Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(6)
Forma i typ
Książki
(5)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(3)
Wypożyczalnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(1)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(2)
Autor
Crone Deanne A
(1)
Hawken Leanne S
(1)
Horner Robert H
(1)
Koszewska Katarzyna
(1)
KubicaHanna
(1)
Kuligowska Krystyna
(1)
Mazurek Krzysztof
(1)
Nitecka-Walerych Anna
(1)
Tołwińska-Królikowska Elżbieta
(1)
Wilgocka-Okoń Barbara
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Uczniowie
(4)
Wychowawstwo
(3)
Uczniowie szkół podstawowych
(2)
Wychowanie
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Dziecko trudne
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Metody nauczania
(1)
Narkomania dzieci i młodzieży
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nałóg
(1)
Oświata
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szkoła Podstawowa nr 19 im. Mieszka I (Białystok)
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Gatunek
Dokumenty audiowizualne
(1)
Film edukacyjny
(1)
Film polski
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka przedstawia skuteczny i efektywny kosztowo ramowy plan reakcji na zachowania problemowe i zapobiegania poważniejszym trudnościom w opanowaniu niewłaściwych zachowań. Program Nauki Zachowania (BEP) to kontrolowana interwencja oparta na wynikach badań naukowych, a książka bardzo jasno określa sposoby i wskazówki jej prowadzenia. Dzięki specyficznej konstrukcji programu poprawy wzorców zachowania, 10-15% uczniów, którzy nie spełniają oczekiwań dyrekcji szkoły względem dyscypliny - otrzymuje pomoc. Jednocześnie unika się wchodzenia na najwyższe poziomy interwencyjne wspierania dobrych zachowań. Autorzy pokazują jak wyglądają codzienne raporty o zachowaniu ucznia, co to jest pozytywna uwaga ze strony dorosłych i w jaki sposób osiągać wzajemne porozumienie w kontakcie z rodzicami i opiekunami dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99749, 108309, 99748 (3 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46176 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37370 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32038 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62399 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 01339 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00712 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 01242 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Uzależnienia [Dokument elektroniczny] : Szkoła podstawowa. - Multimedia interakcyjne. - Poznań : EiSystem, 2016. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor ; 12 cm + Poradnik : 19 s. ; 30 cm.
Uzależnienia to program z serii Eduterapeutica pozwalający w sposób spójny i planowy wdrożyć działania zwiększające bezpieczeństwo psychologiczne i społeczne uczniów szkół podstawowych. Program pomaga w uświadomieniu mechanizmu powstawania uzależnienia, rozpoznawaniu symptomów oraz właściwego reagowania na zdarzenia. Przeznaczony jest dla szkoły jako placówki edukacyjnej, a jego poszczególne części i materiały są adresowane do: dyrektorów placówek, którzy wdrażają odpowiednie procedury w szkole; pedagogów i psychologów, którzy poza kluczową rolą w wypadku zaistnienia problemów związanych z uzależnieniami wspierają i przygotowują nauczycieli m.in. prowadząc wewnętrzne szkolenia; nauczycieli-wychowawców, którzy zawsze stanowią pierwszą, kluczową linię profilaktyki, rozpoznawania i reagowania na symptomy uzależnień; wszystkich nauczycieli w szkole, którzy podobnie do wychowawców powinni potrafić rozpoznawać problemy z zakresu uzależnień, odpowiednio na nie reagować, a także, przez tworzenie przyjaznego środowiska nauczania zapobiegać ich występowaniu. Przeciwdziałanie i rozwiązanie problemu uzależnień wymaga w pierwszej kolejności przygotowania do działań profilaktycznych wszystkich nauczycieli a szczególnie wychowawców. Z materiałów szkoleniowych nauczyciele dowiedzą się: na czym polega uzależnienie, jakie są fazy uzależnienia, po czym można poznać, że uczeń jest uzależniony, jakie są czynniki ryzyka wejścia w uzależnienie, jak media i otoczenie przyczyniają się do uzależnień, jak pomóc uczniowi i jego rodzicom poradzić sobie z uzależnieniem, jak budować zdrową, silną i odporna na uzależnienia osobowość młodych ludzi. Zakres tematyczny modułu obejmuje nie tylko „klasyczne” uzależnienia od alkoholu, nikotyny i substancji psychoaktywnych, ale też inne formy i źródła uzależnień takie jak: gry komputerowe, Internet, zakupy, ryzykowne zachowania. Uzależnienia zawierają komplet materiałów potrzebnych szkole do zapobiegania i reagowania na uzależnienia: opis obowiązków prawnych oraz propozycje tworzenia programu zapobiegania uzależnieniom w szkole, graficzne schematy procedur; poradniki, scenariusze, prezentacje multimedialne i kompletne materiały na wewnętrzne szkolenia nauczycieli prowadzone przez pedagogów i psychologów; narzędzia ułatwiające rozpoznanie uzależnień - formularze diagnostyczne scenariusze i materiały na lekcje wychowawcze - prezentacje multimedialne, karty pracy scenariusze i materiały na spotkania z rodzicami - m.in. ulotki informacyjne dla rodziców. Zestaw zawiera: płytę CD z 40 elektronicznymi dokumentami (poradniki, scenariusze, prezentacje multimedialne, ulotki, formularze) z możliwością użycia ich na ekranie i wydruku wydrukowane, kolorowe ulotki dla rodziców - 2 wzory po 30 szt. ; plakaty dla uczniów - 2 wzory po 2 szt. w formacie A3 ; 4 wzory formularzy diagnostycznych do wygodnego kopiowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 3045 (1 egz.)
Film
DVD
W koszyku
Zgrana klasa [Film] / aut.komentarza Hanna Kubica. - wersja polska. - Sosnowiec : Projekt-Kom, [2011?]. - 1 dysk optyczny (DVD) (40 min) : dźw., kolor ; 12 cm.
(Nie Zamykaj Oczu)
Zgrana Klasa 2 Filmy DVD zalecane dla klas III- VI Szkoły Podstawowej i Gimnazjum oraz dla wychowawców i psychologów. Jak stworzyć zgrany, lubiący się wzajemnie i otwarty na działania społeczne zespół? Jak kształtować dobre relacje między uczniami? Jak sprawić, aby każdy w grupie czuł się bezpiecznie i odnalazł własne miejsce? Jak ważny jest wzajemny szacunek i akceptacja?
Zawiera : film Zgrana klasa (22 min) ; Wykład pedagoga Hanny Kubicy udzielającej wskazówek pozwalających zbudować zgrany zespół klasowy, wykład przeznaczony dla nauczycieli (17 min).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. DVD. 2542 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47874, 46431 (2 egz.)
Książka
W koszyku
"Uczestnictwo w aktywności fizycznej wynika z odczuwanych potrzeb człowieka i jest swoistym antidotum na negatywne skutki rozwoju cywilizacji. Problem uwarunkowań społecznych rozwoju somatycznego i motorycznego dzieci budzi coraz większe zainteresowanie instytucji edukacyjnych i naukowców zajmujących się kulturą fizyczną. Prawidłowy stan zdrowia dzieci w wieku szkolnym oraz ich zachowania prozdrowotne stanowią podstawową wartość w tej grupie społeczności. To od nich w dużej mierze będzie zależeć w przyszłości kreowanie zdrowego stylu życia i edukacja zdrowotna. W takim ujęciu problem zdrowia i zachowań prozdrowotnych ma wymiar społeczny. Zdaniem dr Anny Niteckiej-Walerych poprawę zdrowia przez zwiększenie aktywności fizycznej zauważa się w wielu krajach, natomiast wyniki badań w Polsce świadczą o spadku uczestnictwa młodzieży w różnych formach aktywności fizycznej. Nieodpowiednie nawyki żywieniowe, niska jakość snu, zbyt niski poziom aktywności fizycznej są jednymi z czynników wpływających negatywnie na stan psychofizyczny dzieci. Zdrowotna kultura fizyczna w coraz to większym stopniu staje się jednym z podstawowych czynników zdrowego stylu życia. Badania naukowe ostatniego dziesięciolecia i do-świadczenie praktyczne przekonująco świadczą o tym, że istnieje duże zapotrzebowanie na doskonalenie różnych form aktywności fizycznej i środków stosowanych w ramach obligatoryjnych zajęć wychowania fizycznego, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Przykładem takiego opracowania jest właśnie publikacja "Wychowanie fizyczne w klasach 1–3 szkoły podstawowej"." Prof. dr hab. Stanisław Sawczyn, Katedra Sportu Powszechnego, Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118266 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej