Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Dudek Andrzej
(1)
Jarco Jerzy
(1)
Michalczyk Wawrzyniec
(1)
Rymarczyk Jan
(1)
Sej-Kolasa Małgorzata
(1)
Zieliński Michał A
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
nieznany (po)
(3)
polski
(3)
Temat
Internet
(4)
Przedsiębiorstwo
(3)
Handel
(2)
Konkurencja
(2)
Alberti, Leon Battista 1404 1472
(1)
Bank centralny
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bierdiajew,A.
(1)
Czas
(1)
Etyka
(1)
Facebook
(1)
Filozofia
(1)
Finanse
(1)
Globalizacja
(1)
Google AdWords
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Handel ratalny
(1)
Hipokrates
(1)
Husserl
(1)
Informatyka
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Magazyn
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Miasta
(1)
Narodowa Demokracja
(1)
Nauka
(1)
Navision Attain
(1)
Negocjacje
(1)
Nietzsche, Friedrich (1844-1900)
(1)
Polska
(1)
Portale internetowe
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Reklama a etyka
(1)
Retoryka
(1)
Rozmowa telefoniczna
(1)
Sieć komputerowa korporacyjna
(1)
Sofistyka
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Sztuka
(1)
Tulibacki,Witold
(1)
Ubezpieczenia a globalizacja
(1)
Unia Europejska
(1)
Wiosna Ludów
(1)
Witkiewicz,Stanisław Ignacy
(1)
Wittgenstein
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Śmierć
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Kłodzko
(1)
Gatunek
Poradniki
(2)
Fotografia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka jest praktycznym przewodnikiem dla szefów i menedżerów w małych i średnich firmach, który pomoże odpowiedzieć na pytania, czy reklama w Google się opłaca, jakie korzyści może osiągać firma dzięki Google AdWords i czy warto zlecić taką reklamę specjaliście. W książce zostały opisane różne formy reklamy internetowej, ze szczególnym uwzględnieniem reklam w wyszukiwarce. Publikacja obala mity o reklamie w sieci i radzi, czy warto robić marketing internetowy z firmą zewnętrzną czy samodzielnie, jak wybrać rzetelnego partnera i jak się z nim rozliczać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Br 1810 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach. Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45457 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Instytutu Zarządzania i Marketingu UMCS ; 11/2004)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60049 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60099 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60097 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik opisuje zagadnienia związane z budową, wdrożeniem i wykorzystaniem systemów informatycznych zarządzania w przedsiębiorstwie. Książka jest podzielona na dwie części. Pierwsza opisuje podstawy teoretyczne systemów informatycznych zarządzania: ewolucję systemów informatycznych zarządzania, proces modelowania, tworzenia i wdrażania tych systemów oraz standardy bazodanowe i sieciowe związane z technologicznymi podstawami ich funkcjonowania. Część druga podręcznika zaś to kurs obsługi na poziomie podstawowym programu Microsoft Business Solutions Navision. Opis modułów zarządzania finansami, sprzedaży i marketingu, zakupów, magazynu, produkcji i serwisu przeplatany jest praktycznymi ćwiczeniami do wykorzystania na zajęciach laboratoryjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45749 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60140 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej