
(1)
Jankowska Krystyna
(1)
Janosz Justyna
(1)
Jednoralska Joanna
(1)
Kiełpińska Iwona
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Konopnicka Iwona
(1)
Krejčová Eva
(1)
Krzemianowski Zenon
(1)
Kupisiewicz Małgorzata
(1)
Kurowska Małgorzata
(1)
Kłosińska Tatiana
(1)
Naprawa Renata
(1)
Niewola Dorota
(1)
Nowicka Marzenna
(1)
Nowik Jerzy
(1)
Ochmańska Barbara
(1)
Odrobina Wiesława
(1)
Oleksak Teresa
(1)
Opial Zdzisław
(1)
Paśko Ingrid
(1)
Pisarski Marek
(1)
Pluta Katarzyna
(1)
Prus-Wirzbicka Karolina
(1)
Raczkowska-Lipińska Mirosława
(1)
Raszka Renata
(1)
Ratajek Zdzisław
(1)
Rocławski Bronisław
(1)
Sapeta Janina
(1)
Siwek Helena
(1)
Smak Ewa
(1)
Smolińska Halina
(1)
Stucki Edmund
(1)
Swoboda Ewa
(1)
Szpiter Marianna
(1)
Szychowski Łukasz
(1)
Toboła Renata
(1)
Treliński Gustaw
(1)
Wcisło Wiktoria
(1)
Wąsiński Arkadiusz
(1)
Włodarczyk Renata
(1)
Ćwirko-Godycki Jerzy
(1)
Łada-Grodzicka Anna
(1)
Łuczak Anna
(1)
Łuczyński Marian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(11)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(7)
1960 - 1969
(3)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(76)
Język
polski
(72)
nieznany (po)
(3)
Odbiorca
Nauczyciele
(5)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Dyrektorzy szkół
(2)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Pedagodzy szkolni
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Wychowawcy klas
(2)
Dzieci
(1)
Klasa 1
(1)
Klasa 2
(1)
Klasa 3
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Przedszkola
(1)
Rodzice
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Matematyka
(67)
Nauczanie początkowe
(49)
Dziecko
(11)
Gry edukacyjne
(9)
Wychowanie przedszkolne
(9)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(8)
Dojrzałość szkolna
(7)
Metody nauczania
(7)
Nauczanie
(6)
Pomoce dydaktyczne
(6)
Arytmetyka
(5)
Język polski
(5)
Metoda Montessori
(5)
Czytanie
(4)
Gry i zabawy
(4)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(4)
Nauczanie zintegrowane
(4)
Przyroda
(4)
Muzyka
(3)
Sztuka
(3)
Uczniowie
(3)
Uczniowie klas początkowych
(3)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Edukacja międzykulturowa
(2)
Geometria
(2)
Historia
(2)
Języki
(2)
Komputery
(2)
Korelacja międzyprzedmiotowa
(2)
Montessori, Maria
(2)
Montessori, Maria (1870-1952)
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Pedagogika waldorfska
(2)
Technika
(2)
Twórczość
(2)
Uczenie się
(2)
Wychowanie estetyczne
(2)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Bajkoterapia
(1)
Czas
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dogoterapia
(1)
Dyskalkulia
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko krzywdzone emocjonalnie
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Edukacja domowa
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja filozoficzna
(1)
Edukacja teatralna
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Gordon, Edwin
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Inteligencje wielorakie
(1)
Internet
(1)
Język
(1)
Kalendarz
(1)
Kapica, Gabriela (1941- )
(1)
Kariera
(1)
Klasa 3.
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Korczak, Janusz (1878-1942)
(1)
Koła zainteresowań
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Liczby naturalne
(1)
Liczenie w pamięci
(1)
Matematyka - nauczyciel
(1)
Metoda Mostessori
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Mowa
(1)
Multimedia
(1)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(1)
Muzykoterapia
(1)
Myślenie
(1)
Nauczanie początkowe - metody nauczania
(1)
Nauki przyrodnicze
(1)
Oceny opisowe
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Pedagogika Janusza Korczaka
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Pieniądz
(1)
Pisanie
(1)
Pisownia
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Praca domowa ucznia
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Temat: dzieło
Kreator
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Białoruś
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(8)
Poradniki dla nauczycieli
(6)
Artykuł z czasopisma fachowego
(5)
Poradniki dla rodziców
(2)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Programy nauczania początkowego
(1)
Programy nauczania początkowegoo
(1)
Ćwiczenia i zadania dla dzieci
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(14)
Matematyka
(4)
Kultura i sztuka
(1)
Tytuł czasopisma
Edukacja Wczesnoszkolna
(3)
Dyrektor Szkoły
(1)
Dyrektor Szkoły: miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej
(1)
Nowa Szkoła
(1)
Wychowanie na Co Dzień
(1)
76 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Głównym celem niniejszego opracowania jest próba poszerzenia przestrzeni dyskusyjnej oraz praktycznych rozwiązań metodycznych o zakres edukacji geometrycznej. Doskonaląc praktykę kształcenia geometrycznego dzieci i młodzieży, warto sięgnąć do tradycji pedagogicznych i jednocześnie promować nowe, innowacyjne rozwiązania metodyczne, sprawdzone metody i formy pracy oraz przydatne środki dydaktyczne. Opracowanie to próbuje dążyć do realizacji tych celów. Opiera się na założeniu, że w kształceniu geometrycznym powinno dominować podejście całościowe, oparte na teoriach psychopedagogicznych i matematycznych. Dlatego też znaczną jego część poświęcono teoretycznym aspektom rozwijania intuicji geometrycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109076 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51226 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 08872 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Umiem liczyć [Dokument elektroniczny]. - Multimedia interakcyjne. - Poznań : EiSystem, 2016. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor ; 12 cm + Poradnik : 8 s. ; il. cz-b. ; 30 cm.
(Umiem)
Płyta zawiera 140 gier, zabaw i ćwiczeń interaktywnych oraz zapasowe wzory kart pracy do wydukowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 3043 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały do Metodyki Nauczania Początkowego.)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Chodzież
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 03225 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego. Prace Psychologiczno-Pedagogiczne z. 18.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 06671 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Pomysł na opisywane w tej książce działanie Dzieci myślą. Jak skutecznie uczyć dzieci myślenia matematycznego swój ostateczny kształt uzyskało w Instytucie Badań Edukacyjnych. Inicjatorem tych prac był dr Mirosław Dąbrowski, a tworzył je zespół specjalistów z różnych dziedzin. Byli wśród nich oczywiście dydaktycy matematyki, ale też socjolodzy, psycholodzy i pedagodzy. Celem ogólnym rozpoczętego działania było uruchomienie zmiany w nauczaniu matematyki dzieci na I etapie edukacyjnym, przede wszystkim poprzez zmianę przekonań nauczycieli dotyczących celów ich pracy w tym zakresie oraz wzbogacenie ich szeroko rozumianego warsztatu zawodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109749 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 04957 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książeczka zawiera cenne uwagi metodyczne i propozycje wspaniałych zabaw opracowanych przez autora KLOCKÓW LOGO prof. Bronisława Rocławskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 1732 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104946/Cz.1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Szczecinie ISSN 0137-7027 ; T.15)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10030 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16010, 16008, 16009 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 05239 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38619, 05265 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 04251 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 04370 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 04946, 04670 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6361 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17874 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11387 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24792 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40093 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dla nauczycieli przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej, która pomoże znaleźć odpowiedzi na pytania: Czego chcę nauczyć? Po co tego uczę? Czy zdobywane przez dzieci wiadomości i umiejętności będą dla nich zrozumiałe i będą im potrzebne? Czy mają charakter wspomagający - służą tylko przygotowaniu ucznia do poznawania innych ważnych treści? A może mają charakter propedeutyczny i dopiero w dalszej edukacji będą poznawane dokładniej? Jak pracować z dzieckiem, by przygotować je do dalszej nauki? W publikacji Autor próbuje znaleźć odpowiedzi na te pytania i wskazać kierunki dalszych samodzielnych poszukiwań. Książka składa się z dwóch części. W pierwszej przedstawione są zagadnienia metodyki kształcenia matematycznego w edukacji wczesnoszkolnej dostosowane do obowiązującej Podstawy programowej. W obecnym, drugim wydaniu, uzupełniono je o podstawowe zagadnienia edukacji matematycznej w przedszkolu. Druga część jest krótkim repetytorium z podstaw matematyki użytecznej dla nauczycieli, by mogli łatwiej dostrzec związki między matematyką w edukacji wczesnoszkolnej i matematyką w klasach starszych. Książka zawiera skrócony tekst Podstawy programowej dla przedszkoli i klas I-III. [wybrane fragmenty dotyczące edukacji matematycznej]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99877 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42450 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30853 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Waldorfska.)
Książka jest pierwszą polskojęzyczną prezentacją metod wczesnoszkolnego nauczania matematyki w szkołach waldorfskich. Skuteczność tych metod potwierdziła się w ciągu niemal stu lat waldorfskiej praktyki szkolnej. Do niezwykle charakterystycznych form waldorfskiego nauczania matematyki w młodszych klasach szkoły podstawowej należy uczenie się poprzez działanie, to znaczy w ruchu. Podczas liczenia i rachowania wszystkie dzieci - razem lub indywidualnie - rytmicznie klaszczą, tupią, chodzą, skaczą i odliczają na głos, w rytmicznych odstępach czasu rzucają i łapią piłeczki lub np. woreczki napełnione fasolą. Ruch ciała wprowadza dziecko w stan aktywności wewnętrznej. Taka wewnętrzna ruchliwość jest, zdaniem pedagogów waldorfskich, niezwykle pomocna przy tworzeniu i utrwalaniu w pamięci pojęć. Słuszność tego rodzaju metody (wskazanej przez R. Steinera już w 1919 roku!) potwierdzają m.in. wyniki badań Jeana Piageta, dotyczące rozwoju inteligencji w tak zwanej fazie operacji konkretnych, to znaczy u dzieci w wieku 12-13 lat. Punktem wyjścia w sposobie przedstawiania materiału na lekcjach w szkołach waldorfskich jest jedność. Jedność, która z kolei w najrozmaitszych postaciach objawia się jako wielość. Do właściwego rozwiązania wiodą różne drogi. Ważne jest, aby myślenie ucznia stało się giętkie i "mobilne", aby wykształcił umiejętność samodzielnego poszukiwania własnych sposobów. Lekcje matematyki mogą i powinny być źródłem przyjemności, zdumienia, podziwu. Przyjemności, która nagradza każde twórcze dokonanie. Zdumienia, bo oto dokonaliśmy odkrycia. Podziwu, bo w rezultatach odkrywamy piękno. Jeśli wyniki czynności obliczania (rachowania) są poprawne, są one również obiektywne. Dzięki temu lekcje matematyki mogą się przyczynić do rozbudzenia samoświadomości, wzmocnienia ufności we własne siły.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107014 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48908, 49262 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Waldorfska.)
Książka jest pierwszą polskojęzyczną prezentacją metod wczesnoszkolnego nauczania matematyki w szkołach waldorfskich. Skuteczność tych metod potwierdziła się w ciągu niemal stu lat waldorfskiej praktyki szkolnej. Do niezwykle charakterystycznych form waldorfskiego nauczania matematyki w młodszych klasach szkoły podstawowej należy uczenie się poprzez działanie, to znaczy w ruchu. Podczas liczenia i rachowania wszystkie dzieci – razem lub indywidualnie – rytmicznie klaszczą, tupią, chodzą, skaczą i odliczają na głos, w rytmicznych odstępach czasu rzucają i łapią piłeczki lub na przykład woreczki napełnione fasolą. Ruch ciała wprowadza dziecko w stan aktywności wewnętrznej. Taka wewnętrzna ruchliwość jest, zdaniem pedagogów waldorfskich, niezwykle pomocna przy tworzeniu i utrwalaniu w pamięci pojęć. Słuszność tego rodzaju metody (wskazanej przez R. Steinera już w 1919 roku!) potwierdzają między innymi wyniki badań Jeana Piageta, dotyczące rozwoju inteligencji w tak zwanej fazie operacji konkretnych, to znaczy u dzieci w wieku 12–13 lat. Punktem wyjścia w sposobie przedstawiania materiału na lekcjach w szkołach waldorfskich jest jedność. Jedność, która z kolei w najrozmaitszych postaciach objawia się jako wielość. Do właściwego rozwiązania wiodą różne drogi. Ważne jest, aby myślenie ucznia stało się giętkie i „mobilne”, aby wykształcił umiejętność samodzielnego poszukiwania własnych sposobów. Lekcje matematyki mogą i powinny być źródłem przyjemności, zdumienia, podziwu. Przyjemności, która nagradza każde twórcze dokonanie. Zdumienia, bo oto dokonaliśmy odkrycia. Podziwu, bo w rezultatach odkrywamy piękno. Jeśli wyniki czynności obliczania (rachowania) są poprawne, są one również obiektywne. Dzięki temu lekcje matematyki mogą się przyczynić do rozbudzenia samoświadomości, wzmocnienia ufności we własne siły.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39642 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33113 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce przedstawione zostały - systematycznie i klarownie - najważniejsze zagadnienia edukacji matematycznej dzieci w wieku od przedszkola po klasę VI szkoły podstawowej. Dla nauczycieli klas I-III szczególnie ważne jest to, że opisane w tej pozycji prawidłowości dotyczące skutecznego uczenia się matematyki i przechodzenia dzieci na coraz wyższe poziomy rozumienia stosują się zarówno przy doskonaleniu tradycyjnego nauczania w systemie klasowo-lekcyjnym, jak i w tych grupach, w których nauczyciele zostawiają dzieciom większą swobodę i wspierają je w samodzielnej działalności matematycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109852 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49695 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39997 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33012 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46317 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64834 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to drugie wydanie książki, zmienione i uzupełnione. Autorka po przedstawieniu czytelnikom podstaw edukacji w systemie Montessori dokładniej zajmuje się niektórymi obszarami kształcenia dzieci w tym systemie, a mianowicie obszarem życia codziennego, kształcenia zmysłów oraz wybranymi zagadnieniami edukacji matematycznej prowadzonej w przedszkolu i szkole. W książce przedstawiono teoretyczne podstawy pracy nauczycieli w systemie Montessori oraz oryginalne materiały dydaktyczne z obszaru kształcenia zmysłów i edukacji matematycznej, opracowane przez twórczynię metody, jej współpracowników i następców. Prezentacji materiałów dydaktycznych towarzyszą przykłady praktycznych rozwiązań metodycznych oraz zestawy zadań i ćwiczeń możliwych do wykorzystania przez uczniów i nauczycieli w pracy indywidualnej i zespołowej. Omawiane zagadnienia są bogato ilustrowane barwnymi fotografiami, rysunkami schematami. Książka jest adresowana do wszystkich, którzy interesują się pedagogiką Montessori, a przede wszystkim do studentów pedagogiki oraz czynnych zawodowo nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Przydatna też może być nauczycielom metodykom pracującym w starszych klasach szkoły podstawowej oraz pedagogom specjalnym i nauczycielom pracującym w placówkach integracyjnych, a także rodzicom zaangażowanym w indywidualną, domową edukację swoich dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 110527/T.1 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32995 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46388/T.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to drugie wydanie książki, zmienione i uzupełnione. Autorka po przedstawieniu czytelnikom podstaw edukacji w systemie Montessori dokładniej zajmuje się niektórymi obszarami kształcenia dzieci w tym systemie, a mianowicie obszarem życia codziennego, kształcenia zmysłów oraz wybranymi zagadnieniami edukacji matematycznej prowadzonej w przedszkolu i szkole. W książce przedstawiono teoretyczne podstawy pracy nauczycieli w systemie Montessori oraz oryginalne materiały dydaktyczne z obszaru kształcenia zmysłów i edukacji matematycznej, opracowane przez twórczynię metody, jej współpracowników i następców. Prezentacji materiałów dydaktycznych towarzyszą przykłady praktycznych rozwiązań metodycznych oraz zestawy zadań i ćwiczeń możliwych do wykorzystania przez uczniów i nauczycieli w pracy indywidualnej i zespołowej. Omawiane zagadnienia są bogato ilustrowane barwnymi fotografiami, rysunkami schematami. Książka jest adresowana do wszystkich, którzy interesują się pedagogiką Montessori, a przede wszystkim do studentów pedagogiki oraz czynnych zawodowo nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej. Przydatna też może być nauczycielom metodykom pracującym w starszych klasach szkoły podstawowej oraz pedagogom specjalnym i nauczycielom pracującym w placówkach integracyjnych, a także rodzicom zaangażowanym w indywidualną, domową edukację swoich dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 110528/T.2 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32996 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46389/T.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej