Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(15)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(15)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(5)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(6)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Autor
Ehrlich Andrzej
(2)
Stoner James Arthur Finch
(2)
Wankel Charles
(2)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Chełpa Stanisław
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Jastrzębska-Smolaga Halina
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Karaszewski Włodzimierz
(1)
Korenik Stanisław
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Michalczyk Wawrzyniec
(1)
Nahotko Sławomir
(1)
Pietraszewski Marian
(1)
Piwowar Bogusław
(1)
Pluciński Eugeniusz Maciej
(1)
Rymarczyk Jan
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Świeca Jacek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(10)
nieznany (po)
(5)
Temat
Negocjacje
(10)
Kadry
(5)
Globalizacja
(4)
Zarządzanie
(4)
Decyzje
(3)
Innowacje
(3)
Inwestycje zagraniczne
(3)
Marketing
(3)
Jakość
(2)
Komunikacja
(2)
Konkurencja
(2)
Kontrola
(2)
Motywacja
(2)
Organizacja
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przywództwo
(2)
Strategia
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Akcyza
(1)
Bank centralny
(1)
Banki
(1)
Budżety terenowe
(1)
Ekorozwój
(1)
Elektroenergetyka
(1)
Etyka
(1)
Etyka biznesu
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Farmacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Grupy nacisku
(1)
Gry hazardowe
(1)
Główny Urząd Miar
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Kara (prawo)
(1)
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Korupcja
(1)
Kosmetyki
(1)
Menedżerowie
(1)
Mieszkania
(1)
Ministerstwo Obrony Narodowej
(1)
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
(1)
Ministerstwo Sprawiedliwości
(1)
Motoryzacja
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Netykieta
(1)
Parlament Europejski
(1)
Podatek
(1)
Polska
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przyjęcia okolicznościowe
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Reklama
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sankcje prawne
(1)
Savoir-vivre
(1)
Sejm
(1)
Specjalna strefa ekonomiczna
(1)
Sprzedaż
(1)
Ubezpieczenia a globalizacja
(1)
Unia Europejska
(1)
Unia Europejska a Hiszpania
(1)
Unia Europejska a Polska
(1)
Unia Europejska a gospodarka
(1)
Wizytówki
(1)
Wyższy Urząd Górniczy
(1)
Własność
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Negocjacje
(1)
Polska
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
16 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95621, 95620 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomiczne podstawy negocjacji Autorki przedstawiły w sposób klarowny przyczyny, przebieg i realizację negocjacji gospodarczych w Polsce. Przyczyny negocjacji gospodarczych tkwią w różnicy interesów podmiotów gospodarczych oraz ich konkurencyjności. Należy też ich szukać we wspólnocie interesów podmiotów gospodarczych wynikających z konieczności korzystania z ograniczonych zasobów w skali globalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105515 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56809 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; z. 192)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33732 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każdy z nas w większym lub mniejszym stopniu zna zasady zachowania przyjęte w biznesie, jednak wiele osób nie ma pewności co do poprawności swego zachowania. Biznesmeni podczas ważnych spotkań zastanawiają się, czy dokonują prawidłowej prezentacji osób, czy w odpowiednim momencie podają swoja wizytówkę, czy miejsce zaproponowane klientowi jest stosowne, czy wypada zaprosić klienta na lunch, czy mężczyzna mężczyźnie może pomoc w założeniu płaszcza itd. W ten sposób, zamiast skupić się na prowadzeniu rozmowy i tworzeniu miłej atmosfery, koncentrują się na szczegółach, które tak naprawdę powinny wynikać z nawyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45879 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58404 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115158 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna. [Cz. 1-2] / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 s. : faks., fot., portr., rys., tab., wykr. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie.)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44602 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61767 P 16,3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60099 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60097 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82272, 85255, 82274, 82273 (4 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39657, 49372 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31702 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66859 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32261 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60116 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58073 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Prawo dla Przedsiębiorców.)
Celem książki jest zmiana wizerunku osób, instytucji, środowisk zaangażowanych w procesy lobbingowe. Autorzy udowadniają, że działalność lobbingowa powinna i może być prowadzona w świetle prawa i w zgodzie z zasadami etyki. Podają wiele praktycznych wskazówek dla osób, które chcą profesjonalnie zajmować się lobbingiem, np. współpracując przy realizacji kampanii – bez znajomości podstawowych zagadnień teorii i praktyki lobbingu współpraca taka jest bardzo trudna czy wręcz niemożliwa. Wiele uwagi poświęcają również kwestii lobbingu w Unii Europejskiej, wskazując na niedostateczną aktywność polskich przedstawicieli w tym obszarze. Książka przybliży Czytelnikom zagadnienia związane z rzecznictwem gospodarczym, a przede wszystkim przekona, że współczesna gospodarka nie może skutecznie funkcjonować bez działań lobbingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101861 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46738, 44057 (2 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Niniejszy numer jest ukierunkowany na problematykę innowacji w jej poszczególnych obszarach tematycznych z uwzględnieniem uwarunkowań i determinant zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Celem jest prezentacja poglądów i badań specjalistów zajmujących się teorią i praktyką szeroko rozumianych innowacji, reprezentujących różne dyscypliny naukowe, instytucje i doświadczenie zawodowe, jak też inspirowanie dalszych analiz i działań. W treści publikacji wyróżniono kilka nurtów, w których pomieszczono artykuły omawiające wybrane problemy innowacji. Pierwszy nurt obejmuje rozważania na temat innowacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem, z uwzględnieniem otoczenia instytucjonalnego. Wątki badawcze poruszane w prezentowanych tekstach dotyczą szerokiego spektrum innowacji w procesie zarządzania, a mianowicie kontekstu nadzoru właścicielskiego, strategii zarządzania, modeli biznesowych, negocjacji, sposobu finansowania działalności innowacyjnej czy przedsiębiorczości. W ramach tego nurtu przedstawiono również genezę polityki innowacyjnej krajów rozwijających się na przykładzie Indii. Nurt drugi został zawężony do problematyki innowacji w zarządzaniu organizacjami należącymi do sektora usług turystycznych. Innowacyjność organizacji działających w obszarze turystyki jest przedmiotem coraz większego zainteresowania zarówno badaczy, jak i praktyków gospodarki turystycznej. Wynika to z poszukiwania innowacyjnych rozwiązań przez firmy specjalizujące się w turystyce, ale też ze wzrostu oczekiwań klientów. Kolejny nurt oscyluje wokół problematyki zarządzania wiedzą w kontekście metodologii zarządzania rozwojem przedsiębiorstwa ukierunkowanego na generowanie postępu naukowego, technicznego, ekonomicznego i organizacyjnego. Obejmuje on także kwestie zarządzania wiedzą w obszarach zarządzania jakością, polityki informacyjnej czy analizy instrumentów wspomagających zarządzanie wiedzą w urzędach administracji samorządowej. Interesującym ujęciem zagadnienia innowacji w organizacjach jest wątek badawczy dotyczący dydaktyki kognitywnej w kontekście nowatorskich metod badawczych, w dziedzinie metodyki prowadzenia prac badawczych. Niniejsza publikacja powinna być inspiracją do dalszych badań i rozważań na temat potencjału innowacyjnego, zdolności innowacyjnej, działalności innowacyjnej czy innowacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej