Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Jagiełło Ewa
(1)
Leżańska Wiesława
(1)
Raczkowska-Lipińska Mirosława
(1)
Radzikowska Dorota
(1)
Smak Ewa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Adaptacja społeczna
(1)
Dogoterapia
(1)
Edukacja filozoficzna
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Inteligencje wielorakie
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura masowa
(1)
Matematyka
(1)
Metody nauczania
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Techniki Freineta
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Twórczość
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Umuzykalnianie
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Białoruś
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Od dawien dawna zajmowano się zawodem nauczycielskim, lecz nigdy dotąd nie stawiano tyle pytań, które nasuwają wątpliwości, dotyczące miejsca i roli nauczyciela w kształtowaniu osobowości w okresie dzieciństwa, jego predyspozycji, wartości, wiedzy. Nauczyciel wczesnej edukacji to nie tylko osoba mająca wiedzę, umiejętność krytycznego myślenia, lecz przede wszystkim jednostka twórcza, kreatywna, charakteryzująca się refleksją zawodową, mająca wielowymiarową osobowość; osoba, która stwarza dzieciom warunki i możliwości rozwijania pełnej biofilicznej osobowości. Wszystkie prezentowane w tym tomie prace odwołują się do roli i kompetencji nauczyciela wczesnej edukacji. W trzech rozdziałach przedstawiona jest bogata i zróżnicowana wiedza omawiająca zawód nauczyciela. W części pierwszej autorzy próbują ukazać problemy nauczyciela w świetle wyzwań, zmian i zagrożeń edukacyjnych. Artykuły zawarte w części drugiej omawiają kompetencje nauczyciela w procesie wychowania i nauczania w okresie dzieciństwa, ukazano w nich istotne zagadnienia metodologiczne i innowacyjne. Część trzecia przedstawia nauczyciela w działalności praktyczno-pedagogicznej, omawia aspekty organizacyjne i metodyczne w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Mam nadzieję, że niniejsza publikacja wnosi istotny wkład do toczących się dyskusji i poszukiwań modelu nauczyciela wczesnej edukacji i spotka się z zainteresowaniem odbiorców: pedagogów, studentów oraz nauczycieli wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego. Ewa Smak
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107213 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46507 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wczesna Edukacja)
Autorzy podejmują próbę zainicjowania dyskusji nad tożsamością i profesjonalizacją specjalistów wczesnej edukacji. Nie tylko poddają refleksji różne kompetencje (np. planistyczne, interpretacyjne, informacyjno-medialne, do działań wspólnotowych, do pracy z uczniem zdolnym), ale także stawiają pytania o istotę działań nauczycieli w ponowoczesnym świecie, np. tworzenia przestrzeni wzajemnej edukacji naukowców i praktyków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112819 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47066 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66934 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej