201736
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 590)
Przedmiotem rozważań Autorki jest charakterystyka językowa sposobów wyrażania emocji przez niesłyszących uczniów szkół specjalnych oraz uczęszczających do klas integracyjnych, a także wskazanie optymalnych strategii nauczania „języka uczuć”. Jest to niezwykle ważne, ponieważ umiejętność nazywania własnych uczuć, a także rozpoznawania i reagowania na cudze emocje umożliwia funkcjonowanie wśród innych ludzi i zajęcie odpowiedniej pozycji w świecie osób słyszących. Autorka szczegółowo i precyzyjnie analizuje dane leksykalne zgromadzone przy wykonywaniu kolejnych zadań według zaprojektowanego przez nią eksperymentu. Praca spotka się z zainteresowaniem surdopedagogów, logopedów, psychologów, a także studentów tych dyscyplin.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115999 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
ISSN 0239-6025 odnosi się do pierwotnego tyt. serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 264-273.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej