Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(13)
Forma i typ
Książki
(12)
Artykuły
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(23)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(6)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(4)
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(7)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(4)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Andrzejewska Anna
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Buksińska Beata
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Frań Aneta
(1)
Grynkiewicz Tomasz
(1)
Grzywacz Agnieszka
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Korus Krzysztof
(1)
Kukuła Artur Jan
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Pitrus Andrzej
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Sitarczyk Małgorzata
(1)
Spyra Marcin
(1)
Zalewska-Greloch Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Reklama internetowa
(9)
Reklama
(6)
Reklama radiowa
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Reklama telewizyjna
(3)
Facebook
(2)
Informacja wizualna
(2)
Internet
(2)
Public relations
(2)
Reklama prasowa
(2)
Reklama zewnętrzna
(2)
Rodzina
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Sztuka pisania
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Adresy domenowe
(1)
Automatyka
(1)
Autoprezentacja
(1)
Banki internetowe
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Dane osobowe
(1)
Dzieci
(1)
Dzieciństwo
(1)
Edukacja medialna
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Eurosieroctwo
(1)
Event marketing
(1)
Forum (informat.)
(1)
Google
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hosting
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kobieta
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Kultura masowa
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Multimedia
(1)
Mężczyzna
(1)
Nastolatki
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Partie polityczne
(1)
Perswazja
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Pornografia
(1)
Portale internetowe
(1)
Prawo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
RMF FM (Kraków)
(1)
Radio Maryja
(1)
Radiofonia
(1)
Radiofonia publiczna
(1)
Relacje międzypokoleniowe
(1)
Rozgłośnia internetowa
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Samorząd
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Spożycie
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(1)
Strony WWW
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telewizja
(1)
Twitter
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
You Tube
(1)
YouTube
(1)
Znaki towarowe
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Gatunek
Blogi
(2)
Poradniki
(2)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Gry komputerowe
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Tytuł czasopisma
Poradnik Językowy
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65098 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65089 P 1,1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ma charakter interdyscyplinarnego namysłu nad miejscem promocji i reklamy we współczesnym społeczeństwie. Celem pracy było uchwycenie najważniejszych sposobów wykorzystania promocji i reklamy w społeczeństwie (...) pozwalających formułować wnioski na temat ich pozytywnych i negatywnych wpływów na kształtowanie tożsamości jednostkowej i społecznej oraz zmiany instytucjonalne odpowiadające nowym wyzwaniom cywilizacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106818 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48546 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45025 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64137 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie, że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!), jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy, jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114569 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Autorka książki Monika Bronowicz absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku, specjalista w dziedzinie komunikacji medialnej w swojej książce postanowiła przybliżyć czytelnikom trudną sztukę kreowania wizerunku osób, przedsiębiorstw i produktów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109107 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46006 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Skuteczniej niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiekowi zajmuje czasem długie godziny, a efekt? Efekt bywa nie do odróżnienia. Skoro tak, to po co zatrudniać żywego copywritera? Zwłaszcza że podobno dziś i tak nikt nie czyta, bo wszyscy wolą wideo... Haczyk tkwi w słowie "bywa". Efekt pracy piszącej teksty AI i piszącego teksty copywritera bywa nie do odróżnienia. Owszem, ale nie wtedy, kiedy ten ostatni jest naprawdę dobry w swoim fachu. Użytkowym treściom wygenerowanym przez sztuczną inteligencję, w porównaniu z tworzonymi przez wytrawnych copywriterów, brakuje tego czegoś. Są poprawne, tyle że na dłuższą metę... nudne. Powtarzalne, niezaskakujące, niezachęcające, nie dają satysfakcji czytającemu. A przecież w copywritingu właśnie o to chodzi, by zainteresować, zachęcić i zadowolić klienta na tyle, aby pod wpływem kilku precyzyjnie dobranych zdań był na TAK! Jak go do tego skłonić, jeśli dysponuje się własną, jak najbardziej naturalną inteligencją? Właśnie tego dowiesz się z tej książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118322 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znajdź się w sieci : internetowa rewolucja w twojej firmie / Tomasz Grynkiewicz. - Warszawa : Agora, 2012. - 93, [3] s. : il. (w tym kolor.) ; 21 cm.
Czytelnicy znajdą w książce odpowiedzi na pytania: jak stawiać pierwsze kroki w Internecie, jak założyć własną stronę www, jak wybrać domenę, gdzie ją rejestrować oraz jakie koszty są z tym związane. Autor poruszył też temat pozycjonowania oraz skutecznego promowania firm w serwisach społecznościowych. Na końcu książki znajduje się przydatny słownik pojęć internetowych (m.in. seo, ctr, domena, hosting).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45035 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynek radiowy w Polsce / Mirosław Lakomy. - Kraków : Akademia Ignatianum : "WAM" , 2012. - 144 s. : il. ; 23 cm.
Publikacja prezentuje procesy urynkowienia radia w Polsce od roku 1989. Stanowi ona doskonałe wypełnienie luki w opisie rynku medialnego w naszym kraju w zakresie dotyczącym stacji radiowych. Tłem jest historia i specyfika radia począwszy od jego powstania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44776 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Małgorzata Bogunia-Borowska jest doświadczoną badaczką kultury współczesnej, w której media i konsumpcja stanowią tematy fundamentalne. Należy do najlepszych badaczy problematyki telewizji, wzorów konsumpcji. Kontynuacja badań relacji dzieci-media, tym razem z uwzględnieniem nowych mediów, wydaje się jak najbardziej wskazana i ważna. W książce krzyżują się różnorodne i wielowymiarowe spojrzenia badaczy, łączących podejścia teoretyczne z praktyką badawczą. Wielką zaletą niniejszej publikacji jest aktualność analizowanych zjawisk. To bardzo wartościowa pozycja na liście lektur obowiązkowych nie tylko dla studentów i badaczy z obszaru nauk społecznych, ale także zdecydowanie szerszego kręgu czytelników: rodziców, wychowawców czy wszystkich świadomych konsumentów mediów. Prof. Małgorzata Molęda-Zdziech
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52531 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42105 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35063 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48597 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 111174 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100472, 100473 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46017 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37487 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 43262 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63048 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Analizując całą listę zagrożeń, jakie wiążą się z korzystaniem przez młodych ludzi z mediów elektronicznych, możemy ulec pokusie skierowania całego wysiłku na maksymalne ograniczenie korzystania z nich. Wydaje się jednak, że kluczową sprawą jest stworzenie takiej kultury domowej, nakierowanej na bycie z innymi, rozmowę, wzajemną pomoc i wreszcie naukę i własny rozwój, która spowoduje, że dziecko/dorastający nie będzie liczył czasu do kolejnego filmu lub kolejnej sesji z komputerem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106721 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48532 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32434 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45212 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64132 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej