Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(9)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(9)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
Placówka
Wypożyczalnia Chodzież
(2)
Wypożyczalnia Czarnków
(6)
Wypożyczalnia Złotów
(1)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Informatorium
(1)
Autor
Rogala Piotr
(2)
Białowąs Piotr
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Brzozowski Tomasz
(1)
Górfińska Elżbieta
(1)
Holtz Ingvar
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jazdon Andrzej
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Szelągowska Magdalena
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wasilewski Lesław
(1)
Żołędowska-Król Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(9)
nieznany (po)
(1)
Temat
Zarządzanie jakością
(8)
Jakość
(5)
Jakość produktu
(5)
Normalizacja
(3)
Zarządzanie
(2)
Bhp
(1)
Bibliotekarze
(1)
Języki informacyjne
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Użytkownicy informacji
(1)
Zarządzanie środowiskiem
(1)
Środowisko
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka składa się z pięciu rozdziałów oraz zamieszczonego w końcowej części zestawu pytań kontrolnych ułatwiających sprawdzenie stopnia zrozumienia treści zawartych w poszczególnych częściach podręcznika. Ponadto we wstępie do każdego rozdziału - dla zwrócenia uwagi czytelnika na najważniejsze zagadnienia-zawarto krótkie pytania, na które powinien on umieć odpowiedzieć po zapoznaniu się z treścią rozdziału. Intencją autorów było opracowanie takiego podręcznika, którego zawartość merytoryczna stanowiłaby niezbędne kompendium wiedzy o teorii i praktyce zarządzania jakością i zarządzania środowiskowego, opartej na podejściu systemowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45704 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; z. 210)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33980 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33970 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60080 P 15,2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32737 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46893 (1 egz.)
Informatorium
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101201 BL (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36217 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Magdalena Szelągowska Z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą: - tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych - kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy - badania satysfakcji i rekomendacji Klienta - operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości - tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych W ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów. Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu „Nauka praktyce — praktyka nauce”. Certyfikowany Trener Biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41142 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41729 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32668 (1 egz.)
E-book
W koszyku
W podręczniku zaprezentowano istotę oraz najważniejsze koncepcje zarządzania jakością służące usprawnieniu ogólnego zarządzania organizacją. Ponadto przedstawiono kwestie związane z systemem oceny zgodności, wykorzystywane w celu weryfikacji spełnienia określonych wymagań dotyczących organizacji, procesu, usługi, produktu, systemu czy osoby, zawierające wyjaśnienia w zakresie normalizacji, certyfikacji, akredytacji oraz audytu. Przybliżono podstawowe wymagania dotyczące zastosowania systemowego podejścia do zarządzania jakością w organizacjach w aspekcie normatywnym, przy wykorzystaniu normy ISO 9001. Uwzględniono kwestie dotyczące branżowych systemów zarządzania jakością mających zastosowanie w branży żywnościowej, motoryzacyjnej, usług IT, medycznej, lotniczej, telekomunikacyjnej i kolejowej oraz wymagania NATO w tym zakresie. Przedstawiono definicje kosztów jakości i ich klasyfikację, a także wybrane modele kosztów jakości oraz rachunek kosztów jakości. Ponadto zawarto zagadnienia dotyczące wykorzystania głównych narzędzi zarządzania jakością stosowanych w organizacjach w celu zapewnienia jakości oraz doskonalenia procesów i wyrobów.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej