Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(60)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(12)
Czytelnia Piła
(3)
Wypożyczalnia Chodzież
(9)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(12)
Wypożyczalnia Trzcianka
(6)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(6)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(8)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Autor
Niemierko Bolesław
(3)
Bereźnicki Franciszek
(2)
Jurek Anna
(2)
Churches Richard
(1)
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
Czerniawska Ewa
(1)
Komorowska Hanna
(1)
Kruszewski Krzysztof
(1)
Muszyńska Barbara
(1)
Papaja Katarzyna
(1)
Pilch Tadeusz
(1)
Półtorak Małgorzata
(1)
Płoszyński Zygmunt
(1)
Robertson John
(1)
Solecki Bogusław
(1)
Stróżyński Klemens
(1)
Terry Roger
(1)
Walczak Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(4)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Dyrektorzy szkół
(2)
Nauczyciele
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Pedagodzy
(1)
Temat
Nauczanie
(11)
Czytanie
(3)
Pisanie
(3)
Uczenie się
(3)
Diagnoza pedagogiczna
(2)
Dziecko
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Efektywność nauczania
(2)
Internet
(2)
Metody badawcze
(2)
Nauczyciele
(2)
Pedagogika
(2)
Pomoce dydaktyczne
(2)
Autorytet
(1)
Badania ewaluacyjne
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dyscyplina (socjol.)
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Efektywność
(1)
El'konin, Daniil Borisovič
(1)
Komputer
(1)
Luriâ, Aleksandr Romanovič
(1)
Metodologia
(1)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Młodzież
(1)
Nadzór pedagogiczny
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Oceny szkolne
(1)
Od 1989 r.
(1)
Piaget, Jean
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Polska
(1)
Praca pozalekcyjna
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Programy nauczania
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Sukces szkolny
(1)
Szkolnictwo
(1)
Testy
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Vygotskij, Lev Semenovič
(1)
Wycieczki szkolne
(1)
Zachowanie
(1)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki
(4)
Podręcznik
(2)
Podręczniki do nauczania początkowego
(2)
Podręczniki akademickie
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Poradnik
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Językoznawstwo
(1)
16 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35037 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86858 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86859 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33558 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68273 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100105, 100106 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45989 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36940 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30795 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43263, 43181 (2 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61997 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wśród wielu opracowań pedagogicznych i psychologicznych na temat specyficznych trudności w nauce czytania i pisania książka ta jest rzetelnym i bardzo starannym opracowaniem zagadnienia o doniosłym znaczeniu społecznym. Umiejętność czytania i pisania zdobywana w szkole otwiera drogi do dalszego rozwoju dziecka, a wszelkie problemy z nią związane rozwój ten znacznie utrudniają. Publikacja zawiera interesujące wyniki badań wraz z ciekawą i wielowątkową interpretacją, co powinno zainteresować m.in. nauczycieli, pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych, ale i badaczy zagadnienia dysleksji, wszystkich, dla których cenne może być zapoznanie się z zastosowaniem międzynarodowego testu dysleksji w diagnozie i zapobieganie specyficznym trudnościom w czytaniu i pisaniu. [z recenzji prof. dr hab. Barbary M. Kai]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105228 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego z każdym rokiem coraz bardziej obniża się poziom umiejętności uczniów w zakresie czytania i pisania? Dlaczego obecnie dzieci popełniają trzykrotnie więcej błędów ortograficznych niż dawniej ich rówieśnicy nauczani według Elementarza Mariana Falskiego? Dlaczego uczniowie korzystający ze współczesnych podręczników piszą fonetycznie? Frapująca lektura dla wszystkich, których choć trochę interesują zmagania dzieci własnych i nauczanych w instytucji, a nawet odniesienia retrospekcyjne w przypadku osób walczących ze swoją słabością ortograficzną. Rezultaty przedstawionych analiz są szokujące i mają ogromną wagę praktyczną. Pokazują one, że autorzy podręczników nie traktują nauczania czytania i pisania jako procesu długofalowego, który wymaga opracowań systemowych. Autorka wykazała szereg błędów, braków i niekonsekwencji, które niewątpliwie mogą przyczynić się do narastania trudności w nabywaniu umiejętności czytania i pisania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105465 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50312 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38694 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32106 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63922 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik dla nauczycieli, wykładowców, pedagogów i trenerów. Zdobyłeś świetne przygotowanie akademickie i dużą wiedzę, ale masz wrażenie, że uczniowie na Twoich lekcjach bujają w obłokach? Pragniesz przekazywać wiadomości ze swojego przedmiotu w sposób ciekawy i skuteczny? Nie wiesz, jak zdobyć zainteresowanie słuchaczy i sprawić, by informacje na stałe zagnieździły się w ich umysłach? NLP to odpowiedź na Twoje problemy! Ogromny wpływ na uczniów ma nastrój, z jakim wchodzisz do klasy; Twoja motywacja, dzięki której nadajesz odpowiednie tempo lekcji, oraz zdolność do rozładowywania napięcia w krytycznej sytuacji, by stworzyć przyjazną atmosferę. Efektywne nauczanie zaczyna się i kończy na umiejętności kierowania własnymi wewnętrznymi reakcjami i zachowaniami. By edukować innych, trzeba urodzić się z darem przekazywania wiedzy, albo po prostu się tego nauczyć. Ten podręcznik pozwoli Ci poprawić swój pedagogiczny warsztat pracy. NLP (programowanie neurolingwistyczne) pozwoli Ci zrozumieć, jak działają ludzkie umysły. Jest to bardzo skuteczne narzędzie, za pomocą którego rozwiniesz swoje umiejętności komunikacyjne, zaczniesz kontrolować emocje oraz wzbogacisz życie osobiste i zawodowe. Zostań nauczycielem na szóstkę i dowiedz się, jak: modyfikować swój język, aby uzyskać określone rezultaty i reakcje; komunikować się w sposób, którego wcześniej nie próbowałeś, w klasie i poza nią; budować wzajemne porozumienie i wpływać na innych; utrzymać wysoką motywację; patrzeć na określone kwestie z różnej perspektywy; wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności, aby zaplanować dzień ćwiczeń NLP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105981 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84387, 84388, 84389 (3 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40110, 40132 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32688 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29025 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55566 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84081, 84080, 84079, 84378, 84379 (5 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84380 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41516, 40764 (2 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40765 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32679 (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29022 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57543, 56785, 56427 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Diagnostyka edukacyjna / Bolesław Niemierko. - Wydanie drugie rozszerzone. - Warszawa : PWN, 2021. - 369, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Po 14 latach od pierwszego wydania oddajemy w ręce Czytelników zaktualizowane wydanie podręcznika Diagnostyka edukacyjna. Drugie wydanie podręcznika pogłębia podstawy psychologiczne diagnostyki edukacyjnej, poszerza i aktualizuje jej tematykę i literaturę, wprowadza Czytelnika w zagadnienia, które współcześnie zyskują na znaczeniu. Autor podręcznika wyodrębnił trzy główne bloki tematyczne dotyczące diagnozy osiągnięć uczniów oraz systemów edukacyjnych: Przedmiot diagnozy. Ta część została poświęcona zagadnieniom uczenia się i kształcenia. Autor scharakteryzował modele uczenia się, koncepcję sprawczości i wspólnotowości w odniesieniu do ucznia oraz relacje między nauczaniem, wychowaniem i kształceniem. W tej części Czytelnik znajdzie także podstawowe informacje dotyczące paradygmatów diagnostyki oraz diagnozy edukacyjnej, a także charakterystykę pracy diagnosty w kontekście oczekiwanych kompetencji oraz wrażliwości etycznej. Metody diagnostyczne. Druga część podręcznika zawiera podstawowe informacje na temat pomiaru jako podstawy diagnostyki edukacyjnej. Oprócz nabycia wiedzy na temat skal pomiarowych i narzędzi diagnozowania Czytelnik zapozna się z etapami pracy diagnosty, sposobami definiowania celów diagnozowania oraz konstruowania i ewaluacji narzędzi diagnozy. Autor scharakteryzował tu także nieformalne narzędzia diagnozy edukacyjnej. Wyniki diagnozy. Ostatni blok tematyczny przybliża wiedzę na temat wyników procesu diagnozy edukacyjnej ucznia w sferze emocjonalnej i poznawczej. Autor opisał także zagadnienia związane z prowadzeniem egzaminów wewnętrznych oraz z diagnozą osiągnięć edukacyjnych na poziomie placówki edukacyjnej i kraju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42553 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49143 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67952 P 3,3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi zmienione wydanie "Dydaktyki kształcenia ogólnego" (wyd.1 - 2001, 2 - 2007), a następnie "Podstaw dydaktyki" (2 wyd. - 2011). Zmianie uległ nie tylko tytuł, ale w pewnym stopniu i treść poprzez wyeksponowanie elementów procesu kształcenia w szkolnictwie ogólnokształcącym. W książce wykorzystano literaturę, która ukazała się w XXI w. Umożliwiło to unowocześnienie niektórych treści zgodnie ze współczesnymi tendencjami wskazań terforetycznych. Książka ujmuje podstawowe umiejętności dydaktyczne pracy nauczyciela w analizowanym typie szkół. Autor ma nadzieję, iż lektura okaże się przydatna dla kandydatów przygotowujących się do zawodu nauczycielskiego i doskonalących się młodych nauczycieli. Coraz liczniejsza literatura z zakresu dydaktyki wciąż jest wydawana w niewielkich nakładach, szczególnie w wydawnictwach uczelnianych. Nie zawsze jest znana i dostępna studentom. Do napisania tej książki Autora upoważnia doświadczenie nauczycielskie wynikające z kilkudziesięcioletniej pracy naukowo-dydaktycznej w szkolnictwie ogólnokształcącym i wyższym, a także własne przemyślenia teoretyczne zawarte w wielu publikacjach. Książkę kieruję przede wszystkim do studentów pedagogiki i kierunków nauczycielskich, a także do czynnych nauczycieli, pragnących doskonalić lekcję poprzez aktywizowanie uczniów, unowocześnienie i optymalizację procesu nauczania - uczenia się.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103307 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47879 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38102 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31797 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44225 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CLIL (Content and Language Integrated Learning – zintegrowane kształcenie przedmiotowo-językowe) to nowoczesne podejście do nauczania zarówno przedmiotów, jak i języków. Metoda ta definiowana jest jako dwuogniskowe podejście do nauczania języków, w której drugi język jest wykorzystywany do nauki oraz nauczania zarówno przedmiotu, jak i języka. Książka prezentuje podstawowe zagadnienia dotyczące CLIL i skierowana jest do nauczycieli uczących w klasach CLIL, zgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji, od klasy VII szkoły podstawowej oraz w liceum, jak do również studentów licencjackich i magisterskich studiów filologicznych uzyskujących uprawnienia do nauczania oraz wszystkich osób zainteresowanych nauczaniem dwujęzycznym. W nauczaniu dwujęzycznym język obcy stanowi narzędzie komunikacji i wspomaga proces uczenia się. Głównym założeniem komunikacji jest używanie języka obcego w celu przekazywania treści przedmiotowych, zarówno w formie pisemnej, jak i ustnej. Istotnym elementem zintegrowanego nauczania językowo-przedmiotowego jest pomoc koleżeńska. Wspomaga ona proces nabywania kompetencji w zakresie komunikacji, jak również ograniczania tzw. Teacher Talking Time (czasu, w którym mówi nauczyciel) oraz wydłużania tzw. Student Talking Time (czasu, w którym mówią uczniowie). W systemie CLIL uczniowie uczą się, w jaki sposób posługiwać się językiem, a także, jak używać go do nauki treści niepowiązanych z językiem. Nauczyciel stwarza warunki oraz towarzyszy uczniom w procesie odkrywania treści za pośrednictwem nauczanego języka. Uczniowie zdobywają wiedzę w języku obcym i o języku obcym. Są zachęcani do jego używania w celu wyrażania swoich uczuć i opinii na temat wiedzy przekazywanej na lekcji. Książka podzielona jest na część teoretyczną i praktyczną: - Celem części teoretycznej jest zdefiniowanie zintegrowanego kształcenia przedmiotowo-językowego, opisanie jego różnych wariantów i uwarunkowań modułowych. Celem tej części jest także przedstawienie kształcenia przedmiotowo-językowego w kontekście polskim oraz międzynarodowym. Autorki zwracają szczególną uwagę na poparcie tego programu edukacyjnego przez Unię Europejską oraz korzyści płynące z wprowadzenia CLIL w szkołach. Korzyści te przedstawione są z perspektywy ucznia, nauczyciela, szkoły, a także społeczeństwa. - Celem części praktycznej jest zaprezentowanie sposobów nauczania oraz uczenia się w zintegrowanym kształceniu przedmiotowo-językowym ze szczególnym zwróceniem uwagi na podejście poznawcze, konstruktywistyczne oraz komunikacyjne. W części tej zostaną także przedstawione wymagane kompetencje nauczycieli CLIL oraz formy uczenia się (uczenie przez dociekanie naukowe, opowiadania edukacyjne etc.). Czytelnik uzyska także praktyczną wiedzę dotyczącą planowanie modułu CLIL (wybór treści, sposoby połączenia treści, język i procesów poznawczych, rozwijanie świadomości międzykulturowej), doboru środków dydaktycznych, tworzenia materiałów dydaktycznych oraz sposobów oceniania w zintegrowanym kształceniu przedmiotowo-językowym. Książka stanowi kompendium dla ogółu nauczycieli pracujących metodą CLIL i jest pierwszą taką publikacją na polskim rynku. Autorki podają w niej zarys teoretyczny i praktyczny, który dotyczy edukacji dwujęzycznej całościowo i wszyscy nauczyciele mogą z niego czerpać. Z książki skorzystają studenci wszystkich ścieżek kształcenia nauczycieli języków obcych, zwłaszcza angliści, jak również nauczyciele akademiccy przygotowujący przyszłych nauczycieli do pracy w szkołach i pracujący z przyszłymi nauczycielami na studiach podyplomowych, czynni zawodowo nauczyciele i lektorzy CLIL zainteresowani podnoszeniem swoich kwalifikacji oraz nauczyciele pracujący w szkołach dwujęzycznych, zarówno nauczyciele przedmiotowi, jak i językowi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116921 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52683 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41972 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35165 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18388, 18387, 83636, 18386, 18385 (5 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 14870 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 09813, 09812 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13949, 38211, 13950, 13951, 13900, 13953 (6 egz.)
Książka
W koszyku
Autorka przedstawia zagadnienie nauczania czytania i pisania w kontekście współczesnych teorii naukowych. Przybliża problem wzajemnych zależności między rozwojem dziecka a wyborem określonego podejścia metodycznego w nauczaniu piśmienności oraz zwraca uwagę na fakt, jakie konsekwencje dla rozwoju uczniów mogą wynikać z decyzji podjętych przez autorów podręczników i nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106008 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48372 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38870 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32252 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46012 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64321 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64322 P 2,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce Autor zwraca uwagę na zagadnienia bezpośrednio przydatne w organizowaniu i kierowaniu procesem uczenia się, a szczególnie na potrzebę wzbogacania i stosowania aktywizujących metod i środków dydaktycznych, na unowocześnianie lekcji, optymalizowanie sprawdzania i oceniania uczniów. Ważnym zagadnieniem jest także samodzielne uczenie się uczniów, dlatego wyeksponowałem problematykę metod uczenia się, które są podstawą ich aktywności poznawczej i samokształceniowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110411 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49669 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40024 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46282 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65759 P 3,2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101626 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62548 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67123 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej