Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(9)
IBUK Libra
(4)
Forma i typ
Książki
(6)
E-booki
(4)
Artykuły
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(2)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(3)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Autor
Bajerowicz Katarzyna
(1)
Bucki Piotr
(1)
Czarnecka Anna
(1)
Gorzelak Grzegorz
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Hopkins Amanda
(1)
Kellogg Kathryn
(1)
Kosuniak Justyna
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Matusiak Małgorzata
(1)
Matuszewska-Jagiełło Katarzyna
(1)
Papuzińska Joanna
(1)
Revella Adele
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Sierota Agata
(1)
Zbierska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(12)
angielski
(1)
Odbiorca
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
Nauczyciele
(2)
Rodzice
(2)
0-5 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Coachowie
(1)
Pedagodzy
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Psychiatrzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zakupy
(9)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Nastolatki
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Badania marketingowe
(1)
Bogactwo
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Dobra osobiste
(1)
Edukacja konsumencka
(1)
Ekologia
(1)
Ekologiczny styl życia
(1)
Higiena
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Krasnoludki
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odpowiedzialność prawna
(1)
Pokolenie Z
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Potrzeba (psychologia)
(1)
Recykling
(1)
Rodzina
(1)
Skarby
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Sprzątanie
(1)
Targowiska
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Tradycja
(1)
Umowa
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Zakupoholizm
(1)
Zapobieganie
(1)
Zdrowy styl życia
(1)
Zero Waste
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wisła (rzeka)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Legendy i podania
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Dom i ogród
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Tytuł czasopisma
Charaktery : magazyn psychologiczny
(1)
Dzieci : Magazyn dla Rodziców
(1)
Świat Problemów
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Współcześnie konsument bywa nazywany "królem systemu ekonomicznego". Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw. Autor, prof. dr hab. Leszek Rudnicki, przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu konsumentów w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocześnie została pokazana rola czynników psychologicznych, personalno-demograficznych, społeczno-kulturowych i ekonomicznych w kształtowaniu zachowania konsumentów na rynku. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkół biznesu, uczestników kursów doskonalących kwalifikacje w zakresie marketingu. Może być też przydatna dla osób zawodowo zajmujących się działalnością marketingową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104966 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38594 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63201 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W prezentowanej książce omówiono zagadnienia związane z zakupami. Na początku przedstawiono miejsca, w których możemy robić zakupy (np. centrum handlowe, supermarket, targ), oraz różne rodzaje sklepów (np. piekarnia, księgarnia, drogeria). Następnie omówiono między innymi kwestie, na które należy zwrócić uwagę podczas robienia zakupów (np. zapoznanie się ze składem produktu, sprawdzenie daty ważności, porównanie cen), metody płatności (gotówką, kartą płatniczą, telefonem), zakupy przez internet oraz reklamacje i możliwość zwrócenia nieużywanego produktu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116648 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35320 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie – choć obecnie robi to wiele osób – o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego. Nie zgaduj – pytaj W erze Big Data, kiedy uwaga marketerów nakierowana jest głównie na analizę logowań na www i kliknięć w social mediach czy na budowę ankiet online, z których próbują wyczytać tendencje zakupowe swoich klientów, Adele Ravella proponuje podejście jakościowe, które opiera się na przeprowadzaniu bezpośrednich wywiadów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Na zadawaniu właściwych pytań, uważnym słuchaniu odpowiedzi oraz wyciąganiu wniosków z historii osób, które zdecydowały się na nasz produkt lub wręcz przeciwnie – miały zastrzeżenia co do współpracy z nami lub w ogóle zrezygnowały z transakcji. Ravella opracowała pięć takich obszarów (Rings of Buying Insight), w których należy zadawać klientom pytania, by uzyskać jak najwięcej informacji. Tak zbudowana Buyer Persona, oparta na autentycznych historiach autentycznych klientów, pozwala uchwycić rzeczywiste oczekiwania i poznać sposób myślenia, pragnienia i motywy, które skłaniają odbiorców do zakupu danego rozwiązania. A przede wszystkim pozwala uniknąć przykrych konsekwencji, jakie niesie ze sobą niesłuchanie swoich klientów. Czego m.in. dowiesz się, czytając tę książkę? jak prowadzić rozmowy, zbierać i analizować dane i na ich podstawie budować dokładne, trójwymiarowe profile prawdziwych klientów jak rozróżniać potrzeby różnych grup klientów i na tej podstawie budować różne Buyer Persony, dzięki którym osiągniesz zakładane cele biznesowe jak wykorzystać wiedzę zdobytą podczas konwersacji z klientami do zwiększenia skuteczności działań marketingowych i sprzedażowych jak zbudować Buyer Persony bez kolosalnych nakładów pieniędzy, czasu i pracy, a przede wszystkim w jaki sposób „wejść w umysł” swojego klienta, aby móc tworzyć produkty, których on potrzebuje! Jak zrozumieć zachowania i potrzeby klientów biznesowych? Po prostu ich słuchaj. Po przeczytaniu książki Adele Revelli dowiesz się, jak to zrobić i jak wykorzystać tę wiedzę w działaniach marketingowych. Buyer Persona to potężne narzędzie, które pozwoli ci poznać perspektywę klientów i prowadzić komunikację, jakiej oni oczekują. Justyna Kosuniak, Katarzyna Matuszewska-Jagiełło stosują w praktyce metodykę Buyer Persona Institute, JuKa – Jasny Przekaz Z mojego doświadczenia wynika, że większość marketerów tak naprawdę nie wie, jak budować Buyer Persony dla swoich organizacji. To krytyczny komponent, którego w większości przedsiębiorstw brakuje lub który jest robiony całkowicie źle. Nie pozwól, by stało się tak także w twojej firmie. Kup tę książkę i już dziś zastosuj opisaną w niej strategię w swojej organizacji. Joe Pulizzi, założyciel Content Marketing Institute oraz autor książki Epic Content Marketing Dogłębne poznanie potrzeb klientów i zbudowanie Buyer Person odmieni twój biznes! Przedsiębiorstwa, które poświęcają czas na zrozumienie swoich klientów, unikają pułapki, jaką jest sprzedaż niewłaściwych produktów niewłaściwym ludziom w niewłaściwym czasie. Zrozumiesz, że służąc klientom pomocą i przekazując im istotne dla nich informacje — zamiast marketingowego slangu — możesz tylko zyskać. Klienci będą chcieli kupować od ciebie i dzielić się twoimi pomysłami z innymi. Szybciej przekonasz ludzi do przeprowadzenia transakcji, a w dodatku klienci będą skłonni zapłacić ci więcej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42609 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68251 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przeciętny mieszkaniec Polski produkuje ponad 350 kilogramów śmieci rocznie. Niestety, nie znikają one po opróżnieniu kosza. Część odpadów zostanie odzyskana, jednak wciąż zbyt wiele śmieci ląduje na składowiskach. Efektem tego jest nie tylko rosnące zanieczyszczenie powietrza, wody i gleby, ale także zbyt szybkie zużywanie zasobów Ziemi. Z powodu wiecznie niezaspokojonej potrzeby kupowania zbędnych rzeczy oraz korzystania z wielu produktów jednorazowych - opakowań, naczyń czy ręczników papierowych - uniemożliwiamy naszej planecie zregenerowanie się. Jedynym racjonalnym sposobem, by przerwać to błędne koło, jest realizacja celu: zero waste! Dzięki tej książce poznasz praktyczną stronę koncepcji zero waste - filozofii, która łączy się z ideą minimalizmu i życia w zgodzie z naturą. Osiągnięcie równowagi w minimalizmie sprawia, że człowiek zyskuje zadowolenie, staje się niepodatny na manipulacje specjalistów od marketingu i wciąż ma to, czego potrzebuje: czas i miejsce, aby skupić się na tym, co naprawdę kocha. Ta książka pokaże Ci, jak do tego dojść. Dowiesz się, jak i gdzie kupować, jakie zmiany wprowadzić w swojej kuchni, które kosmetyki i środki czystości można bez trudu zrobić samodzielnie, jak poradzić sobie z kompostowaniem oraz jak postępować zgodnie z ideą zero waste w różnych okolicznościach. Nagrodą za wprowadzenie zmian będzie lepsze samopoczucie, zdrowsze odżywianie się i... sporo zaoszczędzonych pieniędzy! W tej książce między innymi: dlaczego ruch zero waste może uratować świat jak kupować mniej i ograniczyć wytwarzanie śmieci które produkty można zrobić samodzielnie jak stopniowo podążać w kierunku mądrego minimalizmu czy można opiekować się psem i kotem w duchu zero waste
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52609 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów. W książce przedstawiono odpowiedzi na następujące pytania: – Czy pokolenie Z jest jednorodne? Czy w ramach pokolenia Z można wyróżnić segmenty konsumentów ze względu na wiek, określone wzorce zachowań, kryteria psycho- i socjograficzne? – W jaki sposób pokolenie Z korzysta z technologii mobilnych? – Jak przebiegają poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych z wykorzystaniem technologii mobilnych? – Jakie preferencje w procesie podejmowania decyzji zakupowych wykazują przedstawiciele pokolenia Z w związku z używaniem technologii sieciowych i mobilnych? – Czy i w jaki sposób komunikaty marketingowe wysyłane przez firmy na urządzenia mobilne wpływają na zachowania konsumenckie reprezentantów pokolenia Z? – Jak i w jakim celu przedstawiciele pokolenia Z komunikują się z markami? – Czy i w jaki sposób reprezentanci pokolenia Z reagują na komunikaty marketingowe na urządzeniach mobilnych? – W jaki sposób firmy mogą wykorzystać technologie mobilne do komunikacji z konsumentami pokolenia Z?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 41801 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47992 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu. To książka dla ciekawskiego i ciekawskiej Sapiens, którzy lubią się inspirować. Którzy oczekują niespodzianek, wiedzy, rzetelnych badań i którzy sami chcą wyciągać wnioski. A przede wszystkim to lektura dla tych, którzy chcą z wiedzą działać po swojemu. Brać, mieszać, recyklingować, eksperymentować, a nie bezrefleksyjnie kopiować. (…) Zebrałem to, czego dowiedziałem się o Sapiens na zakupach. Zakupach rozumianych szerzej niż wyjście do Żabki. Chciałem dowiedzieć się, co sprawia, że kupujemy. I tym, co zebrałem, chcę się podzielić. Ze wstępu Autora
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Skrypt przeznaczony jest dla studentów kierunku logistyka Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym, prowadzącym kierunek studiów Logistyka o charakterze ogólnoakademickim. Treści zawierają opracowanie najważniejszych zagadnień i bazują na realizowanym programie w ramach przedmiotu Logistyka zaopatrzenia na zajęciach wykładowych w wymiarze 14 godz. na studiach stacjonarnych i 9 godzin na studiach niestacjonarnych Wybór tematyki poszczególnych rozdziałów jest komplementarny w stosunku do treści realizowanych w ramach zajęć ćwiczeniowych z Logistyki zaopatrzenia oraz treści pozostałych przedmiotów. Zakłada się, że studenci znają podstawy ekonomii i zarządzania, co wynika z siatki programowej. Skrypt zawiera opracowane w syntetyczny sposób najważniejsze zagadnienia wchodzące w skład 7 tematów wykładowych. Układ treści wszystkich rozdziałów jest taki sam: 1. temat, 1.1. słowa kluczowe dla danego tematu wykładu, 1.2. opis tematu, 1.3. część praktyczna – komentarz eksperta, przykład z praktyki lub gospodarki, albo prezentacja wyników badań, odnoszących się do zagadnień omawianych w ramach danego tematu, 1.4. pytania do danego tematu, 1.5. wykaz wykorzystanych źródeł, zawierających szersze omówienie i stanowiących podstawę do samodzielnego studiowania. Na końcu skryptu znajdują się: – słowniczek używanych pojęć wraz z ich odniesieniem do konkretnego tematu (strony), gdzie hasła te zostały omówione i wyróżnione pogrubioną czcionką celem ich szybkiego odszukania; – słowniczek podstawowych pojęć w języku angielskim; – zestawienie wszystkich źródeł, na podstawie których przygotowano skrypt oraz inne przydatne do samodzielnego studiowania pozycje literaturowe i linki do stron internetowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Contents [W numerze]: Olga Mrinska, Maciej Smętkowski: Foreword [Słowo wstępne], s. 5–8; Les Dolega, Dorota Celińska-Janowicz: Retail resilience: A theoretical framework for understanding town centre dynamics [Rezyliencja handlowa: ramy teoretyczne dla zrozumienia przekształceń centrum miasta], doi: 10.7366/1509499526001, s. 8–31; Maciej Smętkowski: The impact of the economic crisis on the metropolisation process in the capital cities of the CEE countries [Wpływ kryzysu gospodarczego na proces metropolizacji w miastach stołecznych krajów Europy Środkowo-Wschodniej], doi: 10.7366/1509499526002, s. 32–52; Zoltán Gál: Development of international financial centres in Central and Eastern Europe during transition period and crisis. The case of Budapest [Rozwój międzynarodowych centrów finansowych w Europie Środkowej i Wschodniej w okresie transformacji i kryzysu. Przykład Budapesztu], doi: 10.7366/1509499526003, s. 53–80; Donatas Burneika, Ruta Ubareviciene: The economic crisis and development of Vilnius urban region – spatial aspects [Kryzys gospodarczy a rozwój regionu miejskiego Wilna – aspekty przestrzenne], doi: 10.7366/1509499526004, s. 81–96; Olga Mrinska: Governance responses to the economic crisis. The case of Kyiv [Zarządzanie w okresie kryzysu gospodarczego. Przykład Kijowa], doi: 10.7366/1509499526005, s. 97–113; Liga Baltina: The need for a place-based approach in boosting development:The case of Riga [Wykorzystanie koncepcji polityki ukierunkowanej terytorialnie w celu pobudzenia rozwoju. Przykład Rygi], doi: 10.7366/1509499526006, s. 114–129; REPORT – RSA Research Network ‘The impact of global economic crisis on capital cities’, s. 130–137. Zeszyt wydany w języku angielskim [English version only].
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Oddajemy do rąk Państwa kolejny numer naszego czasopisma. Tym razem prezentujemy artykuły mocno zróżnicowane tematycznie, reprezentujące bardzo różne dziedziny współczesnych nauk o zarządzaniu. Poszczególne opracowania różnią się nie tylko tematyką badawczą, ale i zastosowaną koncepcją badań. W pierwszym rzędzie zwracamy uwagę na publikacje oparte na badaniach empirycznych, które dominują w tym numerze naszego periodyku. Obejmują one rozpoznanie tak różnych zagadnień, jak wpływ klastrów na rozwój przedsiębiorczości w województwie lubelskim (M. Ginter), sposób wyboru miejsc zakupów przez konsumentów (S. Urban, M. Michałowska), wpływ kryzysu na hotelarstwo w Europie i w Polsce (K. Szydłowska), analiza czynników wpływających na realizację funkcji personalnej (W. Szumowski) oraz sposób wypełniania funkcji właściciela w spółkach Skarbu Państwa (I. Postuła). Ważne z punktu widzenia polityki redakcji są artykuły poświęcone kwestiom metodycznym. Wobec generalnego deficytu tego typu opracowań w krajowych naukach o zarządzaniu publikacje rozwijające koncepcje i metody badawcze uważamy za cenne. Do tego nurtu wśród prezentowanych w czasopiśmie należą artykuły dotyczące metod badania wpływu nazw marek na zachowania nabywców (A. Krycia-Chomińska), sposobów pomiaru kultury organizacyjnej na potrzeby zarządzania talentami (T. Ingram) oraz metod statystycznej analizy dystrybucji dochodów (I. Blagun, L. Dmytryshyn). Za wartościowe uważamy też artykuły poglądowe, rozwijające i porządkujące wiedzę na temat możliwości implementowania tak ważnych koncepcji dla współczesnego zarządzania, jak monitoring i coaching (J. Mróz), zarządzanie projektami (A. Marciszewska) czy programy ograniczania stresu pracowników (D. Molek-Winiarska).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej