Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(23)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(15)
Artykuły
(8)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(18)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(6)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(6)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(4)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Autor
Chojnacka-Kuza Magdalena
(2)
Chödrön Pema
(2)
Piela Sławomir
(2)
Bartołd Robert
(1)
Battista Jeff
(1)
Bergiel Anna
(1)
Białecka Bogna
(1)
Chamielec Grażyna
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Clear James
(1)
Covey Stephen R
(1)
Czardybon Barbara
(1)
Dispenza Joe
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Górnik-Durose Małgorzata
(1)
Hollins Peter
(1)
Kielisiak Katarzyna
(1)
Kotler Philip
(1)
Kwiatkowska Katarzyna
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Mazurek Maria
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Modrzyk Ariel
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mućko Przemysław Autor
(1)
Niściór Zofia
(1)
Oślizło Ryszard
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Pawlikowska-Olszta Marta
(1)
Peters Steve
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Rozwadowska Adriana
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Vetulani Jerzy
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Zemełka Adam
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
2001
(1)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Biblioterapeuci
(1)
Coachowie
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dorośli
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Psycholodzy
(1)
Psycholodzy szkolni
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Nawyki
(14)
Nawyki konsumenckie
(7)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Medytacja
(3)
Uczucia
(3)
Zachowanie
(3)
Buddyzm
(2)
Covey, Sean
(2)
Lęk
(2)
Marketing
(2)
Motywacja
(2)
Mózg
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Samowychowanie
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Sukces
(2)
Zakupy
(2)
Asertywność
(1)
Aspiracje zawodowe
(1)
Behawioryzm
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Ilustracje książkowe
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Jakość życia
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konflikt psychiczny
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Konsumpcja zrównoważona
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Literatura dla dzieci i młodzieży - ilustracje
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marnotrawstwo żywności
(1)
Motyw literacki - survival
(1)
Nastolatki
(1)
Neuroplastyczność
(1)
Norma społeczna
(1)
Nowy produkt
(1)
Osobowość
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Poczucie bezpieczeństwa
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Pokolenie Z
(1)
Popyt
(1)
Postawy rodzicielskie
(1)
Potrzeba (psychologia)
(1)
Praca
(1)
Przekonania
(1)
Przyzwyczajenia
(1)
Psychoedukacja
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Psychoterapia
(1)
Reggae
(1)
Regulacja emocji
(1)
Reklama
(1)
Religijność
(1)
Rodzina dysfunkcyjna
(1)
Rola społeczna
(1)
Rozmowa
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Rytm dobowy
(1)
Samodyscyplina
(1)
Samopoznanie
(1)
Samorealizacja
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Sprawczość
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Szczęście
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Terapia schematów
(1)
Umysł
(1)
Uzależnienia behawioralne
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Wartości
(1)
Wczesne nieadaptacyjne schematy
(1)
Wola
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zaburzenia lękowe
(1)
Zachowania nawykowe
(1)
Zakupoholizm
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Świadomość
(1)
Żywność
(1)
Temat: dzieło
"7 nawyków szczęśliwego dziecka"
(2)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(7)
Artykuł z czasopisma fachowego
(5)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(5)
Artykuł problemowy
(3)
Raport z badań
(3)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(2)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(2)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(8)
Rozwój osobisty
(7)
Edukacja i pedagogika
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Tytuł czasopisma
Guliwer
(2)
Charaktery
(1)
Niebieska Linia : dwumiesięcznik poświęcony problematyce przemocy
(1)
Nowoczesne Doradztwo Zawodowe w Szkole Podstawowej
(1)
Remedium
(1)
Wychowujmy! : dorosłym o dzieciach
(1)
Świat Problemów
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Współcześnie konsument bywa nazywany "królem systemu ekonomicznego". Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw. Autor, prof. dr hab. Leszek Rudnicki, przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu konsumentów w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocześnie została pokazana rola czynników psychologicznych, personalno-demograficznych, społeczno-kulturowych i ekonomicznych w kształtowaniu zachowania konsumentów na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkół biznesu, uczestników kursów doskonalących kwalifikacje w zakresie marketingu. Może być też przydatna dla osób zawodowo zajmujących się działalnością marketingową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104966 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38594 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63201 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Atomowe nawyki : drobne zmiany, niezwykłe efekty / James Clear ; przekład: Piotr Cieślak. - Wydanie I, dodruk III. - Łódź : Galaktyka, 2023. - 284, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
"Atomowe nawyki" to prosta, sprawdzona metoda kształtowania dobrych nawyków i wyzbywania się złych manier. Fundamentem książki jest model nawyków składający się z czterech kroków (wskazówka, pragnienie, reakcja i nagroda) oraz czterech praw zmiany zachowania, które z tych kroków wynikają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118009 (1 egz.)
Książka
W koszyku
7 nawyków skutecznego działania / Stephen R. Covey ; przełożyła Iwona Majewska-Opiełka. - Wydanie IV uzupełnione (dodruk). - Poznań : Rebis, 2021. - 7, [1], 362, [6] stron : ilustracje ; 23 cm.
Biblia współczesnego człowieka. Jeden z najbardziej wpływowych ludzi Ameryki wskazuje, jak – kierując się wewnętrzną uczciwością, poszanowaniem innych, a przede wszystkim świadomością tego, co najważniejsze, a nie tego, co pilne – doprowadzić do erupcji własnych możliwości i tworzyć synergię, oznaczającą zwielokrotnione efekty wspólnych działań. Wypracowanie owych siedmiu nawyków prowadzi do twórczych zmian wewnętrznych, kształtowania trwałych relacji z innymi, inspirującego przywództwa na poziomie osobistym, interpersonalnym i menedżerskim. Swoje tezy autor ilustruje barwnymi, wiarygodnymi przykładami zaczerpniętymi z własnych doświadczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42603 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu, Autor dzieli się skutecznymi technikami na zwiększenie samodyscypliny, siły woli i motywacji. Dzięki nim oprzesz się pokusom, zaczniesz odnosić sukcesy i realizować wyznaczone cele. Od samodyscypliny do sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34514 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak zerwać z nałogiem bycia sobą / dr Joe Dispenza ; [tłumaczenie: Ryszard Oślizło]. - Wydanie I - dodruk. - Białystok : Studio Astropsychologii, 2023. - 426, [6] stron : ilustracje, wykres ; 21 cm.
W swoim bestsellerze dr Dispenza analizuje najnowsze badania naukowe, które jednoznacznie pokazują, że ludzki mózg dysponuje mocą tworzenia rzeczywistości. Dowodzi, że w nieświadomy sposób żyjemy według zestawu wyuczonych zachowań, myśli i reakcji emocjonalnych. Działają one jak program komputerowy – w tle naszej świadomości. Dlatego nie wystarczy „myśleć pozytywnie”, ponieważ większość tego, kim jesteśmy, może podświadomie istnieć w Twoim ciele w postaci negatywów. Z lektury tej książki dowiesz się, jak wejść do systemu operacyjnego swojego podświadomego umysłu i dokonać trwałych zmian w jego funkcjonowaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 118258 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ISSN 0239-6661 ; No 2685)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34819 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bestsellerowa książka Rusz z miejsca Pemy Chödrön oparta jest na buddyjskiej koncepcji shenpa, która pomaga nam dostrzec, jak lęki oraz zakorzenione w nas nawyki wywołują gniew, poczucie winy, nienawiść do samych siebie i skłonność do nałogów. Gdy zdiagnozujemy te negatywne wzorce – możemy rozpocząć walkę z nimi i ruszyć nową ścieżką. „Ścieżka ta pozwala odkryć trzy podstawowe ludzkie cechy” wyjaśnia Pema Chödrön. „Naturalną inteligencję, ciepło i otwartość. Każdy człowiek dysponuje tymi cechami i może wykorzystywać je do pomocy sobie samemu i innym”. Książka Rusz z miejsca daje szereg wskazówek, jak uaktywnić te cechy. Pema Chödrön z właściwą jej życzliwością pomaga zrobić nam pierwszy śmiały krok w stronę nowego sposobu życia, które przyniesie pozytywną transformację nas samych i naszego świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42745 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bestsellerowa książka Rusz z miejsca Pemy Chödrön oparta jest na buddyjskiej koncepcji shenpa, która pomaga nam dostrzec, jak lęki oraz zakorzenione w nas nawyki wywołują gniew, poczucie winy, nienawiść do samych siebie i skłonność do nałogów. Gdy zdiagnozujemy te negatywne wzorce – możemy rozpocząć walkę z nimi i ruszyć nową ścieżką. „Ścieżka ta pozwala odkryć trzy podstawowe ludzkie cechy” wyjaśnia Pema Chödrön. „Naturalną inteligencję, ciepło i otwartość. Każdy człowiek dysponuje tymi cechami i może wykorzystywać je do pomocy sobie samemu i innym”. Książka Rusz z miejsca daje szereg wskazówek, jak uaktywnić te cechy. Pema Chödrön z właściwą jej życzliwością pomaga zrobić nam pierwszy śmiały krok w stronę nowego sposobu życia, które przyniesie pozytywną transformację nas samych i naszego świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35144 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115087 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Kluczowe nawyki / Bogna Białecka. // Wychowujmy! : dorosłym o dzieciach. - 2023, nr 6, strony 3 - 4.
Książka
W koszyku
Kolejny bestseller autora "Paradoksu Szympansa"! "Milczący przewodnicy" to książka, która w przystępny sposób opisuje niektóre aspekty neuronauki i psychologii rozwijającego się mózgu, podświadomości, zachowań, formowania się nawyków i innych powiązanych tematów. Następnie przedstawia czytelnikowi dziesięć przykładowych pomocnych nawyków i oferuje mu praktyczne pomysły i sugestie, ułatwiające autoanalizę. Książka ma dwa cele: Pomóc czytelnikowi zrozumieć możliwe źródła niezdrowych i destrukcyjnych wyuczonych zachowań i przekonań, a następnie przedstawić mu sposoby na zastąpienie ich konstruktywnymi nawykami. Wesprzeć rodziców, nauczycieli i opiekunów w pracy z dziećmi i zaoferować im konkretne pomysły na to, jak pomóc dzieciom rozwijać zdrowe i konstruktywne nawyki, zapobiegając jednocześnie powstawaniu tych niezdrowych i destrukcyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 115854 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ma na celu analizę konsekwencji, jakie dla jakości życia i poczucia szczęścia ma codzienne życie w kulturze zdominowanej przez konsumpcję. Odbiorcami książki mogą być psychologowie, pedagodzy, socjologowie, ekonomiści, rodzice, wychowawcy, terapeuci, ludzie mediów, politycy oraz wszyscy ci, dla których ważna jest problematyka konsumpcji jako zjawiska głęboko zakorzenionego we współczesnej kulturze, oddziałującego na dobrostan jednostek i społeczeństwa jako całości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106145 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48962 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45010 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63950 P 16,2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49247 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów. W książce przedstawiono odpowiedzi na następujące pytania: – Czy pokolenie Z jest jednorodne? Czy w ramach pokolenia Z można wyróżnić segmenty konsumentów ze względu na wiek, określone wzorce zachowań, kryteria psycho- i socjograficzne? – W jaki sposób pokolenie Z korzysta z technologii mobilnych? – Jak przebiegają poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych z wykorzystaniem technologii mobilnych? – Jakie preferencje w procesie podejmowania decyzji zakupowych wykazują przedstawiciele pokolenia Z w związku z używaniem technologii sieciowych i mobilnych? – Czy i w jaki sposób komunikaty marketingowe wysyłane przez firmy na urządzenia mobilne wpływają na zachowania konsumenckie reprezentantów pokolenia Z? – Jak i w jakim celu przedstawiciele pokolenia Z komunikują się z markami? – Czy i w jaki sposób reprezentanci pokolenia Z reagują na komunikaty marketingowe na urządzeniach mobilnych? – W jaki sposób firmy mogą wykorzystać technologie mobilne do komunikacji z konsumentami pokolenia Z?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 41801 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47992 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42590 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49240 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68657 P 16,4 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej