Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(22)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Artykuły
(13)
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(9)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(21)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(5)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(6)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Bralczyk Jerzy
(3)
Śmietana Barbara
(2)
Bakalarski Krzysztof
(1)
Bańczerowska Izabela
(1)
Białoskórska Mirosława
(1)
Borowiec Karina
(1)
Chłopicki Władysław
(1)
Dzidziul Lena
(1)
Fadecka Anna
(1)
Ginter Joanna
(1)
Gos Marta
(1)
Hendrykowski Marek
(1)
Hofman Iwona
(1)
Jagodzińska Edyta
(1)
Kulak Aleksandra
(1)
Kuras Leszek
(1)
Kępa-Figura Danuta
(1)
Majkowski Grzegorz
(1)
Markowski Andrzej
(1)
Miodek Jan
(1)
Piasta-Siechowicz Joanna
(1)
Sosnowski Jerzy
(1)
Stróżyński Klemens
(1)
Szymik Eugeniusz
(1)
Witkowska Tatiana
(1)
Zasada Ewa
(1)
Świątek Jerzy
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Nauczyciele języka polskiego
(10)
Temat
Reklama
(21)
Język polski
(5)
Język polski - nauczanie - konspekty - gimnazjum
(5)
Język polski (przedmiot szkolny)
(3)
Język polski - nauczanie - konspekty - szk. podst
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Edukacja medialna
(2)
Bralczyk, Jerzy
(1)
Dziadkowie i wnuki
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Frazeologia
(1)
Globalizacja
(1)
Grupy nacisku
(1)
Herbert, Zbigniew (1924-1998)
(1)
Informacja
(1)
Internet
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Język angielski
(1)
Język państwowy
(1)
Język polski - nauczanie - gimnazjum
(1)
Język polski - nauczanie - literatura - szkoła średnia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Marketing
(1)
Markowski, Andrzej
(1)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(1)
Miodek, Jan
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie
(1)
Negocjacje
(1)
Polityka
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Przekleństwa i wulgaryzmy
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sedlak, Włodzimierz (1911-1993)
(1)
Semantyka
(1)
Semantyka lingwistyczna
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Starość
(1)
Strony WWW
(1)
Stylistyka
(1)
Słuchanie
(1)
Talk show
(1)
Wartość
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(10)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(7)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł z czasopisma literackiego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(10)
Językoznawstwo
(7)
Literaturoznawstwo
(3)
Tytuł czasopisma
Język Polski w Gimnazjum
(3)
Między nami polonistami
(3)
Język Polski w Szkole Średniej
(2)
Polonistyka
(2)
Język Polski w Szkole - gimnazjum
(1)
Język Polski w Szkole IV - VI
(1)
Warsztaty Polonistyczne
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wyd. 2. - Warszawa; Bydgoszcz : Oficyna Wydaw. "Branta", 2000. - 205, [1] s. ; 21x21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86718 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65945 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95710, 95709 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49602 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35412 (1 egz.)
Czytelnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30240 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61819 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60810 P 1,1 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46141 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40885 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do życia i funkcjonowania w społeczeństwie. Ona także staje się jego przewodniczką w świecie chaosu konsumpcyjnego – tak, aby mógł dokonywać właściwych wyborów wśród otaczających go dóbr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46457 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Gazety Wyborczej)
Jak mówić po ludzku i po polsku w epoce internetu, sms-ów, głupich reklam i bełkotliwych mediów, opowiada profesorskie trio Bralczyk, Markowski i Miodek w rozmowie z Jerzym Sosnowskim. Czy muzycy z The Beatles to bitelsi, czy bitlesi? Dlaczego „wykonuję”, a nie „wykonywuję”? Do czego zobowiązuje nas etykieta, a do czego netykieta? Co zrobić, kiedy minister jest ministrą? Dlaczego my, Polacy, „imprezujemy”, ale nie „sportujemy”? Czy polski przetrwa angielską inwazję?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 108702 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45865 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43616 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria "Idee, Wartości, Słowa")
Tom Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie jest zbiorem artykułów badaczy zajmujących się problematyką dyskursu publicznego w aspekcie lingwistycznym, etycznym i socjologicznym. […] Z prezentowanych prac wyłania się obraz dyskursu publicznego i reklamowego jako komunikacyjnego bytu, w którym nadawcy za pomocą środków werbalnych i niewerbalnych prezentują określone idee i wartości oraz starają się do nich przekonać swoich odbiorców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113903 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40543 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej