Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(16)
IBUK Libra
(12)
Forma i typ
Książki
(15)
E-booki
(12)
Poradniki i przewodniki
(2)
Artykuły
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(5)
Wypożyczalnia Chodzież
(1)
Czytelnia Chodzież
(1)
Wypożyczalnia Czarnków
(8)
Wypożyczalnia Trzcianka
(1)
Wypożyczalnia Złotów
(3)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(2)
Czytelnia Wągrowiec
(1)
Autor
Ehrlich Andrzej
(3)
Obłój Krzysztof
(3)
Stoner James Arthur Finch
(3)
Gierszewska Grażyna
(2)
Romanowska Maria
(2)
Wankel Charles
(2)
Albigorski Marek
(1)
Campbell David
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Freeman R. Edward
(1)
Gilbert Daniel R
(1)
Gorzelak Grzegorz
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Hamill Jim
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Moszkowicz Krystyna
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Purdie Tony
(1)
Sedlak Kazimierz
(1)
Stonehouse George
(1)
Sławińska Maria
(1)
Tracy Brian
(1)
Westwood John
(1)
Witek Stefan
(1)
Witek-Crabb Anna
(1)
Wojtkowiak Grzegorz
(1)
Śliwczyński Bogusław
(1)
Śnigurowicz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(27)
nieznany (po)
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele
(1)
Pracownicy oświaty
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Strategia
(10)
Zarządzanie
(8)
Przedsiębiorstwo
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Globalizacja
(4)
Kadry
(4)
Kontrola
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Przywództwo
(4)
Decyzje
(3)
Innowacje
(3)
Jakość
(3)
Komunikacja
(3)
Motywacja
(3)
Negocjacje
(3)
Organizacja
(3)
Praca zespołowa
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Analiza SWOT
(2)
Analiza strategiczna
(2)
Marketing
(2)
Elementy struktury organizacyjnej
(1)
Etyczny kontekst zarządzania
(1)
Ewolucja zarządzania
(1)
Finanse
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Globalny kontekst zarządzania
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarowanie zasobami ludzkimi
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kariery menedżerów
(1)
Kierowanie zmianami organizacyjnymi
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Kontrolowanie w organizacjach
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Motywowanie pracownika do pracy
(1)
Narzędzia kontroli budżetowej
(1)
Narzędzia kontroli finansowej
(1)
Narzędzia zarządzania
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Nowy produkt
(1)
Organizacja i zarządzanie
(1)
Otoczenie organizacji
(1)
Otoczenie wewnętrzne
(1)
Otoczenie zewnętrzne
(1)
Plan biznesowy
(1)
Plan marketingowy
(1)
Planowanie
(1)
Podejmowanie decyzji kierowniczych
(1)
Praca menedżera
(1)
Prognozowanie
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Reforma oświaty
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Skuteczność organizacji
(1)
Społeczny kontekst zarządzania
(1)
Strategia firmy
(1)
Tworzenie nowych przedsiębiorstw
(1)
Zarządzanie celami organizacji
(1)
Zarządzanie działalnością operacyjną
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie komunikowaniem się w organizacjach
(1)
Zarządzanie kulturową różnorodnością
(1)
Zarządzanie oświatą
(1)
Zarządzanie procesami grupowymi
(1)
Zarządzanie procesami interpersonalnymi
(1)
Zarządzanie projektowaniem organizacji
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie strategią
(1)
Zarządzanie systemami informacyjnymi
(1)
Zarządzanie techniką
(1)
Zarządzanie wydajnością
(1)
Zasoby ludzkie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Tytuł czasopisma
Nowe w Szkole
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36412 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32007 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80013, 80014 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 30349, 30339 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111952 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych. Pozycja obowiązkowa dla każdego, komu zależy na rozwoju firmy lub wypromowaniu swojego produktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42829 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52607 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 86239, 86238 (2 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40403 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82272, 85255, 82274, 82273 (4 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39657, 49372 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31702 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66859 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32611 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32261 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka pozwoli polskiemu menedżerowi zmniejszyć ryzyko błędnych przewidywań i wadliwej diagnozy. Publikacja przedstawia metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym na zachodzie. Autorki opisują metody analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczególną uwagę poświęcają analizie SWOT, umożliwiającej zbadanie wnętrza organizacji oraz jej otoczenia konkurencyjnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105552 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42844 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42590 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49240 (1 egz.)
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68657 P 16,4 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Przedstawiamy Państwu artykuły przygotowane przez uczestników kolejnej konferencji poświęconej zarządzaniu strategicznemu, organizowanej w roku 2016 przez Katedrę Zarządzania Strategicznego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Tak jak w poprzednich latach koncentrujemy się na zarządzaniu strategicznym i szczególnie eksponujemy relacje w tym zakresie między teorią i praktyką. Zarządzanie strategiczne staje przed nowymi wyzwaniami współczesnej go-spodarki. W związku z tym dynamicznie ewoluuje, a kierunki tej ewolucji są dziś trudne do przewidzenia i jednoznacznego zaprojektowania. Zdaniem organizatorów konferencji jest to mocny argument, by cyklicznie organizować spotkania osób zaj-mujących się tą problematyką. Uważamy, że to jedna z nielicznych okazji w naszym kraju, by specjaliści zarządzania strategicznego spotkali się w tak szerokim gro¬nie, wymienili poglądy i zainspirowali się wzajemnie do dalszych badań. Sądzimy, że przyczyniamy się w ten sposób do rozwoju tej ważnej i wciąż przyszłościowej dyscypliny nauk o zarządzaniu. Tradycyjnie ukierunkowujemy naszą konferencję na poszukiwanie związków pomiędzy praktyką i teorią. Jesteśmy przekonani, że zarządzanie strategiczne – jako nauka stosowana – wymaga swego rozwoju inspiracji z praktyki gospodarczej i musi być przez nią weryfikowane. Stąd w publikacji eksponujemy opracowania naukowe oparte na rozpoznaniu praktyki gospodarczej. A podczas samej konferencji staramy się konfrontować teoretyków z praktykami zarządzania strategicznego. Bardzo liczymy, że tegoroczna konferencja, a także publikacja będąca jej rezultatem, dostarczą cennych inspiracji dla uczestników i czytelników. Gorąco zachęca¬my do dyskusji z autorami artykułów – zarówno za pośrednictwem naszej katedry, jak i bezpośrednio z twórcami. Będzie to najcenniejszy plon naszego wspólnego przedsięwzięcia oraz wkład do rozwoju nauk o zarządzaniu. Andrzej Kaleta
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka podejmuje zagadnienie współczesnego downsizingu. Opiera się na założeniu, że zmiany w gospodarce wpłynęły na ewolucję downsizingu, a to wygenerowało potrzebę redefinicji pojęcia i roli tego procesu oraz określenia nowego modelu wykorzystania go w przedsiębiorstwie. Kompleksowość zagadnienia i wykazana szerokość jego znaczenia wymusiły postawienie pytania o przebieg procesu podjęcia decyzji o downsizingu i jej realizacji, w tym o definicję jego skali, efektów i uwarunkowań stosowania. Głównym efektem pracy jest sformułowanie koncepcyjnego modelu przedstawiającego podejmowanie decyzji o downsizingu i jej realizacji. W książce dokonano redefinicji i systematyki współczesnego procesu downsizingu oraz umiejscowiono go wśród innych metod i narzędzi zarządzania. W sferze poznawczej określono skalę występowania downsizingu w Polsce i efekty jego wdrażania, rozpoznając również czynniki i uwarunkowania wpływające na jego realizację. Ważnym efektem aplikacyjnym była identyfikacja i uporządkowanie narzędzi stosowanych w procesie realizacji downsizingu oraz barier i zagrożeń w ich stosowaniu, a także zdefiniowanie pojęcia potencjału downsizingowego. Istotnym wkładem autora w badania nad współczesnym downsizingiem jest wyciągnięcie wniosków zarówno z badań danych finansowych, jak i badań jakościowych, czego efektem jest rekomendacja polimetodycznego podejścia do procesu poznania downsizingu, a także wskazanie kierunków przyszłych badań.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Wraz z postępem globalizacji następuje przyspieszenie procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw i ich łańcuchów dostaw. Liberalizacja handlu zagranicznego, wzrost bezpośrednich inwestycji zagranicznych oraz dynamiczny rozwój innowacji transportowych i informatycznych zgodnie z ideą Industry 4.0 ułatwiają powstawanie łańcuchów dostaw o zasięgu transnarodowym, a nawet międzykontynentalnym. Z rozwijaniem działalności na międzynarodowych rynkach zaopatrzenia i zbytu wiąże się jednak problem zapewnienia spójności celów, metod i narzędzi globalnych oraz lokalnych strategii logistycznych, którego to problemu rozwiązanie polega na odnalezieniu równowagi między integracją i koordynacją międzynarodowych łańcuchów dostaw a dostosowaniem jego ogniw do uwarunkowań lokalnych. Dlatego problematyka poszukiwania równowagi między globalnym a lokalnym wymiarem strategii logistycznych stała się przewodnim motywem ogólnopolskiej konferencji naukowej, która po raz szósty została zorganizowana przez pracowników Katedry Zarządzania Strategicznego i Logistyki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia jest podsumowaniem wieloletnich badań naukowych autora oraz uczestnictwa w projektach badawczych i rozwojowych dla przedsiębiorstw. Wyniki badań są wkładem autora w rozwój i doskonalenie metod zarządzania przedsiębiorstwem. Wartością pracy jest przedstawienie modelu referencyjnego controllingu operacyjnego wykorzystującego model SCOR, jako instrumentu kształtowania i pomiaru procesów zarządzania wartością oraz bilansowania potrzeb klienta i zasobów operacyjnych w łańcuchu dostaw. Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Kowalskiej W monografii podjęto próbę przedstawienia nowoczesnej formuły zarządzania przedsiębiorstwem w łańcuchu dostaw, podkreślając bezpośredni wpływ controllingu operacyjnego na wartość produktu. Opracowano oryginalną koncepcję modelu badawczego zarządzania operacyjnego łańcuchem dostaw w zarządzaniu wartością produktu. Publikacja dobrze wpisuje się w koncepcje i metody zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem. W pracy widoczne jest bogate doświadczenie praktyczne autora, co sprawia, że będzie ona miała istotne znaczenie dla przedsiębiorców chcących wdrożyć controlling operacyjny łańcucha dostaw w firmie i wpływać przez to na podwyższenie wartości produktu przy zachowaniu racjonalnych nakładów inwestycyjnych. Z recenzji prof. dr hab. Marii Nowickiej-Skowron Elektroniczne wydanie poszukiwanej monografii z 2011 r.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej