Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(18)
Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Artykuły
(1)
Dostępność
dostępne
(44)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(9)
Czytelnia Piła
(1)
Wypożyczalnia Chodzież
(9)
Wypożyczalnia Czarnków
(8)
Wypożyczalnia Trzcianka
(5)
Wypożyczalnia Złotów
(10)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(3)
Czytelnia Wągrowiec
(4)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(1)
Autor
Pietrasik-Kulińska Kinga
(2)
Alvarez Céline
(1)
Aszyk Katarzyna
(1)
Borowska Alicja
(1)
Czaja-Chudyba Iwona
(1)
Dziamska Dorota
(1)
Franczyk Anna
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta
(1)
Gudro Maria
(1)
Helm Judy Harris
(1)
Jacewicz Agata
(1)
Jendryka Anna
(1)
Kaczmarczyk Agnieszka
(1)
Kamińska Dorota
(1)
Kataryńczuk-Mania Lidia
(1)
Katz Lilian G
(1)
Krajewska Katarzyna
(1)
Krauze-Sikorska Hanna
(1)
Kuszak Kinga
(1)
Magda-Adamowicz Marzenna
(1)
Mitrović Mirjana
(1)
Muchacka Bożena
(1)
Nyczaj-Drąg Mirosława
(1)
Pulkowska Ewa
(1)
Ratajczak Marta
(1)
Wierzchosławska Agnieszka
(1)
Witerska Kamila
(1)
Wiza Piotr
(1)
Wojtkowiak Małgorzata
(1)
Zielińska Ewa
(1)
Łyszkowska Blanka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Przedszkola
(2)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Wychowanie przedszkolne
(15)
Nauczanie początkowe
(8)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(5)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(5)
Gry i zabawy
(4)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(4)
Dziecko
(3)
Dojrzałość szkolna
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Metoda projektów
(2)
Metody aktywizujące
(2)
Nauczanie
(2)
Pomoce dydaktyczne
(2)
Przyroda
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Digitalizacja
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Drama (pedagogika)
(1)
Edukacja domowa
(1)
Eksperyment
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Matematyka
(1)
Metoda Montessori
(1)
Mowa
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Naturalizm pedagogiczny
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Pedagogika zabawy
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Programy wychowania przedszkolnego
(1)
Przedszkola
(1)
Przedszkole
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Rytmika
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Storyline
(1)
Teoria ograniczeń
(1)
Twórczość
(1)
Zabawa
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Francja
(1)
Gatunek
Scenariusz zajęć
(3)
Poradniki
(2)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Opracowanie
(1)
Piosenka dziecięca polska
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Psychologia
(2)
Językoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Tytuł czasopisma
Języki Obce w Szkole : czasopismo dla nauczycieli
(1)
18 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46754 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opublikowany w 1972 roku Raport Faure'a "Uczyć się, aby być", zarysowując program edukacyjny oparty na idei "człowieka integralnego", stanowiącego jedność intelektualną, emocjonalną, moralną, podkreślał zaufanie do twórczego potencjału każdej jednostki, obejmującego także wysiłek tworzenia własnej osobowości, realizacji potrzeb i możliwości, bo tylko człowiek w pełni aktywny może być odpowiedzialny za własną egzystencję. Cel ten może być osiągnięty, gdy stworzone zostaną warunki wspierające rozwój człowieka tak, aby nie musiał on martwić się zachodzącymi zmianami, bo potrafi im sprostać. Taka edukacja musi przebiegać w atmosferze pobudzającej do autentycznej aktywności [...]. Praca, którą oddajemy do rąk Czytelników, składa się z trzech części - ich tytuły nie tylko wskazują, jaki obszar zagadnień stanowi podstawę zainteresowań autorów, ale również systematyzują problematykę - bazę stanowią teoretyczne podstawy aktywności dorosłego i dziecka pozwalające tworzyć "pola wspólnych zainteresowań", po to, by skutecznie poszukiwać rozwiązań odpowiadających na pytanie: "jak uczyć się aktywnie i jakie strategie tworzyć w procesie nauczania, by uczenie się było efektywne, a dziecko doświadczało radości i sukcesu?". Podczas jej tworzenia przyświecała nam idea wyrażona przez Habrat Inyat Khan "dziecku nigdy nie powinno się dawać zabawki, która nie ma na celu spełnienia jakiegoś zadania ani też stawiać przed nim zadania, które nie ma znaczenia. Nic, co robi się z dzieckiem, nie powinno być bezcelowe. W przeciwnym razie jego życie będzie bezcelowe". W książce, którą oddajemy do rąk Czytelnika, postulujemy realizację tej idei celowości działań podejmowanych przez dziecko, na rzecz dziecka i wspólnie z dzieckiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 103732 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91855, 103788 (2 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47872 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63291 P 2,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest adresowana do studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz nauczycieli rozpoczynających swoją ścieżkę zawodową. Intencją Autorki jest pomoc w organizowaniu pracy w dziećmi oraz wyzwalanie pedagogicznej inwencji (...) podniesienie rangi metod aktywizujących i wspierających w edukacji przedszkolnej. Proponowane są konkretne rozwiązania w pracy z przedszkolakiem, sprzyjające wzmacnianiu jego aktywności i kreatywnosci. (...) Należy podkreślić, że jest to publikacja potrzebna, porządkuje bowiem pewien obszar wiedzy i praktyki przedszkolnej zwłaszcza w kontekście objęcia dzieci pięcioletnich rocznym obowiązkiem przedszkolnym. [z recenzji dr hab. prof. APS i UWM Ewy M. Kuleszy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106834 P (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48650 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39290 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64266 P 1,4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101686 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46572 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38360 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31851 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43595 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63341 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CD. 3016/Cz.2, CD. 3015/Cz.1 (2 egz.)
Książka
W koszyku
To propozycja kreatywnego prowadzenia zajęć z dziećmi w wieku 5-6 lat. Zawarte w tej książce zabawy i ćwiczenia uczą, bawią, wszechstronnie rozwijają, pomagają przełamywać trudności (np. nieśmiałość), wyzwalają aktywność i ekspresję twórczą. Składa się z 25 scenariuszy o tematyce atrakcyjnej i ważnej dla dzieci. Z publikacji mogą korzystać nauczyciele przedszkolni, a także pedagodzy edukacji wczesnoszkolnej pracujący z 6-latkami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 108091 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49491 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39880 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32772 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 45672 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Alicja Borowska - nauczycielka z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi zarówno w wieku szkolnym, jak i przedszkolakami. Autorka, nauczyciel dyplomowany, pracując z dziećmi w okresie wczesnoszkolnym, zwróciła uwagę na problem diagnozowania i rozwijania zdolności uczniów. Swoje spostrzeżenia, refleksje i propozycje zajęć zawarła w niniejszej publikacji, której adresatem są nauczyciele i rodzice.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102690, 102689, 101885 (3 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47300 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47935 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65690 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48334 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48335 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Entliczek Pentliczek.)
Książka przeznaczona jest dla nauczycieli i rodziców, którzy chcą zapewnić dziecku lepsze szanse edukacyjne. Jest to źródło wiedzy przydatnej do prowadzenia zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z dziećmi, które nie osiągnęły jeszcze pełnej gotowości do podjęcia nauki w klasie pierwszej. Dzięki publikacji nauczyciele i rodzice pogłębią i uporządkują swoją wiedzę na temat oczekiwań, którym musi sprostać dziecko, aby być dobrym uczniem. Książka tłumaczy także, w jaki sposób poprzez proces uczenia się można korzystnie wpływać na rozwój dziecka oraz w jaki sposób opracować program wspomagania rozwoju umysłowego dziecka. Pozycja ma charakter przystępnie napisanego podręcznika. Zawiera psychologiczne i pedagogiczne podstawy oraz zabawy i sytuacje zadaniowe sprzyjające intensywnemu wspomaganiu rozwoju umysłowego. Prezentowane zajęcia z dziećmi opracowane są tak, aby można je realizować w domu, w przedszkolu, a także w szkole.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99987, 103693, 99988 (3 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45966 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 38055 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43448 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63719 P 2,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Céline Alvarez stała się we Francji bestsellerem już w dniu premiery. Do dnia dzisiejszego setki tysięcy rodziców i pedagogów odetchnęło z ulgą, znajdując w niej odpowiedź na nurtujące ich pytania o wychowanie i naukę. Dlaczego system edukacji zbyt często podcina dzieciom skrzydła? Dlaczego tak wielu nauczycieli doświadcza wypalenia zawodowego, a tak wielu rodziców niepokoi się, widząc zniechęcanie szkołą swoich dzieci? Już tysiące francuskich nauczycieli zarzuciło bezpowrotnie dotychczasowe metody dydaktyczne na korzyść „naturalnych praw dziecka” i odzyskało radość z pracy z dziećmi. Miliony internautów zainspirowało się już szczegółowymi opisami zajęć oraz filmami instruktażowymi dostępnymi dla wszystkich na stronie autorki www.celinealvarez.org Dziecko rodzi się zaprogramowane do nauki i kochania. Neuronauka codziennie odkrywa nowe elementy niesamowitego potencjału dzieci. A jednak, w wyniku naszej niewiedzy, narzucamy dziecku zupełnie do niego nieprzystosowany system edukacyjny, który hamuje u niego proces uczenia się i nie wspiera jego wrodzonej pozytywnej postawy. Ponad 40% naszych dzieci kończy szkołę podstawową z brakami, które nieodwracalnie zaburzają ich dalszą edukację. Céline Alvarez przeprowadziła eksperyment w oddziałach przedszkolnych szkoły znajdującej się w tak zwanej trudnej dzielnicy pewnej podparyskiej gminy, polegający na zastosowaniu nauczania respektującego „naturalne prawa dziecka”. Tylko tyle i aż tyle. Efekty były zdumiewające. Po dwóch latach 100% pięciolatków i 90% czterolatków umiało czytać i wykazywało ponadprzeciętne zdolności w liczeniu. W dodatku rozwinęły się u nich nieprzeciętne umiejętności społeczne i cechy moralne. Książka Prawa naturalne dziecka autorstwa Céline Alvarez ukazuje inne spojrzenie na dziecko i jego edukację, zarówno w szkole, jak i w domu. Autorka w jasny, prosty sposób tłumaczy podstawowe, udowodnione naukowo, zasady rządzące procesem uczenia się i rozwoju dziecka. Dzieli się swoim doświadczeniem i warsztatem, przedstawiając rozmaite ćwiczenia i zajęcia, które pomagają dzieciom rozwinąć ich potencjał i nabywać umiejętności potrzebne w dorosłym życiu. Rewolucja w edukacji jest nie tylko możliwa, ale i nieunikniona.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116191 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41967 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48843 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Drama procesualna jest metodą, którą można zastosować w różnych grupach wiekowych, ale jest szczególnie przydatna w pracy z dziećmi, ponieważ dzieci łatwo identyfikują się z rolą, ich myślenie oparte jest na operacjach konkretnych (Piaget & Inhelder, 1999), jeszcze nieabstrakcyjne, więc trudniej jest im pracować dramą opartą na technikach. W dramie dziecięcej najpierw jest działanie, a później jego analiza. Kiedy dziecko dostaje rolę, już w momencie jej otrzymania jest fikcyjną postacią, i co więcej już od tej chwili zaczyna poruszać się i wydawać dźwięki charakterystyczne dla niej. Dziecko całe jest w roli od chwili jej przybrania, a dopiero po czasie może nastąpić analiza działań, werbalizacja przeżyć, uogólnianie i budowanie pojęć. Książka składa się z dwóch części. Pierwsza z nich to część teoretyczna, mówiąca o dramie procesualnej jako jednej z odmian dramy. W tej części omówiona została drama jako metoda edukacyjna, jej możliwości i uwarunkowania, ale przede wszystkim drama procesualna, jej elementy, metody ewaluacji oraz związek z zabawą tematyczną. Ważną część stanowi tutaj omówienie strategii dramowych, specyficznych dla tej odmiany dramy. Druga część publikacji prezentuje zastosowanie dramy procesualnej w praktyce. Zawiera scenariusze zajęć dramowych oraz planer, tj. narzędzie do jej planowania. Obie części stanowią spójną całość – scenariusze zajęć są podstawą, do której odniesienia znajdują się w części teoretycznej. Dzięki temu czytelnik może odnaleźć omawiany w scenariuszu element w kontekście całych zajęć dramowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116847 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53616 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35710 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Jak bawić się i uczyć z pasją? : zastosowanie narzędzi myślowych TOC w pracy z dziećmi / Dorota Kamińska. - Wydanie 2. poprawione. - Kraków : CEBP 24.12, 2017. - 124 strony : ilustracje ; 26 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
(Bliżej Przedszkola.)
Ten miniporadnik został stworzony z myślą o kreatywnych oraz poszukujących niestandardowych rozwiązań i metod pracy nauczycielach, pragnących uczynić proces edukacyjny swoich wychowanków fascynującą podróżą do krainy nauki poprzez zabawę. Zaprezentowane w miniporadniku autorskie pomysły, zawierające praktyczne wskazówki i przykłady zastosowania narzędzi TOC w pracy z dziećmi nieposiadającymi jeszcze umiejętności czytania i pisania, mogą stanowić też ciekawą propozycję zajęć warsztatowych z udziałem rodziców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41043 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33803 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47585 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mała Psychologia : edukacja - wsparcie - zabawa)
Rodzicu, pamiętasz swój pierwszy dzień w szkole? Pamiętasz najlepszego nauczyciela i tego, który siał postrach wśród wszystkich uczniów? A kolegę z ławki? Czas szkoły to ważny okres w życiu każdego człowieka. Spraw, by Twoje dziecko wspominało go z radością. Tu znajdziesz odpowiedź na najważniejsze pytania: jakie obowiązki czekają dzieci i rodziców przed pierwszym dniem w szkole; Jak przygotować dziecko do tej wielkiej zmiany; Jak dbać o rozwój dziecka?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106512 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Publikacja zawiera materiały, które mogą być pomocne dla nauczycieli, terapeutów i rodziców podczas prowadzenia zajęć terapeutycznych o charakterze ogólnorozwojowym, stymulacyjnym, korekcyjnym lub kompensacyjnym. Opracowanie obejmuje szeroko pojętą pracę terapeutyczną z dziećmi w wieku przedszkolnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47319 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37771 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 31499 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43975 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62898 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62899 P 1,4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tematyka monografii obejmuje zagadnienia warunków i szans edukacyjnych dziecka, rozwijania jego możliwości, kompetencji, konstruowania wiedzy i podejmowania nowych wyzwań. O wyborze tematyki rozważań teoretycznych i badań empirycznych zadecywały nasze zainteresowanie problematyką dziecka, jego dzieciństwem, rodziną i edukacją, czego dowodem są nasze liczne prace naukowe, a co przełożyło się na podjęte zagadnienia przez autorów poszczególnych rozdziałów. Niniejsza monografia jest adresowana do studentów kierunku pedagogicznego, nauczycieli i studentów edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, rodziców oraz nadzoru pedagogicznego i do nauczycieli akademickich. Z poznawczego punkru widzenia książka powinna zainteresować badaczy zajmujących się pedagogiką dziecka, pedagogiką rodziny i pedagogiką społeczną oraz pedagogiką zdolności. Fragment Wstępu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 42554 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49158 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej