Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(60)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(15)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(4)
Czytelnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(14)
Wypożyczalnia Trzcianka
(5)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(6)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(10)
Czytelnia Wągrowiec
(3)
Informatorium
(1)
Autor
Nowacki Robert
(4)
Hussak Tadeusz
(3)
Kwarciak Bogusław
(2)
Laszczak Mirosław
(2)
Andrzejewska Anna
(1)
Barska Anetta
(1)
Bednarek Józef
(1)
Buksińska Beata
(1)
Caples John
(1)
Cywiński Marcin
(1)
De Chernatony Leslie
(1)
Dennison Dell
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Goban-Klas Tomasz
(1)
Gorman Lyn
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Gędek Marek
(1)
Hahn Fred E
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
McLean David
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Murdoch Anna
(1)
Ogilvy David
(1)
Orżewski Wojciech
(1)
Pers Jolanta
(1)
Rossa Jerzy
(1)
Sadza Agata
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Tobey Linda
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
White Gordon
(1)
Wiśniewski Andrzej
(1)
Wojciszke Bogdan
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz
(1)
Śnihur Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(7)
1970 - 1979
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(30)
nieznany (po)
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Temat
Reklama
(25)
Marketing
(5)
Public relations
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Firma (nazwa)
(4)
Propaganda
(4)
Książka
(3)
Księgarstwo
(3)
Liternictwo
(3)
Promocja handlowa
(3)
Znaki towarowe
(3)
Cyberprzemoc
(2)
Internet
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Psychologia poznawcza
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Agresywność
(1)
Alkohol
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Automatyka
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytaryzm
(1)
Ceny
(1)
Copywriterzy
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cynizm (postawa)
(1)
Decyzje
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edytorstwo
(1)
Egoizm
(1)
Etyka
(1)
Gospodarka
(1)
Handel
(1)
Heteroseksualizm
(1)
Heurystyka
(1)
Kadry
(1)
Kampania reklamowa
(1)
Kara (psychol.)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konformizm
(1)
Kreatywność
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Miłość
(1)
Multimedia
(1)
Nagrody
(1)
Negocjacje
(1)
Perswazja
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Polityka
(1)
Postawy
(1)
Prasa lokalna
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prawo prasowe
(1)
Prawo reklamy
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Płeć
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama polityczna
(1)
Reklama społeczna
(1)
Rynek pracy
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Samoakceptacja
(1)
Samobójstwo
(1)
Samokontrola (psychol.)
(1)
Samopostrzeganie
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szczęście
(1)
Sądy (psychol.)
(1)
Służba zdrowia
(1)
Telewizja
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Twórczość
(1)
Usługi
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Władza
(1)
Zachowanie
(1)
Zachowanie prospołeczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zaufanie
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(6)
Podręcznik
(3)
Podręczniki
(3)
Film
(1)
Podręczniki dla szkół średnich
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112892 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86203 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65943 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32043, 31640 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Co trzeba wiedzieć o reklamie / Bogusław Kwarciak. - Wyd. 2 rozsz. - Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, cop. 1999. - 291 s : il. ; 21 cm.
(Biblioteka Menedżera)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 85901 P (1 egz.)
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44614 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65090 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama : podręcznik / Robert Nowacki. - Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2006. - 272 s. : il., wykr., tab. (w tym kolor.) ; 23 cm.
(Edukacja)
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30538 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : podręcznik / Robert Nowacki. - Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2006. - 272 s. : il., tab., wykr.(w tym kolor.) ; 23 cm.
(Edukacja)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 50924 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42486 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama : podręcznik / Robert Nowacki. - Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2005. - 272 s. : il. (w tym kolor.) ; 23 cm.
(E Edukacja.)
Temat
Gatunek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111714 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65097 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka składa się z siedmiu rozdziałów. W pierwszym została omówiona istota komunikowania. W rozdziale drugim przedstawiono podstawowe modele komunikowania, na których bazuje reklama, niekiedy nieświadomie. Rozdział trzeci poświęcony jest istocie reklamy. Rozdział czwarty wskazuje na miejsce reklamy we współczesnym komunikowaniu marketingowym. Rozdział piąty analizuje reklamę w kontekście znaku i znaczenia, czyli traktuje reklamę jako komunikat symboliczny, co jest niezmiernie istotne przy konstruowaniu komunikatów reklamowych. Rozdział szósty zajmuje się istotą samego komunikatu reklamowego, jego elementów i i ich znaczenia. Przedstawiono w nim także kwestie związane z użyciem dualizmu emocje - racjonalizm w reklamie oraz stylem życia w reklamie. Rozdział siódmy poświęcony jest uwarunkowaniom, w jakich przyszło reklamie funkcjonować, co nie pozostaje bez wpływu na kwestie efektywności, skuteczności i oddziaływania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107944 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33685 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82747 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Kraków : "Zakamycze", 2004. - 208, [1] s. ; 23 cm.
(Seria Akademicka.)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112963 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest przeznaczona dla osób zainteresowanych pogłębianiem wiedzy na temat reklamy, a więc przede wszystkim studentów kierunków studiów związanych z marketingiem i komunikacją marketingową oraz osób zawodowo zajmujących się tą dziedziną zarządzania. Podobnie jak w przypadku wszelkich innych działań marketingowych, jedyną właściwą podstawą oceny reklamy jest jej skuteczność w osiąganiu zamierzonych celów. Dlatego wydaje się, że warto nie tylko poznawać naturę efektów reklamy, ale i starać się wyjaśnić, w jaki sposób powstają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45735 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35674 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11722 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 08801 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12034 (1 egz.)
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13146 BL (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 04468 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 06989 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12294 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34039 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117930 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40289 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36881 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58607, 58606 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej