202956
Book
In basket
Książka ma charakter naukowo-metodyczny, jest adresowana do nauczycieli fizyki i dydaktyków kształcących nauczycieli tego przedmiotu. Artykuły zamieszczone w książce pogrupowano w czterech działach. Część pierwsza "Preteksty i konteksty nauczania fizyki dziś" zawiera artykuły "z frontu badań", mi.in. intrygujący tekst Tadeusza Wibiga o związkach zainteresowania społecznego studiowaniem nauk ścisłych a aktualną sytuacją literatury science-fiction. Część druga "Wybrane zagadnienia z zakresu dydaktyki fizyki" gromadzi teksty poświęcone szczegółowym problemom badawczym i popularyzatorskim dydaktyków fizyki. Zamieszczone w rozdziale trzecim "Wstęp do rozważań o nauczaniu fizyki jutro" teksty są doskonałym pretekstem do dociekań nad kondycją nauczania fizyki w szkole. W części czwartej "Wrocławska dydaktyka fizyki (1968-2017)" opublikowano wystąpienia uczestników Uroczystej Sesji Naukowej "Problemy Dydaktyki i Fizyki", która odbyła się w Czeszowie 8-9 czerwca 2017 r.
Availability:
Wypożyczalnia Piła
There are copies available to loan: sygn. 116609 (1 egz.)
Notes:
General note
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy większości prac.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again