Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(1)
Autor
Smółka Paweł
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Komunikacja interpersonalna
(1)
Mentoring
(1)
Mentoring (praca)
(1)
Samorealizacja
(1)
Stosunki międzyludzkie
(1)
Uzdolnienia społeczne
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(HR)
Kompetencje interpersonalne to jedne z ważniejszych kompetencji zawodowych. Pomagają pracownikowi odnaleźć się na rynku pracy, a organizacji zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka stanowi praktyczne wprowadzenie w zagadnienia pomiaru i doskonalenia kompetencji społecznych ujmowanych jako umiejętności interpersonalne. Nacisk położono w niej na podstawowe kwestie związane z doborem i konstruowaniem narzędzi pomocnych w oszacowaniu umiejętności interpersonalnych kandydata do pracy oraz na strategie i metody treningowe służące doskonaleniu talentów interpersonalnych pracowników. Szczegółowo omówiono w niej m.in.: - uwarunkowania kompetencji społecznych i zasady ich pomiaru, - predyspozycje do rozwoju kompetencji społecznych, - rolę metod edukacyjnych w kształtowaniu tych kompetencji, - modele treningu umiejętności społecznych, - coaching umiejętności interpersonalnych, - programy doskonalenia kompetencji społecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51282 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40751 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej