Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(33)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Artykuły
(2)
Dostępność
dostępne
(71)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(12)
Czytelnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(10)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(14)
Wypożyczalnia Trzcianka
(3)
Czytelnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(19)
Czytelnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(9)
Czytelnia Wągrowiec
(5)
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
(1)
Autor
Benedikt Antoni
(2)
Andrzejewska Anna
(1)
Bajka Zbigniew
(1)
Bakalarski Krzysztof
(1)
Bartwicka Halina
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Buksińska Beata
(1)
Bąk Krzysztof
(1)
Domachowski Waldemar
(1)
Dyląg Anna
(1)
Filipiak Marian
(1)
Gajewski Mariusz
(1)
Gaweł Bartłomiej
(1)
Goban-Klas Tomasz
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Jarco Jerzy
(1)
Jaszczyszyn Elżbieta
(1)
Jóźwik Karolina
(1)
Kalinowska Dorota
(1)
Krajka Jarosław
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kukuła Artur Jan
(1)
Maciuszek Józef
(1)
Mackiewicz Maciej
(1)
Madej-Babul Magdalena
(1)
Marczewska Elżbieta
(1)
Marek Zbigniew
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Rybakiewicz Justyna
(1)
Sala Paweł
(1)
Siejak Anna
(1)
Sutherland Max
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Szada-Borzyszkowska Jolanta
(1)
Wilczyńska Weronika
(1)
Witek Ewelina
(1)
Wojciszke Bogdan
(1)
Znyk Paweł
(1)
Zwoliński Szymon
(1)
Łuczaj Kamil
(1)
Łyskawińska Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(32)
nieznany (po)
(2)
Odbiorca
Dorośli
(2)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Pedagodzy
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Specjalista ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Reklama
(25)
Środki masowego przekazu
(15)
Internet
(12)
Komunikacja społeczna
(12)
Public relations
(5)
Kobieta
(4)
Kultura
(4)
Manipulacja (psychol.)
(4)
Marketing
(4)
Płeć
(4)
Reklama społeczna
(4)
Świadomość społeczna
(4)
Agresywność
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Kształcenie
(3)
Perswazja
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Reklama internetowa
(3)
Reklama telewizyjna
(3)
Rodzina
(3)
Telewizja
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Biblioterapia
(2)
Chorzy
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Grupy społeczne
(2)
Język
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Multimedia
(2)
Negocjacje
(2)
Przemoc
(2)
Przemoc w szkole
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia poznawcza
(2)
Psychoterapia
(2)
Sekty i ruchy religijne
(2)
Socjotechnika
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Uczenie się
(2)
Uczucia
(2)
Wychowanie
(2)
Zarządzanie międzykulturowe
(2)
Agencje prasowe
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Alkohol
(1)
Anarchizm
(1)
Antysemityzm
(1)
Arteterapia
(1)
Asertywność
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Automatyka
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytaryzm
(1)
Autorytet
(1)
Bezrobocie
(1)
CANDIS (terapia)
(1)
Choreoterapia
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Content marketing
(1)
Copywriterzy
(1)
Copywriting
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cynizm (postawa)
(1)
Decyzje
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dianetyka
(1)
Dmowski, Roman (1864-1939)
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dorosłe dzieci alkoholików
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko krzywdzone emocjonalnie
(1)
Dziecko maltretowane
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
E-mail marketing
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Egoizm
(1)
Egzorcyzmy
(1)
Ekumenizm
(1)
Erotyzm
(1)
Etyka
(1)
Etykieta językowa
(1)
Feminizm
(1)
Filmoterapia
(1)
Gender
(1)
Giertych, Roman
(1)
Globalizacja
(1)
Grupy nacisku
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Finlandia
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Czasopisma kobiece rosyjskie
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Synteza
(1)
Szkice literackie
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(6)
Edukacja i pedagogika
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Tytuł czasopisma
Głos Pedagogiczny
(1)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze
(1)
34 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97383 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61718 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych. Szczegółowo omówiono w niej: - problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze, - kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna, - elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych, - związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym, - zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu, tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych, - perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych. Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40034 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66159 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako proces komunikacji / Antoni Benedikt. - Wyd. 1 (dodruk). - Wrocław : Wydawnictwo "Astrum" Sp.z o.o., 2005. - 170 s. ; 21 cm.
(Kreatywność)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 50566 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42485 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42484 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57802 P 1,1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca pana Kamila Łuczaja jest oryginalnym i ważnym wkładem w rozwój badań nad reklamą w naszym kraju (...). Zapoznanie czytelników i zaprezentowanie na polskim rynku najnowszych opracowań poświęconych tematyce reklamy w perspektywie kulturowej, socjologicznej czy biologicznej również stanowi atrybut tej pracy. Autor zaproponował podejście interdyscyplinarne, które zawsze jest obarczone większym ryzykiem niż pozostanie w jednym ściśle określonym paradygmacie badawczym. Jednak postawa interdyscyplinarna rodzi się zazwyczaj z ciekawości poznawczej i często też dostarcza inspirujących heurystycznych wyników. Jestem przekonana, że dla czytelników, ekspertów, nauczycieli, badaczy, ale także zwykłych odbiorców mediów, obrazów i reklam praca pana Kamila Łuczaja będzie ważną lekturą. Lekturą, która pozwoli zrozumieć lepiej odbiorcę reklam przez twórcę, twórcę przez odbiorców. (...) Profesjonaliści znajdą w niej wiele cennych informacji, które pozwolą lepiej przygotowywać i projektować kampanie reklamowe. Lektura obowiązkowa dla teoretyków, praktyków oraz osób zainteresowanych rozumieniem świata, w którym przyszło nam żyć ! Fragment recenzji dr hab. Małgorzaty Boguni-Borowskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40649 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46925 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Książka "Komunikacja wizerunkowa w reklamie" autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia,kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze,że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki,spraw itp.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110628 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49759 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39995 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46080 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65088 P 1,1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Książka stanowi kompendium uporządkowanej, podstawowej wiedzy z zakresu reklamy, brandingu i public relations. Autorka Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów, opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się na nowych narzędziach i wykorzystywanych obecnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108746 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112715 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50737 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40439 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33362 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47102 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65348 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ma charakter interdyscyplinarnego namysłu nad miejscem promocji i reklamy we współczesnym społeczeństwie. Celem pracy było uchwycenie najważniejszych sposobów wykorzystania promocji i reklamy w społeczeństwie (...) pozwalających formułować wnioski na temat ich pozytywnych i negatywnych wpływów na kształtowanie tożsamości jednostkowej i społecznej oraz zmiany instytucjonalne odpowiadające nowym wyzwaniom cywilizacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106818 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48546 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45025 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64137 (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Od komunikacji do manipulacji : mechanizmy wywierania wpływu / Paweł Znyk. - 222 s. : il. ; 25 cm + 1 dysk optyczny (DVD-ROM).
Posiadanie wiedzy z zakresu komunikacji stwarza możliwości poznawania i rozumienia ludzkich zachowań, ale również otwiera drogę do manipulowania i sterowania przekonaniami oraz decyzjami innych ludzi. Z manipulacją mamy do czynienia nie tylko wtedy, gdy osiąga się swoje cele przez wprowadzenie w błąd uczestników działania, ale też kiedy tendencyjnie gloryfikuje się własną działalność i równocześnie w złym świetle stawia się motywy i osiągnięcia przeciwnika. Pozycja ta stanowi niezwykłe kompendium wiedzy. Autor poza swymi własnymi przemyśleniami, w sposób prosty i przejrzysty, umiejętnie zebrał najbardziej trafne spostrzeżenia na temat manipulacji wielu polskich i zagranicznych specjalistów - nieraz reprezentujących skrajnie odmienne światopoglądy. kompendium wiedzy. Autor poza swymi własnymi przemyśleniami, w sposób prosty i przejrzysty, umiejętnie zebrał najbardziej trafne spostrzeżenia na temat manipulacji wielu polskich i zagranicznych specjalistów - nieraz reprezentujących skrajnie odmienne światopoglądy.ji do manipulacji", która w absolutnie bezkompromisowy sposób opisuje mechanizmy wywierania wpływu i manipulowania informacjami. W niniejszym zeszycie zostały dwa rozdziały pochodzące z tej książki: "Manipulacja jako psychologiczna operacja dezinformacji" i "Rola technik manipulacyjnych w kształtowaniu opinii publicznej".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła zbiory specjalne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115934 A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : podręcznik / Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2022. - 272 strony : ilustracje kolorowe, tabice, wykresy ; 23 cm.
(E Edukacja)
Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej ucznia niemalże "za rękę" przez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania działalnością reklamową. Zaprezentowane treści wsparte zostały licznymi ilustracjami z praktyki gospodarczej w Polsce. Zawarte w podręczniku przykłady, ćwiczenia i pytania kontrolne pozwalają uczniowi na doskonalenie przyswojonej wiedzy w sposób praktyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Myślenie wizualne w biznesie : ty też potrafisz rysować / Karolina Jóźwik, Szymon Zwoliński. - Wydanie w oprawie zintegrowanej. - Warzawa : MT Biznes, 2019. - 175, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Poradnik stosowania prostych rysunków w wystąpieniach biznesowych. Zawiera między innymi alfabet i słownik myślenia wizualnego oraz przykłady technik i obrazków używanych w biznesie.
Występujesz publicznie, robisz dużo prezentacji, często prowadzisz spotkania biznesowe? Jesteś coachem, mówcą, a może studentem, który dużo notuje? Ta książka jest właśnie dla ciebie! Uchwyć swoje myślenie wizualnie, naucz się jaśniej przedstawiać najważniejsze informacje. Autorzy pokazują, jak włączyć techniki wizualizacji rysunkowej w proces tworzenia notatek i prezentacji – niezależnie od twoich umiejętności artystycznych. Już nie musisz się obawiać przedstawiania na rysunku ludzi czy prostych obiektów. Podręcznik wyjaśnia krok po kroku praktyczne techniki wizualnych notatek sporządzanych we własnym tempie, jak również w czasie rzeczywistym podczas spotkań i szkoleń. Kompleksowa formuła przeprowadzi cię przez cały alfabet myślenia wizualnego: rysowanie ludzi techniki pisania podkreślanie treści ikony biznesowe podstawy wizualizacji danych gotowe szablony i schematy planowania przestrzeni Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115470 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67030 P 1,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metody i Techniki Zarządzania)
Książka stanowi kolejny tom serii wydawniczej „Metody i techniki zarządzania”. Podjęto w nim problematykę metod, technik i narzędzi polityki społecznej w perspektywie wielokulturowości. Realizacja polityki społecznej nie jest zawężona do metod zaczerpniętych z nauk o zarządzaniu, chociaż z metodologii zarządzania wykorzystuje koncepcje strategii, zarządzania kadrami oraz teorii organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41328 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92952 P (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59606 P 5,4 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45533 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja we wszechstronny, interdyscyplinarny sposób wprowadza czytelnika w problematykę komunikacji interkulturowej, naświetlając kwestię od strony teoretycznej i odnosząc ją do różnych sfer życia społecznego i zawodowego. Stanowi przekrojowo ujęte kompendium wiedzy dla osób zaangażowanych w kształcenie obcojęzyczne oraz wszystkich tych, którzy na co dzień utrzymują kontakty interkulturowe w życiu prywatnym lub zawodowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116132 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52080 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48217 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja społeczna w swych różnych obliczach kształtuje naszą cywilizację i kulturę, oddziałując na kształt i zasięg uznawanych norm, wzorców zachowań, idei. Nowe jej formy i technologie kreują inne niż dotąd sposoby naszego postępowania - indywidualnego i zbiorowego. Wydaje się, że mają one większe znaczenie w budowaniu oblicza współczesnych społeczeństw, niż wola i dążenia ludzi, czyniąc nas niewolnikami informacji, technicznych środków jej przekazu oraz niezależnych od naszej woli źródeł informacji. Do takiego oblicza rzeczywistości pewnie większość z nas zdążyła się przyzwyczaić. Jednak czy zastanawiamy się nad tym na ile komunikacja, stan kompetencji komunikacyjnych, rola jaką komunikacja odgrywa albo może odgrywać w życiu społecznym, powiązane są z dążeniem do tego, by lepsza była jego jakość? By lepiej, bogaciej żyć? Co może łączyć komunikację z procesami rozwoju? Dlaczego rozwój miałby w jakikolwiek sposób wiązać się ze sposobami komunikowania się ludzi? Czy od rozmawiania, informowania, nauczania, przekonywania może przybywać bogactwa? To niektóre z pytań jakie stawia w tej publikacji jej Autor. Poszukując na nie odpowiedzi prowadzi Czytelnika w świat dialogu i jego uwarunkowań politycznych, edukacyjnych i społecznych istniejących w naszym kraju. Podpowiada również, jak kształtować nasze osobiste kompetencje komunikacyjne, by dobrze z nich korzystać dla pożytku własnego i ogółu. Poznajemy też sprawczą moc kreatywnego myślenia wspólnot ludzkich oraz warunki pozwalające na pojawienie się twórczej wartości kapitału społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107886 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49100 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39669 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45608 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65182 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Małgorzata Bogunia-Borowska jest doświadczoną badaczką kultury współczesnej, w której media i konsumpcja stanowią tematy fundamentalne. Należy do najlepszych badaczy problematyki telewizji, wzorów konsumpcji. Kontynuacja badań relacji dzieci-media, tym razem z uwzględnieniem nowych mediów, wydaje się jak najbardziej wskazana i ważna. W książce krzyżują się różnorodne i wielowymiarowe spojrzenia badaczy, łączących podejścia teoretyczne z praktyką badawczą. Wielką zaletą niniejszej publikacji jest aktualność analizowanych zjawisk. To bardzo wartościowa pozycja na liście lektur obowiązkowych nie tylko dla studentów i badaczy z obszaru nauk społecznych, ale także zdecydowanie szerszego kręgu czytelników: rodziców, wychowawców czy wszystkich świadomych konsumentów mediów. Prof. Małgorzata Molęda-Zdziech
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52531 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42105 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35063 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48597 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce czytelnik znajdzie konkretne dane i usystematyzowaną wiedzę teoretyczną. Autorzy, opisując społeczne konteksty funkcjonowania kontrowersyjnych grup kultowych, wnoszą w temat wiele nowych treści i odkrywają przed czytelnikiem nowe, mało znane aspekty społecznego bytowania" grup kultowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105728 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48231 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44971 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej