Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Autor
Bobrowska Agnieszka
(1)
Krasnodębska-Tomkiel Małgorzata
(1)
Szopiński Tomasz
(1)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Ochrona konsumenta
(3)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Administracja
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Fuzja banków
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Internet
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Konkurencja
(1)
Kultura
(1)
M-płatności
(1)
Marketing
(1)
Monopol
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Osoby bezdzietne
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Prawo antymonopolowe
(1)
Prawo autorskie
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
(1)
Usługi
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zachowania zdrowotne
(1)
Zachowanie
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Księgi pamiątkowe
(1)
Podręczniki
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
E-konsument na rynku usług / Tomasz Szopiński. - Warszawa : CeDeWu, 2012. - 191 s. : il. ; 24 cm.
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi: e-administracja, e-bankowość, e-handel, e-kultura, e-edukcja, e-turystyka, e-ubezpieczenia, e-zdrowie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105856 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38833 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44942 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji zaprezentowano wybrane wyniki badań nad zachowaniami konsumentów. Poszczególne rozdziały dotyczą odrębnych problemów związanych z funkcjonowaniem konsumenta we współczesnej gospodarce, w szczególności: problemu gospodarowania czasem wolnym, konsumpcji Internetu, rozwoju produktów ekologicznych, zachowań prozdrowotnych i komunikacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45850 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka UOKiK.)
Publikacja podzielona jest na cztery części. Pierwsza z nich poświęcona jest polityce antytrustowej i próbie odpowiedzi na pytanie, dlaczego sprawne funkcjonowanie konkurencji jest podstawą prawidłowego działania i rozwoju 8 gospodarki rynkowej. Kolejne dwa rozdziały dotyczą kontroli koncentracji oraz pomocy publicznej. Obie te kwestie to jedyne przypadki, w których organy antymonopolowe reagują ex-ante – zanim nastąpi zakłócenie konkurencji. Ostatnia część to z kolei wyzwania polityki konkurencji. Postępująca informatyzacja życia społecznego i gospodarczego sprawia, że przedsiębiorstwa działają w zupełnie innym otoczeniu niż jeszcze kilka lat temu. Zarówno sposób organizacji spółek, jak i prowadzenia przez nie operacji na rynku uwarunkowane są w znacznym stopniu przez nowe technologie oraz sposoby komunikowania się. Zadaniem organów antymonopolowych jest dostosowywanie działania do tych zmian.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46518 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej