Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(3)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Czytelnia Chodzież
(1)
Czytelnia Wągrowiec
(2)
Autor
Griffin Ricky W
(2)
Białasiewicz Maria
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Kawka Tomasz
(1)
Marek Stanisław
(1)
Rusiński Michał
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Kadry
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Elementy struktury organizacyjnej
(1)
Etyczny kontekst zarządzania
(1)
Ewolucja zarządzania
(1)
Globalny kontekst zarządzania
(1)
Gospodarowanie zasobami ludzkimi
(1)
Informacja
(1)
Kariery menedżerów
(1)
Kierowanie zmianami organizacyjnymi
(1)
Kontrolowanie w organizacjach
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Motywowanie pracownika do pracy
(1)
Narzędzia kontroli budżetowej
(1)
Narzędzia kontroli finansowej
(1)
Narzędzia zarządzania
(1)
Organizacja i zarządzanie
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie organizacji
(1)
Otoczenie wewnętrzne
(1)
Otoczenie zewnętrzne
(1)
Plan biznesowy
(1)
Planowanie
(1)
Podejmowanie decyzji kierowniczych
(1)
Praca menedżera
(1)
Prognozowanie
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywództwo
(1)
Siła robocza
(1)
Skuteczność organizacji
(1)
Społeczny kontekst zarządzania
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Tworzenie nowych przedsiębiorstw
(1)
Zarządzanie celami organizacji
(1)
Zarządzanie działalnością operacyjną
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie komunikowaniem się w organizacjach
(1)
Zarządzanie kulturową różnorodnością
(1)
Zarządzanie procesami grupowymi
(1)
Zarządzanie procesami interpersonalnymi
(1)
Zarządzanie projektowaniem organizacji
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie strategią
(1)
Zarządzanie systemami informacyjnymi
(1)
Zarządzanie techniką
(1)
Zarządzanie wydajnością
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51460 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63090 P 16,4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52607 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63890 P 16,4 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Dynamiczne zmiany współczesnej rzeczywistości w wymiarze społecznym, ekonomicznym czy politycznym znajdują swoje odbicie w równie turbulentnym przekształcaniu się organizacji i instytucji. Zmienia się otoczenie przedsiębiorstw, a tym samym zmieniają się ich struktury i metody zarządzania tymi podmiotami. To, co dla człowieka zawsze było jedną z najważniejszych wartości, czyli posiadanie pracy i wynikająca stąd potrzeba rozwoju zawodowego połączona z rozwojem osobistym oraz gromadzenie bogactwa – nabiera dziś całkiem innego znaczenia. Zmienia się filozofia pozyskiwania, utrzymywania, wykonywania, a tym samym wynagradzania pracy. Powstaje na naszych oczach nowa era, którą liczni autorzy (np. [Deming 2000; Rifkin 2003; Toffler 2006; Borkowska 2001; Juchnowicz 2007; Pocztowski 2004; Krawiec 2009]) określają erą nowej gospodarki. Pod koniec XX wieku gospodarka światowa, a w szczególności gospodarka USA, odnotowała najdłuższy okres nieprzerwanego wzrostu ekonomicznego od kilkudziesięciu lat. W tym okresie poziom bezrobocia systematycznie spadał poniżej naturalnej stopy bezrobocia przy jednoczesnym braku wzrostu siły inflacyjnej, w czasie wysokiego ówcześnie tempa wzrostu gospodarczego [Pocztowski 2004, s. 59; Krawiec 2009, s. 25-27; Balcerzak 2007, s. 388; Borkowska 2001, s. 10]. Były to ewidentnie zjawiska, które przeczyły klasycznym nurtom makroekonomii. Zaczęto zauważać skutki wpływu owych przeobrażeń w świecie biznesu, organizacji, handlu czy produkcji. Rozpoczął się okres powstawania nowych zjawisk, zależności i modeli w światowym biznesie. Dało to impuls badaczom w obszarze organizacji i zarządzania do formułowania nowych hipotez opisujących mechanizmy tworzenia sukcesu przedsiębiorstw, a ekonomistom – do kreowania nowych teorii wzrostu gospodarczego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej