Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(106)
Forma i typ
Książki
(105)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Publikacje fachowe
(11)
Druki ulotne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(232)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Piła
(51)
Czytelnia Piła
(6)
Wypożyczalnia Chodzież
(45)
Wypożyczalnia Czarnków
(24)
Czytelnia Czarnków
(2)
Wypożyczalnia Trzcianka
(31)
Wypożyczalnia Złotów
(31)
Wypożyczalnia Wągrowiec
(38)
Czytelnia Wągrowiec
(9)
Zbiory specjalne Piła-Wypożyczalnia
(3)
Autor
Tanajewska Alicja
(6)
Bigott Danuta
(3)
Drażyńska-Deja Maria
(3)
Figarski Władysław
(3)
Gorczyca Wojciech
(3)
Karolak Czesław
(3)
Mach Cecylia
(3)
Pfeiffer Waldemar
(3)
Stempek Iwona
(3)
Styn Ludwika
(3)
Chlipalski Karol
(2)
Czelakowska Danuta
(2)
Domagała-Zyśk Ewa
(2)
Frejlich Agnieszka
(2)
Funk Herman
(2)
Iwasiewicz Mirosława
(2)
Janicka-Szyszko Renata
(2)
Janowska Iwona
(2)
Karpińska-Szaj Katarzyna
(2)
Kiełpińska Iwona
(2)
Kowalski Artur
(2)
Kozak Wioletta
(2)
Lipska Barbara
(2)
Maleńczyk Halina
(2)
Nagajowa Maria
(2)
Piasta-Siechowicz Joanna
(2)
Rigall Grażyna
(2)
Selby Claire
(2)
Stachowicz Grażyna Urszula
(2)
Stanek Joanna
(2)
Steblecka Magdalena
(2)
Wodniecka Zofia
(2)
Zawadzka Elżbieta
(2)
Andrzejczak Rościsław
(1)
Awgulowa Janina
(1)
Banaś Bernardyna
(1)
Beadle Phil
(1)
Biernacka Michalina
(1)
Bogdanowicz Katarzyna
(1)
Brudnik Edyta
(1)
Brudzewski Julian
(1)
Bryzek Renata
(1)
Brześkiewicz Zbigniew W
(1)
Ciborowska-Lipko Bożena
(1)
Cierniak Krzysztof
(1)
Ciszewska Bożena
(1)
Czarnota Ewa
(1)
Dominiczak Joanna
(1)
Dominik-Stawicka Donata
(1)
Dudek Edmund
(1)
Dunaj-Kozakow Ewa
(1)
Dunphy Susan
(1)
Dyka Franciszka
(1)
Dąbrowska Halina
(1)
Erkert Andrea
(1)
Fidyk Marta
(1)
Furgała Małgorzata
(1)
Glanowska Janina
(1)
Gołębiowska-Szychowska Joanna
(1)
Greenberg Janice
(1)
Gregorczyk Joanna
(1)
Grzebień Małgorzata
(1)
Gust Władysław
(1)
Guzowa Helena
(1)
Hajdrych Władysław
(1)
Herman Anna
(1)
Holden Penelope
(1)
Ings Raymond
(1)
Jagiełło Urszula
(1)
Jakubowicz Anna
(1)
Janicka Sabina
(1)
Jaworski Michał
(1)
Kataryńczuk-Mania Lidia
(1)
Klęczar Aleksandra
(1)
Knapik Grażyna
(1)
Konior-Węgrzynowa Halina
(1)
Kosyra-Cieślak Teresa
(1)
Kołodziejska Dorota
(1)
Kuc Paulina
(1)
Kulpa Jan
(1)
Kulpa-Szustak Iwona
(1)
Kurzyca Danuta
(1)
Latoch-Zielińska Małgorzata
(1)
Lipińska Ewa
(1)
Lubner-Piskorska Anna
(1)
Luty Eliza
(1)
Magda-Adamowicz Marzenna
(1)
Manowska Małgorzata
(1)
Metera-Debaene Ewelina
(1)
Milecki Aleksander
(1)
Minge Krzysztof
(1)
Minge Natalia
(1)
Morawska Iwona
(1)
Mrozowska Hanna
(1)
Murdzek Anna
(1)
Naprawa Renata
(1)
Niezgoda Ewa
(1)
Nowak Ewa
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Orłowa Krystyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(17)
1980 - 1989
(13)
1970 - 1979
(4)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(106)
Język
polski
(93)
nieznany (po)
(11)
Odbiorca
Nauczyciele języków
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Szkoły średnie
(4)
Nauczyciele
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Przedszkola
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
Klasa 1
(2)
Klasa 2
(2)
Klasa 3
(2)
Klasa 4
(2)
Klasa 5
(2)
Klasa 6
(2)
Klasa 7
(2)
Klasa 8
(2)
A1 (poziom biegłości językowej)
(1)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
A2 poziom biegłości językowej
(1)
B1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele historii
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele polonijni
(1)
Nauczyciele łaciny
(1)
Poziom nauczania A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Język polski
(49)
Języki
(15)
Język rosyjski
(10)
Nauczanie języków obcych
(9)
Język niemiecki
(7)
Nauczanie początkowe
(7)
Czytanie
(6)
Język angielski
(6)
Język łaciński
(6)
Język polski jako obcy
(5)
Nauczanie
(5)
Dziecko
(4)
Gry edukacyjne
(4)
Język polski (przedmiot szkolny)
(4)
Matematyka
(4)
Pisanie
(4)
Matura (2005- )
(3)
Ocenianie kształtujące
(3)
Uczenie się
(3)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(3)
Czytelnictwo dzieci
(2)
Dwujęzyczność
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko głuche
(2)
Dziecko niedosłyszące
(2)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Język francuski
(2)
Lektura szkolna
(2)
Logopedia
(2)
Mechatronika
(2)
Metody nauczania
(2)
Mowa
(2)
Młodzież głucha
(2)
Podstawa programowa
(2)
Przyroda
(2)
Sztuka
(2)
Twórczość dzieci i młodzieży
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Wychowanie fizyczne
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Czytanie na głos
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja teatralna
(1)
Freinet, Célestin
(1)
GIMP
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Historia
(1)
Inscenizacja
(1)
Internet
(1)
Interpunkcja polska
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język dziecka
(1)
Język hiszpański
(1)
Język łaciński (przedmiot szkolny)
(1)
Języki programowania
(1)
Kaligrafia
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kultura antyczna
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół
(1)
Matura
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Mowa - korekcja
(1)
Multimedia
(1)
Muzyka
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka pisania
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Oceny szkolne
(1)
Pamięć
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Poezja polska
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Praca pozalekcyjna
(1)
Pzyroda
(1)
Reklama
(1)
Rozmowa
(1)
Rym
(1)
Rytmika
(1)
Samokształcenie
(1)
Skojarzenia językowe
(1)
Skróty
(1)
Socjalizacja
(1)
Sterowniki programowalne
(1)
Strategie uczenia się
(1)
Stres
(1)
Streszczenie
(1)
Stylistyka
(1)
Temat: czas
1801-
(1)
1901-
(1)
Gatunek
Poradniki dla nauczycieli
(55)
Poradnik
(9)
Poradniki dla rodziców
(6)
Poradniki
(3)
Literatura
(2)
Scenariusze zajęć
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Artykuły
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Czasopisma szkolne
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Dramat
(1)
Gazetki ścienne
(1)
Listy
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Notatka prasowa
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Program nauczania
(1)
Programy nauczania początkowego
(1)
Scenariusze
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Sprawdziany i testy dla szkół zawodowych
(1)
Zaproszenia
(1)
Życzenia okolicznościowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(14)
Językoznawstwo
(13)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
106 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31980 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56759 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej w swojej codziennej pracy coraz częściej mają do czynienia z uczniami przejawiającymi specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu. Co roku rośnie też liczba dzieci kierowanych do poradni psychologiczno-pedagogicznych, w których otrzymują opinie o dysleksji rozwojowej. Chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom nauczycieli, uczniów oraz ich rodziców, autorki opracowały program zawierający zestawy ćwiczeń mających na celu pomoc dzieciom w opanowaniu i utrwaleniu reguł i zasad ortograficznych. Zamieszczone w książce zadania przewidziane dla uczniów klas 1–3 zawierają materiał ortograficzny dostosowany do wymaganych treści kształceniowych. „Metodyka nauczania ortografii. Zestaw ćwiczeń i zasad ortograficznych dla uczniów klas 1–3” zawiera podstawowe i niezbędne informacje z zakresu metodyki nauczania ortografii oraz opanowania przez uczniów umiejętności przestrzegania poprawności ortograficznej w zakresie poznanych zasad i bliskiego im słownictwa. O efektach procesu uczenia się, w tym także kształtowania umiejętności poprawnego pisania, w znacznym stopniu decyduje prawidłowa organizacja tego procesu. Powinien on być działalnością systematyczną, nastawioną na osiągnięcie określonego celu przy pełnej aktywności nauczyciela i uczniów, toteż znajomość metodyki nauczania ortografii jest niezbędna dla osiągnięcia sukcesu w tej dziedzinie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110990, 110989 (2 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40206 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107059 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49813 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54020 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera podstawowe i niezbędne wiadomości dotyczące metodyki nauczania ortografii oraz opanowania przez uczniów umiejętności przestrzegania poprawności ortograficznej w zakresie poznanych zasad i reguł. Zamieszczone w publikacji zestawy ćwiczeń ortograficznych przeznaczone dla uczniów klas 4–6 uwzględniają zasadę stopniowania trudności oraz wymagane treści nauczania zawarte w podstawie programowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 49968 (1 egz.)
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40205 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64835 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to wartościowa, bardzo potrzebna na rynku edukacyjnym pozycja, znakomicie zredagowana i przekonująca do refleksji nad pracą językową z uczniem niesłyszącym i szerzej - z każdym uczniem o specyficznych (i nie tylko!) potrzebach edukacyjnych. [Z recenzji dr hab. Jolanty Zając, prof. UW]. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się / nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się / uczą się języków obcych. Niniejsze podstawy metodyki adresowane są gównie do czynnych i przyszłych nauczycieli języków obcych, mamy jednak nadzieję, że rozważania dotyczące komunikacji z uczniem niesłyszącym pomogą wszystkim osobom, które pracują z uczniem z niepełnosprawnością słuchu w szkole ogólnodostępnej, zrozumieć świat ucznia z wadą słuchu uczącego się wraz ze swoimi słyszącymi kolegami. Zamiarem autorek było również pokazanie, że przy spełnieniu określonych warunków, a przede wszystkim przy dobrej woli, elastyczności podejścia i życzliwości, wyzwanie, jakim jest nauczanie języka obcego w klasie, w której uczy się także osoba z wadą słuchu, nie tylko staje się możliwe, lecz także przynosi satysfakcję - i uczniowi, i jego nauczycielowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Czarnków
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38477 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to wartościowa, bardzo potrzebna na rynku edukacyjnym pozycja, znakomicie zredagowana i przekonująca do refleksji nad pracą językową z uczniem niesłyszącym i szerzej - z każdym uczniem o specyficznych (i nie tylko!) potrzebach edukacyjnych. [Z recenzji dr hab. Jolanty Zając, prof. UW]. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się / nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się / uczą się języków obcych. Niniejsze podstawy metodyki adresowane są gównie do czynnych i przyszłych nauczycieli języków obcych, mamy jednak nadzieję, że rozważania dotyczące komunikacji z uczniem niesłyszącym pomogą wszystkim osobom, które pracują z uczniem z niepełnosprawnością słuchu w szkole ogólnodostępnej, zrozumieć świat ucznia z wadą słuchu uczącego się wraz ze swoimi słyszącymi kolegami. Zamiarem autorek było również pokazanie, że przy spełnieniu określonych warunków, a przede wszystkim przy dobrej woli, elastyczności podejścia i życzliwości, wyzwanie, jakim jest nauczanie języka obcego w klasie, w której uczy się także osoba z wadą słuchu, nie tylko staje się możliwe, lecz także przynosi satysfakcję - i uczniowi, i jego nauczycielowi.
Uczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej. Podstawy metodyki nauczania języków obcych przygotowana przez dwie specjalistki z zakresu neofilologii, anglistkę, dr Ewę Domagała-Zyśk, oraz romanistkę, prof. dr hab. Katarzynę Karpińską-Szaj. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia. Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się/nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się/uczą się języków obcych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Piła
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104113 (1 egz.)
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47623 (1 egz.)
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31681 (1 egz.)
Wypożyczalnia Złotów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44299 (1 egz.)
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63817 (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66777 P 1,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja stanowi szczególną pozycję wśród książek przedmiotowo-metodycznych służących kandydatom i młodym nauczycielom w najwcześniejszym okresie ich aktywności. Zawiera ona wiadomości rzeczowe z różnych działów języka polskiego oraz ogólne i szczegółowe treści i metody pracy, przykłady lekcji, a także wiele informacji bibliograficznych. Istotnym walorem opracowania są praktyczne zalecenia i uwagi z zakresu nauki o języku, co wiąże się z dalszym rozwojem umysłowym dzieci i możliwością doskonalszego poznawania rzeczywistości. Głównym celem książki jest pomoc studentom i nauczycielom w procesie opanowywania niezbędnej wiedzy polonistycznej, m.in. na temat sposobów pracy z tekstami literackimi, wzbogacania słownictwa i związków frazeologicznych, jak również stosowania różnorodnych konstrukcji składniowych w nauczaniu uczniów formułowania dłuższych form wypowiedzi typu: opowiadanie, opis, sprawozdanie, notatka, list itd. Ponadto celem książki jest uświadamianie i przypominanie niezbędnych wiadomości merytorycznych i metodycznych stanowiących podstawę zintegrowanej wiedzy polonistycznej, umożliwiającej właściwy rozwój języka ojczystego dzieci, zgodnie z ich psychofizjologicznymi właściwościami. Celowi temu służą między innymi rozdziały poświęcone ćwiczeniom gramatycznym i ortograficznym, rozwijaniu aktywności twórczej, zabawom dramatycznym i dydaktycznym. Książka ta umożliwia również zapoznanie się z najnowszymi osiągnięciami dydaktycznymi i naukowymi tej dyscypliny pedagogicznej. Istotną jej cechą jest możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności pedagogicznych nauczycieli oraz inspirowanie ich do doskonalenia swego warsztatu zawodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63803 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja stanowi szczególną pozycję wśród książek przedmiotowo-metodycznych służących kandydatom i młodym nauczycielom w najwcześniejszym okresie ich aktywności. Zawiera ona wiadomości rzeczowe z różnych działów języka polskiego oraz ogólne i szczegółowe treści i metody pracy, przykłady lekcji, a także wiele informacji bibliograficznych. Istotnym walorem opracowania są praktyczne zalecenia i uwagi z zakresu nauki o języku, co wiąże się z dalszym rozwojem umysłowym dzieci i możliwością doskonalszego poznawania rzeczywistości. Głównym celem książki jest pomoc studentom i nauczycielom w procesie opanowywania niezbędnej wiedzy polonistycznej, m.in. na temat sposobów pracy z tekstami literackimi, wzbogacania słownictwa i związków frazeologicznych, jak również stosowania różnorodnych konstrukcji składniowych w nauczaniu uczniów formułowania dłuższych form wypowiedzi typu: opowiadanie, opis, sprawozdanie, notatka, list itd. Ponadto celem książki jest uświadamianie i przypominanie niezbędnych wiadomości merytorycznych i metodycznych stanowiących podstawę zintegrowanej wiedzy polonistycznej, umożliwiającej właściwy rozwój języka ojczystego dzieci, zgodnie z ich psychofizjologicznymi właściwościami. Celowi temu służą między innymi rozdziały poświęcone ćwiczeniom gramatycznym i ortograficznym, rozwijaniu aktywności twórczej, zabawom dramatycznym i dydaktycznym. Książka ta umożliwia również zapoznanie się z najnowszymi osiągnięciami dydaktycznymi i naukowymi tej dyscypliny pedagogicznej. Istotną jej cechą jest możliwość pogłębiania wiedzy i umiejętności pedagogicznych nauczycieli oraz inspirowanie ich do doskonalenia swego warsztatu zawodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Chodzież
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49273 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55779, 55542 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31994 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31995 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56758, 56757 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wągrowiec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55503 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31996 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Trzcianka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31993 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej