Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(3)
Autor
Małolepszy Eligiusz
(1)
Pasìčnik Volodimir Romanovič
(1)
Plaskura Paweł
(1)
Ruszkiewicz Dorota
(1)
Szymczyk Katarzyna
(1)
Wilczkowska Anastazja
(1)
Wilczkowski Edward
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Temat
E-learning
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Pedagogika personalistyczna
(1)
Podmiotowość
(1)
Polityka oświatowa
(1)
Program nauczania
(1)
Rytmika (przedmiot szkolny)
(1)
Symulatory
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Europa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Coraz częściej słyszy się, że uczniowie są traktowanii przedmiotowo, że nie zwraca się uwagi na ich potrzeby.Mimo to większość nauczycieli podkreśla indywidualność dziecka, dba o jego rozwój, a nie tylko o przekazanie "programowej wiedzy". Nauczyciele coraz częściej są zdania, że należy rozwijać predyspozycje i pasje uczniów, uczyć ich nie tylkowiedzy encyklopedycznej, ale również umiejętności praktycznych, które przydadzą im sie w przyszłum życiu. - Marcelina Kacprzak.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W monografii przedstawiono nowe podejście do problemu wykorzystania technologii informacyjnych jako środka modelowania i monitorowania jakości procesu dydaktycznego. Pokazano, że do opisu procesu dydaktyczno-poznawczego można wykorzystać opracowaną przez autora sieć edukacyjną złożoną z elementów reprezentujących poszczególne elementy całego procesu. Modeluje ona przepływ informacji, jej gromadzenie i zapominanie w dynamicznym procesie uczenia. Można ją przedstawić w postaci schematu graficznego. Z matematycznego punktu widzenia modele elementów reprezentują równania różniczkowe wykorzystane do opisu ww. procesów. Opracowane technologie zostały zaimplementowane na platformie obsługi procesu dydaktycznego Quela. Do symulacji i optymalizacji ww. sieci wykorzystano symulator mikrosystemów Dero. Realizacja procesu dydaktycznego z wykorzystaniem opracowanych technologii umożliwia projektowanie i ocenę procesu dydaktycznego, co zostało pokazane w pracy. Stworzona przez autora platforma Quela jest oryginalnym podejściem do rozwiązania celów badawczych. W pracy omówiono dodatkowo szereg zagadnień mających istotne znaczenie dla omawianej tematyki, w tym zagadnienia ergonomii i bezpieczeństwa. Zamieszczono także rekomendacje dotyczące oprogramowania wspomagającego tworzenie wsadu dla platform zdalnego nauczania. Praca przeznaczona jest dla osób zainteresowanych zagadnieniami modelowania, symulacji i optymalizacji procesu dydaktycznego. Może być także wykorzystywana przez studentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115846 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115853 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej