Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(4)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Złotów
(2)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Autor
Awdziej Marcin
(1)
Bednarska Marlena
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Orzeszko Teresa
(1)
Rapacz Andrzej
(1)
Szeichtenberg Aleksander
(1)
Urbańczyk Edward
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(4)
nieznany (po)
(2)
Temat
Turystyka
(6)
Reklama
(2)
Usługi
(2)
Agroturystyka
(1)
Archeologia
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
(1)
Benchmarking
(1)
Biura podróży
(1)
Ekorozwój
(1)
Ekoturystyka
(1)
Euroregion Nysa
(1)
Euroregion Pomerania
(1)
Euroregiony
(1)
Farmacja
(1)
Franchising
(1)
Gorzów Wielkopolski (okręg)
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Hotelarstwo
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Leasing
(1)
Marketing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sport
(1)
Szczecin (okręg)
(1)
Służba zdrowia
(1)
Tajemnica bankowa
(1)
Telemarketing
(1)
Transport
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Uzdrowiska
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84213 (1 egz.)
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84214 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32730 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109943 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyt Naukowy / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa m. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu. Prace Naukowe Instytutu Zarządzania.)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103216, 103217 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47282 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37993 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44232 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63244 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60154 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60108 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Książka zawiera 76 referatów podzielonych na trzy grupy tematyczne. W grupie pierwszej, poświęconej problemom tożsamości marketingu znalazły się opracowania dotykające fundamentalnych pytań o istotę marketingu oraz jego miejsce we współczesnych przedsiębiorstwach i organizacjach. Grupa druga obejmuje referaty poruszające fundamentalne problemy etyczne. W opracowaniach grupy trzeciej autorzy podjęli istotne problemy przyszłości marketingu i jego rozwoju. W części 2, przygotowanej wspólnie z Centrum Etyki Biznesu, znalazły się m.in. takie artykuły jak: Wojciech Gasparski, Etyczność marketingu - marketingiem etyczności; Marta Hereźniak, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w perspektywie zarządzania marką - dlaczego warto uczynić z etyki fundament biznesu?; Anna Lewicka-Strzałecka, W poszukiwaniu nowych instrumentów społecznej legitymizacji firmy; Anna Olejniczuk-Merta, Etyka w badaniach i działaniach marketingowych (na przykładzie rynku młodych konsumentów); Jan W. Wiktor, Reklama - między perswazją a manipulacją. Etyczne kontrowersje wokół komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104041 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46756 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej